FORUM TV-SATЧетвер
19.07.2018, 19:04

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
  • Сторінка 3 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Форум TV-SAT » « Хоббі наших користувачів » » Інтернет. Телекомунікації. » Телекомунікації.
Телекомунікації.
RATVODДата: П`ятниця, 25.07.2014, 15:47 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Т е л е к о м у н і к а ц і ї
RATVODДата: Четвер, 04.05.2017, 05:21 | Повідомлення # 31
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Європейський суд визнав нелегальним продаж медіаплеєрів

з попередньо встановленими
піратськими сервісами




Суд Європейського Союзу ухвалив, що продаж мультимедійних плеєрів, що дають можливість легкого і безкоштовного перегляду на екрані телевізора нелегально поширюваних через інтернет фільмів, може нести в собі потенційну загрозу порушення авторських прав, ґрунтуючись на твердженні про те, що кожен факт «тимчасового» відтворення захищеного авторським правом потокового контенту за допомогою мультимедійного плеєра не є винятком з правил, що регламентують відтворення такого контенту.


Суд Європейського Союзу ухвалив, що продаж медіаплеєрів, попередньо встановлена ​​конфігурація яких дозволяє переглядати піратський потоковий контент, є нелегальною на території Євросоюзу. Дана справа була ініційована нідерландською антипіратською організацією, яка подала судовий позов проти компанії Filmspeler.nl, що продає на території Нідерландів медіаплеєри з встановленою системою Kodi і плагінами, що дозволяють швидко і легко отримувати доступ до нелегальних потоковим відео-платформам в інтернеті.

Подібні пристрої, що працюють, як правило, на системі Android, часто поставляються разом з таким встановленим програмним забезпеченням, як нейтральна платформа Kodi, доповнена різними надбудовами від третіх сторін, кожна з яких розроблена для отримання простого і легкого доступу до найсвіжіших фільмів, телепрограм або прямим спортивним трансляціям.

Одним з, можливо, сотень сайтів, що продають подібні пристрої, є нідерландський проект Filmspeler.nl (Кінопрогравач) - інтернет-магазин, який потрапив під пильну увагу нідерландської антипіратської групи BREIN. Власники сайту Filmspeler вважали продаж пристроїв з попередньо встановленими спеціальними настройками цілком легальним бізнесом, стверджуючи, що їх продаж не підпадає під визначення «спілкування з публікою», встановлене Директивою ЄС з питань авторських прав.

Європейський суд назвав п'ять умов, які повинні бути виконані в разі, якщо ви бажаєте відтворити матеріал, захищений авторським правом:

=> Якщо дана дія є тимчасовою.
=> Якщо дана дія скоєна мимоволі або випадково.
=> Якщо дана дія є невід'ємною і важливою складовою технологічного процесу.
=> Якщо єдиною метою даного процесу є забезпечення передачі матеріалу в мережі між третіми сторонам посередником або законним користувачем контенту або захищеного матеріалу.
=> Дія не має самостійного економічного значення[/color]
.


Жоден з цих пунктів не підходив під опис діяльності Filmspeler.nl в рамках судового процесу і рішення суду повинно було бути простим. Ухвалення рішення може мати далекосяжні наслідки для всієї Європи, де цілком можна очікувати нових процесів, спрямованих проти продавців подібних медіаплеєрів.

Оскільки роботи, захищені законом про авторське право, виходять з потокових сайтів без дозволу власників авторських прав, описані вище стандарти в даному випадку повністю не дотримано, а значить - немає і винятків з правил, що регламентують авторське право. Таким чином, відтворення контенту, захищеного авторським правом, отриманого з нелегального джерела слід вважати незаконним.

Власники інтернет-магазину Filmspeler вже висловили намір звернутися в Нідерландський суд, однак рішення Суду Європейського Союзу, швидше за все, зробить істотний і прямий вплив на судові інстанції по всій Європі і відіб'ється на всіх розглянутих справах, пов'язаних з використанням «піратських» приставок і нелегального потокового відтворення.

Борис Скуратівський

- 28 квітня, 2017



RATVODДата: Вівторок, 23.05.2017, 20:35 | Повідомлення # 32
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Верховна Рада прийняла закон

про
75% української мови на телебаченні




Слідом за радіо - на українському телебаченні будуть діяти мовні квоти. Відповідний закон ухвалила Верховна Рада.
На засідання у вівторок, 23 травня, за прийняття
законопроекту №5313 проголосували 269 депутатів.


Закон передбачає, що україномовний контент в ефірі загальнонаціональних каналів має становити 75% тривалості передач протягом доби в кожному з проміжків часу - з 7:00 до 18:00 і з 18:00 до 22:00. В ефірі регіональних телеканалів українська мова повинна звучати протягом 60% часу. Також три чверті всіх новин в ефірах українських каналів повинні звучати на державній мові.

Читайте також: Мовні квоти на українському телебаченні: «за» і «проти»

Ініціаторами законопроекту виступили Микола Княжицький і Вікторія Сюмар. Автори називали документ історичним і всіляко його відстоювали. Відзначали, що такий фільм, наприклад, як «Діамантова рука» ніхто не буде забороняти і переводити - радянські фільми залишаються поза дією цього закону. Стрічки ж зняті на іноземній мові - будуть дублюватися.

Також автори законопроекту нагадали, що до 2012 року частка української мови в ефірі і так становила 75%. Потім був прийнятий скандально відомий «закон Ківалова-Колесніченка», після чого частка державної мови на українському телебаченні зменшилася в рази.

На даний момент відомо, що в разі зменшення частки української мови в ефірі телеканалів доведеться сплатити штраф, який буде дорівнює 5% ліцензійного збору.

- 23 травня, 2017

Редакція


RATVODДата: Субота, 08.07.2017, 19:49 | Повідомлення # 33
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Нацрада перевірить ще 6 телеканалів,

які не ведуть мовлення і змінили
супутникові параметри



Фото Кирила Авраменко

Регулятор продовжує розбиратися з телеканалами, які зупинили своє супутникове мовлення.


Цього разу під приціл потрапили «Соціальна країна», ТВі та ряд платних телеканалів: Farmer & Agro TV, HDFASHION & LifeStyle, FilmUAction і StarCinema. Три останніх ведуть супутникове мовлення на інших параметрах, але позапланову перевірку пройдуть всі перераховані вище мовники.

Вперше, моніторячи супутникові пустушки, регулятор помітив телеканал «Соціальна країна» (ТОВ «ТРК« Соціальна країна »). Причина відсутності мовлення невідома - представники мовника засідання проігнорували. Телеканал знаходиться в сфері впливу нардепа «Народного фронту» Людмили Денисової, а офіційно належить якійсь Валентині Жежуловій з реєстрацією в Славутичі Київської області.

Епопея з телеканалом ТВі (ТОВ «Інфо24») Давида Жванії (офіційно - датська компанія «Остеуропеіск комунікаціон холдинг АПС») давня. У жовтні 2015 року НБУ звернувся до суду, щоб анулювати ліцензію ТВі, але, як повідомляв Сергій Костинский, позов був відкликаний судом «в зв'язку з оскарженням ліцензіатом попереднього рішення про оголошення попередження». Таким чином, канал не мовить більше двох років, але його ліцензія залишається дійсною.

Телеканали HDFASHION & LifeStyle, FilmUAction і StarCinema поміняли параметри супутникового мовлення, але регулятор не встиг розглянути їхні заяви і внести зміни до ліцензій. І за той час, поки представники каналів доносили документи, вирішив провести моніторинг за старими параметрами. Позицію представника FilmUAction на засіданні слухати не стали (канал веде мовлення на Astra замість Amos), представники HDFASHION & LifeStyle і StarCinema зуміли озвучити свої пояснення, але аргумент регулятора для всіх був один - зміни, навіть суто технічні, потрібно спочатку затвердити в Нацраді.

Телеканал HDFASHION & LifeStyle (ТОВ «Ейчді Фешн») Валіда Арфуша в кінці березня підписав договір з «Датагруп» і тепер через її аплинк піднімає сигнал на супутник Eutelsat Ka-Sat 9. Про це членам регулятора розповів представник мовника Андрій Соломаха. Телеканал оптимізував супутникове мовлення: змінив оператора, слідом за Eu music перейшовши в «бюджетний» Ка-діапазон (прийняти сигнал каналу можна на окреме обладнання). Весь цей час телеканал безперервно передавав сигнал 50-ти кабельним провайдерам, з якими уклав договори, через «Космонова». Заява про зміну параметрів канал подав до Нацради, але в апараті запросили ряд додаткових документів.

Представник телеканалу StarCinema (ТОВ «Стар медіа ТБ») Влада Ряшина намагався переконати членів регулятора, що вони вже затвердили каналу новий супутник - Eutelsat 9B (мовник просто не встиг донести «запитані документи з контрагентами»), але заступник голови відомства Уляна Фещук перервала його спіч , нагадавши про самовільну зміну супутника.

Представниця телеканалу Farmer & Agro TV (ТОВ «Євромедіа Украіїна») Павла Грицака визнала відсутність мовлення, пославшись на «технічні проблеми» (без уточнення). Насправді телеканал, отримавши ліцензію більше року назад, так і не розпочав мовлення з фінансових міркувань. Другим рішенням регулятор надав місяць на вирішення питань із супутниковим мовленням другому телеканалу Грицака - «Репетитор ТВ», хоча представниця запевнила, що канал усунув проблеми і тепер мовить цілодобово. Крім того, телеканал не надав договір із супутниковим оператором SES, хоча ще в березні регулятор зобов'язав його зробити це протягом місяця. На початку травня канал звернувся до Нацради письмово, попросивши поміняти параметри супутникового мовлення (канал переходить на Amos), і вчора, як повідомила представниця, він надав договір з «Укркосмосом». Глава відомства Юрій Артеменко запропонував дати мовнику ще один шанс - чиновники відклали розгляд питання в третій раз (в цей раз - на місяць).

Чекаю, коли регулятор добереться до телеканалу «100» дружини екс-регіонала Геннадія Васильєва і музичного А-one зі сфери впливу біглого Олександра Януковича. Телеканали не віщають по півроку, і в травні глава регулятора Юрій Артеменко обіцяв розібратися в питанні.

07.07.2017



RATVODДата: Вівторок, 19.09.2017, 19:39 | Повідомлення # 34
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Spacecom не вірить в успіх

DTH-бізнесу в Україні




Компанії Spacecom навряд чи вдасться повторити успіх, який мав місце під час укладання договорів в Україні,
на інших ринках Центральної і Східної Європи.


Про це повідомив старший віце-президент компанії, що займається продажами в країнах Європи, Близького Сходу і Північної Африки, Якоб Керет.

У своєму ексклюзивному коментарі для видання Broadband TV News, яке він дав на виставці IBC 2017, він також додав, що, якщо говорити про контент, то в Україні домінуючу роль будуть як і раніше грати безкоштовні канали, а передумови для успіху DTH-платформ виглядають обмеженими.

У компанії Spacecom усвідомили необхідність прийняття неординарних рішень і уклали угоду з компанією «Укркосмос», спрямоване на створення спільного проекту для невеликих місцевих мовників. Компанія Spacecom організувала ряд спеціальних заходів в таких містах, як Київ, Львів та Одеса, за підсумками яких виступила з пропозицією щодо надання ємностей транспондерів на супутнику Amos 7, розташованому в орбітальній позиції 4 градуси західної довготи, регіональним мовникам для обміну контентом. Свою згоду приєднатися до пакету вже дали приблизно 20 місцевих телеканалів, 10-12 з яких вже почали мовлення.

Керет підкреслив, що в Україні на місцевому рівні виробляється набагато більша кількість контенту, ніж на багатьох інших ринках Центральної і Східної Європи. Крім цього, в Україні налічується 5,5 мільйона супутникових антен, які приймають сигнал телеканалів безкоштовних DTH-платформ.

Він також заявив, що найбільшим в Центральній і Східній Європі ринком, на якому працює компанія Spacecom, залишається Угорщина. Основним клієнтом Spacecom в даній країні є компанія Magyar Telekom; в числі клієнтів також компанія Antenna Hungária.

Крім того, Spacecom також надає свої послуги клієнтам в таких країнах, як Румунія, Польща і Чехія.

Відповідаючи на питання щодо перспектив ринку послуг Ultra HD в країнах Центральної та Східної Європи, Керет заявив, що в даний час він не бачить активного руху в даному напрямку, однак визнав, що все може змінитися після початку трансляції в такому дозволі спортивних заходів.

- 19 вересня, 2017

Редакція


RATVODДата: Понеділок, 25.09.2017, 19:12 | Повідомлення # 35
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Платне телебачення в Україні:

легко не буде, буде весело




Щорічна конференція про ринок платного телебачення Pay TV in Ukraine,
що проводилася в Києві минулого тижня, в цілому пройшла на досить мажорній ноті.


Склалося враження, що основні сторони ринку платного телебачення - провайдери і мовники - в цілому задоволені співпрацею між собою і конфронтація, яка мала місце в кінці минулого року, не відчувається.

«Дві частини однієї галузі стали жити не тільки в платонічних відносинах, але і в фінансово-економічних», - лаконічно охарактеризував стан галузі народний депутат Григорій Шверк, відкриваючи захід.

В цьому році конференцію розділили на дві панелі. У першій частині провайдери і мовники обговорювали одвічне питання «Коли в Україні з'явиться ринок платного телебачення?», А друга частина дискусії була присвячена не менш філософського питання про те, кому дістануться рекламні гроші.

Головним досягненням минулого року сторони першої панелі назвали появу можливості домовлятися між собою. «Ключовим зміною останнього року стало те, що є постійний діалог і головне є розуміння загальної оцінки ринку. Є загальне розуміння, що необхідно міняти і як це міняти », - повідомив виконавчий директор медіагрупи 1 + 1 Ярослав Похальчук. Підтримав колегу і Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку медіагрупи StarLightMedia. Він зазначив, що по більшій частині питань у провайдерів і мовників вже є загальне розуміння і зараз діалог ведеться про деталі подальшої співпраці. На думку Гречанінова, щоб український ринок платного телебачення став повноцінним, в країні повинна з'явитися звичка у громадян за все платити. «Дуже важливо, щоб в Україні взагалі з'явилася культура за все платити. Щоб всі люди розуміли, що нічого безкоштовного взагалі не буває. І якщо їм зараз не пред'явили рахунок, значить, вони заплатять в іншому місці», - підкреслив топ-менеджер StarLightMedia.

Олексій Куракін, директор зі стратегічного розвитку «Медіа Група Україна» також додав, що ринку важливо домовитися про спільну термінологію і стати партнерами, які спільно продають контент користувачеві. «Пора б в цій схемі поставити крапку, тоді буде набагато простіше розуміти, що таке ринок Pay TV. Є цілком конкретний ринок, є ланцюжок: правовласник-провайдер-користувач. На цивілізованому ринку платного ТБ користувач за все і платить. Це реальність», - повідомив Куракін.

На думку учасників ринку, є дві основні перепони на шляху утвердження платної моделі ринку - це піратство і відсутність кодування сигналу телеканалів. Тому що якщо у глядача буде багато можливостей отримувати контент безкоштовно - він буде це робити. «І якщо всі локальні телеканали будуть кодовані і контрольовані з точки зору отримання доступу до контенту, тоді буде дуже важко щось десь отримати безкоштовно», - прокоментував глава «Волі» Джордж Жембері. В 1 + 1 зазначають, що за останні 3-4 роки медіагрупа досягла хороших результатів по захисту своїх прав в інтернеті. «Наш контент або на наших сайтах, або на сайтах партнерів або на плеєрі. Використання неавторизоване мінімальне», - зазначив Похальчук. У той же час топ-менеджер МГУ зазначив, що піратство на ринку кабельного ТБ практично подолано, проте воно все ще продовжує процвітати в онлайні.

Що стосується очікуваного кодування сигналу з супутника, то на цей аспект мовники дивляться кілька під різними кутами. В 1 + 1 вже впритул готуються до кодування. Зокрема медіагрупа вже провела переговори з компаніями, які розробляють системи кодування і навіть зупинилася на конкретному рішенні. «Це буде безкарточне рішення, тобто зламати його і забезпечити кардшаринг буде дуже складно», - зазначив топ-менеджер 1 + 1. У медіагрупі пообіцяли через кілька місяців представити детальний план дій. При цьому в компанії вважають, що дуже важлива в цьому питанні підтримка регулятора, діалог з яким вже ведеться.

У StarLightMedia ідею кодування теж підтримують, при цьому відзначаючи, що кодування сигналу призведе до втрат в телепереглядах. «Але ми сподіваємося за три-чотири роки ті додаткові доходи, які ми можемо отримати з ринку платного телебачення, перекриють ті поточні втрати, які у нас будуть», - зазначив Гречанінов. При цьому, на його думку, важливо, щоб не було дискримінації і кодувалися б всі розважальні комерційні канали.

У «Медіа Група Україна» в свою чергу вважають, що кодування декілька переоцінене, так як безкоштовна можливість дивитися контент в досить доступному для огляду майбутньому залишиться (в формі ефірного телебачення як мінімум). «При комерціалізації кожного нового сегмента користувач насамперед шукає безкоштовне джерело», - підкреслив Куракін. На його думку, каналам не вдасться отримати відразу багато вигоди від кодування супутника, так як багато контенту можна знайти в інтернеті безкоштовно і зараз цей сегмент набирає все більших обертів. «Тому кодуванню на супутнику необхідна еволюція платного розважального ТБ. Але вона приносить більше клопоту і серйозної роботи, ніж грошей, особливо на початковому етапі», - повідомив Куракін.

Ще однією проблемою на ринку генеральний директор провайдера "Тріолан" Вадим Сидоренко назвав неоднаковість умов отримання контенту різними провайдерами. У той же час Похальчук запевнив, що з боку 1 + 1 вибіркового підходу до провайдерів немає. «Зі свого боку ми точно гарантуємо, що для одного сегмента бізнесу у нас є одна ціна. Вона не відрізняється у провайдера А і Б», - зазначив топ-менеджер медіагрупи. При цьому він додав, що для різних технологій, дійсно, у мовників різні ціни, але так склалося історично. Однак, на думку Гречанінова, завдання мовників дати впевненість всім великим провайдерам, що не тільки вони одні платять за контент. «Основна складність в тому, щоб переконати їх, що ми не даємо всім іншим безкоштовно. Всі будуть платити. Ми не хочемо прийти в чотири компанії і забрати всі гроші з ринку», - зазначив він. При цьому для мовників важливо, щоб провайдери не тільки купували контент, але і потім його далі продавали, а не пропонували користувачам безкоштовно. «Ми не готові працювати з провайдерами, які говорили - давайте ми купимо у вас канали, а користувачам дамо безкоштовно. Ми не готові з такими провайдерами працювати. Вони руйнують бізнес своїм же колегам по ринку», - підкреслив Куракін.

Не могли учасники дискусії обійти увагою і оператора цифрової мережі - компанію «Зеонбуд». Для мовників важливим моментом є той факт, щоб оператор їм встановлював економічно обґрунтовані тарифи, а покриттям мережі «Зеонбуду» вони задоволені більше, ніж держава. У той же час провайдери бачать в операторі конкурента, до того ж працює на більш вигідних, ніж інші умовах. «Ми повинні продавати абоненту телеканали, в той час як вони на« Зеонбуд» безкоштовні. Для нас це суттєво нерівні умови», - підкреслив керівник «Тріолан». Підвів підсумок першої панелі Григорій Шверк, спробувавши дати прогноз на майбутнє для ринку платного ТБ - «Легко не буде. Буде весело".

Друга панель, акцент в якій більше був на нішевих каналах і їх місці під сонцем, була менш структурованою і дискусія більше нагадувала міжсобойчик і філософські роздуми про те, де телеканалам взяти грошей. Як зазначила маркетинг-директор «Волі» Вікторія Цомая, головне питання в тому, щоб гроші на ринку взагалі були. «Щоб це не була порожнеча, яку намагаються розділити велика кількість учасників», - підкреслила вона. А екс-президент провайдера, а нині творець системи альтернативних вимірювань «Big Data Рейтинг» Сергій Бойко вважає, що гроші дістануться тим телеканалам, яких вибере глядач і які будуть правильно і чесно оцінені.

Своїми думками про те, де брати гроші нішевим каналам поділився і Сергій Созановський, засновник кіностудії Film.ua. Так, одним із способів монетизації контенту каналів він назвав продакт-плейсмент і брендований контент. «Ми дуже віримо, що якщо ми зробимо той контент, який захочуть дивитися, то ми на емоційному рівні якоїсь частини спонсорів і продакт-плейсмент зможемо його продати», - зазначив Созановський і привів в приклад вийшовшого недавно в прокат фільму українського виробництва « DZIDZIO Контрабас ». Творці фільму, на думку Созановського, бюджет свого наступного проекту зможуть повністю закрити за рахунок саме продакт-плейсменту. Скептично поставився до цих тверджень комерційний директор сейлз-хаусу «Плюсів» Валерій Варениця, вважаючи, що продакт-плейсментом заробити нереально. «Ось нам керівник поставив завдання - розвивати продакт-плейсмент в серіальному виробництві. Ми за місяць з шістьма компаніями підписали контракти. А потім виходить, що нам треба задвоювати сцени з продакт і без, щоб продавати на зовнішні ринки. А це оплата додаткових знімальних днів. Потім ще виявляється рекламодавець не такий», - поскаржився Варениця. На думку топ-менеджера 1 + 1 проблема ринку в дуже низькій вартості реклами на українському телебаченні. «Поки у нас (реклама) на телебаченні стільки коштує - ніякого розвитку телебачення тут неможливо. Коли ми вартуємо зараз в чотири рази дешевше, ніж інтернет-реклама - ну про що ми говоримо?», - повідомив Варениця. При цьому, він вважає, що істотне підвищення цін на ринку призведе до істотного відтоку рекламодавців.

На думку виконавчого директора ІТК Ігоря Коваля, в цьому і полягає ключова проблема ринку. «Ключова проблема низьких заробітків ринку в тому, що ми звикли до низьких цін. Те, що телебачення дістається відносно дешево. Поки ми не дійдемо до рівня того, що похід на телебачення стане дорогим задоволенням, ми будемо перебувати в цій же позиції», - підкреслив він. А Созановський додав, що на даний момент співвідношення обсягу рекламного ринку і ринку платного ТБ в Україні поступово вирівнюється.

Сторони дискусії так і не прийшли до єдиного висновку про те, кому дістануться рекламні гроші і як нішевим каналам виживати на ринку. Ясно стало одне - рекламодавці будуть намагатися більш ретельно і таргетировано розміщувати рекламу, щоб максимально потрапити в потрібну аудиторію. А ситуація на ринку лінійного ТВ в цілому буде трансформуватися і далі, продовжуючи щільно стикатися з викликами в вигляді онлайну, мобайлу та інших форм донесення контенту до глядача. І вже від ринку залежить, чи зможе він протиставити щось цим викликам.

Діна Петрова

- 25 вересня, 2017



RATVODДата: П`ятниця, 06.10.2017, 07:09 | Повідомлення # 36
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Проблема піратства:

не такий страшний чорт, як його малюють ?




Дослідження, проведене Ecorys - однієї з найстаріших в Європі компаній, що працюють в сфері
економічних досліджень і консалтингу - показало, що піратство не робить істотного впливу на обсяги продажів контента,
захищеного авторським правом. За винятком, хіба що, сфери кінематографа.


Дослідження було замовлено Європейською Комісією в січні 2014 року, а його результати (у обсязі 300 сторінок) були передані Комісії в травні 2015 року.

За словами депутата Європейського парламенту Юлії Реди, звіт раніше ніколи не публікувався, проте їй вдалося роздобути один примірник.

Автори дослідження прийшли до висновку, що «в цілому, отримані результати не дають будь-яких статистичних даних, які говорили б про серйозне вплив онлайн-піратства на обсяги продажів».

Слід зазначити, що дані слова не означають того, що піратство не робить зовсім ніякого впливу. Вони лише свідчать про те, що статистичний аналіз не дає чітких свідчень того, що такий вплив є.

Виняток пов'язаний лише з поширенням найпопулярніших фільмів. Результати свідчать про 40% -ве зміщенні продажах фільмів - це означає, що кожні 10 нелегально переглянутих фільмів зменшують легальні перегляди на чотири.

«Люди зазвичай не часто дивляться свіжі топові фільми по другому разу, однак якщо це трапляється, то тут зміщення нижче: 10 нелегальних повторних переглядів зменшують кількість легальних на два».

Передбачувані втрати


Це передбачає, що показники зсуву для більш старих фільмів виявляються нижчими, ніж 40% у випадку з останніми топовими фільмами.

«В цілому прогнозовані втрати для свіжих топових фільмів складають 5% від поточних обсягів продажів».

Дослідження також аналізує «готовність користувача платити» за контент, який він отримує з піратських джерел. Ці дані повинні допомогти зрозуміти, наскільки піратство пов'язане з рівнем цін.

Автори дослідження встановили, що, у випадку з фільмами і телесеріалами, існуючі ціни вищі за ті, які готові платити 80% любителів нелегальних завантажень і потокових трансляцій.

У разі ж книг, музики та ігор користувачі готові платити приблизно ті ж ціни, які й існують в легальних джерелах.

Це говорить про те, що зниження цін не вплине на рівень піратства в сфері книг, музики та ігор, проте може знизити показники зсуву для фільмів і телесеріалів.

Борис Скуратівський

- 05 жовтня, 2017



RATVODДата: Субота, 07.10.2017, 21:22 | Повідомлення # 37
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Кіберполіція закрила піратський відеосервіс,

який завдав правовласникам збитки в особливо великому розмірі




В результаті оперативних дій було зупинено роботу сервісу ToVideo.net,
який дозволяв користувачам дивитися в онлайні піратські копії фільмів і серіалів.


За інформацією відділу протидії злочинам у сфері обігу незаконного контенту і телекомунікацій кіберполіції даний піратський онлайн-кінотеатр «завдав правовласникам збитки в особливо великому розмірі» (точна сума не уточнюється).

В даний час відносно ToVideo.net розпочато кримінальне провадження за ст. 176 Кримінального кодексу ( «порушення авторських і суміжних прав»). За місцем проживання системного адміністратора був проведений обшук співробітниками кіберполіції.

Кіберполіцейські також нагрянули з перевіркою в офіс дата-центру, який надавав підтримку працездатності піратського ресурсу з обшуком. Тут було проведено вилучення комп'ютерної техніки та серверного обладнання. Вилучені речові докази направлені на експертизу.

«Після проведення та оприлюднення результатів експертизи буде вирішено питання про оголошення підозри особам, які здійснювали адміністрування цього інтернет-ресурсу», - уточнюється в повідомленні правоохоронців.

Нагадаємо, Україні загрожують торгові санкції США через онлайн-піратства.

Віталій Мосейчук

- 06 жовтня, 2017



RATVODДата: Четвер, 12.10.2017, 07:29 | Повідомлення # 38
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Нацрада подасть в суд на 37 ліцензіатів, які проігнорували штраф

за несвоєчасну подачу документів про структуру власності



Фото - Кирило Авраменко

На сьогоднішньому засіданні члени Нацради з питань телебачення і радіомовлення ухвалили рішення через суд
стягнути штраф з 37 ліцензіатів, які не подали в відведений термін (до 31 березня) інформацію про структуру власності.


Спочатку регулятор планував оштрафувати 54 ліцензіата, але 16 з них висловили готовність оплатити штраф до засідання, тому питання по ним були зняті з порядку денного. Розгляд ще по одному перенесли для з'ясування обставин.

Відповідно до закону про прозорість медіавласності, ліцензіати, які не надали інформацію про власників (або надали її із запізненням), повинні сплатити штраф у розмірі 5% ліцензійного збору протягом місяця. Тим, хто цього не зробив, щодня нараховується пеня в розмірі 1% від суми.

Спочатку загальна кількість оштрафованих ліцензіатів склала 184, загальна сума - близько півмільйона грн. Таким чином, кожен третій ліцензіат штраф проігнорував.

У списку тих, хто не сплатив штраф, значаться 9 компаній з умовної групи провайдера кабельного телебачення «Тріолан» (ТОВ «Запорізькі Цифрові Комунікації», ТОВ «Дніпропетровські цифрові комунікації», ТОВ «Одеські цифрові комунікації», ТОВ «ПТК-Системи», ТОВ «Юнікаст Інвест», ТОВ «КС Плюс», ТОВ «ТРК« Епсілон ТВ », ТОВ« Берізка-Телесистема »і ТОВ« ІТ.Сервіс »). Група входить в сферу впливу Олексія Липчанського, а офіційний її власник - компанія «Гайеза Ассетс лімітед» з Единбурга (раніше в структурі фігурував кіпрський офшор).

У списку телеканалів присутні супутникові пустушки Business (ТОВ «ТРК Погода ТБ») і A-one (ТОВ «Реал Естейт ТВ») зі сфери впливу Олександра Януковича, записані на громадянок Чехії і Панами; Jewish News One (ТОВ «АППІА») нардепа Вадима Рабиновича (офіційно у Рабиновича тільки 25% каналу, решта 75% - у офшору «Штейнбург Корпорейт ессетс» з БВО); ТВі (ТОВ «Інфо24») Давида Жванії (офіційно - датська компанія «Остеуропеіск комунікаціон холдинг АПС»); «Слов'янський канал» (ТОВ «Міжнародний« Слов'янський канал ») Валерії Іваненко (офіційно - Наталія Корецька); «Право ТВ» (ТОВ «ТРК« Право ТВ ») зі сфери впливу екс-регіонала Сергія Ківалова (офіційно порівну володіють киянка Лариса Ткач і одесит Олександр Ушканов); «УНТ» (ТОВ «Українське народне телебачення УНТ»), власниками якого значаться п'ять фізосіб; TV sale UKR (ТОВ «Розумні покупки») шведа Евербрінга Пер Андерса; «ОЕ» (ТОВ «ТРК ОЕ») громадян США Руслана Ахмерова і Алекса Кларка; «Соціальна країна» (ТОВ «ТРК« Соціальна країна ») зі сфери впливу нардепа« Народного фронту »Людмили Денисенко (офіційні власники - Юрій Снігур та Олена Хоменко) і ATR / Lale (ТОВ« ТК «Атлант-СВ») Ленура Іслямова.

Серед радіостанцій можна виділити «Радіо Шансон» Анатолія Євтухова за двома ліцензіями: луганського ТОВ «Радіо« Ехо »і кримського ТОВ« ТРК «Південне комерційне телебачення - 98» (в держреєстрі власником першого вказано киянин Ярослав Антоненко, другого - Оксана Панченко з Сімферополя) . Серед регіональних телеканалів - «Першу одеську ТРК» (ТОВ «Перша Одеська Телерадіокомпанія") екс-співробітника Адміністрації президента Костянтина Шпильового (офіційно - якийсь Валерій Товстенчук з Вінниці) і чернівецький кабельний телеканал-пустушка ТВА (ТОВ «Медіасістем-груп») бізнесмена Михайла Прозоровського, пов'язаного з «Народним фронтом» (офіційно - Катерина Фочук та Юрій Фочук).

Нагадаю, в минулому році Нацрада оштрафував 487 своїх ліцензіатів, 67 з яких штраф так і не оплатили, через що регулятор був змушений звернутися до суду. Чим закінчився розгляд, невідомо. Як бачимо, захід виявився неефективним - в списку одні і ті ж штрафники.

11.10.2017



RATVODДата: Четвер, 12.10.2017, 08:59 | Повідомлення # 39
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Одеський ОРТПЦ таки увійшов до складу Концерну РРТ.

А Волкова «пішли»



Фото - livejournal.com

Одеський обласний РТПЦ став структурою державного Концерну РРТ, незважаючи
на бажання першого
залишатися самостійною структурою і судові розгляди з цього приводу.


Сталося це ще в липні, а директором Центру став Олексій Шашук, що раніше був заступником директора. Ця інформація розміщена на сайті держпідприємства.

Одеський ОРТПЦ влився в структуру Концерну РРТ разом з Харківським ОРТПЦ за рішенням Держспецзв'язку від червня минулого року - обидва працювали як окремі від Концерну підприємства. Але Одеський ОРТПЦ подав до суду, намагаючись скасувати злиття, і виграв першу інстанцію, але програвши другу. Головним противником об'єднання був багаторічний директор Центру Валерій Волков. У коментарі він пояснив мені деталі реорганізації і своє звільнення:

- Одеський ОРТПЦ призупинив роботу 30 червня, якщо не помиляюся, після чого став філією [Концерну РРТ]. У мене був контракт до 10 серпня. Мені його не продовжили. Чому? Треба питати Держспецзв'язку та Концерн РРТ. У червні пішло розпорядження про реорганізацію, мій зам став т.в.о. філії, яким є до цього дня. Директора немає до сих пір. Зараз я заміняю головного інженера, допомагаю будувати місцеву цифрову мережу. А далі подивимося, як буде. Рішення про злиття було прийнято Держспецзв'язку в середині червня минулого року. У серпні 2016 го ми виграли суд першої інстанції, оскільки довели, що злиття незаконно, - повинно було бути рішення Кабміну, а не Держспецзв'язку. Але апеляцію в квітні ми програли з незрозумілих причин. Подали на касацію, але розгляд питання до сих пір не призначено. За цей час минули всі терміни по апеляційному рішенням - воно вступило в дію.

Нагадаю 14 вересня Нацрада оголосив конкурс на 8 місць на 22 частотах у населених пунктах Одеської області в стандарті DVB-T. Частоти виявилися «фрагментами» мережі четвертого цифрового мультиплексу (МХ-4), провайдером якого була компанія «Українська цифрова телемережа» (УЦТМ), ліцензію якої в 2012-му анулював попередній склад Нацради. Після анулювання ліцензії УЦТМ передавачі компанії були відключені і перебували на балансі Одеського ОРТПЦ. За останні три роки Валерій Волков тричі намагався отримати в Нацраді ліцензію місцевого цифрового провайдера для Одеського ОРТПЦ, запевняючи, що мережа готова - потрібно лише включити передавачі і проліцензованих мовників.

- Вони тягнули з цим рішенням спеціально, щоб нам його чи не віддати, а віддати Концерну РРТ, - додає Волков. - Формально Нацрада пояснювала це відсутністю грошей на прорахунок частот. Але ми готові були замовити прорахунок за свої гроші. Тим більше, що все вже було прораховано ... Розумієте, Концерн просрав «цифру» - все відійшло «Зеонбуду». А тепер їм потрібно хоча б за щось зачепитися, і місцева цифрова мережа в Одесі - саме воно. Вони поміняли законодавство, Концерну не потрібно буде отримувати провайдерську ліцензію - він буде виступати оператором. Це правильне рішення, провайдерська ліцензія - вона взагалі ні до чого. Ліцензійний збір для телеканалів дуже високий - подивимося, хто з місцевих мовників подасться. Так, цифрова мережа Концерну РРТ буде краща, ніж у «Зеонбуду». Тарифи не будуть вищі за тарифи «Зеонбуду», це точно. Хоча формуванням тарифів займається не одеська філія.

Не погодитися з формулюванням Волкова про те, що Концерн РРТ зробив з «цифрою», неможливо. Ну а якими будуть тарифи для одеських телеканалів, дізнаємося з часом.

11.10.2017



RATVODДата: Середа, 01.11.2017, 23:06 | Повідомлення # 40
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
В Азії створена коаліція по боротьбі

з
піратськими медsаприставками




Нова коаліція, сформована за підтримки безлічі різних компаній, які сподівається зруйнувати бізнес компаній,
що продають приставки для піратського перегляду потокового контенту.


Асоціація CASBAA, що представляє інтереси індустрії платного телебачення країн Азії, сформувала Коаліцію по боротьбі з піратством (CAP), перед якою поставлено завдання вирішення проблем, пов'язаних з крадіжками контенту в регіоні.

Коаліцію CAP, яка буде здійснювати координацію ресурсів галузі для боротьби з піратством, очолить Ніл Гейн, який займе посаду її генерального менеджера. До складу коаліції увійдуть такі компанії, як beIN Sports, CASBAA, The Walt Disney Company, Fox Networks Group, HBO Asia, NBCUniversal, the Premier League, Turner Asia Pacific, A + E Networks, Astro, BBC Worldwide, Media Partners Asia, the NBA, PCCW Media, Sony Pictures Television Networks, Asia, True Visions, TV5MONDE і Viacom International Media Networks.

У коаліції сподіваються домогтися своїх цілей шляхом координації зусиль і сприяючи місцевим органам влади, які ведуть боротьбу з піратством і порушеннями авторських прав в країнах Азії.

Мета коаліції полягає в тому, щоб зруйнувати і ліквідувати бізнес компаній, що займаються виробництвом і продажем пристроїв, які використовують Kodi та інший піратський софт, що дозволяє отримувати доступ до потокового контенту. В першу чергу коаліція буде прагнути боротися з піратськими потоковими приставками і додатками.

Генеральний менеджер CAP, що має досвід боротьби з піратством в ролі глави Австралійської федерації з протидії крадіжок в сфері авторського права, бачить в піратських потокових приставках серйозну загрозу для індустрії розваг.

«Проникнення піратських приставок для доступу до потокового контенту в країнах Азії просто приголомшує. Зловмисники, які продають приставки і керуючі піратськими сайтами, отримують чималі прибутки, наживаючись на тяжкій роботі талановитих творців, завдаючи серйозної шкоди екосистемі контенту, а також піддаючи користувачів небезпеці, яка пов'язана з установкою шкідливого програмного забезпечення», - цитує Індійське телебачення слова Гейне.

«Це високоорганізована міжнародна злочинна мережа, яка об'єднує бандитські синдикати, що наживаються за рахунок споживачів і творців контенту», - додав Гейн.

Як повідомляє видання Torrentfreak, в коаліції CAP визнають, що, незважаючи на зростання креативної індустрії Азії завдяки виробництву легального контенту, вона все одно перебуває під загрозою з боку виробників піратських приставок і додатків.

Коаліція планує зосередити свої зусилля в першу чергу на боротьбу з піратством на ринках Азії, однак в силу того, що більшість залучених компаній пов'язані з США і Великобританією, можна очікувати, що в майбутньому боротьба з піратськими потоковими сет-топ-боксами перекочує на ринки США , Великої Британії та країн Європи.

В CAP планують офіційно представити антипіратську конвенцію протягом листопада.

Борис Скуратівський

- 01 листопада, 2017



RATVODДата: Четвер, 16.11.2017, 18:12 | Повідомлення # 41
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Кіберполіція заблокувала роботу

відеосервісу
QFILM.TV




Співробітники відділу протидії кіберзлочинам в Київській області Департаменту кіберполіції Нацполіціі України
спільно зі слідчими Деснянського управління столичної поліції заблокували роботу відеосервісу QFILM.TV,
створеного жителем Вінницької області заради особистого збагачення
.

Про це йдеться на офіційному сайті Національної поліції.

У повідомленні уточнюється, що володіючи методами конспірації, 34-річний чоловік проводив «трансляцію і ретрансляцію аудіо та відео творів без відповідних документів і дозволів правовласників - відомих міжнародних компаній». Яких саме компаній, в кіберполіції не уточнюють.

Для організації роботи нелегального сервісу зловмисник використовував власний комп'ютер, носії інформації, а також банківські та SIM-карти. Все це вилучено поліцейськими в якості речових доказів. Вся електроніка в даний час відправлена ​​на відповідні експертизи.

Зараз вирішується питання про оголошення правопорушнику підозри в порядку встановлених норм. Йому загрожує до двох років позбавлення волі.

Нагадаємо, раніше кіберполіції був закритий онлайн-кінотеатр ToVideo.net, також поширював піратський відеоконтент.

- 16 листопада, 2017

Редакція


RATVODДата: Субота, 18.11.2017, 07:49 | Повідомлення # 42
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Дослідження: піратство щорічно завдає

провайдерам збиток в розмірі
$ 6-8 млрд




Відеопіратство - копіювання і продаж контенту, захищеного авторським правом - є проблемою з моменту
появи в 1979 році VHS-касет і початку ери відеозапису, зазначає дослідницька фірма ABI Research.


Однак сьогодні піратство в черговий раз змінило свою форму: воно вийшло за межі піратських сет-топ-боксів і захопило сферу перерозподілу контенту в широкосмугових мережах.

Серед найбільш поширених сьогодні форм піратства - використання приставок Kodi зі спеціальною прошивкою, живі потоки в соціальних мережах, торенти з ексклюзивними серіалами і фільмами, дистрибуція в інтернеті через файлові шлюзи, а також незаконна передача паролів. Провайдери послуг щорічно недоотримують через піратство прибутку на суму від 6 до 8 мільярдів доларів.

«Постачальники контенту повинні змінити свій підхід до боротьби з піратством з орієнтованого на пристрої - зокрема, з використанням систем умовного доступу (CAS) і систем управління цифровими правами (DRM) на комплексний сервіс-орієнтований підхід з використанням сучасних інструментів протидії піратству», - радить віце-президент агентства ABI Research Сем Роузен.

Список найважливіших на сьогоднішній день інструментів боротьби з піратством включає в себе систему нанесення водяних знаків на принципах сесії, моніторинг піратства в режимі реального часу, спрямований на виявлення фактів піратського споживання контенту, їх локалізацію, а також їх припинення шляхом припинення діяльності джерела такого контенту або відключення його від мережі. Серед інших інструментів - управління спільним використанням паролів, а також робота з іншими постачальниками контенту на ринку з метою прийняття ефективних заходів, спрямованих на боротьбу з піратством. Автори підготовленого агентством ABI Research звіту «Захист контенту та маркування його водяними знаками» прогнозують, що до 2022 року приблизно 400 мільйонів доларів, або ж приблизно 33% доходів ринку DRM перейде в доходи, орієнтовані на послугу, або одержувані від діяльності, прирівняної до послуги (aaS).

Сайти, присвячені висвітленню новин і світу технологій, часто займають досить неоднозначну позицію по відношенню до піратства. Наприклад, видання New York Times запевняє свою аудиторію в тому, що «уряд навряд чи буде вас переслідувати» за передачу кому-небудь своїх паролів, а TechRadar ставить приставки Kodi в один ряд з ОТТ приставками - такими, як Roku і Apple TV.

Тема піратства часто з'являється в заголовках новин - досить згадати, наприклад, повідомлення про те, що черговий епізод «Ігор престолів» від компанії HBO до моменту початку його офіційної трансляції по телебаченню або поширення на замовлення. За словами Роузена, компанія HBO постраждала від піратів в декількох площинах - включаючи проблеми кібер-безпеки і витік на різних етапах виробничого ланцюжка. Обнадіює той факт, що як у випадку з витоком у виробничому ланцюжку HBO, так і в недавніх випадках з піратським розповсюдженням контенту Британської прем'єр-ліги, власники прав на контент дуже швидко звернулися до судів, а суди, в свою чергу, прийняли негайних заходів, продемонструвавши кращу в порівнянні з минулим кооперацію і терміновість.

Незважаючи на важливість захисту всіх видів контенту, що належить до сфери ОТТ і платного ТБ, в даний час в екосистемі відео спостерігається істотне зростання інвестицій в нові типи контенту, для яких небезпека піратства набагато вища за ту, яка мала місце бути в минулому. Інвестиції у виробництво ексклюзивного контенту, ранні релізи в системі VoD і створення Ultra HD контенту створюють умови, при яких доступ до контенту отримують лише провайдери певних платформ, що працюють на ринку. Це спонукає користувачів звертатися до піратів у випадках, коли вони не можуть знайти потрібний їм контент на своїй улюбленій платформі або вважають його занадто дорогим. До 2022 року приблизно 32% від усіх доходів в сфері платного ТБ і ОТТ буде пов'язано саме з цими типами контенту.

Борис Скуратівський

- 17 листопада, 2017



RATVODДата: Понеділок, 20.11.2017, 13:53 | Повідомлення # 43
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Чому бюджет Нацради збільшився в два рази,

і на що будуть витрачені ці гроші



Фото - inshe.tv


Як я вам вже розповідала, в наступному році бюджет Нацради з питань телебачення і радіомовлення
виросте в два з гаком рази - з 47,6 млн грн до 102, 272 млн грн,
близько 40 млн з яких підуть на обладнання для моніторингового центру.


Збільшення бюджету регулятора погодили при прийнятті держбюджету на наступний рік у першому читанні. Глава регулятора Юрій Артеменко просив депутатів передбачити кошти на модернізацію моніторингового центру, і вони його почули.

«Ми попросили гроші на створення сучасного моніторингового центру. У нас немає відкритого моніторингового центру Big Data, як в США. Для створення незалежної моніторингової системи потрібно близько 80-100 млн грн. Це Київ з усіма регіонами. Я хочу мінімізувати людський фактор, щоб люди на місцях не могли впливати на результат. Запис повинні робити прилади й передавати все в Київ. Але спочатку потрібно зробити «серце» системи з ліцензованим програмним забезпеченням в Києві. Всю суму відразу нам не затвердили - поки тільки половину: близько 40 млн грн. Я розмовляв з бюджетним комітетом, вони передбачили ще 4 млн грн на нові вакансії: нам потрібно два додаткових юриста і ще двоє людей в моніторинговий центр. У нас більше 200 судів, і ними займаються три людини. Те ж з моніторингом: прийняли нові закони, їх виконання потрібно моніторити, і головна проблема - щотижневі моніторинги. Ми оголосимо тендер через ProZorro. Фірми «Міранда» у нас не буде», - розповів глава регулятора.

Питання модернізації курирує член Нацради Валентин Коваль, який упевнений, що нова система дозволить автоматизувати моніторинг. «У нас 24 види моніторингів, сьогодні їх проводять вручну. Хоча на 80% їх можна автоматизувати так, щоб система підказувала співробітникам, як знайти порушення. Наприклад, система може в потоці ефіру знайти знак копірайту, і тоді нашому працівникові не потрібно переглядати весь контент - він отримує сигнали, на які місця потрібно звернути увагу. Це спеціальна система з аналізу графічних символів в потоці. Для нас це сучасно, але в світі - працює десятиліттями. При пошуку таких систем виникли проблеми зі сприйняттям ними української мови в спеціальній функції speech to text - таких немає. Будемо ініціювати розробку програми під українську мову. Аналізувати по розпізнаванню тексту набагато простіше, є ряд рішень по аналізу. Це допоможе з моніторингом виконання квоти на українську мову. Моніторити в Києві нам простіше - у нас є антенне поле, супутникове обладнання, є можливість відслідковувати центральні телеканали. Великі проблеми - в регіонах. Там є місцеві канали, складна інфраструктура. Спочатку виберемо регіон, де мало місцевих телеканалів, і регіон, де їх дуже багато - наприклад, Одеса», - пояснив Коваль.

І додав: «Тендер буде оголошений наступного року через систему ProZorro. Сьогодні я знаю вже дві компанії, і ми розширюємо їх пошук. У вартість входять «залізо», програмне забезпечення, інсталяція, супровід і створення speech to text українською мовою. Коли ти хочеш купити функціонал у одного, а рішення в іншого - може не збігтися. Тут не той випадок, коли в технічному завданні можна описати все, що ми захочемо, тут потрібно разом з учасниками тендеру сідати і писати техзавдання».

Що переможе в моніторингу Нацради - технічний прогрес або людський фактор, дізнаємося з часом. Я ж щиро рада за чотирьох нових працівників Нацради, які, судячи по закладеному бюджету, вже в перший рік роботи стануть мільйонерами. Може, і мені влаштуватися в моніторинговий центр.

20.11.2017



RATVODДата: Четвер, 30.11.2017, 18:07 | Повідомлення # 44
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
Нацрада перевірить 6 супутникових телеканалів

за відсутність мовлення



Фото - lifehacker.ru


На сьогоднішньому засіданні Нацрада з питань телебачення і радіомовлення
після
тримісячної перерви прийняла ряд рішень, що стосуються супутникових телеканалів.


Через відсутність супутникового мовлення канали «Право ТВ» (ТОВ «ТРК« Право ТВ »),« Соціальна країна »(ТОВ« ТРК «Соціальна країна»), «Історія ЕМ» (ТОВ «Євромедіа Україна») пройдуть позапланову перевірку, а телеканал ТВі (ТОВ «Інфо 24») за відсутність мовлення отримав попередження. Також моніторинговий центр регулятора не виявив супутникового мовлення ще трьох телеканалів - FilmUAction (ТОВ «Справжні канали»), Star Family (ТОВ «Стар медіа ТБ») і EU music (ТОВ «Музичний телеканал Ру м`юзік»): відповідно, вони також пройдуть позапланову перевірку.

Перерву в спостереженні за пустушками член Нацради Сергій Костинский пояснив проблемами моніторингового центру: «Наше обладнання не сприймало супутниковий сигнал, ми модернізували його, і все одно не знайшли сигналу цих телеканалів». Представниця телеканалу «Право ТВ», вперше з'явилася на засідання, запевняла, що мовник існує - він веде мовлення, передаючи сигнал кабельним провайдерам альтернативним способом. Представники FilmUAction і Star Family запевнили членів регулятора, що телеканали ведуть супутникове мовлення, а представники інших телеканалів на засідання не з'явилися.

Також члени регулятора торкнулися питання власності пустушок. Наприклад, помітили, що телеканал «Право ТВ» не сплатив штраф за відсутність інформації про бенефіціара (надається щорічно до 31 березня). Представниця ж запевняла, що оплату нібито зробили днями. Бенефіціара телеканалу вона не знає, хоча мовник тісно пов'язаний з екс-регіоналом Сергієм Ківаловим. Офіційно активом порівну володіють киянка Лариса Ткач і одесит Олександр Ушканов. Останній є директором одеської радіостанції «Олівін» зі сфери впливу Сергія Ківалова. Телеканал «Соціальна країна» знаходиться в сфері впливу екс-міністра соцполітики, нардепа «Народного фронту» Людмили Денисової, а офіційно належить Валентині Жежуловій з реєстрацією в Славутичі Київської області. Телеканал ТВі пов'язують з Давидом Жванією і Миколою Княжицьким, але офіційно каналом володіє датська компанія «Остеуропеіск комунікаціон холдинг АПС» без вказівки бенефіціара. «Історія ЕМ» належить продюсеру «Євробачення» в Україні Павлу Грицаку.

Нагадаю, в суді вже перебувають позови регулятора про анулювання супутникових ліцензій неіснуючих телеканалів «ОЕ», TV sale UKR, Jewish News 1, UKRAINIAN FASHION, «Планета» і «Гамма». На різних стадіях розгляду знаходяться справи супутникових пустушок УНТ і «Слов'янський канал». Телеканали «100» дружини екс-регіонала Геннадія Васильєва, А-one і «Бізнес» зі сфери впливу біглого Олександра Януковича, а також «Репетитор ТВ» і Farmer & Agro TV Павла Грицака регулятор за відсутність супутникового мовлення все ще не карає.

Сподіваюся, модернізоване обладнання допоможе Нацраді знайти інших порушників, які дійсно не ведуть мовлення. А ще я дуже чекаю першого судового рішення на користь регулятора - повинен же цей механізм покарання порушників хоч коли-небудь заробити.

30.11.2017



RATVODДата: Понеділок, 11.12.2017, 18:55 | Повідомлення # 45
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22011
Статус: Оффлайн
XXI століття: Україна разом з Боснією і Герцеговиною залишаються

єдиними країнами Східної Європи, де відсутній
LTE-зв'язок




У Східній Європі працює більше сотні мереж за технологіями LTE і LTE-Advanced.


При цьому в Україні та Боснії і Герцеговині оператори, що використовують такі технології, - відсутні. Про це свідчать дані дослідницької компанії 5G Americas.

Згідно з інформацією аналітичного агентства, на території Східної Європи задіяно 125 мереж четвертого покоління. З них 83 працюють за технологією LTE і 42 - за технологією LTE-Advanced.

Лідером за кількістю LTE-мереж є Польща. Тут розгорнуто 8 мереж LTE і 5 LTE-Advanced.

LTE-зв'язок доступний в багатьох країнах Східної Європи, включаючи Вірменію, Грузію, Білорусь, Росію, Молдову і навіть Косово. При цьому в двох країнах - Україні та Боснії і Герцеговині - не введено в дію жодної мережі LTE.

Більш детальні дані щодо кількості LTE-мереж в країнах Східної Європи наведені нижче в таблиці.



- 11 грудня, 2017

Редакція


Форум TV-SAT » « Хоббі наших користувачів » » Інтернет. Телекомунікації. » Телекомунікації.
  • Сторінка 3 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2018 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *