FORUM TV-SATВівторок
26.10.2021, 17:12

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Інформаційні новини SAT TV
Інформаційні новини SAT TV
marsДата: Вівторок, 28.04.2009, 21:42 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 98
Статус: Оффлайн
Інформаційні новини

мовлення SAT TV




Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
RATVODДата: П`ятниця, 19.06.2009, 11:06 | Повідомлення # 46
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26018
Статус: Оффлайн
TVCI new розкодується

Міжнародний російський канал TV Centr International ( TVCI ), доступний в кодованій формі на супутнику Sirius 4 (4.8E) розкодує свій супутниковий показ . Виключення кодування (система Viaccess РС 2.6) настане 30 червня 2009 року близько 16:00 московського часу .
Ця інформація була опублікована на офіційному форумі інтернету телебачення TVCI.
Закінчення кодування це результат позитивного вирішення фінансових проблем і організації так, щоб російськомовна публіка за межами своєї Батьківщини могла мати легкий доступ до програм каналу .

Технічні параметри:

супутник: Sirius 4 (4.8°E)
частота: тp. B36 (12.380 H SR=27500 FEC=3/4)

ID: TVCI new
PID V = 221
PID A = 222
PID PCR = 221
PID PMT: 220
SID= 220
Кодування:Viaccess 2.6 (з 30 червня цього року кодування вимкнеться)

TVCI стартував 26 червня 2005 року і спочатку віщав відкрито (FTA) на супутниковій позиції 4.8E. Koдирование каналу введене 2 червня 2008 року . Після річної перерви, глядачі у всій Європі знову дістануть доступ до цієї станції .

TV Centr International це міжнародний канал має своє представництво в Москві, столиці Росії . Програми адресовані для Росіян тих, що живуть в європейських країнах, таких наприклад як Балтійські країни, а також США, Канада і Австралія . Рамки TVCI складаються з різних програм, багато информацинных, публіцистичних, а також музичних програм, програми для дітей, спорт і кіно, серіали російських і іноземних виробників .

ЗАПРОШУЄМО ВСІХ ДИВИТИСЯ КАНАЛ TVCI !


RATVODДата: Неділя, 21.06.2009, 08:17 | Повідомлення # 47
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26018
Статус: Оффлайн
MTV стверджує, що ТБ

- найефективніший канал комунікації

Дослідження «Бета Життя Молоді» було створено за підтримки компаній MTV Networks Nokia, 20th Century Fox, Fox Mobile Group та Channel 4. Було здійснено аналіз того, яким чином молодь залучає телебачення, Інтернет тощо, аби отримати інформацію про той чи інший продукт або бренд перед тим як здійснити покупку. За результатами проведеного дослідження 1 із 4 людей стверджують, що вперше дізнаються про бренд/продукт з реклами на телебаченні, а 6 з 10 говорять про те, що саме TV реклама впливає на їхній вибір. Більше того, на думку молоді, продукт, що рекламується на телебаченні автоматично підвищує свій статус та рівень якості. Також стало відомо, що респонденти зазвичай мають улюблений телеканал, з якого незмінно черпають інформацію (80% в США, 73% в Королівстві Великої Британії, 70% в Німеччині та 80% в Індії). Винятком стала Японія, де лише 38% молоді орієнтуються на інформацію, отриману під час перегляду телебачення. У молоді в пріоритеті також залишається Інтернет. 71% опитуваних вказали, що саме Інтернет допомагає зорієнтуватись у виборі, адже блоги, інформаційні сайти та соціальні мережі є дуже важливими у здійсненні оптимального вибору.

«Дослідження «Бета Життя Молоді» покращило та оновило наші знання про важливість технологій та медіа для молоді з часів попереднього дослідження MTV «Крутий Об’їзд», - говорить Джайлз Робінзон, старший віце-президент компанії Віаком Бренд Солюшнз Інтернешнл. – «Варто зазначити, що не зважаючи на економічний клімат та несприятливі обставини для реклами, ми й досі переконуємося - реклама на телебаченні залишається найефективнішим способом прямого впливу на цільову аудиторію. Також важливим є факт впливу Інтернет-блогів та он-лайн досліджень на формування рішення покупців. Це у свою чергу підкреслює важливість репутації он-лайн менеджменту для брендів, які намагаються стрімко поширити знання про своє ім’я, а також необхідність створювати акції формату 360%. Подібні дослідження допомагають краще зрозуміти нашу цільову аудиторію – що веде за собою прийняття більш ефективних рішень рекламними партнерами, які націлені на досягнення аудиторії».

За підтримки OTX Europe, разом з MTV Networks, 20th Century Fox, Fox Mobile Group, Nokia та Channel 4, дослідження залучило 8,000 молодих людей віком від 12 до 24 років, у період вересень-грудень 2008р.

ДЖЕРЕЛО:


RATVODДата: Середа, 24.06.2009, 14:54 | Повідомлення # 48
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26018
Статус: Оффлайн
Президент затвердив список

загальнодоступних обов'язкових телеканалів

Президент РФ Дмитро Медведев підписав указ

"Про загальноросійські обов'язкові загальнодоступні телеканали і радіоканали".

Як повідомляє прес-служба президента, даний указ підписаний в цілях забезпечення свободи масової інформації і створення умов для здобуття населенням соціально значимої інформації. Загальноросійські обов'язкові загальнодоступні телеканали і радіоканали є обов'язковими для поширення на всій території.

У список загальноросійських обов'язкових загальнодоступних телеканалів увійшли Загальноросійський державний телевізійний канал "Культура" (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія"), дитячо-юнацький телевізійний канал, Загальноросійський телевізійний канал "Спорт" (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія"), Перший канал (відкрите акціонерне суспільство "Перший канал"), Петербург - 5 канал (відкрите акціонерне суспільство "Телерадіокомпанія "Петербург"), Російський інформаційний канал (РІК) (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія"), Російське телебачення (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія", Телекомпанія НТВ (відкрите акціонерне суспільство "Телекомпанія НТВ").

У список загальноросійських обов'язкових загальнодоступних радіоканалів увійшли "Вести ФМ" (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія"), "Маяк" (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія"), Радіо Росії (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія").

Указом президента постановляється, що загальноросійські обов'язкові загальнодоступні телеканали і радіоканали є обов'язковими для поширення на всій території РФ і безкоштовними для споживачів. Ефірна наземна трансляція загальноросійських обов'язкових загальнодоступних телеканалів і радіоканалів на всій території РФ, а також створення і розгортання цифрових наземних мереж для ефірної трансляції обов'язкових загальнодоступних телеканалів і радіоканалів здійснюються федеральним державним унітарним підприємством "Російська телевізійна і радіомовна мережа".

Ефірна цифрова наземна трансляція загальноросійських обов'язкових загальнодоступних телеканалів і радіоканалів здійснюється з використанням одного радіочастотного каналу в кожній конкретній зоні мовлення.

Президент РФ також постановив прийняти пропозицію уряду РФ про створення до 1 січня 2011г. Дитячо-юнацького телевізійного каналу на базі телеканалу "теленяня" (ЗАТ "Перший канал. Усесвітня мережа") і Російського телевізійного каналу для дітей і юнацтва "Бібігон" (федеральне державне унітарне підприємство "Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія").

Уряд РФ у свою чергу зобов'язаний забезпечити здійснення ліцензування і інших необхідних заходів щодо поширення і трансляції загальноросійських обов'язкових загальнодоступних телеканалів і радіоканалів, а також надання телерадіомовним організаціям, що здійснюють мовлення загальноросійських обов'язкових загальнодоступних телеканалів і радіоканалів, субсидій на оплату наданих ФГУП "Російська телевізійна і радіомовна мережа" послуг з ефірної наземної аналогової трансляції цих телеканалів і радіоканалів в 2010г. у населених пунктах з чисельністю населення менше 200 тис. чоловік, а починаючи з 2011г. і до припинення аналогової трансляції - в населених пунктах з чисельністю населення менше 100 тис. чоловік; послуг з ефірної цифрової наземної трансляції цих телеканалів і радіоканалів, починаючи з 2010г. у населених пунктах з чисельністю населення менше 200 тис. чоловік, а починаючи з 2011г. - в населених пунктах з чисельністю населення менше 100 тис. чоловік.

Крім того, уряд повинен забезпечити затвердження федеральної цільової програми "Розвиток телерадіомовлення в Російській Федерації на 2009-2015гг." і фінансове забезпечення заходів щодо створення і розгортання цифрових наземних мереж для ефірної трансляції загальноросійських обов'язкових загальнодоступних телеканалів і радіоканалів в рамках вказаної програми.

Указ набирає чинності з дня його офіційної публікації.

www.sat24.ru Сообщаєт:www.rbc.ru


RATVODДата: Середа, 24.06.2009, 22:34 | Повідомлення # 49
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26018
Статус: Оффлайн
Стрімке поширення супутникового телебачення серед населення Росії

привело до справжнього буму в самих різних регіонах нашої країни.

Чим це обумовлено? По-перше, своєю доступністю. Підвищення добробуту населення самих різних соціальних груп і в той же час реальне здешевлення устаткування для прийому цифрового супутникового телебачення зробили останнє досить доступним. По-друге, розвиток ринку телевізійної техніки останнім часом привів до того, що недоступні для широкого круга населення ЖК і плазмові телевізори ще два-три роки тому стали буденною справою в більшості сімей. А раз телевізор хороший, з выкокими технічними характеристиками, то різко зросли вимоги до якості джерел сигналу. Недаремно поширення DVD досягло небачених масштабів. Тепер якість звичайного аналогового наземного телемовлення вже не владнує велику частину власників рідкокристалічних і плазмових телевізорів. Їм вже потрібна інша якість і кількість телевізійного контента. Здавалося б, чого простіше - купуй тарілку і ресівер і дивися. Але тут відразу виникає проблема: більшість каналів, що транслюються з супутників або в якійсь мірі дублюють те, що присутній в ефірі у великих містах, або на іноземних мовах, або просто нецікаві. Крім того присутня проблема, що полягає в тому, що для абонента можуть бути цікаві канали, що транслюються на різних супутниках. І аби їх зібрати доводиться різко збільшувати вартість супутникової системи, використовуючи всілякі мультифиды і навіть встановлюючи додаткові антени. Виникає питання: чи можна обійтися малою кров'ю? Відповідь очевидна: звичайно, можна. Адже на сьогоднішньому ринку вже діють три досить великих оператора супутникового телебачення: НТВ-ПЛЮС, Тріколор і Оріон Експрес. Здавалося б, чого простіше - вибирай пакет і ставай абонентом будь-якого з операторів. Ан немає. Російська людина в більшості своїй звикла до "безкоштовного сиру" і його дуже важко змусити платити, що в принципі підтверджується опитами, що проводяться на сайті Так наприклад більш всього опитаних (33%) проголосувало за пакет відкритих каналів в Ku-диапазоне з супутників Ямал 90Е, Експрес 80Е і ABS 75E. Але ці голосування все-таки декілька умовні, оскільки в них брали участь в основному жителі Сибірського регіону.
Але в той же час переваги жителів мегаполісів і населення з сільської місцевості розрізняються дуже сильно і в першу чергу із-за різниці в рівні життя. Нижчий рівень життя селян і жителів малих міст, віддалених від обласних центрів, зовсім не робить неможливим поширення супутникового телебачення серед даної соціальної групи. У переважній більшості сіл і сіл кількість ефірних телевізійних каналів рідко перевищує цифру три. І те вони транслюються в такій убогій якості, що їх практично неможливо прийняти навіть на нормальну телевізійну антену. Та і взагалі краще не дивитися, щоб не псувати ока. Але в той же час ритм життя і різна зайнятість в різні пори року у сільських жителів робить наявність телебачення на селі таким, що дуже зажадалося. Період від збирання врожаю до посівної сільському жителеві треба якось зайняти. Давно вже минули роки, коли єдиною розвагою на селі були клуби. Зараз в кожному будинку є телевізор і навіть не один. Проїхавшись останніми роками по Новосибірській, Томську, Кемеровській областям, Алтайському краю і побувавши в республіці Алтаї скрізь спостерігав одну і ту ж картину: у огорожі більшості садиб вже встановлені «лопухи» китайських супутникових антен діаметром 1,6 - 1,8 м. націлених на прийом супутникових каналів з Ямала 90Е і Експреса 80Е. Думаю, що і в інших регіонах Сибіру картина в принципі така ж.
А ось на Заході за Уралом картина зовсім інша. Наявність і доступність прийому великої кількості європейських супутників на антени малих (до 0,9м) діаметрів привела до «переміщення» глядацької аудиторії у бік інших супутників. Тут масового поширення набув один з трьох основних операторів супутникового телебачення, що діяли на сьогодні, - Тріколор. Чим викликана його популярність? Я це можу пояснити в першу чергу поганим, а інколи і жахливим ефірним телебаченням. Адже по суті весь пакет Тріколора складається з каналів, що транслюються по ефіру в крупних містах. Крім того мовлення ведеться в тимчасовій сітці Московського часу, по якому живе найбільша частина населення країни. У крупних містах європейської частини країни, де вище доходи громадян, багато залицяльників має НТВ-ПЛЮС. Чому така популярність досить дорогого (за більш-менш збалансований набір каналів 10 тисяч рублів і більш в рік) оператора супутникового телебачення? Упевнений прийом на антени найменших діаметрів (0,4-0,6м) робить дуже доступною установку цих самих антен на стінах і балконах багатоповерхових будинків. Збалансований пакет з каналами різної тематики, що залучає свом різноманітністю глядачів самого різного віку. Можливість прийому на цю ж тарілку і каналів Тріколора дозволяє отримати і ефірні канали в цифровій якості. Також дуже багато залицяльників в європейській частині країни і в каналів, що віщають із західних супутників (Amos, HotBird, Turksat і др). Російськомовні каналів там мало. Зате багато музичних каналів і каналів, що транслюються на іноземних мовах. Останні важливі для багатьох жителів нашої країни різних національностей.
Всі нижчеприведені міркування я робитиму виходячи з аналізу варіантів роботи трьох російських операторів і деяких іноземних. Здобуття абонентської плати в кожного організована своїм способом і сильно залежить від каналів, що ретранслюються. Адже ні для кого не секрет, що частина каналів сама готова платити мовцеві за розміщення в пакеті, компенсуючи свої витрати рекламою. Частина каналів для мовця уловно безкоштовні, тобто вартість контента досить низька. Але в той же час, наприклад в НТВ-ПЛЮС, є канали власного виробництва, причому з дуже високими рейтингами. А будь-які витрати на виробництво власного контента також повинні окупатися. Тому, чим більше в оператора буде власних каналів, тим вище ціна пакету.
НТВ-ПЛЮС. Абонент при підключенні до супутника Eutelsat 36E платить фіксовану суму за підключення і далі абонентську плату залежно від вибраного пакету. Виходить, що навіть якщо людина не бажає, дивитися які-небудь канали, йому їх все-рівно доводиться оплачувати укупі з останніми. Наочний приклад тому, що віщає з Бонума НТВ-ПЛЮС Схід, де абонентові не залишено вибору і чоловік вимушений за 10000 рублів оплачувати весь пакет. Хоча якщо в сумі поглянути, то підписка на ці ж канали з супутника Eutelsat 36E обійшлася б йому в півтора рази дорожче. Виходить, що абонент, купуючи весь пропонований пакет на Бонуме, платить дешевшим, але при цьому втрачає частину каналів. Ще один мінус оплати карти НТВ-ПЛЮС Схід полягає в тому, що ці 10000 рублів абонент повинен вносити відразу при покупці карти, що дуже напружує звичайного жителя російської глибинки. Але в той же час в НТВ-ПЛЮС величезний плюс в тому, що на каналах його виробництва практично відсутня реклама. Тобто вміст пакету ведеться практично повністю за рахунок абонентської плати глядачів.
В Тріколора частина абонентської плати закладена у вартості устаткування, канали в переважній більшості умовно безкоштовні або зовсім безкоштовні. Це невипадкове. Адже основу пакету складають так звані федеральні канали (Базовий пакет), які в більшості своїй присутні в телевізійному ефірі багатьох обласних центрів. Пакет Оптимум за 600 рублів в рік - тут плата чисто символічна.


RATVODДата: Четвер, 25.06.2009, 09:15 | Повідомлення # 50
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26018
Статус: Оффлайн
Нацрада зареєструвала

російський « Первый канал » в Україні

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення зареєструвала товариство з обмеженою відповідальністю «Об`єднання російських телеканалів» (ОРТ) як суб`єкт інформаційної діяльності. За це рішення проголосували шестеро членів Національної ради. Проти проголосував Віталій Шевченко; Ігор Курус був відсутній на засіданні через хворобу. Свою позицію пан Шевченко пояснив тим, що не підтримує політику реєстрації представництв іноземних каналів як суб`єктів інформаційної діяльності, натомість виступає за їх ліцензування як ТРО в Україні. У діях Національної ради пан Шевченко вбачає пряме порушення статті 12-ї Закону України «Про телебачення і радіомовлення», згідно з якою телерадіоорганізації та суб`єкти інформаційної діяльності в Україні не можуть мати іноземних засновників. До того ж, на думку Віталія Шевченка, після реєстрації ТОВ ОРТ держава Україна нестиме відповідальність за дії «Первого канала» у Європі згідно з Конвенцією про транскордонне мовлення.
Інші члени Національної ради заперечили на це, що ТОВ ОРТ є компанією, зареєстрованою в Україні,а внесення до реєстру не є ліцензуванням, а відтак не тягне за собою відповідальності держави Україна, про яку говорить пан Шевченко.
Нагадаємо, російське ЗАТ «Первый канал. Всемирная сеть» 28 травня подало пакет документів до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення з метою реєстрації як суб`єкта інформаційної діяльності. ТОВ ОРТ представлятиме в Україні «Первый канал» та споріднені з ним нішеві телеканали «Цифрового телесемейства» («Дом Кино», «Музыка Первого», «Время: далекое и близкое», «ТелеНяня», «Телекафе»). Однак протягом кількох засідань Нацрада переносила розгляд даного питання, попри те, що неузгодженість цієї норми тримає в підвішеному стані кабельних провайдерів - згідно з регуляторним приписом Нацради від 14 квітня усі кабельники мали 1 червня виключити перелічені вище канали зі своїх абонентських пакетів.
Докладнішу інформацію про це рішення читайте на ТК незабаром.

ДЖЕРЕЛО:


SerjogaДата: П`ятниця, 26.06.2009, 10:12 | Повідомлення # 51
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
У Польщі обмежать державне фінансування

громадського радіо і телебачення

Громадське радіо і телебачення в Польщі позбавили гарантованої фінансової підтримки з бюджету країни для їх функціонування в розмірі 900 млн. злотих (понад 0 млн.).

Як повідомляє ІА "Укрінформ", відтепер Нацрада з питань телебачення і радіомовлення Польщі (KRRiT) самостійно буде визначати, яку суму допомоги з бюджету країни отримає Польське телебачення (TVP) та Польське радіо.Відповідні поправки до закону про діяльність ЗМІ внесли напередодні депутати Сейму.

Депутати також прийняли поправку до закону, згідно з якою громадські ЗМІ повинні більш активно пропагувати християнські цінності, зміцнення сімейних традицій, здоровий спосіб життя.Крім того, їх завданням буде протидія громадським патології і всяческим проявів дискримінації.

Нова редакція закону передбачає заборону переривати телевізійні програми рекламними роликами.

Для вступу в силу цього закону його повинен підписати Президент Польщі.

джерело: TV.UA

SerjogaДата: П`ятниця, 26.06.2009, 10:19 | Повідомлення # 52
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
В Україні заборонили

російський фільм про Голодомор

Національна експертна комісія визнала фільм «Голодомор - 33 »,
показаний в Україні телеканалом « РТР - Планета »
11 листопада 2008 року,антиукраїнским та висловилася на користь заборони його трансляції в Україні

Таке рішення експертна комісія прийняла після повторного розгляду звернення щодо фільму.

Як повідомляє «Телекритика», НЕК отримала ряд рецензій державних наукових інститутів, в яких зазначено, що цей фільм містить ознаки пропаганди, міжнаціональної і міжрелігійної ворожнечі.

Члени комісії одноголосно вирішили, що цей фільм - антиукраїнський і висловилися на користь заборони його трансляції в Україні. З цього приводу буде направлено лист і протокольне доручення в Національну раду з питань телебачення і радіомовлення.

Тимчасово виконуючий обов'язки голови Державного комітету з телебачення і радіомовлення Анатолій Мураховський відзначив, що заборонити фільм буде непросто, оскільки Україна нещодавно ратифікувала Конвенцію про транскордонне мовлення, тим самим відкривши інформаційні кордону.

SerjogaДата: П`ятниця, 26.06.2009, 15:53 | Повідомлення # 53
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
Євген Симонов очолив « Мир »

19 червня 2009 року Євгеній Симонов призначений на посаду директора ТРКЦ « Мир »

Раніше виконуючим обов'язки директора телерадіокомунікацїйного центру « Мир » був А. Ю. Іконников, який поєднував цю позицію з посадою заступника голови телерадіокомпанії « Мир » по технічному розвитку.

Євгеній Симонов братиме участь в розробці технічного забезпечення філій, представництв, штаб-квартири, а також в поточному і перспективному планеруванні технічного розвитку компанії, сприяти розвитку і вдосконаленню виробничої бази і забезпечувати технологічну єдність МТРК « Мир ». У його посадові обов'язки також входить управління роботою телерадиокоммуникационного центру і раціоналізація робочих місць.

Євгеній Симонов народився 11 серпня 1966 року. Закінчив Саратовський Державний Університет за фахом радіофізик. Кар'єру початків в 1990 році інженером. З 2000 року працював у сфері медіабізнесу, обіймав посаду технічного директора на «Радіо-Ностальжі», в компанії «Арнольд-Прайз», забезпечуючи роботу радіостанцій «Джаз», «Класик», «Наш Час на Міліційній Хвилі» і телеканалу «СТАЙЛ-ТВ». У період з 2005 по 2007 рр. був технічним директором телевізійного центру на підприємствах «Система-мультимедіа», «МТУ-Интел», «Комстар-Дірект». У 2007 роки перейшов в «Стрім-контент» директором Департаменту Мовлення і Постпродакшен.

SerjogaДата: П`ятниця, 26.06.2009, 16:00 | Повідомлення # 54
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
« Комстар-Україна » з 1 липня має намір

ввести плату за пакети каналів цифрового ТБ

в послузі « Моя ТВ »

Компанія «Комстар-Україна» (Одеса) з 1 липня має намір ввести плату за пакети каналів цифрового телебачення в послузі «Моє ТБ» у розмірі 6 грн. / міс. Про це « proIT » повідомила прес-служба компанії.
Нагадаємо, що раніше пакет телеканалів входив у вартість абонентської плати за користування послуги доступу в Інтернет, яка в свою чергу залежала від обраного пакету трафіка та швидкості послуги.

SerjogaДата: П`ятниця, 26.06.2009, 16:02 | Повідомлення # 55
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
Нацрада і парламент України розробили

систему ліцензування теле - і радіокомпаній

Нацрада з питань телебачення та радіомовлення і Верховна рада зробили свій внесок у поліпшення ситуації з ліцензуванням телевізійних і радіокомпаній. Вчора парламент прийняв закон, згідно з яким практично повертається до того, що діяв до літа минулого року, методику розрахунку вартості ліцензій. А днем раніше Нацрада затвердила свою методику, яка також знижує вартість ліцензій для цілого ряду учасників ринку.

Учора Верховна рада прийняла закон про внесення змін до закону "Про телебачення і радіомовлення", згідно якому за основу береться методика розрахунку вартості ліцензій, запропонована депутатами Володимиром Ландику, Оленою Бондаренко та Віктором Уколова."По суті, це повернення до методики, за якою працювали до прийняття діючої зараз", - пояснив Ъ пан Ландік. Закон вступить в силу з 1 січня 2010 року.

Днем раніше Нацрада з питань телебачення і радіомовлення затвердила нову методику розрахунку ліцензійних зборів.Згідно з документом, розмір ліцензійного збору буде залежати від кількості абонентів та потужності передавача. Вводиться також поправочних коефіцієнт, завдяки якому буде диференційований розмір збору для радіо і телебачення.Нова методика значно знизить вартість ліцензій для операторів кабельного телебачення. Крім того, в ній передбачається 30-відсоткова знижка при переоформлення ліцензій для компаній, які не мали порушень протягом терміну дії ліцензії.

Діюча зараз методика вступила в силу в липні минулого року. Після цього деякі компанії відмовляються від ліцензій, оскільки були не в змозі сплатити збір. Серед них, наприклад, канал "Перший автомобільний", якому довелося заплатити 3,5 млн грн замість 780 тис.грн, і радіокомпанія "Гала" - 4,7 млн грн замість 550 тис. грн. За словами члена Нацради Тетяни Лебедєвої, за станом на 1 червня близько 20 компаній або анулювали ліцензію, або відмовилися вносити до неї зміни.

Зараз учасники ринку схвалюють нову методику Нацради."Це гарні новини для радіостанцій. Обороти телебачення і радіо непорівнянна, а в діючій зараз методикою ця різниця не прописана", - зазначає менеджер з розповсюдження TBi Юрій Крушановскій.За словами президента асоціації "Укртелесеть" Василя Аніпченко, якщо раніше сума ліцензійного збору для операторів з кількістю абонентів понад 10 тис. могла досягати 100% виручки, то тепер вона може бути зменшена в десять разів.

Втім, оператори відзначають і недоліки нової методики."Тепер за право працювати в місті з населенням понад 100 тис. чоловік провайдер, що надає більше 75 каналів, повинен буде заплатити близько 55 тис. грн.Рік тому таку ж суму заплатила одеська компанія 'Сана Плюс' за ліцензію на надання кабельного телебачення в кілька разів більшій кількості людей ", - говорить генеральний директор Союзу кабельного телебачення України Олександр Швець.Також, за його словами, передбачений в методиці "коефіцієнт кон'юнктури ринку" змусить операторів відмовитися від технологічного розвитку. "При наданні послуг за технологією MITRIS коефіцієнт становить 0,2. А якщо я працюю в IPTV - вже 0,7.Виходить, ніж совершенней у мене технологія, тим більше я плачу ", - дивується пан Швець.

Основним для галузі стане прийнятий вчора парламентом закон.Але Тетяна Лебедєва вважає, що Кабмін повинен прийняти до розгляду і методику Нацради, оскільки вона вже прийнята як офіційний документ на засіданні регулятора.

SerjogaДата: П`ятниця, 26.06.2009, 16:03 | Повідомлення # 56
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
Білорусія. ТВ - мовлення:

поганий сервіс за великі гроші ?

Сьогодні Байнет переповнений повідомленнями та постами білорусів про те, що якість послуг, що надаються телекомунікаційними компаніями в країні, що постійно погіршується. Люди морально не готові платити енну суму за послуги, що не задовольняють умов укладеного договору. Про те, які саме проблеми хвилюють білорусів в телевізійній сфері сьогодні, розбирався оглядач SatSat.info.

Міняю новини на баню

Зрозуміти, що зміни в програмному пакеті одного з головних гравців телекомунікаційного ринку Білорусі відбуваються майже щомісяця, нескладно.Активний глядач, наприклад, каналу "Вести", в один прекрасний день може виявити, що на його кнопці тепер вещает какой-то новенький і не особливо цікавий йому телеканал "Оселя". На запитання оглядача SatSat.info, з чим саме пов'язані такі разючі зміни, у службі оперативного реагування на скарги та пропозиції телекомунікаційної компанії відповіли, що таке "вказівка керівництва". Дивно, але факт. Тепер керівництво підрядника вирішує, які канали дивитися глядачеві.

Відповідаючи на запитання, чому про зміни в мовленні каналів не повідомляється заздалегідь і письмово, дівчина-оператор уточнила, що для інформування клієнтів була обрана бегущая рядок. Не побачили біжить рядок - ваші проблеми. І взагалі, ваша думка в цьому випадку враховується «за фактом зміни».Можете поскаржитися, а можете взяти заспокійливу засіб. Це вже нікого не цікавить. Читайте договір - там, за словами операторів телекомунікаційної компанії, все вказано. І навіть те, що компанія може вносити зміни в списку каналів без вашої згоди, тобтосамостійно приймати рішення про заміну програм.

Безумовно, дізнатися про те, які зміни відбулися і чому, можна на офіційному сайті компанії. Однак повідомлення на сайті не настільки зрозумілі, як би хотілося.Наприклад, ситуація з переключення "Вести" на "Садибу" описується досить дивно: "Телеканал" Оселя "присвячений оформлення приватного будинку, квартири, дачі, саду, висвітлює питання нерухомості, дизайну, квітникарства, інші аспекти Домоводство,цікавий багатьом абонентам і включений у пакет з їх численними проханнями ".

Хто озвучував ці прохання, яким чином вони виглядають і чому вони вплинули на ваш особистий пакет програм, ми спробували дізнатися у оператора. На це питання оглядач SatSat.info отримав резонне відповідь, що всі побажання та прохання приймаються в електронній книзі відгуків по телефону.Очевидно, таких звернень було багато, раз новинний канал замінили вузькоспеціалізованим. До речі, ще одна додаткова Мотивування: новинних каналів і так достатньо.

Маркетингова трансляція: що це

Маркетингова трансляція обіцяє вам Різносторонність працюючих каналів в рамках ваших телепакетов.Так, всіма улюблений телеканал ТНТ, що ви із задоволенням дивилися з 1 квітня в мережі мовлення однієї великої телекомунікаційної компанії, був несподівано замінений телеканалом "Comedy TV", незабаром зміниться кіноформатним каналом "Sony".Про причини таких змін вам повідомляють бегущей рядком, а також на сайті оператора: "Телеканал ТНТ був включений в програмний пакет з 1 квітня 2009 року в режимі маркетингової трансляції, про що повідомлялося на сайті компанії в той же день. Маркетингова трансляція завершена.Маркетингова трансляція дозволяє визначити глядацькі уподобання абонентів, зробити порівняльний аналіз якості пропонованої телепродукції та прийняти оптимальне рішення про можливість включення переглянутих телеканалів в програмний пакет компанії ".

Коли ж буде змінюватися звична картинка програм, які так подобаються телезрителям, невідомо. Виходить, що в режимі маркетингової трансляції може демонструватися все що завгодно. І нічого не вдієш.

Переходимо на "цифру"

Про те, що великий білоруський телекомунікаційний оператор, дотримуючись світової телевізійної тенденції, перемикається на цифрову систему мовлення з 1 серпня, стало відомо з повідомлення, надісланого у вигляді листа поштою.З откриточкі за підписом керівництва оператора повідомлялося, що, у зв'язку з переходом на цифрове телемовлення, до зазначеного періоду часу вже наявні аналогові приймачі будуть замінені на інші, а існуюча система мовлення припиниться.І не те щоб всі телеглядачі проти більш якісного звуку та зображення, які можна отримати на "цифрі", але все ж таки ситуація більш ніж дивна.

У США, наприклад, про перехід на цифровий формат мовлення в федеральному масштабі оголосили за 5 років до фінального відключення аналогових систем.У Росії сьогодні посилено думають над тим, щоб не злякати і без того лякливих народ заявами про перехід на "цифру". У нас про епохальної переході повідомляють поштової листівкою за 2 місяці до події.У чому проблема: в плохой зовнішньої комунікації оператора або національному спосіб мислення - залишається загадкою. До речі, отримати у згаданого телекомунікаційного оператора компетентні роз'яснення за темою оглядач SatSat.info так і не зміг: єдиний телефон, який у вільному доступі, - це телефон операторській служби, де, ймовірно, під страхом смерті заборонено давати номери керівництва.

І що ж робити ?

Варіантів у вас небагато.Змінити що-небудь у випадку, якщо канал раптом перестає вещать на вашому телеекрані, досить важко. Хіба що можна змінити телекомунікаційного оператора, але це не так просто. Щоправда, є ще один варіант - стати абонентом систем супутникового телебачення через "тарілки".Хоча за ціною це буде явно трохи дорожче, ніж прийом сигналу по кабельних мережах. Вибір, як то кажуть, тільки за вами.

RATVODДата: П`ятниця, 26.06.2009, 20:56 | Повідомлення # 57
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26018
Статус: Оффлайн
Податкова перевірить ТРК « Україна »,

« 1+1 »,видавництво « Преса " Україна " »,

рекламну агенцію групи « Інтер » та інших

Державна податкова адміністрація України оприлюднила перелік ЗМІ, які будуть перевірятися протягом третього кварталу 2009 року. Перевірці підлягають 13 суб'єктів господарювання у п'яти регіонах України:

ПП ВКФ «Iнтерпромконтакт» (АР Крим);

ТОВ «Агентство росповсюдження перiодичних видань» (Донецька обл.);

ЗАТ «ТРК "Україна"» (Донецька обл.);

ПП «Алло» (Донецька обл.);

ПП «Арт Відео» (Львівська обл.);

ТОВ «Берiзка-телесистема» (Харківська обл.);

ТОВ «МБК "Сіленд"» (м. Київ);

ТОВ «Хайлайн Медіа» (м. Київ) (агенція, що займається розміщенням непрямої реклами і спонсорства на телеканалах групи «Інтер);

ТОВ «Відеосервіс Україна» (м. Київ);

ВАТ «Поліграфкнига» (м. Київ);

ЗАТ «Поліграфіст» (м. Київ);

ДВ «Преса "Україна"» (м. Київ);

ТОВ «Телерадіокомпанія "Студія 1+1"».

Перелік оприлюднений на веб-сайті ДПА України з метою забезпечення прозорості діяльності ДПА та на виконання вимог указу президента від 9 грудня 2000 року «Про додаткові заходи щодо безперешкодної діяльності засобів масової інформації, дальшого утвердження свободи слова в Україні». Відповідно до меморандуму про співробітництво Державною податковою адміністрацією України та Національною спілкою журналістів України, члени НСЖУ у Києві мають право брати участь у перевірках засобів масової інформації (за їхньою згодою).

У першому кварталі 2009 року, згідно з планом роботи, ДПА перевірила ЗАТ «Сьогодні мультімедіа» (м. Київ), ЗАТ «Видавничий будинок "Максимум"» (Київська обл.), ВАТ «Видавництво "Харків"» і ТОВ «ВД "Фактор"» (обидва - Харківська обл.).

У другому кварталі - ВАТ «Кримсоюздрук» (АР Крим); ДП «Видавництво і друкарня "Таврида"» (АР Крим); ТОВ «Чорноморська телерадіокомпанія» (АР Крим); ТОВ «Реґіна Лтд» (Вінницька обл.); РГ «Вісті Донбасу» (Донецька обл.); ТОВ «Газета "Миг"» (Запорізька обл.); ТОВ «Запоріжжя медіа» (Запорізька обл.); івано-франківський філіал ЗАТ «Холдингова компанiя "Блiц-Iнформ"» (Івано-Франківська обл.); ТОВ «ТРК "ТВР"» (Луганська обл.); ЗАТ «Телерадіокомпанія "Люкс"» (Львівська обл.); ПП «ПТК "Візит"» (Полтавська обл.); ТОВ «КТРК "Девком"» (м. Севастополь); ЗАТ «Холдингова компанiя "Блiц-Iнформ"» (м. Київ); ЗАТ «Видавництво "Економiчнi вiдомостi"» (м. Київ); ПIIФТОВ «Телерадiокомпанiя "НБМ"» (5 канал) (м. Київ); ЗАТ «Картель» (м. Київ); ТОВ «Музичне телебачення» («MTV Україна») (м. Київ); ТОВ «Мiжнародна комерцiйна телерадіокомпанія» (IСТV) (м. Київ).

http://telekritika.ua


RATVODДата: П`ятниця, 26.06.2009, 20:59 | Повідомлення # 58
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26018
Статус: Оффлайн
Телерадіокомпаніям зменшать ліцензійні збори,

а російському мовленню дадуть "зелене світло"

На засіданні Нацради по питаннях телебачення і радіомовлення була затверджена нова редакція Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору, згідно якої телекомпанії, виробляючі дитячі і соціально ваговиті програми, дістануть можливість платити менші ліцензійні збори. Серед інших моментів, канал ОРТ нарешті "узаконили", привласнивши статус суб'єкта інформаційної діяльності.

Головним вчорашнім досягненням, мабуть, стало те, що Нацрада зменшила фінансовий тиск на телерадіоорганізації. Був введений новий коефіцієнт, який дозволить зробити ліцензійні збори для телебачення і радіомовлення набагато помірнішими, оскільки фінансові показники двох галузей індустрії істотно відрізняються. Закладені в новій редакції Методики норми роблять можливими менші ліцензійні збори для телерадіокомпаній, які виробляють дитячі і соціально ваговиті програми, а також для законопокірних мовців при перелицензировании (за умови, що раніше за ними не було відмічено порушення). Остаютсяпреференциі для державних телерадіоорганізацій. Нова Методика, як повідомили в прес-службі Нацради, застосовуватиметься лише після узгодження її з Мінфіном і затвердження Кабінетом Міністрів. Що стосується надання ОРТ статусу суб'єкта інформаційної діяльності, то, як вважають експерти, це вже перший крок до легалізації в Україні російського мовлення в цілому.

На сьогоднішній день розмір ліцензійного збору для телерадіоорганізацій залежить від ряду чинників, зокрема, від потенціалу мережі (конкретно - від зон поширення мовлення), середньодобового об'єму мовлення (годинника), потужності використовуваного ліцензіатом передавача, а також від неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. При цьому розмір ліцензійного збору можна зменшити на 20 - 30 %, запускаючи в ефір дитячі програми власне або вітчизняне виробництва, розраховані на цільову аудиторію до 14 років (п. 1.3 Методик).

http://www.ligazakon.ua


SerjogaДата: Субота, 27.06.2009, 09:22 | Повідомлення # 59
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
Игорь Чепурун: ще 20 цифрових каналів з'являться слідом за обов'язковими

Указом президента 24 червня затверджено перелік общероссийских обов'язкових загальнодоступних телеканалів і радіостанцій, до якого увійшли телеканал «Росія», «Вести», «Культура», Дитячо-юнацький телевізійний канал, телеканал «Спорт», Перший канал, «Петербург - 5 канал», НТВ, а також радіоканали Вести FM,«Маяк»,«Радіо Росії».Згідно з указом ці теле-та радіоканали є обов'язковими для поширення на всій території Росії та безкоштовними для споживачів. Детальніше про цю цифрової мережі в інтерв'ю «Вести» розповів міністр зв'язку та масових комунікацій РФ Ігор Чепурун.

- Ігор Олегович, здравствуйте.Дмитро Медведєв підписав указ про створення пакету цифрових телеканалів, обов'язкового для поширення на всій території Росії. Скажіть, а з яких регіонів розпочнеться формування мережі?
- Цифрова мережа у вигляді кабельного телебачення і безпосередньо супутникового мовлення існує вже по всій країні. У ефірне форматі є кілька досвідчених зон, які розкидані по різних регіонах.Але справжня мережу вже у відповідності з цим указом и по всем нашим планам повинна буде будуватися з Далекого Сходу. Тому що саме в цих регіонах найбільшу кількість населених пунктів, де телеглядачі до сих пор можуть приймати 1-2 каналу, які транслюються з центру.Зараз, з появою цифрового телебачення, таких каналів стане 8. Відповідно, ми підемо з Далекого Сходу. Саме в прикордонних регіонах дуже важливо розмістити обладнання так, щоб воно було погоджено з нашими сусідами. Щоб вони нам не заважали, і ми їм не заважали.Далі вздовж кордонів будемо рухатися в бік Європи. Одночасно з Далеким Сходом постараємося вже в цьому році зробити все, щоб розгорнути мережу в Калінінграді. Тому що це дуже складна крапка. Навколо сусіди. Деякі вже перейшли на цифрове телебачення. На деяких територіях ще немає.І важливо вчасно з усіма домовитися. А потім, відповідно, будемо захоплювати вже центральні області. Там, де не так спішно нам потрібно це з кимось погоджувати. Де ми можемо розраховувати тільки на свої сили.

- А чи вже виділені гроші на ці роботи?
- Плани прописані.І федеральна цільова програма, де все це зафіксовано, знаходиться на завершальній стадії підготовки. Зараз є така концепція ефіру, програма. Вона знаходиться в уряді.І ми розраховуємо, що в досить незабаром вже все це буде зафіксовано і внесено в тому числі і в плани бюджету на наступні роки. Тобто ми приблизно розуміємо, на які ресурси можемо розраховувати. Ресурси нам потрібні перш за все на будівництво мережі.Крім того, на розвиток супутникової угрупування. А також ці кошти підуть на субсидування доставки сигналу, як кажуть фахівці, в ті населені пункти, де це не вигідно самим мовникам.До 11 року це населені пункти з населенням менше 200 тисяч чоловік, а з 11 року - менш ніж 100 тисяч чоловік.

- На яких умовах буде проходити трансляція цих цифрових теле-і радіоканалів, як і ким буде оплачуватися їх мовлення.
- В цьому як раз і полягає головне в підписаному указі.Всі канали, які пішли до складу першого пакету, першого мультиплексу, будуть доставлятися до телеглядачів безкоштовно. І, відповідно, вони повинні так само поширюватися у всіх середовищах. Це і в мобільному супутниковому телебаченні, і просто в мобільному телебаченні, і в кабельному телебаченні.То є скрізь всі наші споживачі зможуть отримувати цей набір пакетів безкоштовно. Природно, є економічна модель, як це поширюється.

SerjogaДата: Субота, 27.06.2009, 09:27 | Повідомлення # 60
користувач

Країна:
повідомлень: 89
Статус: Оффлайн
З вчорашнього дня у великої кількості

абонентів НТВ + зникло мовлення.

Для перегляду виявилися доступними тільки безкоштовні відкриті канали. Компанія ніяк не коментує що відбувається. Форум "Абонентське обслуговування" тимчасово закритий - Шановні абоненти! Повідомляємо, що тимчасово (до 28.06.09) призупинено розміщення відповідей співробітників у формі "питання-відповідь". На форумі "Технічна підтримка" до середини сьогоднішнього дня не було жодної відповіді представників компанії, хоча, судячи з видаляти повідомлення із закликом не платити, призупинити послуги, звертатися в Антимонопольний комітет і Роспотрєбнадзор, представники компанії на форумі все ж були присутні. З відповідей деяких учасників форуму, імовірно інсайдерів, і нарешті з'явилися на форумі відповідей модераторов випливає, що відбувається примусове відключення мовлення пов'язане з так званим "нерекомендованним" обладнанням. Модератор Pavluchenkov_I на форумі "Технічна підтримка" відповідає так: "Те що нерекомендованное обладнання буде працювати коректно компанія ніколи не гарантувала" та "Повідомлення не мають відношення до тематики форуму будуть вилучатися, учасники не дотримуються правила конференції будуть забанени." У договорі НТВ + дійсно є такий, що суперечить Закону про захист прав споживачів, пункт. І якщо раніше компанія обмежувалася лише т.зв. "рекомендацією" купувати для користування їх послугами вузький список цілком конкретного обладнання настільки ж конкретних виробників, то тепер, схоже, буквально змушує, в порушення Закону про захист прав споживачів, який забороняє обумовлюють придбання одних товарів (робіт, послуг) обов'язковим придбанням інших товарів ( робіт, послуг) (як, наприклад, видавець кінофільму на DVD не в праві обмежити можливості перегляду свого продукту тільки dvd-плеєрами Samsung) купувати обладнання саме з пропонованого ними списку. На форумі розміщеному на офіційному сайті компанії, незважаючи на справне видалення повідомлень, розгортається гаряча дискусія обурених порушенням їх прав та зневажливим ставленням Компанії абонентів.

Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Інформаційні новини SAT TV
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2021