FORUM TV-SATПонеділок
27.09.2021, 02:50

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Інформаційні новини SAT TV
Інформаційні новини SAT TV
marsДата: Вівторок, 28.04.2009, 21:42 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 98
Статус: Оффлайн
Інформаційні новини

мовлення SAT TV




Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
RATVODДата: Вівторок, 16.07.2019, 16:35 | Повідомлення # 976
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
В Індії за рік кількість абонентів

супутникового телебачення збільшилася на 4.9 млн




Незважаючи на зростання впливу цифрових потокових платформ, Індія, схоже,
не має наміру відмовлятися від старого доброго супутникового телебачення.


Згідно з інформацією, представленою в звіті «Індикатор ефективності 2019», підготовленому Регуляторним органом в області телекомунікацій Індії (Trai), в 2019 фінансовому році сектор послуг DTH демонструє істотне зростання: зокрема, в період з 1 квітня 2018 по 31 березня 2019 кількість активних передплатників зросла на 4.91 мільйона.

У 2018 фінансовому році приріст абонентів в секторі DTH склав 3.92 мільйона.

Крім того в звіті говориться про те, що за станом на 31 березня 2019 року чиста активна абонентська база DTH склала приблизно 72.44 мільйона передплатників, розподілених між п'ятьма провайдерами. Для порівняння - за станом на кінець попереднього кварталу абонентська база налічувала 70.49 мільйона передплатників. І це - не рахуючи користувачів безкоштовної DTH-платформи Doordarshan. На індійському ринку послуг DTH домінує компанія Dish TV (40%), за якою розташувалися Tata Sky (25%) і Airtel TV (22%).

Далі на сторінках звіту говориться про те, що в даний час в Індії працює 328 платних телеканалів, серед яких 229 віщають в режимі стандартної чіткості (SD), а 99 - в режимі високої чіткості (HD). Кількість платних супутникових телеканалів за 2019 рік зросла на 20 (з 308 до 328); в 2018 фінансовому році зростання склало 13 одиниць. Загальна кількість супутникових телеканалів зросла за той же період з 875 до 902.

Зростання в супутниковому секторі (і особливо - зростання кількості платних телеканалів) відбувається незважаючи на те, що в Trai затвердили так званий «Новий тарифний порядок» (NTO), згідно з яким споживач може вибирати телеканали, які він бажає дивитися, і оплачувати доступ виключно до них за встановленими мовниками максимальними роздрібними цінами (MRP), на відміну від колишньої практики «пакетних» пропозицій.

«На ділі вердикт Trai надав операторам DTH велику вигоду, а споживачам - краще співвідношення ціни і якості», - говорить глава відділу корпоративного маркетингу в Dish TV India Ltd Сухпріт Сінгх. Він додав, що зростання в сегменті DTH можна розглядати як частину загального зростання споживання відео в Індії, іншою частиною якого є потокові платформи. При цьому вони не «відкушують» від аудиторії DTH провайдерів. Крім того інтерес аудиторії телебачення в цьому році підігрівався такими масштабними подіями, як вибори в Локк-Сабха і Чемпіонат світу з крикету. Після впровадження нового тарифного режиму ряд мовників (зокрема, Star India і Zee) прибрали свої FTA-канали з платформи DD Free Dish, перевівши їх на платну модель. При цьому DTH служби не зупиняються і продовжили розширюватися в гонці за лідерство. Наприклад, провайдер Dish TV запустив потоковий ОТТ-додаток, що отримало назву Watcho.

«Не дивлячись на те, що і DTH, і кабельне телебачення є цифровими платформами, саме DTH може запропонувати повну гнучкість, даючи можливість глядачам миттєво вибирати пакет, окремо для кожної кімнати, і міняти його так часто, як це тільки необхідно. Саме ця зручність для користувачів і забезпечує більш високий зріст в секторі DTH», - говорить генеральний і керуючий директор Tata Sky Гаріто Нагпал.

Борис Скуратівський

16 липня, 2019.



RATVODДата: Четвер, 22.08.2019, 15:29 | Повідомлення # 977
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Далі - більше: За кілька місяців понад 40 тисяч українців

відмовилися від супутникового ТБ




В Україні різко скоротилося число абонентів супутникового телебачення.


Всього за кілька місяців ця цифра впала з 81 до 39 тисячі чоловік, пише UBR.

Повідомляється, що різке скорочення кількості користувачів відбулося з квітня по липень поточного року. Разом з цим зменшилася і кількість домогосподарств, підключених до кабельного ТБ - на 36 тис. - до 2,5 млн.

Справа в тому, що українці все більше віддають перевагу сучасним технологіям перегляду - таким, як IPTV і OTT. І це тільки початок. Очікується, що після кодування супутникового сигналу в Україні популярність вищевказаних технологій зросте в рази.

Хоча директор з маркетингу і стратегії онлайн-кінотеатру Megogo Іван Шестаков запевняє, що прийдешнє кодування супутникового телесигналу в Україні жодним чином не вплине на стан відеосервісів і телеком-ринку в цілому.

Нагадаємо, що «Зеонбуд» планує закодувати транспортний супутниковий сигнал вже цієї осені. Оператор уклав угоду з компанією IRDETO, яка візьме на себе технічну частину кодування.

Важливо нагадати, що близько третини українських глядачів дивляться телебачення через супутникову тарілку. Тому їм уже зараз рекомендують придбати тюнер-декодер супутникового сигналу, щоб уникнути ажіотажу, коли кодування вступить в силу.

Лада Васюкова

22 серпня, 2019.



RATVODДата: Вівторок, 17.12.2019, 21:29 | Повідомлення # 978
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Американський бізнесмен

викупив канал
RTVi




Телеканал RTVi змінив власника. Контрольний пакет акцій викупив
американський бізнесмен Мікаель Іcраелян, передає Коммерсант.


Згідно з даними, Мікаель Іcраелян народився в Вірменії, пізніше переїхав з США. Є творцем і главою Muse Lifestyle Group - агентства по організації і проведенню заходів. Придбати RTVi підприємець вирішив для надання російськомовним в США контенту на рідній мові.

«Сьогодні в США проживає близько 7 млн ​​російськомовних людей, які зацікавлені в оригінальному високоякісному контенті на своїй рідній мові», - зазначає Іcраелян.

Відзначається, що в подальшому в планах RTVi відкрити бюро у Вашингтоні та Каліфорнії. Зараз телеканал здійснює мовлення російською мовою більш ніж в 50 країнах, в тому числі в США.

Нагадаємо, в Україні RTVi заборонений ще з минулого року. У березні Нацрада провела повторну перевірку каналу і прийняла рішення призупинити його роботу на території України ще на рік.

Лада Васюкова

17 грудня, 2019.



RATVODДата: П`ятниця, 10.01.2020, 09:59 | Повідомлення # 979
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Телеканал РТР Планета Молдова

припинив мовлення з супутника Astra 4A




9 січня 2020 рокутелеканал RTR Planeta Moldova, який віщав на супутнику Astra 4A з 2010 року
припинив мовлення і замінений тестовою картою
.


Сайт телеканалу, який зазначений - продовжують наповнювати новинами, а сторінка в мережі Facebook в 2020 році не оновлювалася.



Телеканал Jurnal TV, що мовить паралельно на частоті 12734 МГц - працює в штатному режимі.



2 січня 2020 року на супутнику HotBird припинив ретрансляцію телеканал СТС International



9 січня 2020 року на супутнику Ямал-401 припинив мовлення пакет федеральних телеканалів для Ханти-Мансійського округу

Олександр Глущенко

09 січня, 2020



RATVODДата: П`ятниця, 17.01.2020, 15:32 | Повідомлення # 980
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Пакет російськомовних телеканалів Kartina Satellite

припиняє мовлення з європейського супутника




Робота DTH-платформи буде припинена в лютому поточного року.


Супутниковий проект Kartina Satellite, який орієнтувався на російськомовне населення Європи, припиняє роботу 14-лютого 2020 року.

Про це йдеться на офіційному форумі компанії Kartina TV.

Kartina Satellite створювалася міжнародним OTT-сервісом Kartina TV для надання російськомовним жителям Європи доступу до перегляду популярних російськомовних телеканалів. Партнером проекту виступив європейський оператор супутникового зв'язку SES, надавши транспондерні ємності на космічному апараті Astra, розташованому в орбітальній позиції 19,2 гр.с.д.

У проекту були амбітні плани - оператор розраховував на залучення не менше 200 тис активних передплатників в Західній Європі.

В якості компенсації абонентам Kartina Satellite буде запропонований річний абонемент на OTT-сервіс Kartina TV з доступом до перегляду більше 150 тематичних телеканалів з двотижневим архівом.

«В якості компенсації ми пропонуємо безкоштовно 1 річний абонемент Kartina TV за кожну куплену приставку Kartina S. Це означає, що у Вашому розпорядженні будуть до 150 різних за тематикою каналів російською мовою, спортивні канали, канали HD і канали для дорослих. Передачі і шоу можна дивитися і в архіві протягом двох тижнів. А функція «мультирум» дозволить використовувати один абонемент для перегляду ТБ на трьох різних пристроях в межах 1 квартири або одного інтернет-підключення. Ви також зможете насолодитися чудовою добіркою російськомовних фільмів різного жанру в відеотеках Start, ivi і Megogo», - йдеться в повідомленні компанії.

У разі відмови абонента від даної пропозиції в Kartina TV готові прийняти назад супутникову приставку і відшкодувати її вартість.

«У разі якщо такий варіант з тих чи інших причин не підходить, то ми готові прийняти приставку Kartina S в оригінальній упаковці назад і повернути гроші», - уточнюється в публікації.

В даний час при спробі отримати доступ до офіційного сайту satkartina.tv користувачів перенаправляють на основний домент провайдера kartina.tv.

Нагадаємо, вперше про запуск супутникової платформи під робочою назвою Kartina Sat стало відомо в січні 2019 року. У квітні того ж року почалося тестове супутникове мовлення. Повноцінний запуск відбувся восени минулого року.

17 січня, 2020.

Редакція


RATVODДата: Субота, 04.07.2020, 07:49 | Повідомлення # 981
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Нацрада додала канали History2 EU і tviQ

в перелік дозволених в Україні іноземних програм




Національна рада з питань телебачення і радіомовлення
розширила перелік дозволених в Україні іноземних програм.


До списку були додані канали History2 EU і tviQ, повідомляється на сайті регулятора.

Згідно з даними, History2 EU - супутниковий телеканал з 24-годинним англомовним мовленням пізнавального формату. Реклами та спонсорства в ефірі каналу немає.

tviQ також мовить 24 години на добу на англійській мові. Формат - навчальний. Канал може здійснювати як супутникове, так і кабельне мовлення.

Нацрада зазначила, що під час моніторингу програм цих двох каналів порушень законодавства або положень Євроконвенції про транскордонне мовлення виявлено не було.

Нагадаємо, в травні Нацрада остаточно дозволила трансляцію в Україні каналу TV 1000 East.

Лада Васюкова

03 липня, 2020.



RATVODДата: П`ятниця, 23.10.2020, 18:52 | Повідомлення # 982
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Телеканал «Супер» стане телеканалом «Субота»



Телеканал «Супер» буде перезапущений і перейменований в «Субота».


Керівництво телеканалу «Супер» з жовтня цього року перейшло до Миколи Картозіі, продюсера і генерального директора телеканалу «Пятница!». Оновлений телеканал буде орієнтований на жіночу аудиторію від 18 до 45 років.

«За ті 7 років, які ми успішно розвиваємо телеканал «Пятница!», ми у всіх нюансах вивчили жіночу аудиторію. Ми розуміємо, чого хоче сучасна дівчина. Просто «П'ятницю!» ми вирощуємо як великий розважальний телеканал, і одного разу зробимо його головним. А «Субота» - це телеканал з жіночою моноаудіторією, найбільш затребуваною у рекламодавців. Телеканал, на якому можна залипнути на весь день. Субота - це день, який після бурхливої ​​п'ятниці дівчина присвячує собі. А ми присвячуємо дівчатам цілий телеканал - «Суботу»», - розповів про релонч Микола Картозія.

Ефірна сітка нового каналу буде будуватися на культових модних жіночих серіалах і найцікавіших реаліті. Оновлений телеканал стане частиною екосистеми «ГПМ РТВ» ( «Газпром-медіа Розважальне телебачення») і буде щільно працювати в зв'язці з командою «П'ятниці!».

«Субота» стане частиною нашої екосистеми в зв'язці з телеканалом «П'ятниця», і буде давати найнеобхіднішу на ринку жіночу аудиторію. Ми зможемо вирішувати ще більш складні завдання наших рекламних партнерів. Рекламні формати, які успішно працюють на «П'ятниці», ми масштабуємо і на «Суботу». Ми вже зараз ведемо переговори по створенню унікального контенту і відкриті до нових партнерств. В колаборації з великими брендами ми готуємося до запуску рекламних кампаній з новими обличчями каналу «Субота» - успішними і відомими self-made дівчатами», - каже Світлана Дорогонова, керівник відділу продажів ГПМ РТВ, куди входять розважальні телеканали холдингу.

«Розважальний контент в усі часи був затребуваним як у аудиторії, так і у рекламодавців. І тут, телеканал «Субота» зміцнить наші лідерські позиції як холдингу і сейлз-хауса на території розваг і в світі спонсорства», - доповнює Катерина Веселкова, генеральний директор сейлз-хауса «Газпром-медіа».

Терміни запуску і інша детальна інформація про телеканал «Субота» поки не розкриваються.

23 жовтня, 2020.

RATVODДата: Понеділок, 08.02.2021, 18:05 | Повідомлення # 983
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Латвійський регулятор на рік

припинив мовлення телеканалу «Росія-РТР»




У Латвії на рік припинено мовлення телеканалу «Росія-РТР».


Відповідне рішення ухвалила Національна рада з електронних ЗМІ (НРЕЗМІ), передає ТАСС.

Як повідомив представник регулятора Іварс Аболіньш, припинити мовлення телеканалу було вирішено в інтересах захисту інформаційного простору Латвії. НРЕЗМІ виявила в ефірі «Росія-РТР» ознаки порушення однієї зі статей латвійського закону про ЗМІ.

Обмеження російського телеканалу почалося ще в минулому році, коли регулятор виявив в одній з програм каналу заклики до ворожнечі. Йдеться про передачу «60 хвилин» від 10 липня 2020 року, в якій обговорювалася ситуація в Україні, що було розцінено як військова пропаганда. Тоді мовлення «Росії-РТР» в Латвії було призупинено на 3 місяці.

До цього телеканал підпадав під заборону латвійського регулятора тричі: в 2014, 2016 і 2019 роках. Робота «Росії-РТР» у ці роки також припинялася через розпалювання ворожнечі в ефірі каналу.

Лада Васюкова

08 лютого, 2021.



RATVODДата: Вівторок, 09.02.2021, 19:07 | Повідомлення # 984
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Латвійський регулятор припинив

ретрансляцію
16 телеканалів




У Латвії заборонили показ низки телеканалів.


Національна рада з електронних ЗМІ (НРЕЗМІ) прийняла таке рішення у зв'язку з відсутністю інформації про представників цих каналів в Латвії, передає DELFI.

У список потрапили 16 телеканалів: REN TV Baltic, NTV Mir Baltic, Karusel International, «НТВ Серіал», «НТВ Стиль», «НТВ Право», «Кіномікс», «Наше нове кіно», «РІДНЕ КІНО», «ІНДІЙСЬКЕ КІНО», «Кінокомедія» , «Кіносерія», «КВН ТВ», «Кухня ТВ», «БОКС ТВ» і HD Life.

Як повідомив голова ради Іварс Аболіньш, НРЕЗМІ не вдалося отримати жодної інформації про представників каналів, які могли б підтвердити згоду власників цих каналів на ретрансляцію в Латвії. Згідно із законом, для включення телеканалу в список ретранслюємих в Латвії власник електронного ЗМІ або його представник повинні подати заявку з копією ліцензійної угоди.

Колишній власник прав на перераховані вище канали SIA «TEM LV» говорить, що не володіє правами з 1 лютого. Оператори кабельного ТБ це підтвердили. За словами члена ради Яніса Еглітіс, заборона на мовлення каналів буде діяти, поки не з'явиться новий правотримач.

Нагадаємо, днями НРЕЗМІ на рік заборонив мовлення телеканалу «Росія-РТР» в Латвії. Регулятор виявив в ефірі каналу ознаки порушення однієї зі статей латвійського закону про ЗМІ.

Лада Васюкова

09 лютого, 2021.



RATVODДата: Середа, 24.02.2021, 20:28 | Повідомлення # 985
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
NHK World-Japan продовжить

супутникове мовлення в
Європі



Фото: NHK World-Japan

Компанія Japan International Broadcasting (JIB), що є дочірньою структурою японського
суспільного мовника NHK і офіційним дистрибутором телеканалу NHK World-Japan,
продовжила довгостроковий контракт на оренду супутникових ємностей компанії SES.


Про що мова?


Підписана угода дозволить японській телекомпанії NHK транслювати в некодованому режимі (FTA) англомовну версію інформаційно-новинного HD-каналу в найпопулярнішій орбітальній позиції компанії SES - 19.2 градуса східної довготи.

Сьогодні в цій позиції задіяно 4 супутника: Astra 1KR, Astra 1L, Astra 1M і Astra 1N. Загальна кількість транспондерів в Ku-діапазоні складає 145.

Таким чином, доступ до програм каналу отримають більш 46 мільйонів супутникових домогосподарств, розташованих по всій Європі.

Що кажуть в компаніях?


Коментуючи продовження контракту, президент і генеральний директор JIB Масару Шіромото, зокрема, зазначив: «NHK World-Japan - це цілодобовий телеканал, передає новини і розповідає про стиль життя, який дивляться приблизно в 380 домогосподарствах 160 країн і регіонів світу. Канал стрімко розвивався з першого дня свого існування, і ми постійно працюємо над розширенням його доступності. Продовження угоди з компанією SES, в рамках якого здійснюється мовлення каналу через супутник Astra в орбітальній позиції 19.2 градуса східної довготи, гарантує те, що телеканал NHK World-Japan як і раніше буде широко доступний в Європі, при чому - в найвищій якості, яке порадує наших глядачів».

Генеральний директор компанії SES Стів Коллар в свою чергу додав: «Компанія JIB є важливим партнером SES ось уже на протязі декількох років, протягом яких ми забезпечували дистрибуцію контенту NHK на цілий ряд міжнародних ринків. Ми раді отриманій можливості продовжити розвивати наше довгострокове партнерство з JIB і NHK World-Japan, завдяки якому першокласний японський контент і достовірні новини з Японії стають доступними величезній аудиторії по всій Європі».

Борис Скуратівський

24 лютого, 2021.



RATVODДата: П`ятниця, 12.03.2021, 21:43 | Повідомлення # 986
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Не злетів: супутниковий

стартап Orby TV закривається



Фото: Orby TV

У США припиняє роботу гібридна служба супутникового телебачення
з доступом по передоплаті.


Редакція Mediasat розповідає подробиці.

Що сталося


Стартап Orby TV, який надавав в США послуги доступу до програм супутникового телебачення на умовах передоплати, повідомив про припинення діяльності. Компанія пропонує абонентам перейти на платформу Dish Network.

«З жалем повідомляємо, що компанія Orby TV згортає свою діяльність і надання послуг платформи Orby TV припиняється. Для нас було величезною честю обслуговувати наших клієнтів», - йдеться на web-сайті Orby TV.

Orby TV зупинила активацію нових пакетних послуг. Паралельно компанія закрила свої сторінки в мережах Facebook, Instagram і YouTube.

Що відомо про Orby TV


Орієнтація компанії Orby TV на ринок передплачених послуг супутникового телебачення була недовгою. Запущений в 2019 році базовий пакет послуги пропонувався за ціною від 40 доларів в місяць за лінійку, яка включала, серед іншого, телеканали TNT, Discovery, Nickelodeon, Food Network, History, TBS, TCM, The Hallmark Channel, MTV, Comedy Central і Paramount Network.

Абонентам компанії Orby TV, які незалежно від супутникової тарілки повинні були встановлювати зовнішню антену для прийому місцевих телеканалів, також пропонувався пакет Extras, за який необхідно було заплатити додатково 10 доларів в місяць. Крім цього, компанія пропонувала можливість покупки доступу до преміальних пакетів HBO, Cinemax, Starz і Epix.

Припинення діяльності компанії Orby TV прибирає з ринку США одну з небагатьох можливостей отримання доступу до платних телеканалів на умовах передоплати. Відповідно, вибір бажаючих отримувати такі послуги звужується.

Що робити абонентам


У компанії не розголошують кількість абонентів, які користувалися її послугами на момент припинення діяльності. Однак, в Orby TV повідомляють всім постраждалим від закриття платформи клієнтам про рекламну пропозицію іншого провайдера послуг супутникового телебачення - компанії Dish Network, яка пропонує в рамках акції можливість перемикання «всього лише за 100 доларів» з урахуванням плати за активацію.

В рамках даної промо-акції, що діє до 14 квітня, потенційним клієнтам пропонується підключити пакет «Flex Pack» від Dish, що включає більше 50 каналів, серед яких - AMC, HGTV, Food Network, History і Hallmark Channel (проте, без місцевих телеканалів) , вартістю 52.99 долара в місяць. Пропозиція також включає покупку приймача Dish Wally HD, який можна модернізувати, перетворивши в цифровий відеореєстратор. Для цього необхідно підключити до приймача окремий пристрій зберігання, а також активувати голосовий пульт дистанційного керування. Пропозиція Dish включає безкоштовну стандартну професійну установку супутникової тарілки, а також ефірної антени для прийому цифрових каналів.

Борис Скуратівський

11 березня, 2021.




RATVODДата: Середа, 31.03.2021, 07:50 | Повідомлення # 987
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Більш 360 млн домогосподарств:

Як виросло глобальне охоплення
SES за минулий рік




SES оголосила результати свого щорічного дослідження
ринку супутникового ТБ Satellite Monitor.


Компанія продовжує лідирувати в галузі, надаючи 8 265 каналів, майже 3 000 з яких доступні в форматі HD для 361 мільйона домогосподарств по всьому світу, повідомляє прес-служба.

Глобальне охоплення


Так, дослідження Satellite Monitor в цьому році показало позитивну динаміку зростання аудиторії в Європі (+2 мільйона домогосподарств) і Африці (+2 мільйона домогосподарств).

У головному орбітальному регіоні SES (19,2°східної довготи) супутники SES тепер обслуговують 118 мільйонів домогосподарств або більше 43% всіх телеглядачів Європи. Кількість домогосподарств, які приймають контент в HD-якості на частоті 19,2 градуса східної довготи, також продовжила збільшуватися до 84%, що в динаміці зростання склало майже 30% за останні п'ять років.

В Африці SES також забезпечила зростання свого охоплення на телевізійному ринку Ефіопії в результаті створення першої в країні спеціалізованої телевізійної платформи Ethiosat на NSS-12 - 57°східної довготи Охоплення телевізійним мовленням в Ефіопії потроїлося в порівнянні з чотирма роками раніше і склало 49% на кінець 2020 року.

Регіональне розподілення телемовлення SES по регіонах за 2020 рік:



«Галузевий звіт Satellite Monitor в цьому році ще раз підтверджує лідируючу позицію SES з точки зору глобального охоплення в поєднанні з нашою орієнтацією на надання найбільш захоплюючих вражень від перегляду контенту в дозволах HD і UHD. Пандемія COVID-19 привела до небаченого зростання споживання контенту, як ніколи раніше, і в багатьох частинах світу аналогове телебачення продовжує залишатися головним вибором для населення при споживанні новин та інформації в цілому. Ми продовжимо впроваджувати інноваційні рішення, щоб наші клієнти могли охоплювати якомога більше аудиторій за рахунок декількох екранів», - повідомив генеральний директор SES Стів Коллар.

Ключові тенденції


За минулий рік ринок Європи відзначився, зокрема, зростанням HD і UHD. Супутник залишається кращою платформою для HD, забезпечуючи майже 40% домогосподарств з приймаючими пристроями високої чіткості і складаючи практично таку ж частку абонентів, як кабельне телебачення і IPTV разом узяті.

Крім того, з 2019 роки кількість екранів UHD збільшилася на 5 процентних пунктів, і тепер вони присутні в 20% європейських домогосподарств.

Також була визначена тенденція взаємодоповнення OTT-контенту. Тобто, доставка відеосигналу через інтернет доповнює, а не замінює аналогове телебачення.

За останні п'ять років OTT-мовлення зросло на 138%, в той час як традиційне аналогове телебачення - будь то супутникове, кабельне, IPTV або ефірне телебачення - в основному залишалося на стабільному рівні.

Про SES


SES - глобальний супутниковий оператор, заснований в 1986 році під назвою Societe Europeenne des Satellites. Займає друге місце в світі по обороту серед супутникових операторів і має угруповання з 55 геостаціонарних супутників, здатних обслуговувати 99% населення Землі.

Є партнером для провідних світових телекомунікаційних компаній, операторів мобільного зв'язку, урядів, постачальників послуг зв'язку та хмарних сервісів, мовних компаній, операторів ТБ і власників контенту.

Відеомережа SES обслуговує більш 8.200 каналів і має охоплення в розмірі понад 361 мільйонів домогосподарств, надаючи керовані медіасервіси як для лінійного, так і нелінійного контенту.

Лада Васюкова

30 березня, 2021.


RATVODДата: Четвер, 06.05.2021, 20:16 | Повідомлення # 988
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Загроза нацбезпеці:

У
М'янмі заборонили супутникове ТБ




У М'янмі відтепер заборонено супутникове ТБ.


За використання супутникових тарілок жителям загрожує реальний тюремний термін, передає Ехо Москви.

Заборона на супутникове ТБ


У М'янмі військові заборонили супутникове телебачення. Його вважають загрозою національній безпеці.

Справа в тому, що в країні іноземних мовників постійно звинувачують в дезінформації і провокації. Військові вважають, що іноземні програми своїми новинами підривають громадський порядок в М'янмі і таким чином можуть провокувати громадян.

Покарання


Будь-кого, у кого знайдуть супутникові тарілки або інші пристрої, які беруть сигнал, загрожують посадити у в'язницю на рік і оштрафувати на півмільйона кьят (близько 320 доларів).

Таким чином країна забезпечує практично повну інформаційну ізоляцію населення - інтернет в країні відключений з самого початку військового перевороту. Воєнний стан в М'янмі діє з 1 лютого.

Лада Васюкова

06 травня, 2021.



RATVODДата: П`ятниця, 16.07.2021, 10:13 | Повідомлення # 989
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Чотирьом ліцензіатам призначено перевірки

за результатами моніторингу мовлення на
супутнику




Національна рада призначила позапланові перевірки трьом телеканалам
і одній радіостанції, які за ліцензією мають здійснювати супутникове мовлення.


Причиною стало виявлення того факту, що компанії не мовлять. Відповідні рішення регулятора, ухвалені на засіданні 15 липня, стосувалися телемовників ТОВ «ТРК «Відродження ТБ», м. Дніпро (логотип – зображення птаха на фоні словесної частини «ТЕЛЕКАНАЛ ВОЗРОЖДЕНИЕ»), ТОВ «Ісландія», м. Буча Київської обл. (логотип «ІСЛАНДІЯ»), ТОВ «Фешн ТВ-Україна», м. Чернівці (логотип «FASHIONTV») – і радіомовника ПГО «Громадське радіо» «ТРК «Громадське радіо», м. Київ (позивні «Громадське радіо»).

Національна рада 30 червня провела моніторинг згаданих телеканалів і радіостанції та зафіксувала, що вони не мовлять відповідно до параметрів, які вказані у їхніх ліцензіях. Це є ознаками порушень частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28, пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Позапланові безвиїзні перевірки телеканалам «ВОЗРОЖДЕНИЕ», «FASHIONTV» і «Громадському радіо» проведуть у термін із 30 липня по 13 серпня. До 3 серпня мовники зобов’язані подати документи та матеріали, необхідні для проведення перевірки.

Телеканалу «Ісландія» призначено позапланову виїзну перевірку.

Після проведення перевірок діяльності ліцензіатів Національна рада розгляне їх результати на своєму засіданні і ухвалить відповідні рішення.

ОПУБЛІКОВАНО, 15.07.2021

RATVODДата: П`ятниця, 06.08.2021, 08:03 | Повідомлення # 990
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25946
Статус: Оффлайн
Два розважальних канали

поповнили
Перелік іноземних програм




Національна рада 5 серпня внесла зміни до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає
вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України.


Перелік поповнено двома розважальними французькими телеканалами – «MY ZEN TV» і «МUSEUM». Водночас внесено зміни щодо графічних зображень ефірних логотипів трьох іноземних програм – «А Сlassic», «A Premier» та «A First International».

Звернення із пропозицією додати до Переліку два нових телеканали, а саме: «MY ZEN TV» і «МUSEUM» до регуляторного органу надійшло від ТОВ «Жанте Україна» м. Київ. Це товариство є представником іноземних компаній «SAS COFITES» і «SAS MEDIART» (Французька Республіка), які, своєю чергою, є правовласниками телевізійних програм «MY ZEN TV» і «МUSEUM».

Після ознайомлення із пакетом наданих товариством документів члени Національної ради з’ясували, що контент «MY ZEN TV» транслюється 24 години на добу англійською, французькою та російською мовами.

Трансляцію своїх програм телеканал «МUSEUM» вестиме англійською, французькою, польською та російською мовами також у цілодобовому режимі. Основна назва телевізійної програми – «МUSEUM», хоча в ефірі можливе відображення двох логотипів – «МUSEUM» та «МUSEUM TV».

Обидва мовники провадять міжнародну діяльність на території Європейського Союзу та інших країн світу. Сигнал на територію нашої держави вони розповсюджуватимуть за допомогою технології HD.

Контент і «MY ZEN TV», і «МUSEUM», як зазначалося вище, розважальної тематики.

Правовласник запевнив Національну раду, що дотримуватиметься вимог чинного законодавства України та положень Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

Проведений фахівцями регулятора моніторинг ефіру цих програм не виявив ознак порушень вимог законодавства України та положень Європейської конвенції про транскордонне телебачення. Не зафіксовано і реклами.

Окрім того, на прохання компанії ТОВ «МЕДІА ГРУПА УКРАЇНА», м. Київ, регулятор на цьому засіданні також вніс низку змін до пунктів 1, 2, 3 Додатку до рішення Національної ради від 08.04.2021 № 387. Зміни стосуються уточнення графічних зображень ефірних логотипів у Переліку іноземних програм – «A Classic», «A Premier» і «A First International» відповідно до їх дозвільних документів.

Відтепер Перелік дозволених до ретрансляції іноземних програм налічуватиме 184 телеканали.

ОПУБЛІКОВАНО, 05.08.2021

Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Інформаційні новини SAT TV
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2021