FORUM TV-SATВівторок
22.08.2017, 10:02

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 2 з 5«12345»
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Новини телеканалів і Медіагруп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 18:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
Новини телеканалів і

Медіагруп України


RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 19:01 | Повідомлення # 16
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
В Україні закривається телеканал UBR



Телеканал припинить мовлення з 1 січня.


З нового року телеканал UBR припиняє мовлення. Про це повідомив випускаючий редактор телеканалу Сергій Шинкар у Facebook.

"Під ялинку - новиночка, закрили UBR, сирітку", - написав він.

Шинкар уточнив, що канал закривається з 1 січня.

"З першого січня 2017 в ефірі просто "матрац", - зазначив він.

Цю інформацію підтверджують й інші співробітники телеканалу, передає Телекритика.

Канал UBR (Український бізнес ресурс) входить в медіахолдинг Вести Украина, який пов'язують з колишнім міністром доходів і зборів Олександром Клименком. В кінці минулого року холдинг закрив щотижневий журнал Вести. Репортер. А восени цього року Радио Вести повідомляло, що шукає покупця на належні станції частоти Перец ФМ.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що телеканал 1+1 заявив про спроби позбавити його ліцензії.

29 грудня 2016,

Корреспондент.net


viskomДата: Четвер, 05.01.2017, 10:13 | Повідомлення # 17
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 1838
Статус: Оффлайн
.

Відтак Укрінформ підготував інфографіку про те, кому належать українські телеканали.

«1+1»

Раніше вважалося, що каналом керує пан Коломойський, однак, і тут не обійшлося без сюрпризів: поруч із Ігорем Валерійовичем з’явилася інша не менш відома особа – Ігор Суркіс.

ТОВ «Телерадіокомпанія «Студия 1+1» належить більше десяти офшорним компаніям, зареєстрованим на Кіпрі, в Белізі та Британських Віргінських островах. Ці компанії у свою чергу є у власності того ж Коломойського та Суркіса.

Таким чином, кінцевим бенефіціарним власником телеканалу станом на 31 грудня 2015 року є Ігор Коломойський, а власником істотної участі – Ігор Суркіс.

«Інтер»

В «Інтера» також знайшлося багато несподіванок. Так, задовго до розкриття «Інтером» інформації про медіа власність, вважалося, що в нього два власники: Дмитро Фірташ (мажоритарій) та Сергій Льовочкін (міноритарій).

Згідно з нещодавно оприлюднених документів на сайті телеканалу «Інтер» (ПрАТ «Телеканал «Інтер»), його кінцевим бенефіціарним власником станом на 31 грудня 2015 року є Дмитро Фірташ, власниками істотної участі – Валерій Хорошковський, Сергій Льовочкін та Світлана Плужнікова. Прізвища усіх вищевказаних осіб пов’язані з багатьма офшорними компаніями, що знаходяться на Кіпрі, Белізі та Британських Віргінських островах.

«СТБ», «ICTV» та «Новий канал»

Згідно оприлюднених на сайтах телеканалів СТБ (ПрАТ «Міжнародний Медіа Центр-СТБ»), ICTV (ТОВ «Міжнародна комерційна телерадіокомпанія») та Нового каналу (ТОВ «Новий канал») документів, їхніми кінцевими бенефіціарними власниками станом на 31 грудня 2015 року є Віктор та Олена Пінчуки. Вони створили для управління своїми медіаактивами чотири дискретних трасти, якими, в інтересах власників, керують: француз Бенжамін Вернье, британка Саманта Д’Аоуд, швейцарець Ангело де Різ та мешканець острова Джерсі Колін Волкер. Ці іноземці є власниками компаній в офшорних зонах: на Сейшельских та Британських Віргінських островах, Самоа й у Гонконгу. Всі ці компанії володіють 100% кіпрської StarLight Media LTD, якій, у свою чергу, й належать усі три канали – Новий, СТБ і ICTV.

ТРК «Україна»

Згідно оприлюднених документів на сайті телеканалу «Україна» (ТОВ «Телерадіокомпанія «Україна»), його кінцевим бенефіціарним власником станом на 31 грудня 2015 року є Рінат Ахметов. Усі 100% ТОВ «Телерадіокомпанія «Україна» належать двом офшорним кіпрським компаніям.

«112 Україна»

У структурі власності Телеканалу «112 Україна» є шість компаній (ТОВ «ТВ-Вибір», ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «Лідер ТВ», ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Телерадіокомпанія «112-ТВ»). Для них телеканал використовує декілька кіпрських офшорів, якими володіє офшор з Сейшельських островів, яким, в свою чергу, володіє інший сейшельський офшор.

Пан Омсон є кінцевим власником цього офшору AVRIL VENTURES LIMITED, який володіє сейшельським офшором KOULY VENTURES LIMITED, директор якого - Андрій Подщипков.

Таким чином, згідно нещодавно оприлюднених на сайті телеканалу документів, його кінцевим бенефіціарним власником станом на 31 грудня 2015 року є гендиректор телеканалу Андрій Подщипков.

Цей же Подщипков до Євромайдану був радником правління нині анульованого банку «Ринкові технології», що належав екс-міністру МВС Віталію Захарченку.

«Тоніс»

Власником телеканалу «Тоніс» (ТОВ «Телеканал «Тоніс») є Петро Зіка. Окрім цього, відомо, що канал належить декільком офшорним компаніям, зареєстрованим на Кіпрі та Панамі.

Телеканал «24»

Власниками телеканалу «24» (ПАТ Телерадіокомпанія «Люкс») є дружина мера Львова Катерина Кіт-Садова (76,7%), Роман Андрейко (13,1%) та Оксана Андрейко (10,1%).

джерело
RATVODДата: Вівторок, 10.01.2017, 14:52 | Повідомлення # 18
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
СТБ, Новий канал, ICTV, М1, М2 і QTV

змінили параметри супутникового мовлення




З 2017 року телеканали СТБ, Новий канал, ICTV, М1, М2, QTV, які входять до групи StarLightMedia,
будуть здійснювати мовлення з космічного апарату AMOS-3 (4 гр.з.д.), який належить ізраїльському оператору Spacecom.


Про це йдеться в повідомленні прес-служби медіагрупи.

До цього мовлення каналів групи StarLightMedia велося з супутника Amos-2, який також знаходиться в орбітальній точці 4 градуси західної довготи. У прес-релізі наголошується, що в грудні 2016 року велося паралельне мовлення на обох супутниках.

«Перехід проведений в результаті того, що у супутника Amos-2 завершується термін орбітальної експлуатації. На осінь 2016 року було заплановано перехід на інший супутник компанії Spacecom - Amos-6, але ракета Фалькон-9, яка повинна була вивести його на орбіту, вибухнула. В результаті переговорів з власником супутників, було прийнято рішення про перехід на Amos-3 », - йдеться в інформаційному повідомленні медіагрупи.

Нові параметри супутникового мовлення каналів StarLightMedia:

Супутник - Amos 3 (4 гр.з.д.)
Частота - 11175 МГц,
поляризація горизонтальна,
символьна швидкість 30000 Мбіт/сек,
FEC-3/4
,
DVB-S/QPSK


Раніше про переведення каналів з космічного апарату зв'язку Amos-2 на супутник Astra 4A (4,8 гр.в.д.) повідомила група 1 + 1 медіа.

Віталій Мосейчук

- 10 січня, 2017.

Mediasat


slavasamДата: Середа, 11.01.2017, 18:38 | Повідомлення # 19
Модератор

Країна:
повідомлень: 1688
Статус: Оффлайн
Kvartal TV кодує супутниковий сигнал


20 січня в 10:00 супутниковий сигнал телеканалу Kvartal TV буде закодований. Про це йдеться в офіційному листі відділу розвитку та підтримки мережі мовлення групи 1+1 media, зверненому до провайдерів програмної послуги (копія є в розпорядженні редакції Mediasat).

Кодування буде здійснюватися системою умовного доступу Verimatrix. Для декодування сигналу будуть використовуватися CAM—модуль Verimatrix, який є сумісним як з побутовими, так і професійними супутниковими приймачами з CI/CI+ інтерфейсами.

«В даний час технічними фахівцями виявлена одна модель супутникового приймача, з якою не працює CAM—модуль Verimatrix – приймач Scopus 2600», – наголошується в повідомленні.

Провайдерам, які уклали договір на трансляцію телеканалу Kvartal TV, надається пристрій декодування – CAM—модуль, який передається за Актом прийому—передачі до ліцензійним договором.

«З метою перевірки провайдером коректної роботи обладнання декодування сигналу на транспондері ВЗ (в одному пакеті з телеканалом Kvartal TV) запущений тимчасовий тестовий сервіс «TEST», закодированнный системою умовного доступу Verimatrix. Він працюватиме до 20 січня», – додають фахівці з відділу розвитку та підтримки мережі мовлення групи 1+1 media.

Параметри мовлення телеканалу Kvartal TV:
Супутник Astra 4A (4,8 гр.в.д.)

Частота – 11176 МГц, поляризація горизонтальна, символьна швидкість 27500 Мбіт/с, FEC–3/4, DVB—S/QPSK

Нагадаємо, Kvartal TV поряд з іншими каналами групи 1+1 media почав міграцію з супутника Amos—2 (4 гр.з.д.), термін служби якого підходить до кінця, на зміну якому прийде Amos—7, на космічний апарат Astra—4A, що належить люксембурзьким супутникового оператора SES.
джерело
slavasamДата: Четвер, 12.01.2017, 17:46 | Повідомлення # 20
Модератор

Країна:
повідомлень: 1688
Статус: Оффлайн
Телеканал UBR відмовився від ліцензії на мовлення




Сьогодні Нацрада з питань телебачення і радіомовлення анулювала супутникову ліцензію інформаційного телеканалу UBR, який входив в медіахолдинг «Вести Україна» втікача Олександра Клименка. Анулювання відбулося за заявою мовника, який призупинив мовлення 1 січня і звільнив 250 осіб.

Виконавчий директор каналу Андрій Кошовий пояснив, що рішення відмовитися від ліцензії Нацради пов'язано з «дуже напруженими відносинами з регулятором» і «бажанням вийти з-під контролю відомства у сферу, яка не регулюється». Чи означає це, що холдинг думає про запуск інтернет-телеканалу на базі Радіо «Вести», Андрій не пояснив. Зате розповів, що холдинг не втратив інтерес до формату vision radio, в якому раніше планувалася робота UBR (трансляція програм «Радіо Вести»). На запитання члена Нацради Олега Черниша про долю цифрових регіональних телеканалів «Всі новини» (Київ) і «Захід-новини» (Львів), які також входять в холдинг, Кошовий відповів, що телеканали залишаються в холдингу, але оскільки ця різні юридичні особи, їх власність з UBR не пов'язана.

Згідно з офіційними даними, телеканалом UBR володіють звукорежисер Денис Мозговий (80%) з Атрацита, що знаходиться в окупованій частині Луганської області, і донеччанка Тетяна Александрова (20 %). Радиоактивы холдингу належать їм самим, але з іншими частками: у Александрової – 79,2 %, у Мозгового – 20,8%. Раніше Александрова дивувала Нацрада розповідями про те, що купила радіостанцію на кошти, «виручені від оренди двох своїх авто». Денис Мозкової ж, нагадаю, зовсім недавно шукав роботу на профільних сайтах.

Бенефіціаром «Всі новини» і «Захід новини» вказано слюсар Ілля Гайовий з окупованої частини Донбасу. У 2014-2015-м у чиновників виникали питання до цим телеканалам, оскільки вони вели тестове мовлення – працювали як пустушки. Канали отримали попередження за порушення програмної концепції, але вже в лютому 2016-го регулятор несподівано дозволив їм ці концепції змінити. При цьому контент мовників не особливо змінився. Примітно, що в листопаді минулого року канали були включені Нацрадою в «Універсальну програмну послугу» кабельних провайдерів Києва і Львова як регіональні. Мабуть, тут відмовлятися від цифрових ліцензій у холдингу немає необхідності – така регуляція Нацради каналу на користь.

Неофіційно холдингом «Вести» володіє Олександр Клименко, керує ним (офіційно) його цивільна дружина Ольга Семченко. У 2014-му повідомлялося, що телеканали UBR, «Всі новини» і «Захід новини» стануть каналом «Вести ТБ», який повинен працювати у форматі vision radio, але пізніше холдинг відмовився від цих планів. Після повідомлялося, що UBR виставлений на продаж за $20 млн, за канал «Захід-новини» холдинг просив $0,8 млн.

Нагадаю, у підвішеному стані перебуває «Радіо Вести». У лютому закінчується строк дії ліцензії на мовлення у двох містах з трьох, де працює радіостанція (Київ, Харків і Дніпро). Холдинг запевняє, що Нацрада відтягує розгляд питання, оскільки не хоче продовжувати ліцензії з «надуманих причин».
джерело
RATVODДата: П`ятниця, 13.01.2017, 09:32 | Повідомлення # 21
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
Українські канали - курс на MPEG-4



Українські телеканали, які не входять в медіахолдинги, в зв'язку з економічною ситуацією, що ускладнилася,
всерйоз розглядають варіант переходу в супутниковому мовленні з DVB-S/MPEG-2 в DVB-S/MPEG-4
.


Зміна компресії дає суттєву вигоду в економії смуги при оренді транспондера, а також знижує витрати телеканалу. Також перехід на H.264 пов'язаний з аварією супутника Amos-6, втрата якого внесла серйозні корективи в розвиток ринку супутникового ТБ.

Апарат Amos-2 до лютого повинен припинити свій життєвий цикл і буде відправлений на цвинтарну орбіту. Amos-3 не вміщає всіх бажаючих, включаючи не тільки нових мовників, а й вже існуючих. Тому почалася міграція телеканалів на Astra-4A і AzerSpace-1. Так, оператор SatTeleCom, до складу якого входять телеканали «Континент ТВ» ( «Дача», «Трофей», «Епоха», «Фауна», «Терра» ....) Змушений був перенести мовлення на Astra 4A, де на частоті 12265 МГц тестує мовлення каналів в MPEG-4, розраховуючи розширити пакет до 25-30 каналів.

Телеканал «Телевсесвіт» на Amos-2, 10842 МГц і на Azersat-1 10974 МГц також перевів мовлення в MPEG-4. Економія і оптимізація в наших реаліях - природний шлях до виживання.



Тому, якщо у вас на ресівері пропало зображення якогось з телеканалів, але звук є - це не поломка приймача. Просто він морально застарів і не підходить для прийому більш просунутих телевізійних форматів і стандартів.

Олександр Глущенко



RATVODДата: Вівторок, 17.01.2017, 21:16 | Повідомлення # 22
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
Телеканал «Галичина» розпочав

супутникове мовлення




16 січня із супутників Amos-2 (4 гр.з.д.) і AzerSpace-1 (46 гр.с.д.) розпочав мовлення
український регіональний канал ОТБ «Галичина».


ОТБ «Галичина» - Івано-Франківське обласне телебачення - з січня доступний глядачам супутникового телебачення на всій території України.

ОТБ «Галичина» здійснює цілодобове мовлення. Частка програм власного виробництва - 12 годин на добу; мовлення здійснюється виключно українською мовою.

Телекомпанія «Галичина» з 30 листопада 1991 року є одним з провідних засобів масової інформації Прикарпаття, з першого дня свого створення працює як народне телебачення.



Крім супутникового, ОТБ «Галичина» здійснює мовлення в аналоговій і цифровій мережі ефірного телебачення на території Івано-Франківської області. Канал також доступний абонентам декількох місцевих провайдерів кабельного телебачення. У ОТБ «Галичина» також є канал на YouTube.





Параметри мовлення телеканалу ОТБ «Галичина»

Супутник Amos-2 (4 гр.з.д.)
Частота - 10842 МГц, поляризація горизонтальна, символьна швидкість 30000 Мбіт/сек, FEC-7/8, DVB-S/QPSK

Супутник AzerSpace-1 (46 гр.с.д.)
Частота - 10974 МГц, поляризація вертикальна, символьна швидкість 30000 Мбіт/сек, FEC-5/6, DVB-S/QPSK


Віталій Мосейчук

- 16 січня, 2017.




RATVODДата: Вівторок, 17.01.2017, 22:27 | Повідомлення # 23
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
Телеканал «Еспрессо» змінює параметри

супутникового мовлення




Український телеканал «Еспрессо» в лютому змінить супутникову частоту.


Інформаційний телеканал «Еспрессо» з 1 лютого змінює параметри мовлення з супутника Astra-4A (4,8 гр.в.д.).
Про це йдеться в повідомленні, опублікованому на офіційному сайті мовника.

«Протягом січня 2017 року« Еспрессо »транслюватиметься паралельно на старій і новій частоті, а з 1 лютого 2017 роки тільки з транспондера 12073 МГц. Просимо всіх глядачів супутникового сигналу налагодити свої приймачі », - повідомляється в публікації.

У листопаді 2015 року «Еспрессо» вже міняв параметри поширення супутникового сигналу. Тоді ж канал провів оновлення логотипу.

Навесні минулого року «Еспрессо» разом з «Медіа Групою Україна» завили про глушіння їх супутникового сигналу.

Про те, як «Еспрессо» створює і монетизує власний контент в інтерв'ю Mediasat розповів засновник каналу Микола Княжицький.

Нові параметри мовлення телеканалу «Еспрессо»:

Супутник Astra-4A (4,8 гр.с.д.)
Частота - 12073 МГц, поляризація горизонтальна, символьна швидкість 27500 Мбіт/сек, FEC-3/4, DVB-S/QPSK


Віталій Мосейчук

- 17 січня, 2017.




RATVODДата: Середа, 18.01.2017, 14:25 | Повідомлення # 24
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
«Інтер Медіа Груп» домовилася про ретрансляцію

телеканалів групи з
98% кабельних провайдерів




«Інтер Медіа Груп» домовилася про ретрансляцію всіх телеканалів Групи з 98% операторів кабельних мереж.
На сьогоднішній день, як і раніше, все населення України має можливість дивитися канали «Інтер Медіа Груп»,
в тому числі через кабельні мережі.


Про це йдеться в офіційному прес-релізі.

«Є поодинокі невеликі провайдери, які змінили пакет телевізійних каналів без урахування думки телеглядачів. Абоненти цих мереж в основному мігрують до інших операторів з максимально повним пакетом українських телеканалів. Конкуренція на ринку кабельного телебачення досить висока, тому багато домогосподарства з кабельним типом прийому мають доступ до мереж, щонайменше, двох операторів. Незначна частина абонентів переходить на альтернативні типи прийому телевізійного сигналу. Аналітика показала, що процес укладення договорів не вплинув на показники телеканалів Групи», - зазначив Володимир Масарик, генеральний директор компанії «Торсат»- ексклюзивного дистриб'ютора телевізійних каналів «Інтер Медіа Груп».

З кінця минулого року для телеглядачів каналів «Інтер Медіа Груп» ( «Інтер», НТН, К1, К2, «Піксель», «МЕГА», Zoom, «Enter-фільм») відкрита «гаряча» телефонна лінія 0 800 508 650, де можна отримати консультацію щодо поліпшення якості прийому сигналу, дізнатися про доступних операторів кабельних мереж в місці проживання телеглядачів, а також про можливості зміни типу прийому сигналу.

Нагадаємо, раніше канали «Інтер Медіа Груп» були відключені телекомунікаційним провайдером «Ланет».

- 18 січня, 2016

Редакція


RATVODДата: Середа, 18.01.2017, 14:36 | Повідомлення # 25
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
1 + 1 media домовилася про ретрансляцію каналів

з
95% кабельних операторів




З набранням чинності закону «Про внесення змін до Закону України« Про телебачення і радіомовлення », оператори платного телебачення перейшли на нові для індустрії правила гри, переуклавши договори про співпрацю з 1 + 1 media. На сьогодні група досягла домовленостей з переважною більшістю кабельних операторів (майже 95%), говориться в оприлюдненому прес-релізі.


«Ми раді, що в історії української телеіндустрії настала нова ера, яка дозволить зберегти високий рівень якості вітчизняного виробництва і закладе основи формування прозорого і цивілізованого ринку платного ТБ, де абонент буде усвідомлювати цінність споживаного їм контенту і впливати на формування програмного наповнення телевізійних пакетів оператора. У той же час ряд провайдерів вирішили «випасти з ринку» і перестали надавати послуги своїм абонентам по доставці сигналу всіх українських телегруп. Незважаючи на це, канали групи 1 + 1 media (1 + 1, 2 + 2, ТЕТ, Плюсплюс, Бігуді, УНІАН ТБ) як і раніше залишаються максимально доступними для телеглядачів. В першу чергу, їх відключення, як і інших телегруп, пов'язане з тим, що оператори ставлять інтереси своїх доходів вище за інтереси абонентів. У зв'язку з цим, ми можемо порекомендувати нашим глядачам шукати заміну такому оператору», - коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1 + 1 media.

Крім того, частина кабельних операторів не тільки відмовляється платити за контент, але і робить спроби контентного піратства. 1 + 1 media намір в цих випадках фіксувати всі факти незаконної трансляції телевізійного продукту, ініціювати порушення кримінальних справ, відстоюючи свої інтереси в правовому полі.

Нагадаємо, з 1 січня 2017 року набрав чинності закон №3504 «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення », який дозволяє медіагрупам стягувати з операторів плату за мовлення каналів в мережах платного ТБ.

«Інтер Медіа Груп» повідомила, що домовилася про ретрансляцію всіх телеканалів групи з 98% операторів кабельних мереж.

- 18 січня, 2016

Редакція


RATVODДата: Середа, 18.01.2017, 14:59 | Повідомлення # 26
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
StarLightMedia домовилася про співпрацю

з
90% кабельних провайдерів




StarLightMedia досягла домовленості з провайдерами програмної послуги,
які сукупно охоплюють 90% абонентів платного телебачення України.
З деякими операторами переговори тривають, говориться в інформаційному повідомленні медіагрупи.


Паралельно тривають переговори, в тому числі з тими провайдерами кабельного і IPTV телебачення, які відключили СТБ, Новий канал, ICTV, M1, M2, QTV з 1 січня 2017 року.

«З кимось ми просто не встигли фіналізувати переговори, а хтось вийшов на нас вже після відключення каналів, під впливом своїх абонентів. Ми очікуємо, що до кінця січня ситуація буде більш-менш остаточно зрозуміла. В цілому це відповідає нашим початковим очікуванням», - оцінює ситуацію директор зі стратегічного розвитку групи StarLightMedia Федір Гречанінов.

У StarLightMedia відзначають, що найбільшим досягненням проведеної реформи стане формування нового, цивілізованого, прозорого і прибуткового ринку платного телебачення, на базі високоякісного національного контенту.

«Наше завдання на сьогодні - створення переваг тим українським провайдерам платного ТБ, які прийняли рішення разом з нами будувати цей сегмент ринку. Боротьба з піратством контенту і андеррепортінгом, відключення аналогового ефіру, підготовка до кодування супутникового сигналу - це те, чим ми займаємося в році, що наступив», - додає Гречанінов.

У StarLightMedia розробили методику фіксування незаконної трансляції телевізійного контенту, що належить групі. Компанія має намір захищати свої права інтелектуальної власності правовими методами.

Нагадаємо, «Інтер Медіа Груп» домовилася про ретрансляцію своїх каналів з 98% кабельних операторів, а 1 + 1 media майже з 95%.

- 18 січня, 2016

Редакція


slavasamДата: Четвер, 19.01.2017, 17:33 | Повідомлення # 27
Модератор

Країна:
повідомлень: 1688
Статус: Оффлайн
Канали групи 1+1 медіа переходять на 16:9 і готові до мовлення в HD


Більшість телеканалів групи 1+1 медіа перейшли на формат мовлення 16:9.

1+1 медіа успішно завершила перехід більшості телеканалів групи з формату мовлення 4:3 на широкоформатний 16:9. Тепер телеканали «1+1», «ТЕТ», «ПЛЮСПЛЮС» і «1+1 International» ведуть мовлення в новому форматі, йдеться в прес-релізі групи.

Процес переходу каналів групи почалася більше року тому. Першим в грудні 2016 року мовлення в новому форматі 16:9 розпочав телеканал «ТЕТ».

У січні відбувся перехід на широкоформатне мовлення трьох телеканалів групи: «1+1», «ПЛЮСПЛЮС» і «1+1 International».

Зараз йде підготовка до переходу на новий формат мовлення каналів «2+2», «Уніан ТБ» і «Бігуді».

«Зміна формату мовлення телеканалів для глядачів здається простим процесом, але за цим стоять великі підготовчі роботи. Для нас як носіїв однієї з найбільших технологічних баз, роботи по зміні формату мовлення включали в себе: оновлення інфраструктури, ТЖК обладнання, переклад чотирьох студій в режим роботи 16:9/HD, переклад служби ТСН в HD, накопичення реклами в двох стандартах 4:3 і 16:9, адаптації графічних проявів, а також модернізація регіонального обладнання. Важливо відзначити, що роботи охопили не тільки стаціонарне обладнання, але і пересувний парк супутникових машин і ПТС. Зауважу, що ці дії надають групі 1+1 медіа технологічну готовність мовити в HD, питання залишається лише в масштабі попиту на такий формат і доступності контенту», – зазначив технічний директор групи 1+1 медіа Філіп Петренко.
джерело
RATVODДата: Четвер, 19.01.2017, 19:17 | Повідомлення # 28
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
UΛ: Крим почав повноцінне

супутникове мовлення




Телеканал UΛ: Крим, який входить в структуру Громадського, почав повноцінне супутникове мовлення.


На початку січня з супутника Amos-2 (4 гр.з.д.) ізраїльської компанії Spacecom розпочав мовлення телеканал UΛ: Крим. Він зайняв частоту з якою раніше здійснював мовлення телеканал Перший Ukraine. Про це йдеться в інформаційному повідомленні, опублікованому на сайті НТКУ.

Редакція UΛ: Крим буде базуватися в Києві. В майбутньому команда UΛ: Крим - наймолодшого телеканалу в структурі суспільного мовника - планує поступово нарощувати власне виробництво. У планах: запуск новин на трьох мовах (українській, російській та кримськотатарській), нових ток-шоу на різні тематики, історичних, культурологічних і освітніх програм. Також запланований показ тематичних фільмів. Крім новин про Крим, в ефірі телеканалу виходитимуть загальні новини про Україну та світові події. Тобто UΛ: Крим не буде замкнутий тільки на кримській тематиці.

«Основна цільова аудиторія UΛ: Крим - жителі Криму, переселенці і всі, хто цікавиться Кримом в Україні та за кордоном», - йдеться в повідомленні.

Заступник генерального директора по координації діяльності філій НТКУ Михайло Шматов зазначає, що UΛ: Крим не повинен сприйматися як телеканал пропаганди, агітації або контрпропаганди мовлення російських телеканалів. Його слід сприймати як своєрідний міст між материковою Україною і Кримом.

«Запуск UΛ: Крим - це і виконання закону і наша відповідальність як суспільного мовника. Крим - це не спірна територія, Крим - це територія України, тому українське мовлення кримського телеканалу повинно бути. І крапка», - резюмує Шматов.

Дивитися трансляцію також можна на офіційному сайті UΛ: Крим, який почав роботу в кінці 2016 року.

Параметри супутникового мовлення UΛ: Крим:

Супутник Amos-2 (4 гр.з.д.)
Частота - 10759 МГц,
поляризація горизонтальна,
символьна швидкість 30000 Мбіт/сек,
FEC-3/4,
DVB-S/QPSK

Супутник Amos-3 (4 гр.з.д.)
Частота - 11175 МГц,
поляризація горизонтальна,
символьна швидкість 30000 Мбіт/сек,
FEC-3/4,
DVB-S/QPSK


Віталій Мосейчук

- 18 січня, 2017.




RATVODДата: П`ятниця, 20.01.2017, 20:39 | Повідомлення # 29
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
«Квартал TV» закодував супутниковий сигнал



Сигнал телеканалу «Квартал TV» закодований системою умовного доступу Verimatrix.


Сьогодні, 20 січня, телеканал «Квартал TV» припинив супутникове мовлення у відкритому доступі. Для захисту контента і кодування сигналу телеканал вибрав одне з кращих рішень на ринку - систему Verimatrix (версія VCAS 4.0 for DVB).
Про це кореспонденту Mediasat повідомили в прес-службі «1 + 1 медіа».

Система умовного доступу Verimatrix забезпечує високий рівень захисту контенту (advanced security), широкий набір функцій, а також інструментарій для протидії незаконному використанню контенту та боротьбі з піратством.

В обраному телеканалом «Квартал TV» рішенні, як раніше вже повідомляв Mediasat, використовується технологія безкарточного клієнта - для декодування сигналу використовуються CAM-модулі без смарт-карт. Для декодування сигналу телеканалу досить отримати від компанії-дистриб'ютора САМ-модуль Verimatrix і встановити його в будь-якому супутниковому приймачі з CI / CI+ слотом. САМ модулі Verimatrix також сумісні з професійними IRD-супутниковими приймачами.

«Квартал TV - це цінний і якісний контент, який тепер надійно захищається. Такий крок був спочатку передбачений стратегією розвитку каналу. Переконаний, що це рішення зробить канал більш привабливим для провайдерів », - зазначив директор напрямку платного телебачення «1 + 1 медіа» Ярослав Пахольчук.

Телеканал «Квартал TV» транслює свій сигнал через супутник Astra 4A. Карта покриття супутника забезпечує стабільний і якісний прийом сигналу у всіх країнах Європи.

Нагадаємо, «Квартал TV» розпочав мовлення в серпні 2016 року і є спільним проектом студії «Квартал 95» і «1 + 1 медіа».
Це розважальний канал, орієнтований на молоду аудиторію з почуттям гумору і який веде активний спосіб життя. Цільова аудиторія каналу - глядачі віком 14-49 років. Програмна сітка каналу сформована з популярних в Україні та в світі шоу, фільмів і серіалів, анімаційних проектів Студії «Квартал 95», а також спеціально придбаного контенту західних виробників.

- 20 січня, 2017.

Редакція


RATVODДата: П`ятниця, 20.01.2017, 20:40 | Повідомлення # 30
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20831
Статус: Оффлайн
«Квартал TV» став доступний

абонентам платформи
Xtra TV




Абоненти Xtra TV тепер можуть дивитися програми гумористичного телеканалу «Квартал TV».
Про це йдеться на офіційному сайті супутникової платформи.


20 січня DTH-платформа Xtra TV поповнилася новим телеканалом - «Квартал TV». Канал доступний в рамках тарифного пакета Xtra NEW.

В ефірі «Квартал TV» найпопулярніші випуски розважальних шоу (Вечірній Київ, Розсміши коміка), серіали (Любов у великому місті) і анімації (Казкова Русь) виробництва студії «Квартал 95».

Відзначимо, з сьогоднішнього дня «Квартал TV» припинив відкрите мовлення з супутника, закодований сигнал системою умовного доступу Verimatrix (версія VCAS 4.0 for DVB), яка забезпечує високий рівень захисту, дозволяє протидіяти незаконному використанню контенту і боротися з телевізійним піратством.

«Квартал TV» з 1 жовтня 2016 року також ще доступний для перегляду передплатникам супутникового оператора «Viasat».

Нагадаємо, 21 грудня 2016 року абоненти Xtra TV отримали доступ до нового пакету Xtra Mix.

Віталій Мосейчук

- 20 січня, 2017.




Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Сторінка 2 з 5«12345»
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2017 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *