FORUM TV-SATПонеділок
23.10.2017, 19:53

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 5 з 6«123456»
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Новини телеканалів і Медіагруп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 18:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Новини телеканалів і

Медіагруп України


RATVODДата: Понеділок, 03.04.2017, 22:28 | Повідомлення # 61
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Український телеканал «До тебе» розпочав

супутникове мовлення




Сьогодні, 3 квітня, донецький регіональний телеканал «До тебе» розпочав мовлення з супутника Amos-3 (4.0°з.д.).


Про це йдеться на офіційному сайті каналу.

Трансляція сигналу здійснюється в стандарті DVB-S/MPEG-2 цілодобово в некодованому режимі.

Нагадаємо, в жовтні 2015 року Донецька обласна державна телерадіокомпанія в рамках створення в Україні суспільного мовлення перетворена в Донецьку регіональну дирекцію Національної телекомпанії України. З 19 січня 2017 рокув в рамках створення громадського мовника створено філію публічного акціонерного товариства «Національна громадська телерадіокомпанія України» «Донецька регіональна дирекція» (Скорочено - філія ПАТ «НСТУ» «Донецька регіональна дирекція»).

Крім супутникового мовлення телеканал «До тебе» доступний в мережі ефірного телебачення на території Донецької області, підконтрольній українській владі.



Член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинский в своєму повідомленні в соцмережі Facebook відзначає,
що наступним регіональним телеканалом, сигнал якого буде піднято на супутник, стане луганський громадський мовник «ЛОТ».

Нагадаємо, восени минулого року супутникове мовлення почав кримський регіональний громадський канал «UΛ: КРИМ».

Параметри супутникового мовлення «До тебе»:

Супутник - Amos-3 (4.0°з.д.)
Частота - 11139 МГц
Поляризація - горизонтальна
Швидкість передачі даних (SR) - 30,000 Мсимв/с
Корекція FEC - 3/4
Стандарт - DVB-S/MPEG-2


Віталій Мосейчук

- 03 квітня, 2017



RATVODДата: Вівторок, 04.04.2017, 21:14 | Повідомлення # 62
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
«Укркосмос» отримав частоти

на супутнику
Amos-7




Оператор супутникових телекомунікаційних систем «Укркосмос» в травні почне
надавати послуги з нового супутника Amos-7, що належить ізраїльській компанії Spacecom.


1 травня державне підприємство «Укркосмос» припиняє надавати послуги з супутника Amos-2. З цього дня супутникова трансляція телерадіоканалів буде здійснюватися з нового борту - Amos-7 (4 гр.з.д.). Про це йдеться в офіційному листі оператора, направленому каналам-партнерам (копія одного з таких листів є в розпорядженні редакції Mediasat).

Зокрема, в листі наголошується, що до 1 травня пакет телеканалів «Укркосмосу» буде паралельно поширюватися з двох супутників - Amos-2 і Amos-7. Після цієї дати - тільки з супутника Amos-7.

Нагадаємо, в кінці березня ізраїльський оператор Spacecom спільно з держпідприємством «Укркосмос» презентували українському телевізійному ринку новий космічний апарат Amos-7, який буде надавати послуги телерадіомовлення і широкосмугового доступу в орбітальній позиції 4 градуси західної довготи. Amos-7 також замінить супутник Amos-2, який виробив свій орбітальний ресурс.

Технічні параметри пакетів «Укркосмос» на новому супутнику:

Супутник: Amos-7 (4 гр.з.д.)
Частота: 12315 МГц
Поляризація: H (горизонтальна)
Символьна швидкість: 15,000 Мсимв/с
FEC-7/8


Супутник: Amos-7 (4 гр.з.д.)
Частота: 12375 МГц
Поляризація: H (горизонтальна)
Символьна швидкість: 15,000 Мсимв/с
FEC-7/8


Віталій Мосейчук

- 04 квітня, 2017



RATVODДата: Четвер, 27.04.2017, 20:29 | Повідомлення # 63
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
«Медіа Група Україна» хоче завоювати світ



«Медіа Група Україна» презентувала міжнародний телевізійний проект, орієнтований на зарубіжних глядачів.

Для них створені чотири телеканали для широкої аудиторії з правом мовлення в усьому світі -

Ukraine 1, Ukraine 2, NLO TV 1, NLO TV 2 і VOD платформа Ukraine TV.



Олексій Куракін, Медіа Група Украіна


Алексей Куракін, директор з розвитку «Медіа Групи Україна», розповів про те, що до створення проекту їх підштовхнули успішні продажі власних серіалів і фільмів. Вікторія Корогод, директор телеканалу «Україна» додає: «Наш контент виявився затребуваним в країнах ближнього зарубіжжя, СНД і навіть на Заході. А, наприклад, «Безсмертник» був проданий в Індію. Тому ми вирішили запустити спеціальні телеканали для мовлення за кордоном».



Ірина Сахно

- 26 квітня, 2017



RATVODДата: Четвер, 04.05.2017, 06:31 | Повідомлення # 64
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
1 червня телеканал « 2 + 2 » переходить

на широкоформатне мовлення




Телевізійний канал «2 + 2», що входить в холдинг 1 + 1 media, переходить на мовлення у форматі 16: 9.


1 червня поточного року об одинадцятій годині ранку за київським часом телеканал «2 + 2» здійснить зміну формату зображення телевізійного мовлення з звичайного 4:3 на широкий екран 16:9. Про це йдеться в офіційному листі каналу, адресованому провайдерам програмних послуг (копія є в розпорядженні редакції Mediasat).

«Супутниковий сигнал канал« 2 + 2 »буде, як і раніше, поширюватися в форматі стандартної чіткості (SD) у вигляді анаморфного зображення (AR) з пропорціями 16:9», уточнюється в повідомленні.

Разом з тим повідомляється про тестове включення мовлення каналу в широкому форматі. Воно відбудеться 11 травня в період між 10:00 і 10:30 за київським часом.

Нагадаємо, в даний час холдинг 1 + 1 media переводить свої канали на мовлення у форматі 16:9. За словами технічного директора групи Філіпа Петренко, наступним етапом стане перехід каналів на мовлення в стандарті HD.

Раніше також стало відомо про відмову 1 + 1 media проводити показ матчів Української футбольної Прем'єр-ліги на каналі «2 + 2».

Віталій Мосейчук

- 28 квітня, 2017



RATVODДата: Неділя, 07.05.2017, 08:16 | Повідомлення # 65
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Телеканал ЧП.INFO змінює

параметри
супутникового мовлення




Влітку канал надзвичайних новин ЧП.INFO буде доступний для прийому з супутника за новими технічними параметрами.


15 червня цього року ЧП.INFO почне мовлення з супутника Amos-7 (4 з.д.), змінивши при цьому частоту прийому. Про це йдеться в повідомленні, опублікованому на офіційному сайті телеканалу.

У повідомленні уточнюється, що метою зміни параметрів супутникового мовлення є поліпшення якості передачі і забезпечення більш впевненого прийому супутникового сигналу.

Нагадаємо, в ефірі каналу глядачі можуть побачити оперативні повідомлення з місць пригод, гарячі коментарі свідків і фахівців, неупереджені судження представників правоохоронних органів. Програми ЧП.INFO спрямовані на висвітлення інформації зі світу криміналу, об'єктивні розповіді про останні ДТП, а також допомоги в розшуку зниклих людей.

На даний момент канал також здійснює мовлення з супутника Amos-7, але на частоті 12315 МГц.

Нові параметри супутникового мовлення:

Супутник: Amos-7 (4 гр.з.д.)
Частота: 12410 МГц
Поляризація: H (горизонтальна)
Символьна швидкість: 20,833 Мсимв/с
FEC - 7/8


Віталій Мосейчук

- 05 травня, 2017



slavasamДата: Середа, 10.05.2017, 21:44 | Повідомлення # 66
Модератор

Країна:
повідомлень: 1701
Статус: Оффлайн
Телеканал «УНІАН» переходить на широкоформатне мовлення


У перший день літа телеканал «УНІАН», орієнтований переважно на чоловічу аудиторію, починає мовлення з пропорціями телекартинки 16:9.

1 червня цього року телеканал «УНІАН» змінює формат зображення телевізійного мовлення з звичайного 4:3 на широкоекранний 16:9 стандартної чіткості (SD). Зміна стандарту мовлення відбудеться в 11:00 за київським часом, йдеться в листі каналу, направленому провайдерам програмних послуг (копія є в розпорядженні редакції Mediasat).

«Супутникове мовлення каналу «УНІАН» буде поширюватися у форматі стандартної чіткості (SD) у вигляді анаморфного зображення (AR) з пропорціями 16:9. Рекомендуємо здійснювати ретрансляцію телевізійного сигналу в кабельних мережах (аналогових і цифрових) у вигляді AR—зображення, тобто в оригінальному форматі 16:9 (без змін, конвертації та інтерполяції», – уточнюється в повідомленні.
Телеканал «УНІАН» входить в холдинг 1+1 media. Він призначений переважно для чоловічої телевізійної аудиторії. У його ефірі – новини, аналітичні і публіцистичні програми, документальні фільми, спорт і кіно.

Нагадаємо, 1 червня мовлення в широкоекранному форматі також починає телеканал «2+2». Переклад каналів на стандарт 16:9 є загальною стратегією холдингу 1+1 media щодо впровадження сучасних стандартів телемовлення на ринку України.
джерело
RATVODДата: Вівторок, 23.05.2017, 14:07 | Повідомлення # 67
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Медіа групи будуть ініціювати запит

про
кодування каналів на супутнику найближчим часом




8 травня на Конференції «Супутникове TV: Стратегії та ризики українського ринку», організованої Mediasat в рамках ХХІІІ Київського Міжнародного Телерадіоярмарку, представники медіа груп і супутникових операторів обговорювали питання кодування телеканалів на супутнику.


Федір Гречанінов, StarLightMedia, зазначив, що раніше кодування відкладалося тому, що очікували відключення аналога. Орієнтовною датою відключення було призначено 30 червня 2017 року. Відповідно, кодування можна було очікувати на початку 2018 року, тому що бажано, щоб між відключенням аналога і кодуванням пройшло не менше 6 місяців. У разі, якщо відключення аналога відкладуть на рік і більше, то SLM ініціюватиме запит про те, щоб кодувати канали на початку 2018 року, не чекаючи відключення аналога.

Андрій Мальчевський, 1 + 1 Медіа, зазначив, що зима не найкращий час для кодування і індустрія ще не повністю готова до технічного переходу на систему умовного доступу.

20 травня Голова Нацради Юрій Артеменко заявив, що відключення аналога не відбудеться ні в 2017, ні навіть в 2018 році. Таким чином, можна очікувати, що медіа групи закодують канали на супутнику в лютому 2018 року, до відключення аналогового сигналу в Україні.

Подробиці конференції - скоро на Mediasat!

Ірина Сахно

- 23 травня, 2017



RATVODДата: П`ятниця, 02.06.2017, 22:24 | Повідомлення # 68
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Супутниковими каналами FILM.UA та Star Media

займеться «1 + 1 медіа»




З 1 червня 2017 супутникові телеканали Star Family і Star Cinema студії Star Media і спільний мовник Star Media і FILM.UA Bolt увійдуть в дистрибуційне портфоліо «1 + 1 медіа».
Про це заявила сьогодні прес-служба дистрибутора.

«Співпраця з цими каналами розширить і посилить дистрибуційне портфоліо «1 + 1 медіа» і наблизить нас до основної мети - стати гравцем №1 на ринку Pay TV України», - коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення компанії.

Нагадаю, що Bolt - супутниковий канал з продуктом українського виробництва, орієнтований на чоловічу аудиторію, Star Family - мультитематичний мовник, програма якого сформована «для всіх членів сім'ї», а Star Cinema транслює кіно і серіальний преміум-продукт студії Star Media.

31.05.2017



RATVODДата: Вівторок, 06.06.2017, 12:44 | Повідомлення # 69
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Всі канали холдингу «1 + 1 медіа» переведені

на
широкоекранне мовлення




У перший день літа «1 + 1 медіа» перевів телеканали «2 + 2» і «УНІАН» на формат мовлення 16:9.
Таким чином завершивши планомірний перехід всіх каналів медіа-холдингу на широкоекранний телемовлення
.


За повідомленням прес-служби «1 + 1 медіа», перехід на формат 16:9 почався в 2016 році і є частиною загальної стратегії на шляху запуску HD-версії власних каналів.

Читайте також - Широкоекранне телебачення: перехід неминучий

Тепер глядачі зможуть дивитися улюблені фільми, програми і серіали каналів «1 + 1», «Плюсплюс», «2 + 2», «ТЕТ», «УНІАН», «Бігуді», «1 + 1 International» в широкому форматі, без так званих «чорних смуг» на ТВ-панелі, - уточнюється в прес-релізі.

«Для групи 1 + 1 медіа це означає, що в полудень 1 червня ми увійшли в нову еру 16:9 / HD, назавжди попрощавшись з епохою 4: 3», - заявив Філіп Петренко, технічний директор групи «1 + 1 медіа».

Віталій Мосейчук

- 06 червня, 2017



RATVODДата: Четвер, 08.06.2017, 11:18 | Повідомлення # 70
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Телеканал Business оштрафований

за відсутність мовлення




На сьогоднішньому засіданні Нацради з питань телебачення і радіомовлення телеканал Business (ТОВ «ТРК Погода ТБ»), зі сфери впливу
біглого Олександра Януковича, отримав штраф в розмірі 50, 604 тис. грн (5% ліцензійного збору) за відсутність мовлення в «цифрі».


Юрист, який представляв мовника, запевняв, що канал передає сигнал «Зеонбуду», але провайдер не транслює його, виставляючи каналу непідйомну оплату. За штраф члени відомства проголосували одноголосно, але Олег Черниш запропонував також розглянути результати перевірки «Зеонбуду» на предмет відсутності каналу в мережі, оголошеної ще в лютому.

У лютому, нагадаю, Нацрада винесла каналу Business попередження по цифровій ліцензії через відсутність мовлення в мережі Т2. Business був відключений «Зеонбудом» ще у вересні 2016- го за борги перед цифровим (не) монополістом. У листопаді минулого року в.о. директора провайдера Ірина Аляб'єва просила Нацраду виключити телеканал з переліку обов'язкових, заявивши, що не бачить сенсу намагатися стягнути борги компанії через суд - заборгованість, мовляв, безнадійна. Також Аляб'єва запевняла, що рахунки Business арештовані, а компанія розшукується виконавчою службою. При цьому сайт телеканалу працює до цих пір, на ньому доступна пряма трансляція. Крім загальнонаціональної цифрової ліцензії у мовника є супутникова ліцензія, мовлення на якій канал ніби як здійснює.

У березні Business змінив директора - замість жителя Коломиї Сергія Сидорова ним став такий собі Дмитро Земських. При цьому схема власності мовника не змінилася: офіційний бенефіціар Business - як і раніше громадянка Чехії Катержина Шимкова, що оформила власність на водійські права. Заява про зміну директора телеканал подав в регулятор, але в квітні розгляд питання перенесли до з'ясування, яким чином лист потрапив до регулятора. З осені минулого року канал ігнорує регулятора: його представники не приходять на засідання, а кореспонденція перестала доходити за адресами, вказаними в ліцензії - офісу мовника там начебто вже немає, телефони не відповідають. Але на сьогоднішньому засіданні юрист мовника запевняв, що адреса не змінилася - канал, мовляв, знаходиться на Сім'ї Хохлових. Чому в такому разі мовник ігнорував кореспонденцію регулятор, він не повідомив.

Нагадаю, телеканал Business разом з Dobro і A-one входив до медіахолдингу UBG ( «Українська бізнес група») нинішнього нардепа БПП Руслана Демчака. У 2013-му вони поміняли власність і разом з каналами «Тоніс», «Голдберрі», «Вінтаж» та «Ескулап» увійшли в пул мовників умовного холдингу біглого Олександра Януковича (всі, крім A-one, володіли цифровими ліцензіями). У лютому 2015 го глава Нацради Юрій Артеменко говорив, що у Генпрокуратури є докази причетності телеканалів Business, Dobro і «Тоніс» до структур сина Януковича, але вони так і не були озвучені. Зате за останні 2,5 року стався «великий розпродаж» вищеперелічених мовників: єдиними непроданими залишилися Business і A-one, який припинив мовлення в середині лютого. На минулому засіданні представник мовників запевняв, що змінився не тільки директор телеканалів, а й власник, проте поки що імені він озвучити не може.

Мабуть, пора робити ставки, кому з вітчизняних олігархів дістанеться останній національний цифровий телеканал-пустушка Business. Розв'язка, схоже, близько.

07.06.2017



RATVODДата: Четвер, 08.06.2017, 11:42 | Повідомлення # 71
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Нацрада в 24-й раз відмовила «112 Україна»

в переоформленні цифрових ліцензій




Сьогодні Нацрада з питань телебачення і радіомовлення в 24-й раз відмовив телеканалу «112 Україна» в зміні концепції
мовлення п'яти регіональних цифрових ліцензій - компаній «Аріадна ТВ», «ТВ Вибір», «Партнер ТВ», «Новий формат ТВ» і «Лідер ТВ ».


Заява від компаній регулятор отримав 11 травня. Представники телеканалу традиційно не з'явилися на засідання, проігнорувавши запрошення, надіслане кур'єром.

Як і раніше, регулятор послався на порушення умов цифрового конкурсу, який п'ять перерахованих вище компаній виграли в серпні 2011-го з концепцією розважального каналу в різних регіонах країни: зайнявши місця в регіональній «цифрі», компанії, на думку відомства, створили загальнонаціональний канал, а ряд регіональних телекомпаній через це не отримали місць в «цифрі». Рішення про відмову або переоформлення ліцензій Нацрада може прийняти на свій розсуд, а ось дозволити змінити концепцію не може, оскільки з такою концепцією компанії перемогли в конкурсі.

Нагадаю, цифрові ліцензії стали причиною судових розглядів телеканалу і регулятора - на різних стадіях в судах перебуває понад 30 справ від юросіб мовника: канал оскаржує перевірки, винесені в 2014-2015-му, попередження і штраф в розмірі 131,2 тис. грн (5 % ліцензійного збору) за порушення концепції розважального телеканалу. У вересні 2015 го Нацрада звернулася до суду, щоб анулювати ліцензії каналу. Але в листопаді 2015 го судовий розгляд з цього питання було призупинено через зустрічних позовів каналу до регулятора. Штраф у відведений законом місячний термін канал не сплатив, але закон формально не порушив, оскільки ігнорував документацію відомства (згідно з тодішньою нормою термін відраховується після отримання документів ліцензіатів, тепер же - з грудня 2016- го - після публікації рішення). Чому історія затягнулася на 1,5 з гаком роки - невідомо.

Також на сьогоднішньому засіданні дещо прояснилася ситуація навколо зміни структури власності «112 Україна». У ліцензіях, якщо ви пам'ятаєте, вказані колишні власники Андрій Подщіпков і кіпріот Івор Омсон, хоча з червня минулого року у каналу закільцьована структура власності - їм попарно володіють 7 компаній з групи «112», нібито без бенефіціара. У травні регулятор погодився прописати нову структуру власності, але з умовою, що протягом двох тижнів канал розкриє свого бенефіціара. Цього не сталося. Більш того, головний юрист каналу Василь Сметана публічно пообіцяв знову подати на Нацраду в суд, оскільки регулятор нібито був зобов'язаний або переоформити, або відмовити в переоформленні, не висуваючи додаткових умов.

07.06.2017



slavasamДата: Четвер, 22.06.2017, 21:25 | Повідомлення # 72
Модератор

Країна:
повідомлень: 1701
Статус: Оффлайн
UA: Перший перейде на HD-мовлення завдяки інвестиціям Японії



Уряд Японії виділить Національної громадської телекомпанії України (НГТУ) близько трьох мільйонів доларів. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на слова міністра інформаційної політики Юрія Стеця.

Фінансова допомога в сумі $ 3 млн стала наслідком напруженої роботи протягом року. Як наслідок телеканал UA: Перший отримає $ 1,3 млн у вигляді технічних засобів, що дозволить каналу здійснити перехід на мовлення у форматі високої чіткості (HD), а $ 1,7 млн ​​будуть витрачені як експертна допомога.

Проект передбачає співпрацю протягом 2,5 років. За цей час Японія буде ділитися досвідом в сфері телерадіомовлення суспільного мовника NHK International, а також проводити тренінги для українських фахівців в Країні висхідного сонця.

«Технічний компонент проекту передбачає контракт на будівництво апаратної, яка зможе керувати чотирма студіями, а експертний - 10 експертів, які на весь час дії проекту будуть жити і працювати в Україні, проводити тренінги для персоналу, консультувати керівництво НГТУ», - уточнив голова Національної громадської телекомпанії України Зураб Аласанія.
Таким чином, в НГТУ розраховують протягом року розпочати мовлення з співвідношенням сторін кадру 16: 9, а пізніше і в форматі HD.
джерело
RATVODДата: Четвер, 20.07.2017, 19:30 | Повідомлення # 73
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Телеканал «Тоніс» змінює назву

на
«Прямий»




Телеканал «Тоніс», власником якого став політик Володимир Макеєнко і перезапуском якого займаються
екс-генпролюсер NewsOne Олексій Семенов і телеведучі Євген Кисельов і Матвій Ганапольський,
вніс зміни в свої ліцензії на мовлення в різних містах.


Відповідне питання розглядалося на сьогоднішньому засіданні Нацради з телебачення і радіомовлення.

Зокрема, в ліцензії внесені зміни, що стосуються зміни власника, пов'язаних осіб, складу редакційної ради, адреси студії, програмної концепції, назви і логотипу. Телеканал планує мовити у форматі інфотеймент (спосіб подачі теле- або радіомовного матеріалу, націлений як на розваги, так і на інформування аудиторії).

Так, називатися канал тепер буде «Прямий», а логотип, за словами генпродюсера Олексія Семенова, нагадує логотипи інших відомих телеканалів, зокрема, логотип російського «Дождя». "Якщо він комусь схожий на логотип« Дождя », то це добре, і не тому, що «Дощ» хороший або поганий, а тому, що цей канал схожий на все. Інша справа, що його наповнення буде не схоже на «дощ», тому що ми робимо більш якісний продукт", - сказав він.

Також Семенов розповів, що нова команда телеканалу навчилася створювати дешевий, але якісний телевізійний продукт, а співробітники, які зараз приходять на нього влаштовуватися, погоджуються на меншу зарплату, ніж їм пропонують на інших каналах. "Тому що ті продукти, які ми створюємо, те, як ми ведемо роботу і як влаштовуємо командний дух всередині, те, як ми працюємо в прагненні і любові до професії, ми це все робимо дуже емоційною і яскравою командою, і люди йдуть до нас навіть на менші заробітні плати. Нам здається, що цей канал стане основою для українського телебачення, коли телевізійний продукт виробляється за рахунок комерційних грошей ", - пояснив генпродюсер.

На телеканалі працюватимуть також телеведуча каналу «2 + 2» Кароліна Ашіон, екс-ведуча «Подробиць» на «Інтері» Юлія Шпачинська, політолог і телеведучий Олександр Лірчук (веде програму «Кримінал» в рамках проекту prm.global), Сергій Дойко ( 13 років пропрацював на телеканалі «Київ»), американський політолог і телеведучий Пітер Залман.

Канал планує розпочати мовлення о 6:00 24 серпня з триденного цілодобового марафону до Дня незалежності.
Нагадаємо, 24 квітня нова команда телеканалу «Тоніс» запустила інтернет-мовлення з «Куба», який знаходиться на 24-му поверсі бізнес-центру «Парус».

АЛЬОНА НІКОЛЕНКО

- 20 липня, 2017.




RATVODДата: П`ятниця, 21.07.2017, 21:43 | Повідомлення # 74
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
«2+2» запускає інформаційно-розважальний проект

про теорії змов і містику



Фото: прес-служба «2+2»

На телеканалі «2+2» з 14 серпня стартує документальний цикл програм «Загублений світ».


Як повідомляє прес-служба каналу, це інформаційно-розважальний проект про теорії змов, природні аномалії, шокуючі афери і містичні історії, які балансують на межі реальності. Зокрема, серед тем – чи існує потойбічне життя, хто і навіщо створює смертельні віруси і коли настане кінець світу.

"Це серія програм, які розкриють глядачам приховані загрози і таємниці світу, який ми втрачаємо. Наші ведучі розкажуть про реальність, якою вона є насправді, зруйнують міфи про планету й інші цивілізації", – каже генеральний продюсер телеканалу Максим Кривицький. З його слів, творці проекту хочуть підготувати глядачів до стрімких змін, які зараз відбуваються в світі і донести максимум важливої ​​інформації.

«Загублений світ» виходитиме з понеділка по п'ятницю о 17:30, а імена ведучих канал обіцяє розкрити в серпні.

- 21 липня, 2017.



slavasamДата: Субота, 19.08.2017, 15:48 | Повідомлення # 75
Модератор

Країна:
повідомлень: 1701
Статус: Оффлайн
QTV переформатують в телеканал «Оце»,

орієнтований на дорослу аудиторію




Телеканал QTV, що входить до групи каналів StarLightMedia, буде переформатовано в новий розважальний телепроект «Оце». Про це пише «Детектор Медіа» з посиланням на рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, яким були внесені зміни до ліцензії каналу.

Зокрема зазначається, що в оновленій ліцензії містяться відомості про зміну програмної концепції та логотипу з «QTV» на «Оце».

На відміну від QTV, програмне наповнення якого було призначене для підлітків, телеканал «Оце» буде орієнтуватися на глядачів у віковій категорії 35+. Ефір каналу буде формуватися з розважального контенту виробництва StarLightMedia. Фактично це буде канал повторів програм «СТБ» і «Нового каналу».

Переформатування підліткового каналу в канал розважальної спрямованості в StarLightMedia пояснюють економічними міркуваннями, адже багато рекламодавців відмовляються розміщувати рекламу в ефірі, направленому, по суті, на дитячу аудиторію.

Нагадаємо, раніше телеканал QTV називався «Куй-ТБ». Він розпочав мовлення у вересні 2008 року і був орієнтований на чоловіків у молодому віці. У лютому 2010 року канал був перейменований в QTV, а на початку цього року змінив програмну концепцію на дитячо-підлітковий.
джерело
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Сторінка 5 з 6«123456»
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2017 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *