FORUM TV-SATПонеділок
20.08.2018, 12:43

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Новини телеканалів і Медіагруп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 17:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Новини телеканалів і

Медіагруп України


RATVODДата: П`ятниця, 16.03.2018, 22:53 | Повідомлення # 121
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Телеканал RTI буде

столичним
інформаційним мовником




Супутниковий телеканал RTI (ТОВ «ТРК «Інтеррадіо»), пов'язаний з нардепом
Дмитром Добродомовим, змінив назву на
«Четвертий канал».


Вчора на засіданні Нацрада з питань телебачення і радіомовлення погодила зміну назви без зміни формату (інформаційно-музичний). Також у мовника змінився директор - замість Володимира Денисенка (який спочатку фігурував як власник телеканалу) ним став Ярослав Задорожній - третій співголова і член політради партії Добродомова «Народний контроль», який починав як «молодий активіст» київського осередку «Народного контролю».

Нагадаю, восени минулого року стало відомо, що глава економічної ради ВО «Свобода» Ігор Кривецький продав RTI і львівський регіональний аналоговий канал «НТА» членам партії Добродомова «Народний контроль» Андрію Кисері і Андрію Мисик. Кісера був директором телеканалу ZIK за часів генпродюсерства Дмитра Добродомова, Мисик ж весь цей час займався політикою - був членом «Пори», «Блоку Литвина» та «Радикальної партії», очолював штаб Віктора Пилипишина в Києві.

У ліцензії телеканалу «НТА» прописано 12 годин ретрансляції ефіру RTI, але жодного з членів регулятора не цікавила доля мовника. Львівським мовником продовжує володіти компанія «Інтеррадіо», але власником вказано Денисенко, що тягне на порушення. Зміна власності львівського регіонального телеканалу «НТА», який тісно пов'язаний з RTI досі не розглядалася регулятором. Як я вам уже повідомляла колективу телеканалу «НТА» у Львові обіцяли, що канал буде відділений від RTI і залишиться у впливі Кривецького.

Представники мовника пообіцяли зміни в сітці каналу в рамках прописаної програмної концепції та показали презентацію, в якій все ж йдеться про повне перепозиціонування каналу. «4-й канал» - інформаційний канал, який буде «висвітлювати суспільно-політичне, економічне, культурне та щоденне життя української столиці»; він призначений «для людей з активною життєвою позицією, яким не все одно, де і як вони живуть, які хочуть і готові змінювати своє життя, відстоювати свої права, і які мають право знати, чим живе їх місто». Слогани каналу - «Там, де ти» і «Ми - корисний канал».

Про контент каналу відомо небагато. У презентації йдеться про постійні включених журналістів з місць актуальних подій, що відбуваються в Києві, обіцяють інформувати «про останні події в місті, курсі валют, вартості бензину і культурних заходах». У вечірньому ефірі виходитиме програма «44 хвилини» з ведучим «Радіо НВ» Михайлом Шамановим і журналісткою Наталею Трофімовою. Зі своїми гостями вони спілкуватимуться «на кухні», у глядачів буде можливість задавати питання в режимі онлайн. Щочетверга канал буде підбивати підсумки тижня в програмі «Ми зможемо». Також планується лінійка публіцистичних програм та історико-культурні, освітньо-просвітницькі, авторські програми вітчизняного та закордонного виробництва.

Звідки у нових власників гроші на утримання телеканалу, членів регулятора на цікавило. За даними видання «Інсайдер», партія Добродомова - це проект Банкової.

Впевнена, це не останні подібні новини - передвиборний рік, самі розумієте.

Фото - brandroku.com.ua


16.03.2018



RATVODДата: Субота, 17.03.2018, 21:44 | Повідомлення # 122
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Кодування українських каналів.

Серйозний виклик для ринку і держави




У 2018 році має відбутися подія, яка зобов'язана змінити
ринок телебачення України і поміняти його ландшафт.


Подія ця не сходить останні півроку з перших сторінок ЗМІ - кодування супутникового сигналу телеканалів українських медіагруп. Подія, до якої ринок йшов весь свій свідомий шлях, подія - до якого ринок не готовий.

Основна аудиторія, на яку націлені медіагрупи - це володарі комплекту для прийому супутникового ТБ, прозваного в народі «Гориничем», що живуть в місцях, позбавлених принад широкосмугового доступу до мережі інтернет, якісного покриття мережею ефірного цифрового ТБ, і інших благ цивілізації.

Хочеться відразу осадити скептиків, віруючих в швидку смерть «зомбоящика» - вони помиляються. Ще років 20-30 телевізор буде займати почесне місце в більшості будинків працюючих і платячих податки громадян. Більшість заявників, які гордо діляться статусом в соцмережах, що не дивляться телевізор, лукавлять. Ми споживаємо контент, а телевізор - це всього лише пристрій. На зміну йому прийшла мультіекраннність і нелінійність. А разом з ними зросли обсяги споживання контенту на душу населення, можливо, в рази.

Не будемо розбирати моральну сторону питання: «добре» кодувати сигнал 20 каналів при наявності на супутнику ще 60 у відкритому доступі, або «погано»? Просто пройдемося по деяким аспектам моделі поведінки складної аудиторії, викликам, які існують на ринку і будуть активно впливати на успішність кампанії і зростання DTH-платформ.

> кодувати потрібно було років 10 тому, коли глядач був готовий, готовий платити;
> 30% домогосподарств України дивляться транспортний потік телеканалів, який не призначений для кінцевого споживача, серйозна електоральна аудиторія;
> питання інформаційної безпеки та доступу до інформації жителів анексованого Криму та окупованого Донбасу відкритий.

В Україні за телебачення ніколи не любили платити. Це доконаний факт. Навіть ті, хто платять - невдоволено бурчать, що не розуміють за що? Культура споживання платного контенту у нас тільки зароджується, і кодування впроваджувати потрібно було років 15 тому, коли каналів було мало, трава зеленіша, долар по 5 грн і «Ющенко - ТАК!». Ще в далекому 2001 році «Інтер» будував плани по запуску DTH-платформи Enter. Не запустили.

Розвиток електроніки в Південно-Східній Азії, збільшення кількості телеканалів, здешевлення приймальних пристроїв привели в 2004-2010 роках до бурхливого розвитку ринку супутникового ТБ в Україні, але FTA. Став антену і приймай близько 100 телеканалів російською та українською мовами. Виросло ціле покоління, яке і не в курсі, що для кінцевого споживача сигнал знаходиться в складі DTH-платформ, а вони беруть і дивляться транспортний потік, який їм не призначався і є частиною побудови мережі і дистрибуції телеканалу. Виросло ціле покоління співгромадян, для яких гасло: «заплатити один раз, щоб більше ніколи не платити» - не порожній звук.

Ця аудиторія - найскладніша. Причин насправді дуже багато і чинників вплив на формування аудиторії. Але вона вже є, вона існує і з цієї аудиторії медіагрупи хочуть сформувати кістяк яка сплачує абонентські бази для «Віасат Україна» і «Екстра ТВ». Маркетологам потрібно буде ЗДОРОВО попрацювати з цією аудиторією, і з любителів халяви сформувати платячого абонента. Яким хочеться. Це серйозний крок як для ринку, так і для держави в непростий час інформаційної агресії проти України як держави.

Кодувати збираються не новини, кодувати будуть розважальний контент. І медіагрупи на цьому ринку не монополісти.

Перший серйозний конкурент - наявність на супутниках російських каналів у відкритому доступі.

Залежно від давнини приймачів, можливості прийняти DVB-S або DVB-S2, середньостатистичний володар «Горинича» має технічну можливість приймати близько 100 телеканалів з України та Росії. Глядач «Горинича», на відміну від абонента провайдера програмної послуги, все ще дивиться російські телеканали. Заборони не поширюються на мовлення з супутника і приватний прийом. Ті, хто хотів дивитися - дивляться. Новини можуть не дивитися, їх без шапочки з фольги медицина не рекомендує навіть включати, але розваги всеж дивляться. І якщо завтра українські канали «закодують», ніхто не заважає перелючити пультом кілька каналів і зануритися в світ «кремлівського» телебачення по повній? Нічого не потрібно перенастроювати, все вже і так давно налагоджено і приймається. Перший, РТР Планета, Росія-24, ТНТ Int, СТС Int, НТВ-Мир ... А там дивись, інформаційний вектор у глядача почне плавно зміщуватися. Охоче ​​віриться в стійкість інформаційного імунітету і гігієну, але шанси потрапити під пропаганду - збільшуються.

Ще в грудні 2016 року у Mediasat.info вийшов матеріал Інформаційна небезпека «Горинича», де було сказано:

У разі виконання цих пунктів і переходу ринку на платну модель, паралельно необхідно буде вирішувати питання інформаційної політики, відповідальність за яку покладена не тільки на державу, а й на учасників ринку, як би вони цього не хотіли. Не варто забувати про те, що проти України ведеться «гібридна війна» з відкритим інформаційним фронтом. Не здивуюся, якщо після кодування основних українських каналів, на супутнику Amos (4 гр.з.д.) або Astra (4,8 гр.с.д.) несподівано і як би чисто випадково з'явиться 1-й і 2-й мультиплекси РТРС у відкритому доступі та ще й в Mpeg-2, які спробують зайняти нішу зниклих відкритих каналів і дати глядачам жаданих безкоштовних видовищ, присмачених правильними новинними посиланнями. У нашій історії вже є прецедент, коли 2 роки тому під час анексії АР Крим зеленими чоловічками, яких там не було, з супутника ABS-2 (75 гр.с.д.) з'явився провайдер Zeonbud, по 8 каналів на транспондер, для заміни російськими каналами українських в мережі Т2 на півострові.

Як відреагує Росія невідомо, але те, що реагувати буде - факт! Росія не залишає без нагляду супутники, де групуються телеканали колишніх республік радянського Союзу. Там як гриби з'являються федеральні канали. На супутнику Turksat ретранслювалися телеканали з Грузії і Вірменії - з'явилися РТР Планета і Росія-24. Перевели своє мовлення на сусідній AzerSpace - тут же у UA TV з'явилася серйозна компанія: Перший канал СНД, Росія-1, Росія 24, РТР Планета, ДТРК Грозний ...

Наявність російських каналів у відкритому доступі з різних супутників, завдяки енергетиці та зоні покриття - дозволяють приймати сигнал на антени прийнятного розміру. І всіх сусідів тримати в інформаційному тонусі, щоб не розслаблялися.

Аудиторія, яка придбала супутниковим ТБ - сама протестна і як зазначено вище - готова один раз заплатити, щоб не платити більше ніколи. Якщо 15 років тому супутникову антену встановлювали для прийому в хорошій якості канали, які є в ефірі, то з часом посил трансформувався в гасло: «заплатити один раз, щоб більше ніколи не платити». І він має в Україні дуже активну підтримку серед володарів «Горинича». Це волелюбна аудиторія, яка звикла не платити. Для більшості українців - телебачення, - продукт, безкоштовний ще з часів СРСР. І багато хто дійсно готові заплатити один раз, для усвідомлення факту, що більше нікому і ніколи платити не доведеться. Для збільшення кількості каналів російською мовою на сотню-другу, необхідно просто вкластися ще раз і нікому більше не платити. Ніякої абонентської плати. Купуємо кілька супутникових антен і отримуємо доступ до «розваг».

І багато ж не встоять. Тим більше що частина домогосподарств в Україні вже дивляться канали не тільки з «Горинича», а й ще з кількох супутників. А ринок і «установники», не обтяжені почуттям патріотизму з радістю обілетити телевізійних анархістів. І їм буде що запропонувати, Росія постаралася.

Українські радіоринки завалені супутниковими приймачами, які дозволяють приймати транспортні потоки в форматі T2-MI, Multistream. І якщо сьогодні вони користуються попитом для прийому сигналу «Зеонбуд» з супутника Astra 4-A, то після кодування «Зеонбудом» сигналу на прохання правовласників, можливість приймати транспортний потік пакетів РТРТ-1 і РТРС-2 з набором федеральних каналів з сусіднього супутника - ніхто не відміняв.

Не стоїть осторонь піратський ринок. Сервера шаринга не тільки за копійки віддають доступ до платних російським пакетів, до деяких доступ надається безоплатно. Потрібно тільки бажання.

Не відстають від шарингістів пірати, які працюють через IP. Роздаючи телебачення якщо не безкоштовно, то за невеликі гроші. І плювати вони хотіли на правовласників і заборони.

Складно брати гроші за развлікалівку, коли навіть Discovery Channel з супутника зламаний і віщає «відкрито» для приймачів, які вміють «читати» ключі.

Ось кілька видимих ​​причин, з якими зіткнеться ринок і держава при кодуванні українських телеканалів з супутника. Чи готові ми? Чи не чекає нас колапс?

Олександр Глущенко

15 березня, 2018.



RATVODДата: Неділя, 18.03.2018, 16:45 | Повідомлення # 123
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Військово-патріотичний телеканал

учасників
АТО скасовується



Фото - spynet.ru

На вчорашньому засіданні Нацради з питань телебачення і радіомовлення члени регулятора прийняли рішення
звернутися до суду, щоб анулювати супутникову ліцензію телеканалу
Zalp (ТОВ «ТРК« ЗАЛП.ТВ »).


Телеканал не веде мовлення, його офісу немає за вказаною в ліцензії адресою, що трактується як відмова в проведенні перевірки.

Zalp отримав ліцензію на супутникове мовлення 1 грудня 2016 року. Він був заснований благодійною організацією воїнів АТО і мав намір висвітлювати все, що пов'язано з військовою тематикою, але за рік, відведений на запуск мовлення, так і не запустився. Влітку канал віщав в тестовому режимі місяць, після чого зник.

Офіційно власником ТОВ «ТРК« ЗАЛП.ТВ» значиться «Благодійний фонд ветеранів війни та учасників АТО» зі статутним фондом в 200 тис. Грн. Засновниками цього фонду вказані чотири киянина (Рафаель Люкманов, Сергій Михайленко, Юрій Момот, Борис Бойко) і житель Дніпра Ігор Лепша. Борис Бойко є директором фонду, а заодно і радником міністра оборони.

Що саме пішло не так, залишається тільки здогадуватися.

16.03.2018

RATVODДата: Вівторок, 20.03.2018, 18:00 | Повідомлення # 124
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
«Медіа Група Україна» виграла тендер на показ матчів

збірної
України в міжнародних футбольних турнірах




Медіа-холдинг «Медіа Група Україна» виграв тендер на трансляції матчів збірної України в Лізі націй УЄФА,
кваліфікацій Чемпіонату Європи 2020 і Чемпіонату світу 2022, а також ексклюзивне право на показ
матчів фінальної частини Євро-2020 на території України.


Союз європейських футбольних асоціацій (УЄФА) в черговий раз визнав надійність партнерства з «Медіа Групою Україна» і успішний досвід співпраці з активами, що входять в холдинг. Перемогу в тендері на трансляції найбільших змагань під егідою УЄФА здобули телеканали «МГУ» - «Україна» і «Футбол 1» / «Футбол 2».

«Перемога «Медіа Групи Україна» в тендері - чергове підтвердження довіри УЄФА до партнерства з нами і ще одна висока оцінка репутації Медіа Групи з боку міжнародних партнерів. Ми пишаємося довгостроковими відносинами з Союзом європейських футбольних асоціацій. Трансляції матчів збірної України - це виклик і відповідальність одночасно. Команда професіоналів телеканалів «Україна» та «Футбол 1» / «Футбол 2» докладе максимум зусиль і виконає всі покладені на неї зобов'язання на найвищому рівні», - говорить Євген Лященко, генеральний директор «Медіа Групи Україна».

«Ми підписали довгострокову угоду з Союзом європейських футбольних асоціацій і наступні 4 роки будемо транслювати матчі всіх європейських збірних. А це понад 1000 поєдинків, 140 ігрових дня і 200 тимчасових слотів. Щоб охопити весь цей обсяг трансляцій, у нас будуть працювати live-студії з включеннями з усіх матчів ігрового дня, студії, які будуть готувати глядачів до поєдинків і підводити підсумки після їх закінчення. Крім звичних матчів Європейської кваліфікації, ми запропонуємо глядачу абсолютно новий продукт - Ліга націй УЄФА. Цей турнір покликаний підняти рівень і престиж футболу серед національних збірних. Товариські поєдинки поступово відходять на другий план, а їм на зміну приходять матчі з реальної спортивної складової - можливістю потрапити до фінальної частини чемпіонатів світу та Європи. Я думаю, що з появою нового турніру у виграші залишаться всі: вболівальники отримають ще більше видовищ і емоцій, а в нашу сітку мовлення додадуться більше 300 поєдинків. Ключовою подією наступних 4 років безумовно стане ЄВРО-2020 року, який вперше пройде в 12 країнах-членах УЄФА. 50 матчів європейської першості і фінальний поєдинок, які глядачі побачать ексклюзивно в прямому ефірі наших телеканалів», - додає Олександр Денисов, директор телеканалів «Футбол 1»/«Футбол 2».

- 20 березня, 2018

Редакція


RATVODДата: Середа, 21.03.2018, 20:38 | Повідомлення # 125
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
СТБ звільнив винного в появі

карти
України без Криму в ефірі




16 березня, в річницю референдуму, проведеного Росією в Криму, телеканали «UA: Перший» і СТБ,
не змовляючись, видали в ефір карту України без півострова.


Громадське пояснило це помилкою дизайнера і метушнею прямого ефіру, а СТБ, вибачившись, почав службове розслідування, щоб знайти винних.

Тільки що прес-служба каналу надіслала наступну заяву:

«Телеканал СТБ завершив службове розслідування щодо неприпустимого інциденту з картою України, на якій був відсутній півострів Крим (випуск проекту «Холостяк» від 16.03.2018). За його підсумками з'ясувалося, що ситуація сталася через некоректний підхід режисера монтажу проекту до використання джерел графіки, а саме - міжнародного стоку графічних шаблонів, зареєстрованого в Нью-Джерсі (США). Незважаючи на те, що пошук карти здійснювався на англійській мові, він не виключив ситуації, яка є неприйнятною для національного медіа.

Режисер монтажу, який працював над даною інфографікою, повністю усвідомлює, що наслідки його помилки призвели до ситуації, що в ефірі телеканалу з'явилася карта України, обриси якої суперечать позиції каналу щодо державних кордонів України і статусу півострова Крим як невід'ємної частини нашої країни.

Телеканал СТБ припиняє співпрацю з режисером монтажу проекту «Холостяк» з сьогоднішнього дня ».


Я, звичайно, не знаю всіх нюансів процесу створення випусків проекту «Холостяк» - хто за що відповідає і хто контролює фінальний результат, але зараз мені здається, що в ТВ просто знайшли крайнього.

21.03.2018



RATVODДата: Субота, 31.03.2018, 22:30 | Повідомлення # 126
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
UA | TV розпочав мовлення

з супутника
AsiaSat-5




Телеканал іномовлення України UA | TV почав ретрансляцію з супутника AsiaSat-5,
який забезпечує покриття Азії і Австралії.


Про це кореспонденту Mediasat повідомили в прес-службі каналу.

Таким чином, прийом супутникового сигналу UA|TV тепер доступний з наступних космічних апаратів: Hot Bird 13 C (Європа), Galaxy 19 (Північна Америка) і AsiaSat 5 (Азія і Австралія).

«Сьогодні ми зробили перший крок до втілення в життя одного з наших найамбітніших проектів - він якось навіть перегукується з «Паломництвом в країну Сходу» Германа Гессе, - телеканал іномовлення України вийшов на новий потужний супутник і став доступним на Сході. Старт UA|TV на «AsiaSat5" - це можливість для істотного збільшення нашої аудиторії, і я впевнена, що наш телеканал знайде свого глядача в зовсім новому для нас регіоні. Підставою для такого оптимізму є інтерес до нашого контенту, який ми спостерігаємо в соціальних мережах, з таких країн, як Китай, Індонезія, Малайзія, Індія, Австралія. З іншого боку, впізнаваності UA|TV на Сході сприяє участь телеканалу іномовлення України в двох східних міжнародних організаціях - BRNA (повне членство) і Asia - Pacific Broadcasting Union (асоційоване членство). Про Україну будуть знати всюди. Наше паломництво триває!», - заявила Людмила Березовська, генеральний директор ДП «МПІУ».

«AsiaSat 5 замінить супутник Azerspace-1 / Africasat-1a, з якого UA|TV транслювався на територію Центральної Азії. З переходом на новий супутник зникли технічні перешкоди для доставки нашого телевізійного сигналу до головних станцій кабельних операторів, фактично, половини земної кулі: від Аравійського півострова до Японії та Індокитаю, від Центральної Азії і Сибіру до Австралії і Нової Зеландії. А значить, у нас стало набагато більше роботи», - додає Микола Шкарабан, начальник відділу розвитку мереж ДП «МПІУ».

Технічні параметри мовлення:

Супутник -AsiaSat-5 (100,5 гр.с.д.)
Частота - 3960 МГц
Символьна швидкість - 30 Мсимв/с (MSymb/s)
Поляризація - горизонтальна (H)
FEC - 5/6
Стандарт - DVB-S2 / MPEG-4 / 8PSK


- 30 березня, 2018

Редакція


RATVODДата: Четвер, 12.04.2018, 16:28 | Повідомлення # 127
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Нацрада дозволила телеканалам групи «Інтер»

закодувати супутниковий сигнал




Нацрада переоформила супутникові ліцензії телеканалів «Інтер», НТН, «Мега», К1, К2,
«Піксель», «Ентер-фільм»
і Zoom в зв'язку зі зміною технічних характеристик мовлення.


Супутниковий сигнал каналів став кодованим замість відкритого, пише «Детектор Медіа».

Голова Нацради Юрій Артеменко нагадав, що раніше (11 січня) Нацрада дозволила закодуватися на супутнику телеканалам СТБ і ICTV.

Єдина вимога у Нацради до закодованих в майбутньому телеканалів - надати Нацраді доступ до перегляду ефіру для його моніторингу.

Єдиний член Нацради, який утримався від голосування за кодування - Сергій Костинский.

Також Нацрада переоформила супутникову ліцензію телеканалу «Інтер +», який вказав, що його мовлення призначене на зарубіжні країни.

За попередніми даними, чотири найбільші медіагрупи України (StarLightMedia, «1 + 1 медіа», «Медіа Група Україна» і Inter Media Group планують закодувати супутниковий сигнал своїх телеканалів восени 2018 року.

12 квітня, 2018.

Редакція


RATVODДата: Понеділок, 23.04.2018, 20:26 | Повідомлення # 128
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Кодування українських каналів:

куди піде глядач?




Якщо перефразувати діалог з фільму «Достукатися до небес»,
то в Україні тільки й розмов, щодо кодування супутникового сигналу телеканалів.


Про відключення ефірного аналогового мовлення і кодування каналів медіагруп говорять останнім часом дуже активно. Найчастіше переносять терміни.

Черговий термін початку кодування змістився з весни на осінь 2018 року, приблизно жовтень-листопад. Ми спробуємо розібратися, чим це загрожує для ринку, держави Україна з точки зору інформаційної безпеки, і позначимо всіх вигодотримувачів, які бажають отримати свій профіт.

Не секрет, що до кодування супутникового сигналу і відключення аналога готуються всі: медіагрупи, «Зеонбуд», кабельні оператори, провайдери інтернет, ОТТ-платформи, продавці заліза, пірати. Всі бажають урвати свій шматок ринку і обілетити незадоволених споживачів. Учасники ринку хочуть бути не просто статистами, а вигодонабувачами. Будь-яка зміна на ринку призводить до перерозподілу аудиторії, до перетікання глядачів з однієї технології прийому до іншої, і звичайно ж до грошей. На кону близько 4-х млн. домогосподарств, за чиї голови і гаманці розгорнеться боротьба.

Точних цифр, точних навіть до десятків тисяч, про кількість домогосподарств, для яких супутник - основний тип прийому, в Україні немає і ніколи не було. Дуже складно підрахувати ринок, коли велика частина супутникових приймачів перетнула кордон нелегально або розмитнювалася з оптимізацією. Дані соцопитувань, проведених різними компаніями, вказують на цифру в районі 5 млн. домогосподарств, візьмемо за основу 4 млн. За винятком територій анексованого Криму та частині Донецької та Луганської областей окупованих Росією.

Аудиторія супутника - найскладніша і непередбачувана. Єдине, що об'єднує її - це тотальне небажання платити за контент. Ця аудиторія ніколи не платила за ТБ, не збиралася і не має ні культури споживання, ні бажання окультурюватися. Шара править світом. Чи не шаринг, а халява. За шаринг тут теж не особливо хочуть платити. Діє дуже просте правило: вкластися один раз, кілька разів, але виключно заради того щоб ніколи не платити. За весь час існування DTH-платформи «Віасат Україна» і «Xtra TV» сумарно зібрали не більше 150 тис. абонентів. Серйозний показник якості ринку і аудиторії.

За оцінками медіагруп протягом півроку абонентська база DTH-платформ «Віасат Україна» і «Xtra TV» виросте приблизно до 800 тис - 1 млн. домогосподарств. При вартості приймача в районі 1000 грн і абонентській платі 50-100 грн. А куди підуть 3 млн. домогосподарств і кому будуть платити - спробуємо розібратися.

Супутникове ТБ і жадібний ринок: відкриті канали, піратство, русскій мір

FTA - free-to-air


На момент написання матеріалу середньостатистичний володар «Горинича» в залежності від крутості супутникового ресивера (mpeg-2 або mpeg-4) має можливість приймати від 50 до 100 телеканалів на українській і російській мовах у відкритому доступі.

Відключення 20 каналів медіагруп позбавить глядача доступу до розважального контенту, який також доступний на російських телеканалах, де його з надлишком. Нічого не потрібно перенастроювати, російські канали віщають з тих же супутників, що і українські. Споживач має можливість споглядати Перший канал, Росію 24, РТР Планета, НТВ Мир ... Дивиться він їх? Питання філософське і з області інформаційної гігієни. Чи будуть дивитися після кодування каналів медіагруп? Питання риторичне ...


* Синім кольором позначені телеканали медіагруп, а червоним - російські телеканали


Маючи в розпорядженні супутниковий приймач, споживач навряд чи захоче його міняти, а якщо зважиться, то складно буде його змусити придбати за 1000 грн. приймач DTH-платформи, коли на ринку в цьому ціновому діапазоні піратські приставки, з розширеним діапазоном можливостей. Якщо на «Горинича» мало каналів, то доповнивши антенне господарство антеною-двома, споживач може серйозно збільшити кількість «руського міра» на телеекрані до двох-трьох сотень каналів. Благо, кремлівські ідеологи неухильно стежать за тим, щоб всі сусіди були в тонусі і могли приймати телеканали російською мовою, де їм багато речей пояснюють дохідливо і без варіацій, а політику партії втовкмачують з регулярним постійністю. І, що важливо, нікому платити не потрібно, все - безкоштовно! І до цього готуються якраз установники - заробити на хайп і невдоволенні аудиторії.


T2-MI і РТРС


Технології не стоять на місці. Перегляд федеральних каналів набагато простіший, ніж здається.

Те, що раніше приймалося на професійні приймачі, сьогодні можна прийняти на тюнер за 20-30 доларів. Такими залізяччям завалені всі українські радіоринки. Бюджетні «балалайки» вміють відкривати не тільки DVB-S і DVB-S2, а й дозволяють приймати транспортні потоки в форматі T2-MI, Multistream. І якщо в Україні «комерційна» структура-оператор мережі цифрового ТБ «Зеонбуд» повинен буде закодувати транспортний потік зі супутника, то в Росії держава монополію на ТБ не віддає нікому. На супутниках у відкритому доступі за винятком Першого каналу і Росія-1 ретранслюються пакети РТРС-1 і РТРС-2 з повним набором федеральних телеканалів. Для прийому вистачить антени 90 см. І платити нікому не потрібно. Установники і продавці заліза - основний вигодонабувач, питаннями інформаційної безпеки мало хто з них задається ...



Зламані пакети


Дуже складно будувати ринок платного ТБ, коли преміальний контент з супутника віщає в «дірявій» системі умовного доступу і доступний на найдешевші приймачі. Наприклад, телеканали групи Discovery Channel років два зламані і горезвісне кодування Power Vu більше не є перешкодою для піратського перегляду.





Шаринг


Золота жила для любителів подивитися чужий контент за три копійки. Якщо раніше шаринг був присутній, як закритий клуб за інтересами, то нині прогрес пішов далеко вперед, втративши колишню цінність. Більшість виробників базарних сет-топ-боксів для підвищення лояльності до своїх приставок в заводській прошивці мають підписку від півроку. Деякі сервіси пішли далі - віддають доступ до окремих пакетів шарингу безкоштовно. Якщо вбити в Google запит, то виявиться, що торгують в мережі всі, кому не лінь. Рубрика «слабоумство і відвага» може сміливо поповнити свої ряди майбутніми жертвами рейдів СБУ, які прикидаючись шлангами будуть плакатися, що не відали, що творили. Чи не соромляться продавати на OLX як тюнери, так і піратський доступ, наприклад до Xtra TV, яка все ще шариться в очікуванні СУД Verimatrix. І безкарна наявність ринку шарингу - серйозна загроза для легального ринку.

Щоб не було прикро, «Віасат Україна» також шариться







Доступ до російських платних пакетів за допомогою карток доступу та офіційних ресиверів розглядати не будемо, як не впливаючий на ринок фактор. Цей напрямок давно вбито шарингом.

Піратський OTT і плейлисти


Продовжуючи тему піратства, а велика частина українського ринку їм і є, не можна не згадати піратські ОТТ-сервіси, портали, преміальні плейлисти .m3u, якими рясніє інтернет. Якість роботи подібних ресурсів іноді залишає бажати кращого, але любителів халяви це не зупинить. Набуватимуть андроїд-приставки, приставки зі «Сталкером», гібридні супутникові ресивери - аби не платити. Вигодонабувач - установники, ритейл, контрабандисти.



Інтернет-провайдери


При ціні в 1000 грн за приймач для роботи з «Xtra TV» або «Віасат Україна» для сільської місцевості актуальним стає питання повної відмови від супутникового ТБ і перехід на широкосмуговий доступ до мережі інтернет. Не у всіх населених пунктах України, але там, де є ШПД-провайдери це буде основним стимулом розвитку мереж і переходу глядачів в ранг інтернет-користувачів. І знову в телеглядачі, але вже в ОТТ або IPTV.





Легальні ОТТ-сервіси


З розвитком ШПД в регіонах, особливо у провайдерів, які не бажають розвивати власні ТВ-сервіси, можуть з'явитися як партнерські, так і В2С пропозиції для абонентів від легальних ОТТ-сервісів. Omega TV, Megogo, Divan.TV, OLL.TV, Trinity, Lanet, YouTV не упустять свій шанс прирости абонентською базою.

Кабельні оператори, ШПД-оператори


Гравці ринку, у яких ТВ - основний вид бізнесу, або є телепослуга, очікують і кодування супутникового сигналу, і відключення аналога. Як не крути, а хоч один телевізор в будинку зобов'язаний показувати телебачення. І за це глядачі будуть готові платити. Вже платять.

Зеонбуд


Напевно, найголовніший вигодонабувач. У той час, як у всіх, крім деяких піратів, телебачення за гроші, у «Зеонбуду» в мережі Т2 - БЕЗКОШТОВНО. Ще й 32 канали, в Києві - 52. У зоні, де є впевнений прийом, більшість українців вибере для одного телевізора як мінімум безкоштовний спосіб прийому загальнонаціональних телеканалів. Навіщо платити більше?

Як видно з ринкових пропозицій, у пересічного глядача дуже великий вибір, кому віддати свої кревні, і не завжди цей вибір буде сполучатися з патріотизмом або інформаційною гігієною. Перші півроку після кодування ринок буде лихоманити, а медіагрупам буде необхідно звернути серйозні ресурси на роботу з запереченнями і небажанням платити.

Що стосується зони АТО і українців, які залишилися в анексованому Криму, здається, відповіді на це питання немає ні у кого, на жаль.

Олександр Глущенко

23 квітня, 2018.



RATVODДата: Середа, 25.04.2018, 13:46 | Повідомлення # 129
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Донбасу необхідна масова інтернетизація



Минулого тижня довелося проїхатися по Донецькій та Луганській областях:
Селидове - Покровск - Добропілля - Краматорськ - Слов'янськ - Лиман - Кремінна - Сєвєродонецьк.


Що вразило - в регіоні дуже багато супутникових антен.

У приватному секторі, навскидку, з п'яти дворів антена є в трьох. У 40 відсотків встановлено по дві антени: класичний «Горинич» і ABS-2, 75 гр.с.д, або «Східний Горинич» - 75-86-90 гр.с.д. Такої кількості триголових антен для прийому східних супутників я не бачив більше ні в одному з регіонів України.

Супутникові антени на Донбасі





Енергетика супутників дозволяє приймати їх на одну антену з прийнятними рівнями сигналу. Донбас все ще живе в полоні російського світу, споживає його контент і отруює їм себе! Ті, у кого стоїть супутникова антена, не дивляться ефірне телебачення, вони вибрали супутник в якості основного постачальника телебачення. І кодування сигналу медіагруп може негативно позначитися на інформаційному балансі і без того складного регіону.



Одним з рішень проблеми доступу до українського контенту може бути інтернетизація регіону, зменшення цифрового розриву і отримання доступу населення до IPTV-, ОТТ-сервісів, приходом мультіекранності в їхнє життя. Як показує практика, люди неохоче користуються застарілими технологіями, і набагато швидше освоюють нововведення, що спрощують їм життя і дають доступ до інформації. А розвиток технології xPON і її здешевлення дало можливість провайдерам протягнути свою мережі туди, де ще кілька років тому про широкосмуговий доступ і не мріяли.



Для досягнення результату потрібен діалог між адміністрацією регіону, місцевими провайдерами, власниками інфраструктури і вироблення дорожньої карти, як в найкоротші терміни досягти бажаного результату і дати населенню доступ до українського контенту.



Олександр Глущенко

25 квітня, 2018.



RATVODДата: Неділя, 29.04.2018, 07:34 | Повідомлення # 130
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Телеканал UA MUSIC отримав ліцензію

на
супутникове мовлення




Нацрада з питань телебачення і радіомовлення видала ліцензію
на супутникове мовлення музичному телеканалу UA MUSIC.


Таке рішення регулятор ухвалив на засіданні 26 квітня, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Рівень українського шоу-бізнесу дуже зростає, є що показати, тому телеканал UA MUSIC (ТОВ "Музичний телеканал ЮЕЙ МЬЮЗІК") має бути. Ми плануємо брати в ефір тільки найкраще. Відразу скажу: там не буде "шароварщини", це буде якісний канал якісної української музики", - прокоментував власник телеканалу Рудольф Кірнос.

На уточнююче запитання голови Нацради Юрія Артеменка, чи на UA MUSIC ротуватимуться виключно україномовні пісні або ж твори українських виконавців, Кірнос відповів, що керівництво та музичні редактори телеканалу наразі ще визначаються стосовно цього.

Читайте також: "ТЕТ" пояснив, як на його частотах у Покровську з'явився "1+1"

"Першим рішенням було - тільки українською мовою або англомовні пісні українських виконавців. Остаточне рішення ми приймемо за декілька тижнів. Я - за те, щоб була тільки україномовна музика - може це якось стимулює Монатіка, Лободу та інших співати українською", - сказав власник телеканалу.

Після обговорення Нацрада видала телеканалу ліцензію терміном на 10 років.

26.04.2018

RATVODДата: Субота, 19.05.2018, 09:13 | Повідомлення # 131
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Підсадити на приставки:

як медіа-групи закодують супутник




Українські медіа-групи вже придумали, як в країні з осені запрацює платне телебачення.
Скільки ж доведеться платити простому глядачеві? І за що?


З цієї осені, щоб прийняти з супутника українські канали, доведеться купувати додаткову приставку. Два існуючих на ринку супутникових провайдери - Xtra TV з медіа-групи Ріната Ахметова і входить в сферу впливу Ігоря Коломойського Viasat - вже підготували відповідні рішення.

Як повідомив нещодавно профільний ресурс Mediasat, з травня 2018 року основним способом доступу до сервісу Xtra TV стане тюнер власного виробництва, що працює з системою кодування Verimatrix. Компанія відмовиться від карток доступу, які часто ставали предметом піратства - розвивався нелегальний ринок супутникового телеперегляду.

Підготовка повним ходом


Нагадаємо, в кінці минулого року стало відомо, що медіа-групи Інтер (Дмитра Фірташа, Сергія Льовочкіна і Валерія Хорошковського), StarLightMedia (Віктора Пінчука), Україна (Ріната Ахметова), і 1 + 1 (Ігоря Коломойського) збираються закодувати на супутнику в цілому 23 телеканалу: Інтер, НТН, К1, К2, МЕГА, Піксель, Zoom, Enter-фільм, СТБ, ICTV, Новий, М1, М2, Оце, Україна, НЛО ТБ, Індіго TV, 1 + 1, 2 + 2 , ТЕТ, Плюсплюс, УНІАН ТБ і Бігуді. Спочатку очікувалося, що це станеться цієї весни. Нинішній план - осінь 2018 року.

Супутникове ТБ в Україні приймає 4,5 млн домогосподарств. Причому, переважна більшість з них зараз не є абонентами Viasat або Xtra TV. Вони приймають українські канали у відкритому доступі. З осені, коли канали медіа-груп, найімовірніше, будуть закодовані, українцям, які захочуть продовжувати їх приймати, доведеться не тільки стати абонентом однієї з платформ, але і купити (або взяти в аредну) новий ресивер.

"Пакет Xtra Мікс, куди входять канали медіа-груп (і не тільки), зараз коштує 159 грн на місяць. Чи будемо ми вводити нові тарифи або змінювати старі, поки сказати не можу", - відзначає директор Діджитал Скрінз (одна з компаній СКМ , що володіє сервісом Xtra TV) Борис Данилов. А директор зі стратегічного розвитку групи StarLightMedia Федір Гречанінов минулої осені припускав, що окремий пакет українських медіа-груп може коштувати близько 50 грн.

Роздрібну ціну на ресивер Xtra TV поки не озвучує. Але як говорить профільний експерт і директор Омега ТВ Олександр Глущенко, варто очікувати, що пристрої обійдуться приблизно в 1000 грн. Представник одного з великих імпортерів називає трохи більшу суму - 1100 грн.

"При відмові від нового пристрою з певного моменту послуга буде недоступна", - пояснює Борис Данилов.

Таким самим шляхом буде йти і Viasat. Без приставки для перегляду українських каналів з супутника скоро буде не обійтися. Провайдер має власні приставки, які з листопада 2017 вже продаються абонентам. "Сьогодні платформа використовує дві системи кодування Cisco і Verimatrix. Після кодування (українських каналів - Ред.) вони продовжать підтримувати обидві системи кодування", - відзначили в Viasat.

Плани vs реальність


Очікування від продажів приставок у медійників, як каже представник одного з постачальників, величезні - більше 800 000 нових абонентів. У імпортерів вони скромніші. Ринок один з них оцінює в 300 000 - 400 000.

Так чи інакше, кодування каналів украінскх медіа-груп може посприяти появі нового ринку продажу ресиверів з оборотом в сотні мільйонів гривень. Така схема нагадує історію з запуском цифрового ефірного ТБ в 2012 році, яка здійснювалася на базі правда не двох різних, а одного монопольного провайдера Зеонбуд. Щоб приймати українські канали в новій якості, українцям потрібно було купити спеціальну приставку, причому всього від декількох відібраних виробників.

До слова, на відміну від супутникових Xtra TV і Viasat, які зажадають за канали медіа-груп абонплату, український пакет на Зеонбуд (T2) залишиться безкоштовним. Тому навряд чи варто очікувати чергу на покупку нових супутникових ресиверів, коли на ринку є ефірний ресивер без абонплати. Хіба що жителям віддалених сіл і регіонів з поганим сигналом ефірної цифри доведеться витратитися на новий гаджет. І то в тому випадку, якщо вони вважатимуть за необхідне приймати пакет чотирьох медіа-груп. Адже на відкритому супутнику залишиться ще маса українських нішевих і новинних каналів, державні канали та іноземні мовники. В тому числі, до речі, і російські.

Стас Юрасов

16.05.2018

RATVODДата: Субота, 19.05.2018, 09:41 | Повідомлення # 132
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
«Укркосмос» пропонує регіональним телеканалам

закодуватися на супутнику і створити
свій пакет платного ТБ




Державний оператор супутникового зв’язку «Укркосмос» пропонує регіональним телеканалам
разом із загальнонаціональними телеканалами закодувати свій сигнал на супутнику
та зібратися в один пакет платного телебачення.


Проект пакету регіонального супутникового ТБ презентував представник «Укркосмосу» Володимир Кочевих 16 травня на медіафорумі Kyiv MIT, організованому Незалежною асоціацією телерадіомовників.«Укркосмос» пропонує регіональним телеканалам закодуватися на супутнику і створити свій пакет платного ТБ

Володимир Кочевих нагадав, що чотири найбільші медіагрупи StarLightMedia, «1+1 медіа», «Медіа Група Україна» та Inter Media Group планують восени закодувати свій супутниковий сигнал (пан Кочевих припускає, що це станеться або наприкінці 2018-го, або на початку 2019 року). За його даними закуплено і техніку для кодування, і тюнери, які будуть поширюватися серед абонентів супутникового ТБ.

«Буде сформовано пакет із 28 українських телеканалів (за іншими даними – з 32 каналів), який буде розповсюджуватися через DTH-платформи Viasat (афілійована з групою «1+1 медіа». – ДМ) і Extra TV (належить «Медіа Групі Україна». – ДМ) з очікуваною вартістю для кінцевого користувача 70 грн на місяць», – зазначив пан Кочевих.

«Тобто Україна плавно і безповоротно переходить до платного телебачення, і весь ринок супутникового ТБ буде сконцентрований на декількох платних DTH-платформах», – узагальнив спікер.

«Укркосмос» пропонує створити пакет із 22 регіональних телеканалів (можливо й більше, але кількість обмежена ємністю, яку виділяє оператор супутника – ізраїльський Spacecom) на супутнику Amos-7, який продаватимуть абонентам у прив’язці до пакету медіагруп за додаткову вартість 5 грн з абонента. «Це умовна вартість, може бути 7-10 грн – залежно від попиту», – зауважив пан Кочевих.

«Укркосмос» розраховує, що за рік-два вдасться зібрати від 300 тис. до 500 тис. абонентів регіонального пакету: «За прогнозами медіагруп, абонентська база кодованих платформ становитиме приблизно 1 млн абонентів (20-25% поточної абонентської бази безкоштовного супутникового ТБ): Viasat претендує на 700 тис. абонентів, Extra TV – на 300 тис. абонентів. Ми очікуємо, що від третини до половини абонентів платного супутникового ТБ будуть зацікавлені в купівлі нашого пакету для перегляду регіональних телеканалів (тобто 300-500 тис. абонентів)».

Разові витрати для регіональних телеканалів, за підрахунками фахівців «Укркосмосу», сягатимуть $ 12 тис.: $ 10 тис. – вартість супутникової ліцензії, $ 2 тис – вартість обладнання для доставки сигналу до станції «Укркосмосу». Щомісячні витрати телеканалу становитимуть близько $ 1 тис.: $ 300 – послуги доставки сигналу до станції, $ 700 – послуга підйому сигналу на супутник.

Кошти від абонплати мають піти на оплату ємності на супутнику Amos-7, а також на платежі медіагрупам за кодування сигналу системою Verimatrix і приєднання до їхніх DTH-платформ (мінімум 1 грн з абонента піде медіагрупам). Щоб покрити вартість ємності на супутнику, проекту необхідно набрати 300 тис. абонентів. «Усе, що понад 300 тис. абонентів – це кешбек, тобто можливість на другий-третій рік компенсувати власні витрати телеканалів», – зазначив пан Кочевих.

З технічної точки зору проект буде реалізовуватися наступним чином. Телеканали доставляють сигнал «Укркосмосу». Той його мультиплексує і передає медіагрупам для кодування системою Verimatrix. Ті повертають закодований пакет назад «Укркосмосу», і він піднімає його зі свого телепорту на виділену ємність на Amos-7. А в кінцевого користувача (абонента однієї з платних DTH-платформ) буде опція вибору додаткового пакета регіональних телеканалів за додаткову плату.

Телеканали, які вже мають супутникові ліцензії та мовлять на супутнику, мають закодувати свій сигнал, щоб приєднатися до пропонованого «Укркосмосом» пулу.

«Цей проект розрахований на тривалу перспективу. Хочемо домовитися із супутниковим оператором на кілька років. Але починати треба вже зараз, отримувати супутникові ліцензії, щоб у вересні (за оптимістичним сценарієм) або з нового року причепити наш вагон до паротягу медіагруп», – закликав представник «Укркосмосу».

В «Укркосмосі» кажуть, що провели попередні перемовини з медіагрупами, але конкретнішу предметну розмову хочуть вести від імені телеканалів, які сформують регіональний пакет.

Нагадаємо, що восени «Укркосмос» презентував регіональним і місцевим телеканалам супутникову технологічну телемережу «Країна ТБ» для обміну контентом. Фактично це закрита мережа доставки сигналу регіональних телеканалів до провайдерів через супутник, яка не потребує отримання супутникової ліцензії. Регіональним телеканалам пропонували протестувати мережу безкоштовно протягом трьох місяців. По завершенні тестового етапу з 12 телеканалів платну співпрацю з «Укркосмосом» продовжили два місцеві телеканали, повідомив у коментарі «Детектору медіа» Володимир Кочевих.

Мар'яна Закусило

18 травня 2018

RATVODДата: Субота, 19.05.2018, 09:58 | Повідомлення # 133
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
«112 Україна» отримав 34-ту відмову Нацради



17 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення знову відмовила п’яти регіональним компаніям,
що мовлять у цифровому мультиплексі МХ-5 з логотипом «112 Україна» (ТОВ «Новий формат», ТОВ «Аріадна ТВ»,
ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «ТВ Вибір», ТОВ «Лідер ТВ») у зміні програмних концепцій
на концепцію супутникового інформаційного телеканалу «112 Україна».


Заяви про переоформлення ліцензій компанії подали 20 квітня, наступного дня після попередньої відмови. Компанії просили внести зміни до програмної концепції, а про зміну кінцевого бенефіціарного власника в цих заявах не було вказано. Нагадаємо, що 24 квітня стало відомо, що в телеканалу «112 Україна» змінилася структура власності. До числа власників телекомпаній, що мовлять з логотипом «112 Україна», увійшло швейцарське акціонерне товариство «Плірофоріес АГ», а кінцевим бенефіціарним власником зазначений громадянин Німеччини Едуард Катц.

Для цих компаній це вже тридцять четверта відмова Нацради. Традиційно свої рішення Нацрада мотивувала тим, що компанії перемогли в конкурсі з визначеною концепцією регіонального/місцевого мовлення. А внаслідок змін концепції замість п'яти регіональних цифрових каналів в Україні було б легітимізовано створення ще одного загальнонаціонального цифрового ефірного телеканалу, тоді як понад 130 місцевих і регіональних мовників залишилися без цифрових ліцензій.

Нагадаємо, протягом 2015 року Нацрада сім разів відмовляла п’яти компаніям з групи «112 Україна», що володіють регіональними цифровими ліцензіями, у зміні програмних концепцій: 26 березня, 11 червня, 23 липня, 3 вересня, 26 жовтня, 26 листопада і 30 грудня.
Протягом 2016 року – 12 разів: 28 січня, 25 лютого, 24 березня, 19 травня, 16 червня, 14 липня, 18 серпня, 15 вересня, 5 жовтня, 3 листопада, 1 грудня і 22 грудня.
Протягом 2017 року
– десять разів: 24 січня, 30 березня, 27 квітня, 7 червня, 6 липня, 31 серпня, 5 жовтня, 2 листопада, 30 листопада і 27 грудня.
Протягом 2018 року
– вже п’ять разів: 25 січня, 22 лютого, 22 березня, 19 квітня і 17 травня.

Відмовляючи компаніям групи «112 Україна» в зміні програмних концепцій, Нацрада протягом 2015 року за результатами позапланових перевірок оголосила по три попередження та призначила штрафи цим компаніям за недотримання визначених ліцензіями програмних концепцій. 3 вересня 2015 року Нацрада вирішила звернутися до суду про анулювання ліцензій на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 (регіональне мовлення) ТОВ «ТВ-Вибір», ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «Лідер ТВ» і ТОВ «Аріадна ТВ».

П’ять ліцензіатів не сплатили штрафів та оскаржують у суді всі рішення Нацради про санкції та про відмови в переоформленні ліцензій. Відповідно, розгляд позову Нацради про анулювання ліцензій заблоковано до моменту вирішення в суді інших справ. Частина справ за позовами групи компаній «112 Україна» проти Нацради пройшли вже апеляційну інстанцію, рішення ухвалені на користь Нацради.

2 березня 2017 року Нацрада переоформила супутникову ліцензію телеканалу «112 Україна» (ТОВ «Телерадіокомпанія “112-ТВ”») в частині зміни керівного органу. Замість директора, яким був Василь Сметана, виконавчим органом стала дирекція у складі генерального директора Єгора Бенкендорфа, його першого заступника Василя Сметани і другого заступника Юрія Будяка.

12 травня 2017 року Нацрада переоформила ліцензії шести компаній з групи «112 Україна» щодо зміни власників, керівників і редакційних рад, але висунула компаніям додаткову умову: зобов’язала їх протягом 14 днів надати перелік пов’язаних осіб, відомості про кінцевого бенефіціарного власника та документи, які підтверджують права кінцевого бенефіціарного власника. Рішення про переоформлення ліцензій мали набрати чинності після того, як компанії нададуть запитувані Нацрадою документи. Телеканал «112 Україна» оскаржив рішення Нацради про додаткову умову переоформлення ліцензій. Таким чином, зміни до його ліцензій не набули чинності.

5 жовтня 2017 року Нацрада оголосила всім шести компаніям з групи «112 Україна» попередження за відсутність інформації про авторів програм «Вечірній прайм» і «Студія 112 live», а також недотримання програмної концепції та логотипа регіональними цифровими компаніями. Натомість за скаргою «Детектора медіа» на аналогічне порушення каналу «Україна» Нацрада не захотіла призначати перевірку.

Восени 2017 рок
у Нацрада провела конкурс на вільне місце в мультиплексі МХ-5 для загальнонаціонального телеканалу. На цей конкурс група «112 Україна» подала заяву з концепцією телеканалу «112 Україна» від імені компанії, яка раніше не входила до структури власності телеканалу «112 Україна» та власниками якої виступають дирекція каналу – Єгор Бенкендорф, Василь Сметана і Юрій Будяк. Однак переможцем конкурсу став парламентський телеканал «Рада», а «112 Україна», NewsOne, «ПлюсПлюс» та УНІАН-ТБ програли цей конкурс.

18 січня 2018 року Нацрада оголосила попередження телеканалу «112 Україна» за його супутниковою ліцензією (юридична особа – ТОВ «ТРК “112-ТВ”») через порушення Правил ведення мовлення в день пам’яті 25 листопада – День пам'яті голодоморів.

22 березня Нацрада оголосила попередження п’яти регіональним компаніям з групи «112 Україна» за результатами їх планових перевірок, пов’язаних із завершенням строку дії ліцензій. Під час планових перевірок Нацрада виявила, що відомості про власників, директорів і склад редакційних рад компаній не відповідають зазначеним у ліцензії. Також телеканали не дотримуються програмної концепції та ліцензійних умов, не виконують конкурсних умов (розміщення дитячих передач і проведення інформаційно-рекламної кампанії щодо забезпечення населення сет-топ-боксами).

24 квітня стало відомо, що в телеканалу «112 Україна» змінилася структура власності. До числа власників телекомпаній, що мовлять з логотипом «112 Україна», увійшло швейцарське акціонерне товариство «Плірофоріес АГ», а кінцевим бенефіціарним власником зазначений громадянин Німеччини Едуард Катц.

Мар'яна Закусило

18 травня 2018



RATVODДата: Субота, 02.06.2018, 08:28 | Повідомлення # 134
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Ультиматуму не було. Група «Інтер» заплатила

за тюнери для кодування
супутникового сигналу.



Фото - kashamalasha.com

Гарна новина під кінець робочого дня: кодування супутникового сигналу
телеканалів чотирьох українських телегруп все ж має шанси відбутися
.


Група «Інтер» погодилася з доводами колег і таки сплатила завдаток на виробництво першої партії тюнерів для супутникового кодування. Але тепер призначена раніше дата може зміститися через відключення ефірного аналога. Цю інформацію мені підтвердив «головний стратег» StarLightMedia Федір Гречанінов.

У групі «Інтер» запевняють, що ніякого ультиматуму від інших телегруп не було, що не конкретизуючи, коли саме внесли завдаток за тюнери: «Інформація не відповідає дійсності. "Інтер" не саботує підготовку до супутникового кодування. Навпаки - телеканал приймає в даному процесі найактивнішу участь з минулого року. Про який ультиматумі йдеться, якщо ні «Інтер Медіа Груп», ні інші медіагрупи не знають про нього? »- обурилися в прес-службі групи «Інтер», прочитавши мою ранкову новину з конференції «Дні електронних комунікацій».

Федір Гречанінов, не називаючи дат, розповів, що група «Інтер» внесла завдаток останньою з чотирьох телегруп, і це не впливає на виробництво тюнерів, оскільки воно вже запущено: «На останній зустрічі, де обговорювався процес кодування, ми дізналися про готовність групи «Інтер» оплатити свою частину завдатку. Наскільки я знаю, за станом на зараз така оплата вже здійснена. Ніякого ультиматуму не було і не могло бути. Процес розробки тюнерів йде незалежно від того, чи заплатила група «Інтер». Цей платіж мало на що впливає. До речі, за фактом ми були першими, хто проплатив завдаток за першу партію тюнерів. А ультиматуми групі «Інтер» швидше, можуть виставити провайдери - вони мають право запитати, чому закодувалися всі телегрупи, окрім однієї, і чому вони повинні платити за канали групи з відкритим сигналом».

Втім, дата супутникового кодування може бути знову зміщена, оскільки від моменту відключення ефірного аналога має пройти час: «Дату кодування на супутнику ми поки не називаємо, за замовчуванням продовжуючи орієнтуватися на осінь цього року. Але відключення ефірного аналога і його наслідки можуть вплинути на підсумкові рішення про терміни кодування. Ми завжди говорили, що між кодуванням і відключенням аналога має бути вікно не менше 6 місяців. Таким чином, якщо відключення відбудеться в липні, то кодуватися потрібно, наприклад, в лютому 2019 го. Тобто за 3 місяці до виборів, що виглядає вже малоймовірно. Я думаю, що за результатами відключення аналога нам необхідно буде прийняти рішення або про скорочення «вікна», або про перенесення кодування на літо 2019 го», - додав Гречанінов.

На конференції «Дні електронної комунікації» Ярослав Пахольчук також вказав на необхідність «вікна» між відключенням аналога і кодуванням сигналу телеканалів на супутнику, повідомивши, що перші тюнери для декодування супутникового сигналу надійдуть на ринок на початку вересня.

UPD

Телеканал «Інтер» наполягає, що в цій новині не вистачає формулювання «офіційне спростування» і вибачення, як того вимагають «юридичні закони і журналістська етика». Що ж, я не можу не відповідати очікуванням шановного телеканалу і приношу свої вибачення за попередню публікацію. Сподіваюся, теза про необхідність визнавати свої помилки «Інтер» не тільки озвучує в листах, а й сам сповідує.

01.06.2018



RATVODДата: Середа, 13.06.2018, 19:35 | Повідомлення # 135
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22153
Статус: Оффлайн
Телеканал «Інтер» закодував супутниковий сигнал

і з'явився на платформі
«Viasat Україна»




Телеканал «Інтер» закодував супутниковий сигнал кодуванням BISS.


Згідно з даними порталу Sat-Digest, починаючи з 11 червня телевізійний канал «Інтер» почав використовувати систему умовного доступу (СУД) BISS для поширення сигналу з супутника Astra 4A (4,8 гр.в.д.).

Разом з тим «Інтер» увійшов до складу телевізійних пакетів на платформі «Viasat Україна», де в якості СУД використовуються Verimatrix і Videoguard.

Нагадаємо, в кінці травня стало відомо, що трансляції матчів Чемпіонату світу з футболу можна буде побачити в ефірі телеканалів «Інтер» та НТН. Коментувати двобої мундіалю будуть Роман Кадемін, Олександр Тингаєв, Олександр Сукманскій і Юрій Кириченко.

Параметри супутникового мовлення

Супутник - Astra 4A(4,8 гр.с.д.)
Частота - 12399 МГц
Поляризація - вертикальна
SR - 27500
FEC - 3/4

Пакет «Viasat Україна»

Супутник - Astra 4A (4,8 гр.с.д.)
Частота - 12207 МГц
Поляризація - вертикальна
SR - 30000
FEC - 2/3
Формат - DVB-S2 / 8PSK / MPEG-4


12 червня, 2018.

Редакція
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2018 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *