FORUM TV-SATПонеділок
25.09.2017, 05:30

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 62 з 63«1260616263»
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Інформаційні новини SAT TV
Інформаційні новини SAT TV
marsДата: Вівторок, 28.04.2009, 22:42 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 99
Статус: Оффлайн
Інформаційні новини

мовлення SAT TV




Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
slavasamДата: Четвер, 03.11.2016, 18:49 | Повідомлення # 916
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
Euronews розпочав мовлення у форматі HD


Правда, поки тільки англійською мовою.

Компанія Globecast, провайдер глобальних рішень для мас-медіа, заявила про укладення контракту з Euronews – найпопулярнішим у Європі міжнародним телеканалом новин, що передбачає трансляцію нового HD-каналу на Європу, Північну Африку і країни Близького Сходу.

Запуск з 1 листопада HD-версії телеканалу, що мовить з одного з належних компанії Eutelsat супутників HOTBIRD, пішов за спільною заявою компаній Eutelsat і Globecast, зробленим на IBC 2016, у якому вони пообіцяли стимулювати зростання HD-проектів, які транслюються з найбільш популярної орбітальній позиції Eutelsat.

Телеканал Euronews висвітлює світові новини і віщає в SD-режимі 24 години на добу, сім днів на тиждень на 13 мовах, а саме – англійською, арабською, угорською, грецькою, іспанською, італійською, німецькою, португальською, російською, турецькою, українською, фарсі і французькою.

Компанія Globecast має давні та стабільні відносини з телеканалом, транслюючи його SD-версію. Нова HD-версія телеканалу йде з англійською звуковою доріжкою, передається в стандарті DVB-S2 з компресією MPEG-4 і звуковим супроводом AAC з нової платформи на супутнику HOTBIRD, яка призначена для трансляції міжнародних новинних та інформаційних телеканалів преміум-категорії.

Операційний директор Euronews Франсуа Шміт коментує: «Ми несемо преміальний новинний контент глядачам, які проживають в зоні покриття супутників HOTBIRD, і маємо дуже потужний вплив на діловий сектор. Ми зрозуміли, що настав час запустити HD-версію каналу. І тепер ми маємо можливість доносити преміальний новинний контент у високому дозволі існуючим глядачам і клієнтам, включаючи готелі преміум-класу, де зупиняються під час ділових поїздок багаті бізнесмени і туристи зі всього світу, інші організації з великою кількістю відвідувачів, операторів кабельних мереж і IPTV, а також глядачів, які дивляться наші програми будинку».

Технічні параметри мовлення каналу Euronews HD:

Супутник: Eutelsat hot bird (13° східної довготи)

Частота: 11565 МГц
Поляризація: горизонтальна
Символьна швидкість: 29900
FEC: 3/4
джерело
RATVODДата: Четвер, 17.11.2016, 21:17 | Повідомлення # 917
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20965
Статус: Оффлайн
ЕХ.UA заявив про припинення роботи



EX.UA прийняв рішення припинити роботу. Всіх користувачів просять видалити файли зі своїх архівів на EX.UA до 30 листопада 2016. Користувачі, які використовували поштовий сервіс mail.ex.ua, найближчим часом будуть перенаправлені на новий домен.

«За останній рік EX.UA довелося відчути на собі прямі погрози, шантаж (в т.ч. і на міждержавному рівні), DDoS атаки. Ці дії наражають на небезпеку особисту інформацію та особисті файли користувачів, які зберігаються на ресурсі. EX.UA працював в правовому полі. Не всім подобалася таке трактування законодавства, але ресурс завжди поважав закони України. EX.UA дотримувався авторських прав, що постійно підтверджував швидким реагуванням на будь-які порушення на майданчику. При цьому ресурс не схвалює ту систему розподілу і управління авторськими правами, яка склалася сьогодні », - сказано в повідомленні.

На сайті ресурсу також зазначено, що останні законодавчі ініціативи в сфері нібито боротьби з піратством несуть в собі всі ознаки нецивілізованого лобізму.

«Новий закон, який знаходиться на підписанні у Президента, робить невигідним його дотримання: він буде діяти тільки проти тих, хто спробує йому слідувати. Він буде стимулювати нехтування авторськими правами. І тому він не вигідний. Він мертвий », - йдеться далі в повідомленні.

В EX.UA також відзначили, що сервіс ніколи не зійде з позицій поваги законів України і тому прийняв рішення просто припинити свою роботу.

Як постскриптум в EX.UA заявили, що ринку, можливо, буде потрібно повернутися до безконтрольного піратству для здійснення впливу на правовласників.

«Сама темна ніч - перед світанком. Можливо, нашому ринку знову варто повернутися до безконтрольного торрент-піратства, щоб правовласники усвідомили, що, не надавши глядачам можливість легально отримувати контент, вони не можуть забороняти », - наголошується в заяві.

Нагадаємо, вчора українська кіберполіції закрила популярний піратський інтернет-ресурс FS.TO.

Віталій Мосейчук

- 16 листопада, 2016.

Mediasat


slavasamДата: Вівторок, 22.11.2016, 19:25 | Повідомлення # 918
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
У Росії запускають канал зарубіжних серіалів «Киносерия»



Новий телеканал почне мовлення на початку грудня в результаті масштабного ребрендингу каналу «Много ТВ».

1 грудня компанія «Ред Медіа», що входить в холдинг «Газпром-медіа», запускає новий телеканал «Киносерия». Про це йдеться в офіційному прес-релізі, копією якого володіє редакція Mediasat.

Ефір телеканалу «Киносерия» буде цілком присвячений сучасним закордонним драматичних серіалів від провідних світових виробників.

Запуск «Кіносерії» буде проведений на базі вже існуючого каналу «Много ТВ». Для цього його концепція, позиціонування і графічне оформлення будуть повністю змінені.

На новому каналі глядачі зможуть побачити серіали, виробництва ВВС, Disney, France Television, DR1, Federation Entertainment та інших кінокомпаній. Жанрові стилі багатосерійних фільмів – від детективів, розслідувань, військових, політичних та історичних драм до фантастики, катастроф, психологічних і кримінальних трилерів.

Телеканал «Киносерия» буде доступний у форматах HD і SD, звук DOLBY Digital 5.1.

«Киносерия» розширив пакет телеканалів «Ред Медіа», доповнивши фильмовое пропозицію компанії зарубіжними сучасними серіалами.

Нагадаємо, в серпні поточного року «Ред Медіа» провела комплексний ребрендинг десяти телеканалів власного виробництва.
ДЖЕРЕЛО
RATVODДата: Четвер, 22.12.2016, 23:15 | Повідомлення # 919
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20965
Статус: Оффлайн
Кіберполіції України припинила діяльність

кардшарінгового сервісу




На Київщині співробітниками Київського управління кіберполіції припинено незаконну діяльність піратського картшарінга-сервісу.
Про це йдеться на сайті Департаменту кіберполіції Національної поліції України.


Працівники Київського управління кіберполіції спільно зі слідчим підрозділом Обухівського відділу поліції Київської області провели заходи по виявленню та припиненню діяльності злочинних організацій в місті Обухів, діяльність яких полягала в наданні послуг з підключення до піратських телевізійним сервісів.

В результаті кіберполіцейські виявили групу осіб, які незаконно отримували коди доступу до платних телевізійних каналів і протягом останніх двох років, організувавши міського провайдера, здійснювали підключення населення до піратського телебаченню, за що отримували грошові кошти. В даний час встановлено близько 500 осіб, яким дані «ділки» налаштували незаконну трансляцію програм телепередач, за що неодноразово отримували кошти в сумі близько 3 тис. гривень.



В ході проведення обшуків були виявлені десятки ресиверів для прийому супутникового сигналу з модифікованим програмним забезпеченням, комп'ютерну техніку та флеш-накопичувачі, за допомогою яких здійснювалися дані модифікації, мережеве обладнання, яке використовувалося для його настройки, а також чорнові записи та інструкції для вищевказаного обладнання.



По результатами проведення відповідних експертиз «горе ділкам» будуть оголошені підозри в скоєнні злочинів в сфері авторського права і суміжних прав, а також незаконного втручання в роботу систем і комп'ютерних мереж. Санкції зазначених статей передбачають позбавлення волі на строк до 6 років. Остаточну крапку в цій справі поставить суд.

«Повідомлення від правовласників про кардшарінгові сервіси, розташовані на території України, постійно надходять на адресу Департаменту кіберполіції. Вони фіксують незаконне втручання в роботу їх телекомунікаційних мереж - і як наслідок трансляцію і ретрансляцію об'єктів авторського права, без відповідної згоди законного власника. Така злочинна діяльність щомісяця завдає правовласникам багатотисячні збитки і в переважній більшості випадків руйнує їх телекомунікаційну мережу », - відзначають в кіберполіції.

Віталій Мосейчук

- 22грудня, 2016.




slavasamДата: Четвер, 12.01.2017, 18:52 | Повідомлення # 920
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
Нацрада заборонила телеканали «Дощ» і «Телеклуб»

для ретрансляції на території України




12 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вилучила російський телеканал «Дощ» з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавству України. Регулятор також на три місяці ретрансляції на території України телеканалу «Телеклуб», який має юрисдикцію Німеччини. Про це пише галузеве видання «Детектор Медіа».

Телеканал «Дощ» виключено з переліку внаслідок трансляції в його ефірі забороненої українським законодавством реклами (закон забороняє розміщення реклами в ефірі російських телеканалів, які ретранслюються в Україні), а також у зв'язку з трансляцією інформації, посягає на територіальну цілісність України («Дощ» зображує Крим як територію Російської Федерації).

Рішення про вилучення повинно вступити в силу через місяць після опублікування (орієнтовно – 13 лютого).

Власник і керівник телеканалу Наталя Синдєєва повідомила Нацраді, що «Дощ» створив окрему інтернет-версію для України без реклами. Але Нацрада так і не отримав від «Дощу» документів на внесення української версії до Переліку іноземних каналів. Крім того канал не вирішив питання з українськими провайдерами про ретрансляції ними окремої версії.

Телеканал «Телеклуб» має юрисдикцію Німеччини – країни-члена ЄС. У його ефірі Нацрада зафіксувала трансляцію заборонених українським законодавством фільмів російського виробництва. Голова Нацради Юрій Артеменко розповів, що Нацрада вів тривалу дискусію з каналом, звертаючись до дистриб'ютора каналу з проханням припинити порушення. Дистрибутор повідомив, що передав прохання регулятора керівництву каналу. Але програмна політика «Телеклуба» так і не змінилася.

Юрій Артеменко запропонував не забороняти «Телеклуб», а звернутися до німецького регулятора, щоб він вплинув на свого ліцензіата. Але член Нацради Валентин Коваль зазначив, що німецьке законодавство не передбачає обмежень на показ російських фільмів, тому навряд чи німецький регулятор на прохання українського буде щось вимагати від «Телеклуба».

Його підтримав член Нацради Олег Черниш, який підкреслив, що «Телеклуб» є російським каналом, що має німецьку ліцензію.

Отже, більшість членів Нацради (крім Юрія Артеменка) проголосували за те, щоб припинити тимчасово на три місяці ретрансляцію телеканалу «Телеклуб» на території України і повідомити німецькому регулятору про прийняте в Україні рішення.

Нагадаємо, станом на 22 грудня Перелік іноземних програм (так званий список адаптованих каналів») налічував 156 іноземних телеканалів. Після виключення «Дощу» і тимчасової заборони «Телеклуба» українським провайдерам дозволені для ретрансляції 154 іноземних телеканалу.

джерело
RATVODДата: Понеділок, 30.01.2017, 17:59 | Повідомлення # 921
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20965
Статус: Оффлайн
Блекаут по-британськи: Оператор Sky може

відключити канали
Discovery через високу вартість




Ряд відомих персон сфери телебачення вже висловили свою підтримку компанії Discovery Communications
на тлі назрівання загрози зникнення пакету телеканалів від американського лідера ринку документального контенту
з пропозицій британської платформи Sky вже на цьому тижні через проблеми з договорами про трансляцію.


Девід Еммануель, Кеті Хопкінс, Ронні О'Салліван і багато інших телеведучих і продюсерів запустили в соціальних медіа кампанію, спрямовану на збереження 12 телеканалів Discovery на платформі Sky, використовуючи хештег #KeepDiscovery.

Скандал розгорівся минулого тижня, коли компанія Discovery пригрозила вилучити свої телеканали, включаючи Discovery, TLC і Eurosport, з платформ Sky, заявивши перед цим, що не отримала «справедливої цінової пропозиції» за свій контент.

Якщо спір не буде вирішений, всі 12 телеканалів Discovery зникнуть з платформи Sky і належачій їй потокової служби Now TV вже після 31 січня. Подібна ситуація склалася також у відносинах між компанією Discovery і платформою Sky Deutschland в Німеччині.

Перспектива такого розвитку подій цілком реальна: під час вчорашньої трансляції на каналі Eurosport фіналу тенісного чемпіонату Australian Open на екрані з'являлося повідомлення про те, що дані канал зникне з пропозиції платформи Sky в середу, 1 лютого.

Представник прес-служби Discovery заявив, що компанії «дуже ніяково» від факту підтримки знаменитостей, а також назвав реакцію зірок і глядачів «дивовижною».

«Наші чудові глядачі заслуговують і далі мати можливість доступу до програм і спортивних трансляцій, які вони так люблять, і ми як і раніше сподіваємося на вирішення проблем, що виникли у відносинах з платформою Sky», - додав він.

Минулого тижня керуючий директор Discovery Networks UK Сюзанна Діннейдж заявила, що компанія підтримує вибір користувача і незалежних мовників.

Пізно ввечері в п'ятницю представник прес-служби Sky розіслав оновлений прес-реліз, підготовлений після коментарів генерального директора Джеремі Дерроча, який заявив, що частка лінійного перегляду каналів Discovery «істотно знижується протягом тривалого періоду часу».

Заява стала відповіддю на те, що в Sky назвали «вводять в оману звинуваченнями і агресивними діями» з боку Discovery.

«Схоже, настав час розставити всі крапки над « i ». Оскільки, незважаючи на всі наявні розбіжності, ми також любимо Discovery », - йдеться в заяві.

«Ми були готові платити справедливу ціну за канали Discovery і Eurosport і вкладати більше грошей в ці канали, щоб зробити їх ще більш привабливими для наших глядачів. Ми запропонували Discovery сотні мільйонів фунтів стерлінгів, або ж 12 мільярдів доларів, якщо міряти рамками американського бізнесу, однак цього виявилося недостатньо. Вони просять Sky Group заплатити майже мільярд фунтів стерлінгів за пакет каналів, багато з яких втрачають свою аудиторію ».

«На жаль, абонентам Sky доводиться готуватися до зникнення телеканалів Discovery зі своїх екранів, як і погрожували в Discovery. Ну що ж - у компанії Discovery є повне право зробити це. Ми не виходили з процесу переговорів, а ось вони не спілкувалися з нами з моменту своїх публічних погроз, озвучених минулого тижня ».

«Sky не викидає ці канали зі своєї платформи. Якщо в Discovery не бажають, щоб ці канали зникали з екранів глядачів, як вони стверджують у своїй публічній кампанії, вони могли б знайти можливість залишитися на платформі Sky, шляхом, скажімо, отримання фінансування за рахунок розміщення реклами або організації власної системи підписки. Однак, вони вирішили цього не робити ».

«Ми твердо обіцяємо своїм абонентам, що витратимо кожен пенні з тих, які ми збиралися заплатити Discovery, на покупку нового і кращого контенту, який оцінять наші глядачі».

«Це буде контент з усього світу, а також програми і документальні фільми, вироблені в Великобританії. Ми продовжимо пропонувати своїм абонентам широкий вибір контенту, включаючи сотні програм від таких каналів як The History Channel, National Geographic, PBS, Sky Arts і Sky Atlantic, а також спортивні програми на Sky Sports Mix ».

«Ми сподіваємося, що наші глядачі зрозуміють - ми працюємо в їх інтересах, і завжди будемо робити це»
.

Відключення торкнеться таких каналів: Discovery Channel, TLC, ID, Eurosport, Discovery History, Animal Planet, Discovery Shed, Home and Health, DMax, Discovery Science і Discovery Turbo.

- 22грудня, 2016.

Редакція


slavasamДата: Середа, 08.02.2017, 18:17 | Повідомлення # 922
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
«Перший канал. Всесвітня мережа»

запустив дитячий пізнавальний телеканал




«Перший канал. Всесвітня мережа» разом з операторами платного телебачення в Росії і СНД запустили мовлення нового дитячого пізнавального телеканалу « О! », Що входить в «Цифрове Телесімейство» Першого каналу. Про це йдеться в офіційному прес-релізі, копію якого має в своєму розпорядженні редакція Mediasat.

Телеканал «О!» Розрахований на дитячу аудиторію від 3 до 8 років, а також їх батьків. Програми телеканалу спрямовані як на інтелектуальнийе, так і на емоційний розвиток дитини. На пізнавальному каналі зібрані кращі розвиваючі програми і мультфільми, які зроблять час дитини, проведений перед телевізором, не тільки приємним, але і корисним. Мовлення каналу здійснюється 24 години на добу.

В ефірі каналу «О!» Програми, що розповідають про те, як влаштований світ, як навчитися малювати, танцювати, створювати що-небудь своїми руками. Програми каналу створені таким чином, щоб відповісти Чомучкам на найпоширеніші дитячі питання і пояснити природу речей.

«Тільки на нашому телеканалі діти - це не просто глядачі, а й безпосередні учасники процесу. Вони самі і автори проектів, і ведучі, і промоутери. Телеканал «О!» - Це телебачення для дітей, зроблене разом з дітьми. Уже сьогодні абсолютно будь-який глядач може з'явитися в нашому ефірному просторі - для цього ми будемо проводити конкурси, вікторини, організовувати зйомки в різних містах. Ми також розраховуємо і на активну участь дорослих. У вихідні ми запрошуємо батьків до телевізора - на телеканалі «О!» передбачена сімейна рубрика «О! Кіно», де можна подивитися художній фільм разом з дитиною і потім обговорити його. Сім'я, на наш погляд, - основоположна цінність. Одним словом, відкриємо світ разом!» - Розповідає Анна Шнайдер, головний редактор телеканалу« О!».

У прес-релізі також повідомляється, що окрему увагу на каналі приділяється вивченню англійської мови - навчальна програма в ігровій формі познайомить малюків з іноземними словами.

«Ми вивчали ринок, дивилися, чого не вистачає нашій аудиторії. Один зі світових трендів сьогодні - пізнання і освіту. Для будь-якого батька головне - це успіх дитини в майбутньому, тому дуже важливо з ранніх років сформувати у нього інтерес до знань і навчання. Ми хочемо, щоб наші глядачі з користю проводили час біля телевізора, розширювали свій кругозір, розвивалися, одночасно з розвагою», - додає Віра Оболонкіна, директор Дирекції дитячо-юнацьких програм «Перший канал. Всесвітня мережа».

джерело
RATVODДата: Субота, 11.02.2017, 22:13 | Повідомлення # 923
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20965
Статус: Оффлайн
Канал National Geographic заговорить

українською




Відтепер передачі телеканалу National Geographic Channel (NGC) будуть доступні українською мовою,
повідомляє прес-служба Нацради з телебачення і радіомовлення.


Такі зміни були внесені регулятором до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і українського законодавства.

Крім того, цей перелік доповнений двома італійськими телеканалами Novela TV і Water Planet і двома латвійськими – Sport 1 (Baltic) і Sport 2 (Baltic). Відповідні прохання надійшли від столичних компаній «Контент Юкрейн» і «Поверхня - Інвест».
Канал Novela TV (у форматах SD і HD) з цілодобовим мовленням пропонуватиме глядачам фільмопокази. Мова програми – польська. Water Planet (у форматах SD і HD) – пізнавальний телеканал. Мова програми – також польська, а обсяг трансляції – 24 години на добу. Тематика каналів Sport 1 (Baltic) і Sport 2 (Baltic) – спортивні передачі. Мова програм – російська, українська і англійська. Обсяг трансляції – 24 години на добу.

У Нацраді відзначили, що в усіх програмах відсутні передачі еротичного та сексуального змісту, зі сценами надмірного насильства або жахів, реклами, а також фільми, показ яких заборонений в нашій країні.

Крім того, на прохання компанії NGC EUROPE LIMITED внесено ще низку технічних змін у цей перелік: вилучено канал FOX CRIME у зв'язку зі зміною назви; змінено назву каналу FOX HD на FOX; змінено тематичний напрямок (жанр) каналу FOX LIFE з «сімейного» на «фільмопоказ, розважальний».

- 10 лютого, 2017.

slavasamДата: Понеділок, 13.02.2017, 18:42 | Повідомлення # 924
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
Нацрада адаптував в Україні

ще 4 іноземних телеканали




Минулого тижня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення внесла 4 нових іноземних телеканалу в список адаптований мовників: два польських – Novela TV і Water Planet, а також два латвійських – Sport 1 (Baltic) і Sport 2 (Baltic), які мають українські корені. Крім того, в список внесені зміни, що стосуються низки інших телеканалів.

Телеканал Novela TV крутить кіно у форматах SD і HD. Мова мовлення – польський, без адаптації на українську або російську. Телеканал Water Planet (у форматах SD і HD) – пізнавальний, також надано тільки польською. Sport 1 (Baltic) і Sport 2 (Baltic) у графі «мова мовлення» вказали російську, українську та англійську.

В ефірі всіх телеканалів немає реклами, а також передач еротичного змісту, зі сценами надмірного насильства або жахів, фільмів, демонстрація яких заборонена на території України. Канали ведуть мовлення 24 години на добу. Дистрибутор перших двох - компанія «Контент Юкрейн», двох других – «Поверхня-Інвест», які і звернулися до Нацради.

Втім, доцільність адаптації Sport 1 (Baltic) і Sport 2 (Baltic) ще належить пояснити, адже в листопаді 2015-го регулятор адаптував аналогічні латвійські телеканали Sport1 і Sport2. Ну як латвійські... Приблизно тоді ж група «Поверхню» припинила мовлення своїх каналів «Спорт 1» і «Спорт 2» за супутникової ліцензії і отримала латвійські ліцензії: телеканалам не потрібно мовити на «супутнику», щоб потрапити в кабельні мережі, так як місцевий регулятор видає так звані універсальні ліцензії. Таким чином, телеканал зможе надавати свій сигнал провайдерів кабельного ТБ альтернативним способом – зокрема, по IPTV, що значно дешевше супутникового мовлення.

Крім того, на прохання компанії NGC EUROPE LIMITED регулятор вніс ряд технічних змін у список її телеканалів. Мовник FOX CRIME, не існуючий на ринку вже два роки, зі списку прибрали; у назві FOX вказали одночасну трансляцію у форматі SD і HD; тематичний напрямок FOX LIFE змінили з «сімейного» на «розважальний з кинопоказом». Також телегрупа вказала, що транслює програми National Geographic Channel (NGC) українською, вказавши в списку мов мовлення українська, російська та англійська. Як відомо, телеканал близько 5 років озвучує частина контенту по-українськи – адаптовано до 40% ефіру (за винятком архівного контенту), як восени запевняв представник телегрупи FOX в Україні Родіон Принцевський.

Здається, Нацраді варто було б упорядкувати список адаптованих телеканалів – зараз у ньому маса неточностей. А якщо говорити про українську мову, то з 160 іноземних мовників, доступних в Україні, україномовні версії запускають одиниці: американський кіноканал АМС (ексклюзивно у «ВОЛІ»), дитячі Da Vinci Learning та «Радість моя», а також релігійний EWTN. Мова мовлення інших – українська.
джерело
slavasamДата: Неділя, 26.02.2017, 17:02 | Повідомлення # 925
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
НОВИЙ СТАРИЙ ЗНАЙОМИЙ –ТЕЛЕКАНАЛ «R1 extra»



R1 extra – новий телеканал, який тим не менш вже частково знайомий постійним телеглядачам телеканалу R1. Адже телеканал R1 extra зріс з популярного телемагазину «Експрес Шоп», який регулярно з'являвся на R1. І виріс він настільки, що йому знадобився вже власний телеканал, який і став самостійним продовженням улюбленого багатьма телеканалу R1.

До речі, варто зазначити, що товари з телемагазна, що подаються на телеканалі R1 extra, користуються величезною популярністю по всій Європі, а не тільки Німеччині. І це не дивно - адже здійснюючи покупку в телемагазині ви купуєте високоякісні товари створені за інноваційними технологіями, яких ви не зустрінете в звичайному супермаркеті.Асортимент товарів, представлених на R1 extra дуже широкий - починаючи від ексклюзивних товарів для здоров'я та краси і закінчуючи висококласної побутовою технікою. Тому кожний член сім'ї зможе знайти в тілі магазині багато корисних для себе новинок.

Роблячи покупки на телеканалі R1 extra, що ви отримуєте якісні товари, позитивні емоції та економите час, який зможете провести разом з рідними і близькими!

Дивіться R1 extra і R1 – два завжди краще, ніж один!

Технічні дані прийому телеканалу R1 extra із супутником Hotbird: Скоро з 1-го березня 2017р

Сателіт: Hotbird 13°

Частота: 11117 Mhz
Поляризація: Vertikal
Symbolrate: 27500 Msym/s
Coderate (FEC): 3/4
slavasamДата: Середа, 15.03.2017, 18:55 | Повідомлення # 926
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
Міноборони запустить власний телеканал


Кабінет міністрів збирається дозволити Міністерству оборони створювати свої телерадіоорганізації. Про це в інтерв'ю «Громадському радіо» рассказалчлен Нацради з телебачення і радіомовлення Сергій Костинський.
"Це нормальна практика для багатьох країн, коли є військове телебачення і радіомовлення, оскільки певна частина населення або проходить службу, чи є колишніми військовослужбовцями. Це приклади нішевого мовлення. З іншого боку, це важливо для України, тому що вона бореться за суверенітет", - пояснив він.
За словами Костинського, у Міноборони є телерадіостудія, яка раніше виробляла передачі, що виходили на громадських каналах і радіостанціях. "«Армія FM» взяла на себе велику частину роботи по мовлення в зоні АТО. Вона охоплює своїм мовленням практично весь фронт. Радіостанція розвивається. Скоро контент буде спрямований і на цивільних", - сказав він.
Що стосується телеканалу, то він повинен використовувати всі доступні способи доставки сигналу, в тому числі супутник. "Супутникова ліцензія буде передбачати право мовлення в кабельних мережах. Якщо будуть вільними цифрові частоти, то це може бути цифрове телебачення", - додав член регулятора.
джерело
slavasamДата: Субота, 25.03.2017, 18:26 | Повідомлення # 927
Модератор

Країна:
повідомлень: 1693
Статус: Оффлайн
Телеканал STAR Cinema змінив супутник



Супутниковий телеканал STAR Cinema (ТОВ «Стар медіа ТВ») змінив супутникового оператора – замість люксембурзької компанії SES (Astra 4A) мовник став клієнтом французькою Eutelsat (Eutelsat 9B). Зміна супутникового оператора було виявлено в ході планової перевірки телеканалу, проведеного Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення.

Також у ході перевірки у регулятора виникли запитання до виконання програмної концепції: замість двох годин контенту власного виробництва в добу моніторинг зафіксував всього 7 хвилин, а також не зафіксував розважальні програми, які, згідно з ліцензією, повинні йти годину на добу. Коли саме проводився моніторинг, апарат не уточнив.

Представник мовника Олексій Шульдешов повідомив, що телеканал оформлений на окрему юрособу від компанії, а тому, незважаючи на те, що телеканал транслює переважно власний продукт «Стар Медіа», він не зараховується як власний. З цього питання, як і з питання зміни супутника, компанія зверталася до Нацради з відповідною заявою, яке не було розглянуто. Це підтвердив апарат регулятора – заява від мовника було отримано ще 3 лютого.

Глава відомства Юрій Артеменко спочатку був налаштований винести попередження телеканалу, але за мовник заступився Олег Черниш – у результаті результати перевірки «взяли до відома». Ольга Герасим'юк від голосування утрималася.

Нагадаю, ТОВ «Стар медіа ТВ» знаходиться в прямій власності Влада Ряшина. Ліцензія на супутникове кодоване мовлення була видана каналу в січні минулого року.
джерело
RATVODДата: Понеділок, 05.06.2017, 21:19 | Повідомлення # 928
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20965
Статус: Оффлайн
Американський мовник викупив чверть

європейського телеканалу Euronews




25% акцій Euronews відтепер належать NBC News.


Компанія NBC News завершила операцію з придбання 25% акцій телеканалу Euronews, мета якої полягає в підвищенні своєї конкурентоспроможності в міжнародних масштабах, - заявила прес-служба європейського мовника.

Компанія заплатить за пакет акцій Euronews 25 мільйонів євро (28,1 мільйона доларів), після чого фірмовий «хвіст павича» NBC стане складовим елементом логотипу оновленого і перейменованого каналу EuronewsNBC.



Американська компанія, яка є підрозділом належачій Comcast групи NBCUniversal, дасть мовлячому з французького міста Ліон каналу Euronews нові ресурси і ноу-хау, необхідні для повного оновлення його виробничої моделі.

З моменту створення каналу Euronews в 1993 році в його ефірі транслювалися однакові сюжети на різних мовах, спеціально озвучені для місцевої аудиторії. Однак найближчим часом Euronews планує розділитися на 12 окремих каналів, кожен з яких буде проводити власну редакційну політику.

В рамках очікуваної трансформації Euronews також планує запустити ранкові та вечірні програми, ток-шоу, а також рухатися до більшої присутності ведучих на екрані.

Крім того, канал планує відкрити мережу кореспондентських пунктів у всіх основних європейських столицях, - заявив в інтерв'ю AFP шеф Euronews Майкл Петерс.

Тим часом, єгипетський магнат Нагіб Савіріс, який веде діяльність в сфері медіа та телекомунікацій, планує збільшити свою частку в Euronews з 53% до 60%, вклавши в актив «кілька мільйонів євро».

Частка старіших акціонерів каналу (головним чином, це громадські мовники), які не бажали робити додаткові інвестиції, частка акцій впаде з 47% до 15%.

Борис Скуратівський

- 02 червня, 2017



RATVODДата: Вівторок, 06.06.2017, 13:12 | Повідомлення # 929
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20965
Статус: Оффлайн
Україна займає друге місце в Європі

за кількістю глядачів безкоштовного супутникового телебачення




Безкоштовне супутникове телебачення демонструє зростання по всьому світу


Дослідження, проведене компанією Dataxis, показало все більш зростаючу важливість безкоштовних платформ супутникового телебачення.
В даний час таким способом приймають сигнал 314 мільйонів телевізійних домогосподарств, або ж 18% від їх загальної кількості в світі.

Прогнозуючи, що до 2021 ступінь проникнення безкоштовного супутника досягне 20%, в компанії Dataxis, проте, вказують на те, що ця сама ступінь проникнення буде помітно варіюватися в різних регіонах. У країнах Північної Америки безкоштовний супутник практично не набув поширення, а в Латинській Америці сфера проникнення безкоштовних DTH платформ обмежена Бразилією, де таким способом прийому телепрограм користується 21% домогосподарств. В Європі ж картина зовсім інша. На першому місці за кількістю абонентів безкоштовного супутника знаходиться Німеччина, де його глядачами є 34% телевізійних домогосподарств. Далі в списку йдуть Україна (26%), Ірландія (16%) і Італія (15%). У Великобританії безкоштовну трансляцію супутникових каналів веде компанія Freesat, яка досить непогано себе відчувала в 2016 році.

На Близькому Сході (зокрема, в Туреччині) - де є широкий вибір безкоштовних телеканалів - DTH-платформи є найбільш поширеним джерелом телевізійного сигналу для домогосподарств, і 65% телевізійних домогосподарств дивляться безкоштовні супутникові канали. На думку експертів Dataxis, перспективи DTT в даному регіоні вельми примарні.

У Dataxi вважають безкоштовні супутникові платформи дуже важливим засобом розповсюдження телепрограм в країнах Азії: в Таїланді глядачами безкоштовного супутника є 64% телевізійних домогосподарств, в Японії - 37%, в Китаї - 25%, а в Індії - 12%. В аналітичному агентстві пов'язують високу важливість безплатного супутника для Китаю з урядовою програмою, спрямованою на забезпечення телевізійним сигналом жителів ізольованих районів.

У Dataxis називають країни Африки, що лежать на південь від Сахари, найбільш перспективним регіоном з точки зору потенційного зростання супутникового моделі розповсюдження телепрограм. В агентстві зазначають, що в даному регіоні у населення все ще мало телевізорів і супутнику належить зіграти дуже важливу роль у розвитку процесів цифровізації.

Афанасій Веретенников

- 06 червня, 2017



RATVODДата: Четвер, 08.06.2017, 13:23 | Повідомлення # 930
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20965
Статус: Оффлайн
Нацрада вилучила телеканал Travel and Adventure

зі списку адаптованих




1 червня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вилучила з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавству України, телеканал Travel and Adventure (відомий також як Travel + Adventure), естонська ліцензія якого втратила силу.

Телеканал Travel and Adventure було додано до переліку іноземних програм 1 жовтня 2015 року. Підставою для цього послужила ліцензія на телевізійне мовлення естонської компанії Telcom Trading OU, яку їй видав 16 липня 2015 естонський регулятор. Нацрада виявила на сайті естонського регулятора інформацію, що ще 7 вересня 2015 ліцензія була анульована.

За підтвердженням європейської юрисдикції телеканалу Нацрада звернулася як до естонського регулятора, так і до дистриб'ютору телеканалу в Україні ТОВ «Стоун медіа».

В естонському регуляторному органі Нацраді відповіли, що ліцензія Telcom Trading OU на телевізійну трансляцію телеканалу Travel and Adventure була видана 16 липня 2015 року. Але 7 вересня 2015 дію ліцензії було призупинено в зв'язку з відмовою ліцензіата розпочати мовлення. На сьогодні ліцензія вже не дійсна.

Дистриб'ютор пообіцяв до 30 квітня надати Нацраді копію документів, що засвідчують європейську юрисдикцію каналу, але Нацрада так і не отримала цих документів.

У той же час Нацрада виявила на офіційному сайті Роскомнадзору (російський регулятор), що телеканал Travel and Adventure має ліцензію на здійснення телевізійного мовлення від 9 листопада 2012 року, видану російському ТОВ «Дельта телевижн».

Оскільки у телеканалу Travel and Adventure відсутні дозвільні документи країни ЄС або країн, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, Нацрада вирішила вилучити його з переліку іноземних програм, дозволених для ретрансляції в Україні.

Після внесених 1 червня змін Перелік іноземних програм складається з 161 іноземного телеканалу.

- 08 червня, 2017



Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Інформаційні новини SAT TV
Сторінка 62 з 63«1260616263»
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2017 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *