"Либiдь ТБ" «Триколор ТВ» Україна - Сторінка 4 - Форум TV-SAT
FORUM TV-SATЧетвер
08.12.2016, 00:07

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 4 з 4«1234
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини Провайдерів платного ТБ » "Либiдь ТБ" «Триколор ТВ» Україна (супутникова платформа)
"Либiдь ТБ" «Триколор ТВ» Україна
RATVODДата: Четвер, 04.08.2011, 09:14 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20097
Статус: Оффлайн
Супутникова платформа " Либiдь ТБ "





Супутниковий приймач LYBID 1002



RATVODДата: Четвер, 24.04.2014, 20:58 | Повідомлення # 46
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20097
Статус: Оффлайн
Лебедина пісня



Збанкрутілий на початку квітня український оператор "Либідь ТБ " , афілійований з екс- главою " Триколор ТВ" ,
розглядає сценарій відновлення мовлення.


При цьому супутникова ємність , яку займав "Либідь ТБ " , може бути використана під інші проекти або перекуплена російським оператором.
Про це вчора порталу ComNews повідомили в прес -службі ТОВ "Либідь ТБ " .
Представник прес -служби "Либідь ТБ " в бесіді з репортером ComNews підкреслив , що , незважаючи на ініційований процес банкрутства , розглядаються різні варіанти подальшої долі компанії , і в першу чергу - відновлення роботи після нормалізації економічного клімату в країні.
"У нас зберігається надія на продовження роботи , - зазначила прес -служба" Либідь ". - Варіант з продажем законтрактованої ємності ми також опрацьовуємо , якщо буде покупець" .
У ролі такого покупця готове виступити , зокрема , російське ЗАТ "Національна супутникова компанія " (" Триколор ТВ" ) . І російський , і український оператори працюють через супутник Eutelsat 36B в позиції 36 º с.д.
"Якщо ця ємність буде доступна для продажу , то ми були б зацікавлені в її придбанні " , - заявила прес -секретар " Тріколора ТВ" Анастасія Соколовська .
"Либідь ТБ " керував колишній глава " Тріколора " В'ячеслав Мордачев (він же володів і 10 % "Либідь ТБ) . Через це тривалий час" Либідь ТБ " на ринку пов'язували з " Тріколором " , що В'ячеслав Мордачев заперечував , називаючи " Либідь "власним проектом. також висловлювалася думка , що у створення українського оператора інвестує його технологічний партнер і виробник приймального обладнання - російський холдинг GS Group (раніше General Satellite ) , голову якого , Андрія Ткаченка , ряд джерел на ринку також афілійований з" Національної супутникової компанією " . У бесіді з ComNews представники GS Group підкреслили, що не володіють активами "Либідь ТБ " .
Згідно з єдиним державним реєстром України , 10 % "Либідь ТБ " контролюється Мордачевим , а ще 90 % належать вінницькому ТОВ " Татуїн " , чинному через кіпрський офшор " Реолан Лімітед".
Запуск комерційної послуги українського супутникового оператора неодноразово переносився - з кінця 2011 р. на осінь 2012 р., а потім і на весну 2013 р. - компанія ніяк не могла отримати ліцензію на мовлення у Національної ради з питань телебачення і радіомовлення України . Лише в лютому 2013 р. ТОВ " Поверхность Спорт -тур" ( 100 % належить " Татуїн " ) отримало ліцензію провайдера програмної послуги , на основі якої "Либідь ТБ " почав надавати послуги абонентам .
Де- факто "Либідь ТБ " розпочав комерційно експлуатуватися навесні 2013 р., запропонувавши абонентам пакет з 26 каналів . За рік роботи на українському ринку супутникового телебачення оператор набрав, за різними оцінками , близько 50 тис. абонентів і в квітні 2014 оголосив себе банкрутом.
" Через заборгованість перед орендодавцем супутникової ємності та іншими контрагентами провайдер " Либідь ТБ " змушений припинити надання послуг своїм абонентам і почати процес банкрутства відповідно до чинного законодавства України " , - говорило заяву "Либідь ТБ " на офіційному сайті компанії. Оператор також повідомив , що приймальне обладнання , яке використовувалося для прийому телеканалів "Либідь ТБ " , може бути використано для прийому відкритих некодованих телеканалів.
" Як технологічний партнер " Либідь ТБ "ми не брали участі в управлінні проектом , тому не можемо прокоментувати причину банкрутства , однак очевидно , що поточна політико -економічна ситуація на Україні не могла не позначитися на економічній ефективності оператора , - нарекла в бесіді з ComNews прес -секретар GS Group Римма Сорокіна. - Зі свого боку ми зазнали втрат , позбувшись партнера і недоотриманих доходів "
Тим часом власник супутникового ресурсу , орендованого "Либідь " під супутникове телемовлення , Eutelsat , не пов'язує догляд оператора з ринку із заборгованістю по оренді.
За словами регіонального віце -президента Eutelsat Миколи Орлова , керівництво "Либідь ТБ " прийняло рішення , що " в нинішній непростій ситуації на Україні продовжувати проект не має сенсу" .
"Рішення тут не політичне , а економічне , - пояснив Орлов. - Продажі " Либідь ТБ " зупинилися . Реалізовувати комерційний проект в такій ситуації безглуздо" .
Наявну супутникову ємність на КА Eutelsat акціонери " Либідь" використовують " під інший проект" , відзначив топ -менеджер. Що це за проект , він не уточнив.
Незабаром після заяви про ініціювання процедури банкрутства інший український супутниковий оператор , Xtra TV (входить в ISTIL Group підприємця Моххамад Захура ) , повідомив що готовий " дати притулок " абонентів "Либідь ТБ " .
Джим Філіппофф , директор ТОВ " Істіл Телеком Україна " , повідомив низці українських ЗМІ що Xtra TV розглядає варіанти допомоги тим абонентам "Либідь ТБ " , які придбали ресивер і тепер опинилися без телесигналу. Пропозиція Xtra TV ускладнюється тим , що цей оператор віщає через супутник Amos 3 (працює в позиції 4 º з.д. ) , і абонентам "Либідь" доведеться перенастроювати устаткування без гарантії прийому якісного сигналу .

Дар'я Лютцау

24.04.2014

© ComNews
RATVODДата: Вівторок, 20.05.2014, 15:48 | Повідомлення # 47
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20097
Статус: Оффлайн
"Либідь ТБ" полетів до "Триколору"


ЗАТ "Національна супутникова компанія" ( бренд " Триколор ТВ" ) отримало супутникову ємність українського оператора безпосереднього мовлення "Либідь ТБ " , який раніше припинив роботу через відсутність продажів.
Про це повідомило ComNews джерело , близьке до " Триколор ТВ" . Прес -служба компанії не стала коментувати ситуацію.
" Ємність , дійсно , використовується для " Триколор ТВ ", - підтвердив ComNews регіональний віце-президент в Росії Eutelsat Микола Орлов (раніше ресурс цього оператора супутникового зв'язку використовував " Либідь ТБ " ) . Він не став уточнювати , на яких умовах передана ємність , обмежившись згадкою , що мова йде про два транспондери на супутнику Eutelsat 36B . Цей космічний апарат знаходиться в орбітальній позиції 36 º с.д. , його передавачі спрямовані на Європу , Росію , Африку , Близький Схід і Центральну Азію.
Прес -служба ТОВ "Либідь ТБ " в четвер і п'ятницю була недоступна для коментарів.
Як раніше повідомляв ComNews (див. новина ComNews від 24 квітня 2014 р.) , збанкрутілий на початку квітня український оператор "Либідь ТБ " розглядає сценарій відновлення мовлення. При цьому супутникову ємність , яку займав "Либідь ТБ " , планувалося використовувати під інші проекти або продати російським операторам .
"У нас зберігається надія на продовження роботи , - відзначала прес-служба" Либідь ". - Варіант з продажем законтрактованої ємності ми також опрацьовуємо , якщо буде покупець" .
У ролі такого покупця був готовий виступити , зокрема, " Триколор ТВ" . "Якщо ця ємність буде доступна для продажу , то ми були б зацікавлені в її придбанні " , - заявляла прес-секретар " Триколора " Анастасія Соколовська .
"Либідь ТБ " керував колишній глава " Триколора " В'ячеслав Мордачев (він же володів і 10 % "Либідь ТБ) . Через це тривалий час" Либідь ТБ " на ринку пов'язували з " Триколором " , що В'ячеслав Мордачев заперечував , називаючи " Либідь "власним проектом. також висловлювалася думка , що у створення українського оператора інвестує його технологічний партнер і виробник приймального обладнання - російський холдинг GS Group (раніше General Satellite ) , голову якого , Андрія Ткаченка , ряд джерел на ринку також афілійований з" Національної супутникової компанією " . У бесіді з ComNews представники GS Group підкреслили, що не володіють активами "Либідь ТБ " .

Згідно з єдиним державним реєстром України , 10 % "Либідь ТБ " контролюється Мордачевим , а ще 90 % належать вінницькому ТОВ " Татуїн " , чинному через кіпрський офшор " Реолан Лімітед".
Запуск комерційної послуги українського супутникового оператора неодноразово переносився - з кінця 2011 р. на осінь 2012 р., а потім і на весну 2013 : компанія ніяк не могла отримати ліцензію на мовлення у Національної ради з питань телебачення і радіомовлення України . Лише в лютому 2013 р. ТОВ " Поверхность Спорт -тур" ( 100 % належить " Татуїн " ) отримало ліцензію провайдера програмної послуги , на основі якої "Либідь ТБ " почав надавати послуги абонентам .

Де-факто "Либідь ТБ " розпочав комерційно експлуатуватися навесні 2013 р., запропонувавши абонентам пакет з 26 каналів . За рік роботи на українському ринку супутникового телебачення оператор набрав, за різними оцінками , близько 50 тис. абонентів і в квітні 2014 оголосив себе банкрутом.
" Через заборгованість перед орендодавцем супутникової ємності та іншими контрагентами провайдер " Либідь ТБ " змушений припинити надання послуг своїм абонентам і почати процес банкрутства відповідно до чинного законодавства України " , - говорило в заяві "Либідь ТБ " на офіційному сайті компанії. Оператор також повідомив , що приймальне обладнання , яке використовувалося для прийому телеканалів "Либідь ТБ " , може бути використано для прийому відкритих некодованих телеканалів.

Тим часом Eutelsat не пов'язував догляд оператора з ринку із заборгованістю по оренді. За словами Миколи Орлова , керівництво "Либідь ТБ " прийняло рішення , що " в нинішній непростій ситуації на Україні продовжувати проект не має сенсу" .
"Рішення тут не політичне , а економічне , - пояснив Орлов. - Продажі " Либідь ТБ " зупинилися . Реалізовувати комерційний проект в такій ситуації безглуздо" .
Незабаром після заяви про ініціювання процедури банкрутства інший український супутниковий оператор , Xtra TV (входить в ISTIL Group підприємця Моххамад Захура ) , повідомив , що готовий " дати притулок " абонентам "Либідь ТБ " .
Джим Філіппофф , директор ТОВ " Істіл Телеком Україна " , повідомив низці українських ЗМІ , що Xtra TV розглядає варіанти допомоги тим абонентам "Либідь ТБ " , які придбали ресивер і тепер опинилися без телесигналу. Пропозиція Xtra TV ускладнюється тим , що цей оператор віщає через супутник Amos 3 (працює в позиції 4 º з.д. ) , і абонентам "Либідь" доведеться перенастроювати устаткування без гарантії прийому якісного сигналу .



Данило Сидоров
© ComNews
19.05.2014


RATVODДата: Неділя, 21.09.2014, 10:38 | Повідомлення # 48
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20097
Статус: Оффлайн
Доступно тільки для користувачів для ресиверів "Триколору" - GS8305, GS8306, DSR8305 і «Либiдь ТВ» - LYBID 1002

Доступно тільки для користувачів

****************************

Інструкція по встановленню :




=======================

wicardd-np6. zip ( 1,35 МБ )


slavasamДата: Вівторок, 26.05.2015, 14:46 | Повідомлення # 49
Модератор

Країна:
повідомлень: 1635
Статус: Оффлайн
Стало відомо, хто буде фінансувати «Либідь»



Цікава інформація надходить про розвиток майбутньої української супутникового угруповання безпосереднього мовлення «Либідь» («Лебідь). По-перше, стало відомо, що найближчим часом в ній буде вже два супутники — «Либідь-1» та «Либідь-2». Але це ще не все...

Отже, згідно з оприлюдненою пару днів назад Стратегії космічної діяльності України на період до 2022 року, через шість років Україна повинна буде розташовувати двома супутниками «Либідь» («Лебідь).

Проект Стратегії обговорювалося 14 травня 2015 року на засіданні Науково-технічної ради Державного Космічного агентства України (Державне космічне агентство України) під головуванням Голови ДКА України Олега Уруского (Олег Уруський).

При цьому поки не ясна ситуація зі стартом супутника «Либідь-1». Терміни запуску «Либідь-1» неодноразово зсувалися, і взагалі-то, за найпесимістичнішими прогнозами, він повинен був бути запущений ще рік тому (а первісна дата запуску була, взагалі, 2012 рік). Потім надходили повідомлення про плани запуску в першому кварталі 2015 р.». Станом на кінець травня 2015 р., вже виготовлений український супутник «Либідь-1» зберігається в Росії на російському заводі, який брав участь в проекті – «ІСС імені Решетньова». Відзначимо, що в останній рік Україна із-за відходу Криму позбулася Центру управління польотами, який створювався під проект «Либідь». У жовтні 2014 р. газета «Известия» також повідомляла, що російський «Роскосмос» не буде поставляти дніпропетровському заводу «Південмашу» двигун для ракети «Зеніт», яка повинна була вивести «Либідь» на орбіту. Причина: фінансові труднощі України.

Тепер же стало відомо, що проект з першим національним супутником безпосереднього мовлення України – це тепер виключно комерційний проект, тобто український бюджет через «Либідь» не постраждає. Олег Уруський сказав днями буквально наступне, торкаючись долі «Либідь»:

«Державне Космічне агентство України визначив два пріоритетні завдання, які ми будемо пропонувати уряду на розгляд і затвердження. Першим із них має стати дистанційне зондування Землі (ДЗЗ) — його космічним і наземним сегментами, а другий напрямок — космічні наукові дослідження та космічні технології — з передачею їх досягнень в інші галузі вітчизняної економіки.

До цих двох напрямків не відносяться виконуються протягом ряду років роботи за програмою з проектування, виготовлення і подальшого запуску на навколоземну орбіту першого українського телекомунікаційного апарату «Либідь», призначеного для потреб майбутньої української системи супутникового зв'язку, телебачення та інших завдань. Програма «Либеді» зараз фактично здійснюється як комерційний проект — за рахунок інвестиційних коштів.

А завдання з боку держави і її органів полягає в тому, щоб створити в Україні привабливі умови для потенційних інвесторів таких проектів...». Кінець цитати.

Таким чином «Либідь» переходить на підніжний корм. І якщо в України при такому виключно інвестиційному фінансуванні вийде не тільки успішно просунути програму «Либідь», але навіть і подвоїти її, як про це було заявлено у згаданій вище космічної Стратегії України на найближчі роки, то країна вже точно «втре ніс» деяким сусідам. А що думають наші читачі? Особливо з України.

джерело
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини Провайдерів платного ТБ » "Либiдь ТБ" «Триколор ТВ» Україна (супутникова платформа)
Сторінка 4 з 4«1234
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2016 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *