FORUM TV-SATСубота
26.09.2020, 02:31

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум TV-SAT » « Все про Телебачення » » Історія і розвиток телебачення » Інформаційні новини телебачення
Інформаційні новини телебачення
RATVODДата: Вівторок, 12.02.2019, 22:06 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
Інформаційні новини

телебачення




Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним


RATVODДата: Вівторок, 12.02.2019, 22:09 | Повідомлення # 16
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
У карпатському готелі припинили

трансляцію
російського телеканалу




Незаконну трансляцію блокувала Нацрада України з питань телебачення і радіомовлення
у співпраці з місцевим Управлінням СБУ.


Інформація про це размешена на сайті регулятора.

Згідно з даними, заборонена «Телерадіомережа Благих Новин» транслювалася в готелі «Маковиця» (м.Яремче). Про порушення регулятору повідомив місцевий житель.

Повідомляється, що «Телерадіомережа Благих Новин» входить до переліку каналів, поширення яких обмежено на території України.

Нагадаємо, нещодавно чернігівський провайдер «ТЕЛКОМ» був оштрафований Нацрадою за трансляцію заборонених іноземних програм.

Лада Васюкова

04 лютого, 2019.



RATVODДата: Вівторок, 12.02.2019, 22:09 | Повідомлення # 17
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
Британець продавав через Facebook

«піратські» телеприставки. Але прогорів




Британець, який продавав «прошиті» донгли Amazon Fire TV та інші сет-топ-бокси, які дають можливість
доступу до контенту платного оператора Sky, виплатить штраф у розмірі понад п'ять тисяч фунтів стерлінгів.


В результаті спільного розслідування, проведеного Радою графства Поуїс і компанією Sky, 30-річний житель Гофрон (населений пункт поблизу міста Рейедер) Райан Джексон був виявлений через сторінку на Facebook, яку він адміністрував.

Джексон відкрито рекламував в мережі Facebook свої приставки вартістю в приблизно 100 фунтів стерлінгів, що дають можливість доступу до преміального контенту Sky - зокрема, до фільмів, спортивних програм і відео за запитом.

Найнятий компанією Sky слідчий Девід Фергюсон зробив тестову закупівлю, заплативши 105 фунтів стерлінгів за «повністю заряджений» донгл Amazon Fire Stick, який згодом був доставлений за адресою його проживання в Лондоні.

Суд встановив, що в період з січня 2016 року по серпень 2018 року на PayPal рахунок Джексона було зараховано 18 183,49 фунта стерлінгів, отриманих від 84 клієнтів.

Джексон був покликаний винним за трьома фактами продажу пристроїв, «прошитих» з використанням сучасних технологій, і по одному факту порушення прав інтелектуальної власності з метою отримання фінансової вигоди.

За підсумками розгляду справи суд наклав на Джексона штраф в розмірі 1340 фунтів стерлінгів, зажадав відшкодувати збиток в сумі 4070 фунтів стерлінгів і сплати додатково 34 фунтів стерлінгів.

Лада Васюкова

06 лютого, 2019.

RATVODДата: Вівторок, 12.02.2019, 22:27 | Повідомлення # 18
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
Дозволити не можна заборонити:

Суд закрив справу про заборону російських каналів




Апеляційний суд не став забороняти ряд російських каналів
за позовом Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.


Справа, що мало початок ще в 2014 році, була закрита 29 січня. Про це пише Детектор Медіа.

Згідно з даними, суд визнав неправомірним звернення Нацради з вимогою заборонити поширення на території України російськомовних каналів «Перший канал. Всемирная сеть »,« РТР Планета »,« Росія 24 »,« НТВ Мир », TVCI (« ТВ Центр-International »), РБК-ТВ, подану ще в 2014 році.

Сторона заявника вважала, що дані телеканали не відповідають Євроконвенції про транскордонне телебачення і законодавству України, тобто становлять загрозу для інтересів і територіальної безпеки країни.

У рік подачі позову суд призупинив трансляцію російськомовних каналів. Однак через чотири роки прохання про повну заборону їх на території України задоволено не було. Конкретного пояснення своєї позиції в суді не дали.

В результаті, у відповідь на апеляцію ТОВ «Вертикаль-ТВ» Шостий апеляційний окружний суд скасував рішення Окружного суду про призупинення мовлення вищевказаних телеканалів і закрив справу.

Однак в той же час, повідомляється, що, незважаючи на рішення суду, канали «Перший канал. Всемирная сеть», «РТР Планета», «Росія 24», «НТВ Мир», TVCI («ТВ Центр-International»), РБК-ТВ не входять до списку дозволених Нацрадою, тому не можуть транслюватися провайдерами на території України.

Нагадаємо, раніше Mediasat повідомляв, що Нацрада поповнила перелік заборонених російських телеканалів.

Лада Васюкова

12 лютого, 2019.



RATVODДата: П`ятниця, 08.03.2019, 23:17 | Повідомлення # 19
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
У майбутньому вся ТВ-реклама

може скоротитися до
15 секунд




В майбутньому телевізійна реклама може бути представлена ​​тільки короткими роликами.


Експерти впевнені, що незабаром ТБ перейде на 15-секундні відео, оскільки вони є більш ефективними і менш витратними. Про це пише Телекритика.

Повідомляється, що тенденція до скорочення рекламних роликів на ТБ пов'язана з орієнтуванням на нове покоління споживачів. Оскільки сучасні користувачі продукції значну частину свого часу проводять в інтернеті, вони звикли до швидкого сприйняття інформації.

Існуючі ризики пов'язані з можливою неефективністю таких роликів або ж неможливістю повністю розкрити бренд за такий короткий час. Однак, за результатами досліджень, 15-секундні відео можуть недоотримувати 1-2% охоплення 30-секундної реклами, але при цьому значно виграють у вартості.

Що стосується подання бренду, з'ясувалося, що основний упор на залучення уваги споживача робиться протягом 3-6 секунд ролика. Решту часу, як правило, присвячено розкриттю історії.

За прогнозами, вже в найближчому майбутньому 15-секундна реклама стане єдиним стандартом відео.

Нагадаємо, згідно зі статистикою 2017 року, інтернет зміг обігнати телебачення за критерієм рекламних витрат. Витрати на цифрову рекламу в 2017 році у всьому світі досягли позначки в 209 мільярдів доларів - або ж 41% від загального ринку реклами, в той час як витрати на телевізійну рекламу в 2017 році склали 178 мільярдів доларів, або ж 35% ринку.

Лада Васюкова

06 березня, 2019.



RATVODДата: Четвер, 11.04.2019, 21:18 | Повідомлення # 20
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
У «Белінтерсаті» запропонували об'єднати

країни
ЄАЕС загальною телеплатформою




Білорусь хоче створити єдину телевізійну платформу для країн ЄАЕС.


З такою пропозицією виступив керівник проекту «Белінтерсат» Андрій Абрамов, передає TVnews.by.

Абрамов зазначив, що для реалізації задумки необхідно буде задіяти угруповання з 2-3 супутників. У цьому питанні керівник «Белінтерсату» розраховує на співпрацю з операторами «РФ, Казахстану, інших учасників ринку в СНД і ЄАЕС» для забезпечення технічної бази.

У той же час, наголосив Абрамов, якщо оператори організовують технічні моменти, то комусь необхідно буде зайнятися і виробництвом контенту для потенційної телеплатформи.

Нагадаємо, в березні перший віце-прем'єр Олександр Турчин заявив, що Білорусь найближчим часом завершить створення мереж 4G і зосередиться на зв'язку п'ятого покоління. За його словами, доступ до LTE-мережі вже мають 75% білорусів.

Лада Васюкова

11 квітня, 2019.



RATVODДата: Четвер, 30.05.2019, 19:58 | Повідомлення # 21
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
ІТК: В Україні все більше людей

відмовляється від телевізора




Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) планує встановити
кількість українських домогосподарств, які не мають телевізора.


Ці дані послужать дослідникам для аналізу всієї телеаудиторії в цілому, пише Детектор Медіа.

За даними представників ІТК, за п'ять років відсоток домогосподарств без телевізора збільшився на 5 пунктів. Це зростання, хоч і повільно, триває і по сьогоднішній день. До 2021 року експерти прогнозують цифру в 10%.

«За результатами установчого дослідження ІТК (вибірка - 4406 домогосподарств по всій Україні, період жовтень-грудень 2018 г.) в 2018 році 70,1% домогосподарств мають один телевізор, 23,3% - два, а 6,5% - три і більше», - повідомляє ресурс.

Що стосується шанувальників традиційного телеперегляду, більша частина (38%) вважає за краще супутникове ТБ, ще 29% - кабельне, 28% - цифру і всього 4,5% - IPTV. Варто зазначити, що майже 28% всіх домогосподарств все ще використовує аналоговий тип прийому сигналу.

Нагадаємо, минулого тижня Державна служба статистики публікувала нові дані про кількість абонентів платного телебачення в Україні. Всього до таких сервісів підключені 2,904 млн. користувачів. З них 2,542 млн. - дивляться кабельне ТБ, 81,3 тис. - супутникове, а ще 281,1 тис. - платне інтерактивне ТБ.

Лада Васюкова

30 травня, 2019.



RATVODДата: Понеділок, 01.07.2019, 23:30 | Повідомлення # 22
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
Французькі медіахолдинги заявили про успіх

в боротьбі з
піратами спортивного контенту




За підсумками розгляду спільної заяви, поданої компаніями Canal + Group, beIN Sports і RMC Sport
за підтримки Асоціації по боротьбі з піратством аудіовізуального контенту (ALPA),
і попереднього розслідування, проведеного Групою по боротьбі з кіберзлочинністю
відділу розслідувань при Національної жандармерії французького міста Ренн, особи,
обвинувачені в адмініструванні ресурсу beinsport-streaming.com і заарештовані в червні 2018 року,
незабаром постануть перед виправним трибуналом
.

Про це пише Advanced Television.

Закрита владою платформа beinsport-streaming.com об'єднувала близько двадцяти піратських сайтів, через які велася потокова трансляція безлічі спортивних програм і спортивних заходів, отримана нелегально від провідних спортивних телеканалів Франції.

Протягом останнього півроку роботи сайтів beinsport-streaming.com їх щомісяця відвідувало близько 500 000 користувачів. Адміністратори ресурсів непогано заробляли на розміщенні рекламних банерів.

Правоохоронці вилучили у зловмисників чималі грошові суми. Серед звинувачень, які можуть бути висунуті проти зловмисників, - створення організованої групи з розповсюдження контрафактної продукції, а також участь у відмиванні грошей з обтяжуючими обставинами. Обвинуваченим загрожує тюремне ув'язнення на термін в 10 років і штраф в розмірі 750 000 євро.

У компаніях ALPA, beIN Sports, Canal + Group і RMC Sport схвалили роботу, виконану Групою по боротьбі з кіберзлочинністю. На думку представників даних компаній, піратство в сфері спортивного контенту є зростаючою багатогранною загрозою, яка зачіпає всю спортивну екосистему - починаючи від професійного і закінчуючи аматорським спортом, а також індустрію медіа і платного телебачення.

«Всі учасники ринку повинні створити єдиний фронт боротьби проти тих, хто займається незаконним розповсюдженням об'єктів інтелектуальної власності правовласників і мовників», - йдеться в заяві компаній.

Борис Скуратівський

01 липня, 2019.



RATVODДата: П`ятниця, 05.07.2019, 22:50 | Повідомлення # 23
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
Нацрада роздасть 35 вільних частот

для
регіональних телеканалів




Національна рада з питань телебачення і радіомовлення
організовує конкурс на роздачу частот для 35 регіональних телеканалів.


Про це пише МедиаНяня.

Згідно з даними, в ході конкурсу будуть роздані частоти каналам п'ятого мультиплексу в 11 містах України. В цілому, в Дніпропетровській області буде виставлено 20 частот, в Київській - 6, в Запоріжжі - 4, в Харкові -3 і 2 в Чернівцях.

Обов'язковою умовою для каналів-претендентів буде розміщення інформаційних і соціально важливих передач на місцеву тематику. Дата проведення конкурсу поки не повідомляється.

Нагадаємо, Нацрада не збирала засідання з кінця травня. Збори кворуму доводилося переносити більше місяця в зв'язку з указами Петра Порошенка про звільнення-призначення членів ради і скасуванням вищезазначених рішень новим Президентом Володимиром Зеленським, а також з огляду на ухід деяких осіб у відпустку.

Лада Васюкова

05 липня, 2019.



RATVODДата: Понеділок, 06.07.2020, 21:01 | Повідомлення # 24
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24602
Статус: Оффлайн
Телеканали можуть платити до 1,5 млн грн

провайдерам за доступ до глядачів



Фото: Stern

Поширена в Україні практика виплат провайдерам за включення телеканалів
в пакети послуг може обходитися останнім в 1,5 мільйона гривень в місяць
.


Про це пише НВ Бізнес.

За словами керівника напряму ТВ-рішень компанії Cosmonova Максима Кравчука, «плата за глядача» - явище досить часте в Україні. В основному, до таких дій вдаються новинні канали.

А як каже експерт ТВ-ринку Олександр Глущенко, за включення в мережі провайдера часто платять «партійні» і релігійні телеканали, а також телемагазини. Більше того, вони навіть уточнюють номер каналу і частоту ретрансляції, оплачуючи на роки вперед, щоб гарантовано отримати доступ до глядача.

Відзначається, що за таку послугу окремі телеканали платять провайдерам від 10 до 50 копійок на місяць за одного абонента. За підрахунками медіаюриста Андрія Соломахи, якщо телеканал націлився на 50% всього населення країни, присутність у кабельних мережах обійдеться йому 750-850 тисяч гривень щомісяця.

«При бажанні максимально «відпрацювати аудиторію» телеканал буде витрачати близько 1,5 мільйона гривень в місяць за присутність у кабельних мережах ТВ-провайдерів», - пише ресурс.

Лада Васюкова

06 липня, 2020.



Форум TV-SAT » « Все про Телебачення » » Історія і розвиток телебачення » Інформаційні новини телебачення
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2020