FORUM TV-SATПонеділок
24.02.2020, 16:13

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Інформаційні новини SAT TV
Інформаційні новини SAT TV
marsДата: Вівторок, 28.04.2009, 22:42 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 98
Статус: Оффлайн
Інформаційні новини

мовлення SAT TV




Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
RATVODДата: Понеділок, 28.01.2019, 20:37 | Повідомлення # 961
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
Телеканал History2 може розпочати мовлення

в мережах платного телебачення
України




Реалізацію на українському ринку здійснить MBG Ukraine.


Про це в бліц-інтерв'ю для Детектор Медіа повідомила глава компанії Катерина Федорова.

«Для каналу History2 (H2) готується російська доріжка на європейській версії - тоді канал стане доступним і для України, після проходження процедури внесення до списку адаптованих каналів», - прокоментувала Федорова.

Також вона розповіла про те, як можна збільшити доходи українських правовласників. За її словами, ефективна боротьба з піратством, андеррепортінгом і кардшарінгом може посприяти зростанню прибутку приблизно на 70%.

«За нашими підрахунками, чисте піратство з боку провайдерів - це близько 15-20% від поточних обсягів ринку. Припинення андеррепортінгу може збільшити дохід правовласників на 40%. Припинення кардшарінгу додасть ще 15-20%», - пояснила глава MBG.

Нагадаємо, Media Broadcasting Group Limited (MBG) - це російська компанія, яка представляє провідні супутникові телеканали в країнах СНД. Українська філія, ТОВ «Медіа Бродкастінг Груп Україна», представляє на місцевому ринку іноземні телеканали History і Euronews.

Лада Васюкова

28 січня, 2018.



RATVODДата: Понеділок, 04.02.2019, 23:10 | Повідомлення # 962
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
Нацрада звільнила іноземні телеканали

від мовних квот




Нацрада з питань телебачення і радіомовлення винесла
нову редакцію проекту Порядку адаптації іноземних телеканалів.


Згідно з документом, зарубіжні мовники позбавлять від обов'язкового запуску українських доріжок. Про це пише Телекритика.

Як повідомив член Нацради Сергій Костинський, регулятор таким чином пішов назустріч іноземним телеканалам, оскільки правовласники вкладають чималі гроші в адаптацію мовлення на території України.

Виходячи з цього, проект було винесено на публічне доопрацювання. Представники зарубіжних каналів спільно з Нацрадою протягом місяця утворюють групу, яка і займеться зміною і поправкою документа.

Уточнюється, що залучати іноземні телеканали до обов'язкового використання україномовних доріжок не будуть. Щодо цього питання планується створення окремого законопроекту.

У той же час представники Нацради висловлюють побоювання з приводу обмеження доступу до документа в Міністерстві юстиції, оскільки деякі його норми не відповідають законодавству. Однак, якщо Мін'юст не пропустить проект, регулятор готовий підтримати таку позицію.

Нагадаємо, раніше Мін'юст не підтримав складений Нацрадою План розвитку національного телерадіоінформаційного простору. Причиною стала наявність в ньому пункту про запуск платного пакету «Зеонбуду».

Лада Васюкова

04 лютого, 2019.



slavasamДата: П`ятниця, 15.02.2019, 20:34 | Повідомлення # 963
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1913
Статус: Оффлайн
UATV запустили в мережах кабельного мовлення Білорусі


Жителі Білорусі тепер можуть дивитися телеканал UATV в кабельних мережах. Про це пише офіційний сайт мовника.

Згідно з даними, канал доступний абонентам операторів «Сучасні електронні технології» та «Ефір». Надалі планується підключення ще до кількох кабельних мережах.

Гендиректор ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» Людмила Березовська висловила надію, що UATV буде не єдиним українським телеканалом на території Білорусі. Оскільки контент нашого виробництва викликає значний інтерес білорусів, очікується, що канали-колеги незабаром приєднаються до іновещателю.

«Насправді, UATV став першим українським телеканалом, який увійшов в кабельні мережі Республіки Білорусь. Але я впевнена, що за ним підуть і інші українські телеканали, оскільки попит на інформацію з України та про Україну з боку білоруського глядача - величезний », - поділилася Березовська.

Нагадаємо, минулого місяця український канал іномовлення UATV отримав дозвіл на поширення в Білорусі. Наказ був підписаний міністром інформації Олександром Карлюкевічем.
джерело
slavasamДата: Четвер, 21.02.2019, 21:48 | Повідомлення # 964
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1913
Статус: Оффлайн
Нацрада заборонила канал TV XXI в Україні




Нацрада України з питань телебачення і радіомовлення вилучила
телеканал TV XXI з переліку дозволених в Україні іноземних програм.


З'ясувалося, що мовник не відповідає нормам Євроконвенції про транскордонне телебачення і законодавству України. Про це член регулятора Сергій Костинский пише в Facebook.

Згідно з даними, TV XXI, що має юрисдикцію Латвії, віщав на території України з 2008 року. Однак запит Нацради до латвійського регулятора показав, що телеканал позбавили місцевої ліцензії ще в минулому році, а поточний дозвіл на мовлення він отримав від Роскомнадзору.

Крім того, в ефірі TV XXI була виявлена ​​російська регіональна реклама з оплатою в рублях і посиланням на російський сайт, що трактується Законодавством України як загроза національним інтересам.

Виходячи з перерахованих вище обставин, члени Нацради прийняли одноголосне рішення про заборону ретрансляції телеканалу на території України.

джерело
RATVODДата: Понеділок, 25.02.2019, 18:26 | Повідомлення # 965
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
FILMUADrama мовитиме в Білорусі



Дозвіл на мовлення українському телеканалу видало Міністерство інформації.


Таким чином FILMUADrama увійшов до списку чотирьох іноземних каналів, які отримали в недавньому часі ліцензію на поширення контенту на території Білорусі. Про це пише TVnews.by.

Повідомляється, що крім українського «серіального» телеканалу на території Республіки тепер можуть віщати анімаційні канали Ani і NickToons, а також інформаційно-культурний канал МІР24.

FILMUADrama - це телеканал однієї з найбільших кіностудій України - Film.UA. Його основний контент складають серіали, мелодрами і повнометражні фільми-драми.

Нагадаємо, нещодавно дозвіл на мовлення в Білорусі отримав український телеканал іномовлення UATV. Він був запущений в мережах місцевих кабельних провайдерів.

Лада Васюкова

25 лютого, 2019.



slavasamДата: Понеділок, 04.03.2019, 21:11 | Повідомлення # 966
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1913
Статус: Оффлайн
Російський військовий канал «Перемога»

отримав ліцензію на мовлення




Телеканал, приурочений 75-річчю перемоги у Великій Вітчизняній війні,
запустять в мережах кабельних і супутникових операторів на території РФ
.


Про це повідомляє прес-служба мережі «Цифрове Телесімейство».

«Ми раді почати 2019 й рік з доброї новини. Наш новий канал «Перемога» викликав інтерес і отримав схвалення всіх наших партнерів-операторів кабельного та супутникового телебачення. Ми отримуємо численні запити на підключення каналу від операторів з усієї країни. Для нас це дуже важливо, тому що в непростий ринкової ситуації сприяння з боку операторів допомагає нам знаходити ресурси для створення для каналу нового контенту, орієнтованого в першу чергу на аудиторію від 14 до 44 років. Ми дякуємо всім за підтримку такого значимого соціального проекту! », - поділився гендиректор компанії« Перший канал. Всемирная сеть »Олексій Єфімов.

Як повідомлялося раніше, канал планують запустити до 75-річної річниці перемоги у Великій Вітчизняній війні, яке країни СНД відзначать в 2020 році. «Перемога» буде транслювати сюжети, що ілюструють реалії тих часів, історичні кадри, розслідування, засновані на недавно оприлюднених документах, а також реконструкції військових подій.

Почати повноцінне мовлення телеканалу планувалося з квітня 2019 року.

джерело
RATVODДата: Середа, 06.03.2019, 21:22 | Повідомлення # 967
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
Нацрада заборонила RTVI в Україні

ще на рік




Нацрада з питань телебачення і радіомовлення провела повторну перевірку каналу RTVI.


В результаті моніторингу регулятор прийняв рішення призупинити роботу іноземного телеканалу на території України ще на рік. Про це сказано на сайті Нацради.

Повідомляється, що півроку тому телеканал RTVI припинив мовлення на території України на вимогу Нацради, оскільки систематично порушував норми українського Законодавства. Зокрема, в ефірі були помічені особи, що відносяться до Списку, що загрожують національній безпеці країни, а також відкрите розпалювання ворожнечі і пропаганду війни.

Після цього регулятор неодноразово звертався до дистриб'ютора телеканалу з проханнями врегулювати контент і привести його у відповідність з нормами Євроконвенції про транскордонне телебачення та Законодавства України. Однак правовласник запевняв, що вважає достатнім дотримуватися положень тільки європейського документа, вважаючи його юридичну силу вище. При цьому все ж пообіцяв мінімально дотримуватися вимог ЗУ.

У підсумку, моніторинг ефіру RTVI, що відбувся недавно, показав, що канал не навів свою діяльність у відповідність з поставленими нормами і продовжує порушувати Законодавство України. Виходячи з цього, Нацрада прийняла рішення припинити ретрансляцію мовника на території країни строком ще на рік.

Нагадаємо, нещодавно через порушення норм Євроконвенції і Законодавства України Нацрада вилучила з переліку дозволених іноземних програм телеканал TV XXI.

Лада Васюкова

06 березня, 2019.



RATVODДата: П`ятниця, 08.03.2019, 17:18 | Повідомлення # 968
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
ЕС інформуватиме росіян

про події за допомогою нового каналу




Євросоюз планує запуск російськомовного телеканалу.


Новий мовник буде доносити до росіян європейську адаптацію подій з усього світу, пише Телеспутнік.

Повідомляється, що на даний момент проект телеканалу знаходиться на заключних етапах доопрацювання. Знімальні групи європейського мовника планується розмістити у всіх регіонах Росії. Фінансування каналу взяв на себе сам Євросоюз спільно з інвесторами. За їх підрахунками, проект окупить себе вже через кілька років після запуску.

Перший час проект буде працювати тільки в мережі інтернет. Творці розраховують на увагу до свого каналу близько 18% всієї російської аудиторії.

Нагадаємо, днями дослідницька компанія Mediascope оприлюднила статистичні дані, згідно з якими російські глядачі стали приділяти перегляду телеканалів менше часу. В середньому, добовий перегляд телевізора скоротився за рік на 8 хвилин - з 238 хвилин до 230.

Лада Васюкова

07 березня, 2019.



RATVODДата: П`ятниця, 15.03.2019, 18:20 | Повідомлення # 969
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
Ізраїльський оператор Yes відмовиться

від
супутникового мовлення на користь OTT TV



Фото: Sad Satellite by John Gomez

Телекомунікаційна група Bezeq буде поступово згортати мовлення через супутник,
віддавши перевагу розвитку технологій потокового OTT-мовлення в інтернеті.


Компанія Yes, що входить в групу Bezeq Israeli Telecommunication, заявила про наміри згорнути передачу контенту через супутник. Представник Bezeq повідомив Тель-авівську фондову біржу про те, що рада директорів компанії ухвалила рішення компанії Yes перевести свою діяльність з сектора супутникового мовлення в сектор потокового OTT-мовлення в мережі інтернет, вказавши на те, що даний план буде реалізовуватися поетапно, протягом декількох найближчих років.

Відповідно до цього рішення, «компанія Yes буде продовжувати відстежувати умови на ринку, розвиток конкурентного середовища і технологій, а також часто перевіряти впровадження нових процедур та відстежувати зміни ... в повній відповідності з потребами клієнтів і зобов'язаннями компанії регуляторного та іншого характеру».

У Yes прийняли дане рішення виходячи з тенденцій розвитку ринку телевізійного контенту, зокрема - зменшення кількості перешкод, змін в ланцюжку формування вартості і звичок споживачів, а також входження на ринок нових гравців, що засновують свою діяльність на потокових OTT-технологіях.

Заява, зроблена групою Bezeq Israeli Telecommunication і її дочірньої мовною компанією Yes щодо відмови від супутникового мовлення на користь передачі контенту через інтернет привело до падіння на 10% вартості акцій компанії Spacecom.

Yes є другим за величиною клієнтом супутникового оператора Spacecom і основним по значущості орендарем ємностей супутників, розташованих в орбітальній позиції 4 західної довготи.

У своєму повідомленні для інвесторів компанія вказала на те, що перехід з супутника в інтернет є довгостроковим поетапним процесом, який може тривати кілька років і вимагати затвердження з боку регуляторних органів.

У свою чергу в Spacecom підкреслили, що паралельно з тісною співпрацею з компанією Yes оператор продовжує реалізацію своїх бізнес планів і просування до поставлених цілей. Серед них, зокрема, майбутній запуск супутника Amos 17, який буде обслуговувати клієнтів в Африці, Європі та на Близькому Сході, а також проект будівництва нового супутника, призначеного для роботи в орбітальній позиції 4 західної довготи.

Компанія Yes орендує ємності даних супутників для мовлення на територію Ізраїлю на умовах довгострокового контракту з компанією Spacecom. У 2017 році даний контракт приніс Spacecom дохід на суму в 21.75 мільйона доларів, що становить 29.4% всього доходу компанії за вказаний рік.

Найбільшим клієнтом компанії Spacecom є ізраїльський уряд, співпраця з яким принесла компанії в 2017 році 23.7 мільйона доларів доходу. Дана сума може бути розподілена між двома орбітальними позиціями: 15.9 мільйона доларів уряд Ізраїлю заплатив за використання ємностей супутників в позиції 4 західної довготи і 7.8 мільйона доларів - за використання ємностей в позиції 65 східної довготи.

Згідно з умовами угоди, підписаної між компаніями Spacecom і Yes, остання використовує ємності двох супутників. Супутник Amos 7 був орендований компанією Spacecom у компанії AsiaSat в 2017 році на термін в 4-5 років після втрати супутника Amos 6, який був знищений під час вибуху ракети на стартовому майданчику.

Контракт, підписаний між компаніями Yes і Spacecom, діє до 31 грудня 2028 року, проте його дія може бути припинена і раніше за умови виплати компенсації компанії Spacecom. Розрив контракту без вагомих підстав передбачає виплату компанією Yes 55% від суми плати, що залишилася, за використання ємностей супутників Amos 8 і Amos 3, а також 100% від вартості використання ємностей супутника Amos 7.

Супутник Amos 7 є дорогим тимчасовим рішенням, яке компанія Spacecom була змушена прийняти в очікуванні запуску нового супутника Amos 8, будівництво якого вже було відкладена на рік. У березні 2018 року компанія Spacecom підписала угоду про покупку супутника у американської компанії Loral Space and Communications. Однак тиск на міністрів ізраїльського уряду, який вчинили співробітники компанії Israel Aerospace Industries (IAI) призвів до того, що було прийнято рішення відмовитися від покупки супутника у американської компанії і побудувати його в Ізраїлі.

У той же час уряд Ізраїлю поки не поспішає з прийняттям рішення про виділення IAI додаткової суми в розмірі сотень мільйонів шекелів для побудови супутника Amos 8, в результаті компанія Spacecom опинилася в дуже скрутному становищі.

У рамковій угоді з Yes компанія Spacecom давала зобов'язання, що супутник Amos 8 почне надавати послуги в лютому 2021 року. Якщо до червня 2019 року не буде підписано будь-якої зобов'язуючої угоди з виробником супутників, компанія може розірвати угоду на початку 2021 року, повідомивши про це до березня 2020. Якщо вона не зробить цього, Spacecom може розірвати контракт з AsiaSat і надавати компанії Yes послуги виключно з використанням транспондерів супутника Amos 3, термін експлуатації якого завершується в першому кварталі 2026 року.

Борис Скуратівський

15 березня, 2019.



RATVODДата: Середа, 20.03.2019, 09:12 | Повідомлення # 970
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
В Індії два оператори супутникового телебачення

ведуть переговори про злиття




Airtel Digital TV і Dish TV продовжують переговори про злиття.


Очолювана Суніл Бхарти Мітталом компанія Bharti Airtel не тільки збільшує масштаби свого бізнесу в сегменті широкосмугового інтернету, але також намагається зміцнити свою присутність в DTH-секторі Індії. Зокрема, Міттал почав переговори про злиття з компанією Dish TV.

У публікації видання Economic Times йдеться, що в даний час учасники переговорів лише придивляються один до одного. Видання також повідомляє з посиланням на власні джерела про те, що основна ідея консолідації бізнесу полягає в тому, щоб спільними зусиллями протистояти натиску з боку компанії Jio. Якщо учасники переговорів зможуть прийти до консенсусу, об'єднане підприємство може стати найбільшою в світі компанією по дистрибуції телевізійного контенту з абонентською базою в 38 мільйонів передплатників і часткою на DTH ринку Індії в 61%.

Процес консолідації в DTH-сегменті на ринку Індії почався з масштабного угоди про злиття, укладеного компаніями Dish TV і Videocon d2h.

Раніше компанія Airtel вела переговори з іншим провідним гравцем на ринку послуг DTH - компанією Tata Sky, однак тоді сторонам не вдалося прийти до якої-небудь угоди.

Згідно з даними за станом на вересень 2018 року, якими володіє індійський регулятор TRAI, об'єднана компанія Dish TV і Videocon d2h займає перше місце на ринку - з часткою в 37%. Далі йдуть Tata Sky (27% ринку) і Airtel Digital TV (24%).

У третьому кварталі число абонентів компанії Dish TV досягло позначки в 23,6 мільйона. У той же час абонентська база Airtel Digital TV налічувала 15 мільйонів чоловік. Втім, показник ARPU у компанії Airtel Digital TV був вище, ніж у Dish TV: 231 рупія проти 200.

Борис Скуратівський

19 березня, 2019.



slavasamДата: Четвер, 28.03.2019, 21:38 | Повідомлення # 971
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1913
Статус: Оффлайн
Другий шанс: Нацрада скасувала заборону

каналу «Наше улюблене кіно»




Нацрада з питань телебачення і радіомовлення скасувала заборону
телеканалу «Наше улюблене кіно» на території України.


Інформація про це розміщена на сайті регулятора.

Згідно з даними, представник телеканалу в Україні «Компанія Сонар» повідомила Нацраді про те, що юрособа «RTVD VIDEO-UND FILMPRODUKTIONSGESELLSCHAFT MBH» не є правовласником каналу. На даний момент «Наше улюблене кіно» належить «RICHMOND International Enterprises Limited».

Це означає, що всі попередження і повідомлення про зафіксовані в роботі каналу порушення не знайшли фактичного адресата, оскільки направлялись неактуальному власнику.

У зв'язку з цим Нацрада вирішила скасувати заборону на трансляцію каналу «Наше улюблене кіно» в Україні і дати мовнику другий шанс, направивши повідомлення про порушення чинному правовласнику.

Нагадаємо, на початку лютого Нацрада прийняла рішення про тимчасову заборону трансляції телеканалу «Наше улюблене кіно» в Україні. Таке рішення було прийнято в зв'язку з неодноразовою фіксацією в його ефірі фільмів і акторів, заборонених на території країни.

Лада Васюкова

28 березня, 2019.

RATVODДата: Четвер, 11.04.2019, 10:29 | Повідомлення # 972
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
У Росії розпочав мовлення

телеканал
«Перемога»




"Перший канал. Всесвітня мережа» спільно з «Ростелекомом» запустили телеканал «Перемога».


Канал, приурочений 75-річчю перемоги у Великій Вітчизняній війні, з'явився в мережах кабельних і супутникових операторів на території РФ, передає ТАСС.

Новий телеканал транслює сюжети, що ілюструють реалії воєнних часів, історичні кадри, розслідування, засновані на недавно оприлюднених документах, а також реконструкції військових подій.

«Різноманіття жанрів і форматів, спецпрограмування і адресний контент забезпечують інтерес до телеперегляду максимально широкої аудиторії незалежно від соціального і демографічного цензу», - прокоментував «Перший канал. Всесвітня мережа".

Нагадаємо, ліцензія на мовлення телеканалу «Перемога» була видана в минулому місяці.

Лада Васюкова

10 квітня, 2019.



RATVODДата: Четвер, 11.04.2019, 20:49 | Повідомлення # 973
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
Мінус один: «Гумор Box» заявив

про припинення мовлення




«Гумор Box» повідомив про припинення діяльності.


Телеканал зупинить мовлення з 1 травня, передає Кабельник.

«Гумор Box» з'явився в 2004 році. Разом з MusicBoxGold, RussianMusicBox він входив до холдингу Music Box.

Спочатку канал мав інтерактивний формат: глядачі голосували за ролики, які в наслідку формували ефір. Через чотири роки після запуску «Гумор Box» реформатіровалі, додавши в сітку контент власного виробництва.

Гумористичний канал віщав на території Росії, країн СНД і Балтії, Туреччини, Єгипту, Німеччини, ОАЕ, Великобританії, Іспанії, Ізраїлю та інших країн.

Нагадаємо, днями в Росії запустили телеканал «Перемога». Канал, приурочений 75-річчю перемоги у Великій Вітчизняній війні, з'явився в мережах кабельних і супутникових операторів.

Лада Васюкова

11 квітня, 2019.

RATVODДата: Понеділок, 15.04.2019, 18:50 | Повідомлення # 974
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
Чехія: M7 Group поглине

оператора супутникового телебачення
UPC




Чеський антимонопольний орган - Бюро захисту конкуренції (UOHS) - остаточно
схвалив покупку оператора супутникового телебачення UPC DTH компанією M7 Group.


Про це пише Broadband TV News.

У рішенні Бюро йдеться, що M7 Group вже працює на ринку Чехії через DTH-платформу Skylink, при цьому M7 Group управляє DTH-платформою під брендом freeSAT. Отже, діяльність двох компаній перетинається горизонтально в сфері надання роздрібних послуг платного телебачення.

Однак, з урахуванням тенденції до зниження їх частки на ринку, покупка платформи зможе лише трохи збільшити цю частку, при цьому вони будуть і далі мати справу з жорсткою конкуренцією з боку таких провайдерів, як UPC, O2, Digi CZ і T-Mobile.

Таким чином, в Бюро не бачать істотних загроз для конкуренції на ринку.

Борис Скуратівський

15 квітня, 2019.

RATVODДата: Вівторок, 23.04.2019, 19:54 | Повідомлення # 975
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24369
Статус: Оффлайн
Тепер красиво: У Мінську прибрали

супутникові антени з будинків




У Мінську відреагували на заклики влади до демонтажу супутникових антен.


Сьогодні, 23 квітня, в центрі столиці робочі прибрали «неналежні» тарілки з фасадів будинків, передає TUT.by.

Повідомляється, що заходи були прийняті в рамках підготовки до ІІ Європейських ігор. Ліквідації були схильні тільки конструкції, встановлені незаконно. «Легальні» тарілки робітники не чіпали.

Нагадаємо, в лютому заступник мера Мінська Олександр Дорохович заявив, що супутникові антени і кондиціонери, розміщені на фасадах будинків, спотворюють зовнішній вигляд вулиць, зокрема особливо значущих культурно-архітектурних зразків Мінська.

За його словами, уряд, закликаючи до демонтажу таких конструкцій, діє в інтересах «естетизації міського середовища».

Лада Васюкова

23 квітня, 2019.



Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Інформаційні новини SAT TV
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2020