FORUM TV-SATП`ятниця
26.02.2021, 18:33

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Канали НОВИН на SAT TV
Канали НОВИН на SAT TV
marsДата: Вівторок, 28.04.2009, 21:44 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 98
Статус: Оффлайн
Канали Новин

на SAT TV


Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
RATVODДата: Четвер, 01.12.2011, 12:55 | Повідомлення # 31
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Ідею створення Євразійського ТВ реалізують

- казахстанський чиновник




Ідея створення міждержавного Євразійського телеканалу за типом "Євроньюс" знайде своє втілення в найближчому майбутньому,
упевнений заступник глави адміністрації президента Казахстану Баглан Майлибаев.




"Наш президент Нурсултан Назарбаєв у своїй статті в" Известиях "сказав про те, що необхідно створювати телеканал" Евразія24 "по аналогії з" Євроньюс ". Це можна робити і на базі" Світу "(міждержавна телерадіокомпанія" Мир ") і на новій основі . Ідея офіційно запропонована і думаю, що вона знайде своє продовження ", - сказав Маглаев, відповідаючи на запитання РІА Новини про можливі нові способи інформаційної інтеграції країн простору СНД.

Він також повідомив, що проходить в Астані 21-22 листопада Форум європейських і азіатських медіа (ФЕАМ) має спільні цілі і перегукується з проводяться в Казахстані щорічно Євразійському медіафоруму.

"Дуже важливо, що форум проходить саме в Астані, оскільки вона є важливим перехрестям світу. Це місто, яке може дати дійсно нові враження. На жаль, не часто проходять такі, ініційовані з Москви заходи, але думаю, що належить гарний початок", - вважає він.

У п'ятницю в Москві президенти Росії, Білорусії і Казахстану Дмитро Медведєв, Олександр Лукашенко і Нурсултан Назарбаєв підписали декларацію про євразійську економічної інтеграції - "дорожню карту" інтеграційного процесу, кінцевою метою якого проголошується створення Євразійського економічного союзу.

Ідею Євразійського Союзу (ЕАС) запропонував ще в 1994 році президент Казахстану Нурсултан Назарбаєв. На початку жовтня 2011 року в своїй статті для "Известий" російський прем'єр-міністр Володимир Путін написав, що основою для формування Євразійського союзу стануть у перспективі створювані Росією, Білоруссю і Казахстаном Митний союз і Єдиний економічний простір. У статті зазначалося, що ЕАС не буде ні новим СРСР, ні заміною СНД, але ефективною "зв'язкою" між Європою та Азіатсько-Тихоокеанським регіоном, з тісною координацією економічної та валютної політики. Також на сторінках "Известий" своє бачення майбутнього союзу виклали президент Казахстану Нурсултан Назарбаєв і президент Білорусі Олександр Лукашенко.

Шостий Форум європейських і азіатських медіа (ФЕАМ), незмінним організатором якого є медіахолдинг РИА Новости, проходить в Астані (Казахстан) 21-22 листопада під девізом "20 років незалежності: ЗМІ та суспільство".

У форумі беруть участь понад 250 представників мас-медіа з країн СНД, Балтії та Грузії, у тому числі керівники ЗМІ та провідні топ-менеджери медіаіндустрії пострадянського простору, блогери, експерти, аналітики. В якості спеціального гостя запрошений кінорежисер Микита Міхалков.

Інформаційними партнерами ФЕАМ-2011 виступають міждержавна телерадіокомпанія "Мир", російська державна радіомовна компанія "Голос Росії", медіахолдинг "Нур медіа", республіканська газета "Казахстанська правда", республіканський телеканал "Хабар", а також інформаційне агентство "Казінформ".

ФЕАМ вперше був проведений агентством РІА Новини в 2006 році. Метою заходу було об'єднання журналістської спільноти колишніх республік СРСР. Сьогодні ФЕАМ - це унікальний майданчик, що не має аналогів на пострадянському просторі, яка дозволяє представникам ЗМІ з країн СНД, Балтії та Грузії обговорювати і прогнозувати процеси розвитку медіасфери, а також обмінюватися досвідом. Форум проводиться за фінансової підтримки Федерального агентства по друку і масовим комунікаціям.

Географія форуму постійно розширюється. Торік ФЕАМ проходив у Києві. До цього чотири роки поспіль Москва приймала представників медіаспільноти.

АСТАНА, 21 листопада - РІА Новини, Дмитро Михальов.


kozakuaДата: Четвер, 12.01.2012, 17:03 | Повідомлення # 32
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 3493
Статус: Оффлайн
В украинских теленовостях появится обязательный сурдоперевод




Верховная Рада Украины приняла закон, обязывающий все государственные и коммунальные телеканалы сопровождать выпуски новостей сурдопереводом. Об этом сообщается на сайте Рады.

Кроме того, сурдопереводом должны сопровождаться все официальные сообщения органов государственной власти. Принятие поправок к закону "О телевидении и радиовещании", как заявили депутаты, обусловлено необходимостью поддержать права глухих граждан. По данным парламентариев, ни у одного из каналов, которые вещают на Украине, в лицензии не предусмотрена адаптация передач для глухих людей. "Глухих на Украине тотально не слышат," - говорится в пояснительной записке к закону.

За принятие закона об обязательном сурдопереводе в теленовостях проголосовали 312 депутатов из 450. Закон вступит в силу с момента его опубликования.

Помимо закона о сурдопереводе украинские депутаты также приняли поправки к закону "О телевидении и радиовещании", запретив трансляцию передач, в которых "телезрителям и радиослушателям предоставляются услуги по ворожению и гаданию, а также платные услуги в сфере народной медицины". Реклама ворожения и гадания была также запрещена.


Джерело


Dreambox DM 7020 HD, Dreambox DM 800 HD Se HDD 2.5" 500 GB,AzBoX Elit HD HDD 3.5" 2 ТB ,DRE 4000
(90,85,80,75,66,60,53,39,36,31,19,16,13,9,4.8E - 4W)
RATVODДата: Четвер, 14.08.2014, 13:00 | Повідомлення # 33
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Більшість росіян хоче отримувати

альтернативну інформацію про події в
Україні




Майже 58% респондентів відповіли позитивно на запитання «Чи потрібна вам інформація про події в країні і в світі та її оцінки з інформаційних джерел, які висвітлюють ці події з інших позицій, ніж основні канали російського телебачення?», пише tvrain.ru

При цьому 35% опитаних вважає, що в цьому немає необхідності. На питання «Чи є у вас можливість отримувати інформацію про події та їх оцінки з інформаційних джерел, які висвітлюють ці події з інших позицій, ніж основні канали російського телебачення?», 53% респондентів позитивно.

На питання соціологів «Як ви вважаєте, чи втручається зараз Росія в події в Україні?» Третина опитаних (33%) відповіла «ні, і правильно робить». Чверть респондентів (24%) відповіла, що Росії слід було б втрутитися, але вона цього не робить. 15% опитаних вважає, що Росія втручається у справи України, хоча цього і не варто було б робити.

Опитування проведене 1-4 серпня 2014 за репрезентативною всеросійською вибіркою міського і сільського населення серед 1600 осіб у віці 18 років і старше в 134 населених пунктах 46 регіонів країни. Розподіл відповідей наводиться у відсотках від загального числа опитаних разом з даними попередніх опитувань. Статистична похибка даних цих досліджень не перевищує 3,4%



slavasamДата: Четвер, 27.11.2014, 08:15 | Повідомлення # 34
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1942
Статус: Оффлайн
«Громадське ТБ» встановило світовий рекорд

показу у прямому ефірі на YouTube


Український телеканал «Громадське ТБ» став цього року найбільшим каналом в історії YouTube за кількістю годин, показаних у прямому ефірі. Про це повідомляє інтернет-видання AIN.ua за результатами дослідження Google, яке сьогодні, 26 листопада, компанія повідомила на презентації, присвяченій дворіччю запуску YouTube і партнерської програми в Україні.
Ролики телеканалу переглянули 126 млн разів, а у YouTube-каналу «Громадського ТБ» налічується 307 тисяч передплатників.

«Громадське ТБ» також з великим відривом лідирує в українському сегменті YouTube серед новинних ресурсів. За кількістю передплатників на другому місці йде ТСН, потім - 5 канал, телеканал Миколи Княжицького «Eспресо.TV».
За два роки в Україні з'явився цілий ряд цікавих проектів, які знайшли свою аудиторію не тільки серед українських, а й зарубіжних користувачів.

Серед дитячих каналів також намітилася четвірка лідерів переглядів українського сегменту YouTube - це «Барбоскіни», «Лунтік», «Маша і Ведмідь» і «Фіксікі».

Серед каналів, що поставляють розважальний контент на першому місці шоу «Все буду добре», за ним йдуть «The X Factor» і «СТБ онлайн». Ролики першої п'ятірки рейтингу в цілому подивилися більше 300 млн разів.

Компанія Google також представила кілька цікавих фактів про український сегмент YouTube:
-українські користувачі дивляться більше 4,4 млн. годин відео у день на YouTube, 25% з них - перегляди на мобільних пристроях і планшетах;
-кількість годин українського контенту, який дивляться кожен місяць, виросла з жовтня 2013 на 37%;
-щомісячні перегляди українських партнерів з жовтня 2013 виросли на 28%;
-з початку року доходи українських партнерів збільшилися на 22%.


джерело
RATVODДата: Вівторок, 13.01.2015, 17:56 | Повідомлення # 35
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Український Euronews готують до закриття



Україна заборгувала каналу майже 11 млн євро


Державний комітет телебачення і радіомовлення ініціював припинення роботи україномовної версії телеканалу Euronews.

Відповідний проект розпорядження уряду 25 грудня був оприлюднений на сайті комітету.

Згідно з ним, Національна телекомпанія України має розірвати ліцензійну угоду з міжнародним телеканалом про створення українськомовні версії. Крім того, НТКУ зобов'язана буде припинити виробництво українськомовні контенту і продати 2950 іменних акцій (1%) акціонерного товариства з обмеженою відповідальністю Euronews, які належать НТКУ.

Міністерство фінансів, згідно з проектом розпорядження, повинно було передбачити в держбюджеті на 2015 рік виділення коштів на погашення заборгованості НТКУ перед Euronews.

У пояснювальній записці до проекту документа нагадується, що в жовтні 2010 року було підписано угоду між НТКУ та Euronews, в якій сторони зобов'язалися робити два україномовних каналу Euronews - НТКУ створювала українську версію телеканалу, а Euronews транслював свої передачі з україномовною звуковою доріжкою. Наголошується, що Euronews повинна була припинити трансляцію в Україні своєї версії російською мовою, проте цього не зробила.

При цьому НТКУ зобов'язалася щорічно сплачувати ліцензійний внесок. За запуск проекту було сплачено з державного бюджету 5,5 млн євро, наступні внески НТКУ становили близько 7 млн євро на рік. Ліцензійний внесок НТКУ є одним з найбільших. Крім цього, телекомпанія повинна щорічно платити членський внесок акціонера в сумі близько 100 тис. Євро.

У 2012-2013 роках кошти на розрахунки з Euronews виділялися з державного бюджету не в повному обсязі, а в 2014 році відповідні витрати взагалі не були передбачені

Це призвело до того, що станом на 9 жовтня 2014 заборгованість склала 10,8 млн євро.

12 січня 2015



RATVODДата: Вівторок, 23.05.2017, 20:19 | Повідомлення # 36
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Телеканал Euronews припинив мовлення

україномовної версії




Українська редакція європейського телеканалу Euronews в неділю припинила свою роботу в зв'язку з фінансовими труднощами.


«У неділю, 21 травня, телеканал Euronews припиняє мовлення українською мовою після майже шести років роботи української редакції», - йдеться в повідомленні редакції, розміщеному в мережі Facebook.

Нагадаємо - два роки тому уряд України припинило фінансування роботи редакції.

Як повідомлялося раніше, державна Національна Телекомпанія України (НТКУ) заборгувала телеканалу 10 мільйонів євро за шість років роботи служби.

Уже в перший день роботи української служби Euronews в 2011 році вона була розкритикована за упереджену, про-урядову позицію, яка була усмотрена в зменшенні масштабів мітингу опозиції проти тодішнього президента України Віктора Януковича.

Трансляції каналу Euronews українською мовою були розпочаті в рамках угоди, укладеної в 2009 році між НТКУ та європейським телеканалом, які ведуть мовлення з французького міста Ліон.

Телеканал Euronews був заснований в 1993 як альянс приблизно 20 громадських мовників.

У 2015 році компанія продала контрольний пакет акцій єгипетському телекомунікаційному та медіа-магнату Нагіба Савірісу.

У цьому місяці також стартував процес з розділення Euronews на 12 окремих телевізійних каналів.

Борис Скуратівський

- 23 травня, 2017



RATVODДата: Субота, 23.02.2019, 19:56 | Повідомлення # 37
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Китайське агентство новин прийняло в штат

телеведучу зі
штучним інтелектом



Xinhua Синь Сяомен

Новини Сіньхуа тепер буде висвітлювати ІІ-ведуча.


У штабі новинного агентства вже працюють кіберведучі-чоловіки, а починаючи з березня, колектив поповнить «жіночий» штучний інтелект, передає Хайтек +.

Повідомляється, що цифрова ведуча на ім'я Синь Сяомен була розроблена спільно з компанією Sogou і «змальована» з однієї із співробітниць Сіньхуа.

Нова ведуча буде висвітлювати головні політичні події країни - щорічні засідання Всекитайських зборів народних представників (ВЗНП) і Всекитайського комітету Народної політичної консультативної ради Китаю (ВК НПКРК).

Відзначається, що Синь Сяомен зможе повноцінно замінити «застарілі» чоловічі аналоги, оскільки є більш досконалою розробкою. Так, наприклад, нова кіберведуча вміє жестикулювати і вставати з місця.



Згідно з даними, ІІ-ведучі Сіньхуа на сьогодні записали майже 3500 новинних випусків загальною тривалістю понад 10000 хвилин.

Лада Васюкова

22 лютого, 2019.



RATVODДата: Вівторок, 16.07.2019, 16:53 | Повідомлення # 38
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Euronews запускає сербську версію телеканалу



Компанія Euronews підписала угоду з сербської медіа-групою HD-WIN, що передбачає
запуск проекту Euronews Serbia, що включає в себе інформаційний телеканал
і цифрову платформу, орієнтовані на аудиторію, яка говорить по-сербськи.


Даний крок є частиною стратегії компанії Euronews, мета якої полягає в тому, щоб стати першою «глобальною» медіа-організацією, що пропонує контент, адаптований для локальної аудиторії, і слідує за запуском в листопаді минулого року телеканалу Euronews Albania.

Компанія HD-WIN, що належить оператору телекомунікацій Telekom Srbija і займається трансляцією спортивних телеканалів, виграє від співпраці з компанією Euronews, яка має непогану репутацією в сфері незалежної журналістики. У свою чергу, компанія Euronews виграє від отримання контенту, виготовленого в рамках локальної франшизи в регіоні, що представляє для неї особливий інтерес в плані новин.

У редакції, створеної і керованої Euronews, будуть працювати 80 співробітників, найнятих в Сербії.

«Запуск проекту Euronews Serbia є черговим підтвердженням того, наскільки надійним і привабливим є бренд Euronews», - говорить генеральний директор компанії Euronews Майкл Петерз.

Він додав, що Euronews Serbia «буде незалежним медіа - власне, саме таким завжди і була компанія Euronews».

Генеральний директор компанії Telekom Srbija Предраг Чулібрк коментує: «Для нас є великою честю можливість запропонувати глядачам в Сербії і в усьому регіоні новий новинний канал, що віщає на сербській мові і адресує свої програми місцевої аудиторії, а також те, що ми створюємо його під брендом, відповідно до стандартів і у співпраці з одним з провідних медіа-будинків в Європі і всьому світі».

В даний час компанія Euronews мовить на 12 мовах. У минулому році спільно з групою IN Media компанія Euronews запустила проект Euronews Albania, який об'єднав в собі телеканал і цифрову платформу, що працюють для громадян Албанії, а також говорять албанською жителів Косово, Македонії і Чорногорії.

Нагадаємо, влітку 2017 американський мовник NBCNews став власником чверті акцій телеканалу Euronews.

Борис Скуратівський

16 липня, 2019.



RATVODДата: Субота, 24.10.2020, 06:39 | Повідомлення # 39
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Уряд хоче повернути

українську версію Euronews




В Україні може знову запрацювати національна версія Euronews.


Уряд готується до переговорів з міжнародним телеканалом, передає Детектор Медіа.

Згідно з даними, проводити переговори уповноважили міністра культури і інформаційної політики Олега Ткаченко. Також він повинен розробити проект щодо підписання договору з Euronews і запуску української версії телеканалу.

Відзначається, що почати роботу Euronews Ukraine повинен вже в наступному році. За словами Ткаченка, запуск української версії стане важливим кроком «в інформаційній політиці, а також - популяризації України в світі».

Нагадаємо, що в 2010 році Національна телекомпанія України підписала з Euronews договір про створення української версії терміном на 5 років. Однак уже в 2014 уряд вирішив достроково припинити співпрацю в зв'язку з браком фінансування.

Після черги судових процесів з правонаступницею НТКУ - Національної громадської телерадіокомпанією України - Euronews домігся від НГТУ ліквідації заборгованості в розмірі 10,5 мільйона євро.

Лада Васюкова

22 жовтня, 2020.



RATVODДата: П`ятниця, 15.01.2021, 15:50 | Повідомлення # 40
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Euronews запускає румуномовну

версію телеканалу



Фото: Euronews

Прес-служба міжнародного інформаційного телеканалу Euronews повідомила, що канал уклав угоду
про співпрацю з Політехнічним університетом Бухареста (UPB), в рамках якого буде запущений
проект Euronews Romania - інформаційний телеканал, націлений на румуномовну аудиторію.


Для роботи на новому телеканалі планується найняти сто чоловік.

Канал Euronews Romania - дочірня компанія телеканалу Euronews, яка буде готувати місцеві, регіональні, загальнонаціональні та міжнародні новини для подальшої трансляції по телебаченню і на цифрових платформах, йдеться в повідомленні прес-служби Euronews.

Канал Euronews Romania буде створений на базі існуючого телеканалу UPB - Sigma TV.

Новий телеканал буде мати власну команду журналістів і кореспондентів, члени якої будуть працювати по всій Румунії, а також в Брюсселі.

«Ми дуже задоволені підписанням угоди з UPB. Ми знайшли надійного партнера для впровадження в життя амбітного проекту. Конкуренція на ринку ЗМІ Румунії дуже серйозна - в країні вже працює кілька інформаційних каналів. Однак ми віримо в те, що Euronews Romania зможе надавати глядачам унікальний контент, який на сьогоднішній день відсутній в національних ЗМІ», - говорить Майкл Петерс, генеральний директор компанії Euronews.

Euronews Romania - перша дочірня компанія, яка запускається під брендом Euronews в Європейському Союзі.

Протягом двох останніх років компанія Euronews запустила три інших партнерських проекти під своїм брендом: канал Euronews Albania, мовлення якого почалося в листопаді 2019 року, і Euronews Georgia, який почав свою роботу у вересні 2020 року. Третій проект - Euronews Serbia - вийде в ефір навесні 2021 року.

Телеканал Euronews, який почав свою роботу з міста Ліон у 1993 році, сьогодні доступний в більш ніж 160 країнах світу, де його дивляться майже в 400 мільйонах домівок.

Борис Скуратівський

14 січня, 2020.



RATVODДата: Субота, 13.02.2021, 12:29 | Повідомлення # 41
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25013
Статус: Оффлайн
Китайський регулятор заборонив

роботу
BBC в КНР




Адміністрація національного радіо і телебачення Китаю (NRTA)
заборонила мовлення британської телерадіокорпорації BBC World News у Китаї.


На думку регулятора, канал порушив вимоги до мовлення, встановлені на території КНР, передає Інтерфакс.

Як повідомили в управлінні, репортажі BBC порушили вимоги щодо правдивості та неупередженості інформації, що подається, чим завдали шкоди національним інтересам Китаю і підірвали етнічну солідарність країни. Крім того, в репортажах про Китай, за даними регулятора, були порушені положення управління супутниковим телевізійним каналом.

Крім поточної заборони на діяльність BBC в Китаї, NRTA також повідомила, що не має наміру брати заявку каналу на мовлення в наступному році. Варто відзначити, що таке рішення китайський регулятор прийняв незабаром після того, як британська влада позбавили ліцензії китайський телеканал CGTN (China Global Television Network).

Справа в тому, що відповідно до британського законодавства компанія з ліцензією на мовлення повинна здійснювати контроль над своїм контентом. А оскільки CGTN контролює Компартія Китаю, яка не має редакторського контролю над своїми матеріалами, британський регулятор Ofcom вилучив у телеканалу дозвіл на мовлення.

Тоді Міністерство закордонних справ Китаю рішення Ofcom ніяк не прокоментувало, але розкритикувало телеканал BBC за одну з новин про коронавірус. Відомство наполягало на спростування інформації і публічних вибачень перед КНР.

У свою чергу МЗС Великобританії на заборону BBC в Китаї відреагував різко негативно. Як заявив глава відомства Домінік Рааб, таке рішення китайського регулятора є неприпустимим, оскільки «обмежує свободу засобів масової інформації» і псує «репутацію Китаю в очах світу».

Засуджують рішення китайської NRTA і в США. Глава прес-служби американського Держдепартаменту Нед Прайс в своєму виступі дотримувався думки британського МЗС про те, що Китай обмежує свободу ЗМІ в країні. Також Прайс додав, що КНР використовує «вільні і відкриті умови роботи ЗМІ за кордоном з метою просування дезінформації».

Лада Васюкова

12 лютого, 2021.




Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Канали НОВИН на SAT TV
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2021