FORUM TV-SATПонеділок
23.10.2017, 19:56

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 1 з 3123»
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Канали НОВИН на SAT TV
Канали НОВИН на SAT TV
marsДата: Вівторок, 28.04.2009, 22:44 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 99
Статус: Оффлайн
Канали Новин

на SAT TV


Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
RATVODДата: Неділя, 03.05.2009, 02:35 | Повідомлення # 2
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Канали Новин на SAT - TV

Відкриті ( FTA ) канали на супутниках

Channel Satellite Orbit Frequency SR FEC Mode Beam

UBCSirius 4 5 E 12073 H 27500 3/4 FTA 4 BSS European
Russia Today Sirius 4 5 E 11996 H 27500 3/4 FTA 4 BSS Nordic
The Money Channel Sirius 4 5 E 12678 V 13333 5/6 FTA 4 FSS European

TRT 2 Eutelsat W3A 7 E 11492 V 30000 3/4 FTA W3A Europe B
Sky Türk Eutelsat W3A 7 E 11678 H 30000 3/4 FTA W3A Europe B

Al Jazeera English Eutelsat W1 10 E 11124 H 2893 3/4 FTA W1 Wide
ANB Eutelsat W1 10 E 11144 H 2441 2/3 FTA W1 Wide

ANB HotBird 8 13 E 10949 V 27500 3/4 FTA HB-8
Russia Today HotBird 8 13 E 10971 H 27500 3/4 FTA HB-8
Rusiya Al-Yaum HotBird 6 13 E 11013 H 27500 3/4 FTA HB-6
Al Jazeera English HotBird 6 13 E 11034 V 27500 3/4 FTA HB-6
ANN HotBird 6 13 E 11137 H 27500 3/4 FTA HB-6
TV Biznes HotBird 6 13 E 11158 V 27500 3/4 FTA HB-6
CNN International Europe HotBird 9 13 E 11219 H 27500 3/4 FTA HB-9
France 24 Français
France 24 English HotBird 9 13 E 11240 V 27500 3/4 FTA HB-9
BFM TV HotBird 6 13 E 11585 V 27500 3/4 FTA HB-6
DW TV
DW-TV Arabic HotBird 8 13 E 11604 H 27500 5/6 FTA HB-8
Bloomberg TV Europe
Bloomberg TV Deutschland
Bloomberg TV UK HotBird 6 13 E 11642 H 27500 3/4 FTA HB-6
Canal 24 Horas
BBC Arabic HotBird 8 13 E 11727 V 27500 3/4 FTA HB-8
Al Arabiya HotBird 8 13 E 11747 H 27500 3/4 FTA HB-9
RAI Med HotBird 8 13 E 11766 V 27500 3/4 FTA HB-8
RAI News 24 HotBird 8 13 E 11804 V 27500 2/3 FTA HB-8
Sky TG24 HotBird 8 13 E 11862 H 27500 3/4 FTA HB-8
Future News HotBird 8 13 E 12015 H 27500 3/4 FTA HB-8
Al Jazeera Documentary
Aljazeera Mobasher
Al Jazeera Channel HotBird 8 13 E 12111 V 27500 3/4 FTA HB-8
Alhurra Europe
VoA TV Europe
VoA TV Persian
VoA TV HotBird 8 13 E 12226 V 27500 3/4 FTA HB-8
France 24 Arabic HotBird 8 13 E 12322 H 27500 3/4 FTA HB-8
IRINN Iranian News Network
Alalam News Channel
Press TV HotBird 8 13 E 12437 H 27500 3/4 FTA HB-8
Al Nile HotBird 6 13 E 12539 H 27500 3/4 FTA HB-6
EuroNews
BBC World News HotBird 6 13 E 12597 V 27500 3/4 FTA HB-6

N 24 Eutelsat W2 16 E 11045 H 10555 3/4 FTA W2 Wide
Re:TV Eutelsat W2 16 E 11149 V 8900 3/4 FTA W2 Wide
EBF (Ekonomika) TV Eutelsat W2 16 E 11304 V 30000 3/4 FTA W2 Wide

Phoenix Astra 1KR 19 E 10744 H 22000 5/6 FTA 1KR
N 24 Astra 1KR 19 E 10803 H Analog FTA 1KR
Sky News International Astra 1KR 19 E 10832 H 22000 5/6 FTA 1KR
Phoenix Astra 1L 19 E 11009 V Analog FTA 1L
BFM TV
Al Jazeera English Astra 1L 19 E 11509 V 22000 5/6 FTA 1L
Russia Today
France 24 Français
France 24 English Astra 1L 19 E 11538 V 22000 5/6 FTA 1L
Al Jazeera Channel Astra 1L 19 E 11568 V 22000 5/6 FTA 1L
DW TV
CNBC
BBC World News
Sky News International Astra 1KR 19 E 11597 V 22000 5/6 FTA 1L
CNN International Europe Astra 1KR 19 E 11627 V Analog FTA 1KR
N-TV Astra 1KR 19 E 11641 H Analog FTA 1KR
CNN International Europe Astra 1M 19 E 11778 V 27500 3/4 FTA 1M Widebeam
EuroNews Astra 1M 19 E 11817 V 27500 3/4 FTA 1M Widebeam
Phoenix Astra 1H 19 E 11836 H 27500 3/4 FTA 1H
N-TV Astra 1M 19 E 12188 H 27500 3/4 FTA 1M European
EuroNews Astra 1M 19 E 12226 H 27500 3/4 FTA 1M European
CT 24 Astra 1M 19 E 12382 H 27500 3/4 FTA 1M European
N 24 Astra 1L 19 E 12545 H 22000 5/6 FTA 1L
Bloomberg TV Deutschland Astra 1H 19 E 12552 V 22000 5/6 FTA 1H

Z1 Astra 1G 23.5 E 11798 H 27500 3/4 FTA 1G
CT 24 Astra 3A 23.5 E 12525 V 27500 3/4 FTA 3A
TA 3 Astra 3A 23.5 E 12565 H 27500 2/3 FTA 3A

EuroNews Badr-6 26 E 3840 R Analog FTA Badr-6 Medium
Future News Badr-6 26 E 11823 V 27500 3/4 FTA Badr-6 BSS
Alhurra Iraq
Alhurra Badr-4 26 E 11938 V 27500 3/4 FTA Badr-4 BSS
Al Jazeera Channel
France 24 Arabic
BBC Arabic
CNBC Arabiya
Alalam News Channel
Rusiya Al-Yaum Badr-4 26 E 11996 H 27500 3/4 FTA Badr-4 BSS
Al Ekhbariya Badr-4 26 E 12015 V 27500 3/4 FTA Badr-4 BSS
Press TV Badr-4 26 E 12054 V 27500 3/4 FTA Badr-4 BSS
ANB
BBC World News Middle East
EuroNews Badr-4 26 E 12073 H 27500 3/4 FTA Badr-4 BSS
Al Aqariya TV
Borsa
Al Eqtisadia Badr-4 26 E 12111 H 27500 3/4 FTA Badr-4 BSS
Al Dawliya Business Badr-4 26 E 12169 V 27500 3/4 FTA Badr-4 BSS

CNN International E.Bird 2 25.5 E 11604 H 27500 3/4 FTA E.Bird-2 Fixed

Bloomberg TV UK Eurobird 1 28.5 E 11426 V 27500 2/3 FTA E.Bird-1 Fixed
France 24 English Eurobird 1 28.5 E 11488 V 27500 2/3 FTA E.Bird-1 Steerable1
Russia Today Eurobird 1 28.5 E 11623 H 27500 2/3 FTA E.Bird-1 Steerable1
Al Jazeera English Eurobird 1 28.5 E 11681 V 27500 2/3 FTA E.Bird-1 Steerable1

BBC News Astra 2A 28.2 E 11954 H 27500 2/3 FTA 2A South Beam
CNN International Europe Astra 2A 28.2 E 12051 V 27500 2/3 FTA 2A South Beam
Sky News UK
Sky News Ireland Astra 2B 28.2 E 12207 V 27500 2/3 FTA 2B South Beam

EuroNews Eurobird 1 28.5 E 12560 V 27500 2/3 FTA E.Bird-1 Fixed
Press TV Eurobird 1 28.5 E 12691 V 27500 2/3 FTA E.Bird-1 Fixed

Press TV Arabsat-2B 30.5 E 3823 L 27500 3/4 FTA Medium
Al Jazeera Channel
Aljazeera Mobasher
Al Jazeera English
Al Jazeera Documentary Arabsat-2B 30.5 E 4125 R 27500 3/4 FTA High
Press TV Arabsat-2B 30.5 E 12630 V 3000 3/4 FTA Arabsat 2B Ku

Ada TV Kıbrıs Türksat 1C 31 E 11647 V 2170 5/6 FTA 1C West

EuroNews Eutelsat Sesat 36 E 12560 V 4883 1/2 FTA Sesat Fixed
Al Jazeera Channel Eutelsat Sesat 36 E 12611 V 2894 3/4 FTA 4:2:2 Sesat Fixed

Samanyolu Haber Türksat 3A 42° E 10960 H 13000 5/6 FTA 3A West
NTV Türksat 3A 42° E 11054 H 30000 5/6 FTA 3A East
TRT 2 Türksat 3A 42° E 11094 H 24444 3/4 FTA 3A East
HaberTürk Türksat 3A 42° E 11194 H 7200 3/4 FTA 3A West
Al Jazeera Channel
Al Jazeera English Türksat 2A 42° E 11746 H 27500 5/6 FTA 2A East
CNN Türk Türksat 2A 42° E 11804 V 24444 5/6 FTA 2A West
Ülke TV Türksat 2A 42° E 11830 V 7200 5/6 FTA 2A West
TGRT Haber Eu Türksat 2A 42° E 11857 V 3150 5/6 FTA 2A West
TRT 2 Türksat 2A 42° E 11919 V 24444 3/4 FTA 2A West
TGRT Haber Türksat 2A 42° E 11981 H 4800 5/6 FTA 2A East
Kanal T KKTC Türksat 3A 42° E 12628 V 2180 5/6 FTA 3A West
NTVi Türksat 3A 42° E 12643 H 4800 5/6 FTA 3A West
Sky Türk Türksat 3A 42° E 12650 H 4250 5/6 FTA 3A West
24 TV Türksat 3A 42° E 12679 V 8888 3/4 FTA 3A West
Ada TV Türksat 3A 42° E 12685 H 30000 5/6 FTA 3A West
TV 5
6 News Türksat 3A 42° E 12729 H 30000 5/6 FTA 3A West

IRINN
Press TV Intelsat 902 62 E 11555 V 27500 3/4 FTA 902 Spot-1 MiddleEast

Press TV Intelsat 10 68 E 12682 H 26657 1/2 FTA IS-10 Europe Africa
CNBC Africa
SABC News International Intelsat 10 68 E 12722 V 26657 1/2 FTA IS-7 MiddleEast Europe

News One Intelsat 4 72 E 12518 V 8232 3/4 FTA IS-4 Europe Russia

IRINN
Press TV AsiaSat 3S 105.5 E 12353 V 30000 3/4 FTA South Asia

BBC World News Thor 5 1 W 11325 H 24500 7/8 FTA Thor-5 T1
CT 24 Intelsat 10-02 1 W 12687 V 27500 3/4 FTA 10-02 Spot 3/3X

News 24 Amos 2 4 W 10759 H 30000 3/4 FTA Amos 2 Europe
Russia Today Amos 2 4 W 10925 V 27500 3/4 FTA Amos 2 Middle East

France 24 Français A.Bird 3 5 W 12673 H 16935 2/3 FTA A.Bird-3 Wide

Press TV A.Bird 4 7 W 10719 V 27500 3/4 FTA A.Bird-4 Wide
Al Dawliya Business A.Bird 4 7 W 10775 H 27500 3/4 FTA A.Bird-4 Wide
Rusiya Al-Yaum A.Bird 4 7 W 10892 H 27500 3/4 FTA A.Bird-4 Wide
EuroNews A.Bird 4 7 W 10911 V 27500 3/4 FTA A.Bird-4 Wide

ABC : Arab Business Channel Nilesat 101 7 W 11747 V 27500 3/4 FTA 101
BBC World News India Nilesat 101 7 W 11766 H 27500 3/4 FTA 101
CNBC Arabiya Nilesat 101 7 W 11785 V 27500 3/4 FTA 101
Alhurra Nilesat 101 7 W 11823 V 27500 3/4 FTA 101
Al Nile Nilesat 101 7 W 11842 H 27500 3/4 FTA 101
Al Eqtisadia Nilesat 102 7 W 11919 H 27500 3/4 FTA 102
Al Arabiya
Al Aqariya TV
Borsa Nilesat 102 7 W 11938 V 27500 3/4 FTA 102
Future News Nilesat 101 7 W 11977 V 27500 3/4 FTA 101
Al Jazeera English Nilesat 101 7 W 12015 V 27500 3/4 FTA 101
Al Jazeera Channel Nilesat 101 7 W 12034 H 27500 3/4 FTA 101
Alalam News Channel Nilesat 102 7 W 12054 V 27500 3/4 FTA 102
Al Ekhbariya Nilesat 102 7 W 12149 H 27500 3/4 FTA 102
BBC Arabic
France 24 Arabic Nilesat 102 7 W 12207 V 27500 3/4 FTA 102
Al Jazeera Mobasher Nilesat 102 7 W 12283 V 27500 3/4 FTA 102
Dawn News Nilesat 102 7 W 12303 H 27500 3/4 FTA 102
ANN A.Bird 4 7 W 12360 H 27500 3/4 FTA A.Bird-4 Wide

France 24 English A.Bird 2 8 W 10974 V 27500 3/4 FTA A.Bird-2 Europe
CNN International A.Bird 2 8 W 11010 H 27500 3/4 FTA A.Bird-2 Europe
Future News A.Bird 2 8 W 11056 H 27500 3/4 FTA A.Bird-2 Europe

Record News A.Bird 1 12.5 W12655 H 4285 3/4 FTA A.Bird-1 Europe

VoA TV Persian Telstar 12 15 W 12608 H 19279 2/3 FTA Europe S.Africa

Al Jazeera English Hispasat 1C 30 W 12092 V 27500 3/4 FTA 1C Europe
CNC Hispasat 1D 30 W 12149 V 27500 3/4 FTA 1D Europe

Джерело :


RATVODДата: Субота, 06.06.2009, 18:26 | Повідомлення # 3
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Програма « Добрі новини » на ICTV вийде

з новим дизайном від « 1+1 відео дизайн »

05-06-2009

5 червня 2009 року програма «Добрі новини» на телеканалі ICTV з Оленою Фроляк вийде з новим дизайном. Цю інформацію «Телекритиці» підтвердила прес-служба каналу.
«Добрі новини» відкривають літній сезон в оновленому вигляді», - сказали ТК у прес-службі.
Дизайн для програми розроблений компанією «1+1 відео-дизайн».
5-хвилинна інформаційна програма «Добрі новини» стартувала на ICTV 6 березня. Вона виходить щоп'ятниці о 19.10.

«Телекритика»

RATVODДата: Вівторок, 21.07.2009, 10:29 | Повідомлення # 4
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
НОВИНИ ТЕЛЕКАНАЛУ

RUSSIA TODAY

Прес-служба RT
Ксенія Брегадзе
kvbregadze@rttv.ru

RT, перший російський інформаційний телеканал, що віщає цілодобово англійською мовою, розширив зону мовлення в Азії. Таким чином, програми каналу стали доступні 20 мільйонам телеглядачів в Індії і двом мільйонам в Гонконзі. Більше 18 000 готельних номерів 100 найбільших готелів Індії транслюють RT.

В рамках прийнятої стратегії просування, телеканал RT збільшує географію мовлення і продовжує освоювати азіатський регіон. Партнером виступає ведуча супутникова компанія-оператор GlobeCast, дочірнє підприємство "France Telecom". Згідно підписаній угоді, інформаційні програми RT були включені в новинний пакет оператора Big TV - п'ятого оператора платного ТБ в Індії, транслюючого RT. Це дозволило збільшити аудиторію каналу в Індії до 20 мільйонів телеглядачів.
Мовлення RT також було організоване в 18 000 готельних номерів 100 найбільших готелів цього регіону. У перспективі планується охопити не менше 300 готелів. У Гонконзі телеканал став доступний в базовому пакеті оператора CABLE TV двом мільйонам телеглядачів.

«Для нас завжди був важливий азіатський ринок і, тим більше, Індія - це дуже перспективний регіон, з великим глядацьким потенціалом. За три роки роботи нам удалося завоювати увагу аудиторії і в Європі, і в Північній Америці, і Африці, і в Австралії. Упевнена, Індія, так само як і інші азіатські країни, не стануть виключенням» - заявила Маргарита Симоньян, головний редактор телеканалу RT.

RATVODДата: Понеділок, 24.08.2009, 22:22 | Повідомлення # 5
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
ТЕЛЕКАНАЛ "ВРЕМЯ" ПОЧАВ МОВЛЕННЯ В ІЗРАЇЛІ

Марія Старовоїт
Керівник прес-служби компанії
«Перший канал. Всесвітня мережа»
mailto: mstarovoyt@1tvrus.com

ЗАТ «Перший канал. Всесвітня мережа» оголошує про початок мовлення телеканалу "ВРЕМЯ" в Ізраїлі.

З 24 серпня унікальний біографічний проект про життя чудових людей буде доступний всім абонентам мережі мобільного телебачення Orange в Ізраїлі.

Нагадаємо, що телеканал ВРЕМЯ - один їх 5 цілодобових цифрових каналів, що входять в Цифрове Телесімейство Першого каналу. 24 години в добу без перерв на рекламу в ефірі каналу Час журналістські розслідування, розсекречені документи, унікальні архівні матеріали, спогади і біографічні свідоцтва. Легендарні музиканти, спортсмени, політики, учені, телеведучі, актори, зірки кіно, театру і естради розповідають про себе і свій час.

Сьогодні телеглядачі Ізраїлю можуть дивитися передачі Першого каналу, теленяні, Удома кіно і каналу Час у високій цифровій якості.

ЗАТ «Перший канал. Всесвітня мережа» засновано в 1995 р. Здійснює цілодобове мовлення Першого каналу в п'яти міжнародних версіях на території країн СНД і балтії, Східної і Західної Європи, Близького Сходу, Африки, Південно-східної Азії, Північної Америки і Австралії. Є засновником Цифрового Телесімейства. Цифрове Телесімейство - успішний, такий, що динамічно розвивається проект Першого каналу в області тематичного мовлення, що стартує в 2005 році і об'єднуючий п'ять цілодобових каналів - теленяню, Час, Музику Першого, Телекафе, Будинок кіно. Аудиторія Цифрового Телесімейства перевищує 20 млн. чоловік. Канали доступні на території Росії, в країнах СНД, балтії, США, Європі, Ізраїлі і по всьому світу, де є потреба в якісному телебаченні російською мовою.

Partner Communications Co., Ltd - провідний оператор зв'язку в Ізраїлі, що надає послуги мобільної і фіксованої телефонії і інтернету під торгівельною маркою orange™. За станом на 30 червня 2009 р. абонентська база стільникової мережі в Ізраїлі налічувала 2,944 млн. абонентів.

tv-digest.ru


RATVODДата: Четвер, 03.09.2009, 14:09 | Повідомлення # 6
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Телеканал « 24 » проводить ребрендинг

Осінню глядачі побачать телеканал новин « 24 » в абсолютно новому «одязі» - телеканал вийде в нових кольорах, зміниться логотип і стилістика оформлення ефіру.
Орієнтовна дата переходу каналу на новий дизайн - 1 жовтня.
Про це повідомляє прес-служба телеканалу «24» .

Замість звичних вже глядачеві помаранчевого і чорного кольорів, телеканал «24» тепер «одягнуть» в білий, червоний і сріблястий. Логотип стане елегантнішим і динамічнішим, в основі його залишиться цифра «24», але буде вписана в динамічний еліпс. Фірмові титри стануть легкими, прозорими і більш інформативними. Кожна з міжпрограмних заставок обіграє певний символ інформаційної рубрики - мікрофон (шоу-биз), колесо (світ гонок), стадіон (спорт) і так далі Всі елементи ефірної графіки виконані в нових корпоративних кольорах.

«Ми довго йшли до цього кроку - ребрендинг телеканалу. З одного боку був досвід світових новинних телеканалів, які роками працюють в незмінному графічному оформленні. Наприклад, канал «EuroNews» недавно провів редизайн вперше за 15 років свого існування! З іншого боку, ми розуміли, що вже доросли до того, аби стати сучаснішими і видовищами для нашого глядача, - говорить генеральний директор телеканалу «24» Роман Андрейко. - Переконаний, що ребрендинг дозволить телеканалу закріпити статус динамічного, відкритого, сучасного новинного телеканалу і стати ближче для нашої цільової аудиторії ... »

Нове оформлення телеканалу здійснює компанія «Revolution Group», яка завоювала це право на умовах тендеру. Вартість ребрендинга телеканалу «24» доки не розголошується.

Телеканал новин «24» - перший український цілодобовий новинний телеканал. Сітка мовлення телеканалу розбита на півгодинні блоки, в шкіряному з яких новини політики, економіки, спорту, культури, огляди преси і закордонних телеканалів, прогноз почекай і пізнавальні програми. Цільова аудиторія - люди віком 21+, топ-менеджери і керівники середньої олениці з високим рівнем доходів і великим бажанням завжди бути в курсі останніх подій. По цільовій аудиторії афінітивність становить 152%, частка - 0,8, рейтинг - 0, 08% (панель 50+, за даними GFK Ukraine)

mediabusiness.com.ua


RATVODДата: Понеділок, 07.09.2009, 18:24 | Повідомлення # 7
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Алла Мазур повертається в ефір " 1+1 "

Алла Мазур повертається до роботи на " 1+1 ".
Вона будеведучою програми " ТСН.Тиждень ",
повідомляє прес-служба каналу.

У вересні телеведуча виходить з декретної відпустки, в якій знаходилася протягом 1,5 років після народження сина Артема. Весь цей час програму "ТСН.Тиждень" замість Алли Мазур вів Олексій Ліхман. Олексій залишається працювати у складі команди ТСН одним з ведучих.

Коментує Олексій Ліхман: "Робота над підсумковим випуском інформаційно-аналітичної програми на "1+1" - це унікальний досвід для журналіста. Я раий, що тепер у мене за плечима ці знання. І поздоровляю з виходом Аллу Мазур, адже саме вона свого часу запускала цей проект".

Перший ефір Алли Мазур в програмі "ТСН.Тиждень" запланований на 13 вересня.

Коментує Алла Мазур: "З новими силами, відчуттями і величезним задоволенням я повертаюся до активної роботи на "1+1". До зустрічі в ефірі! Переконана, що до відданої глядацької аудиторії програми "ТСН.Тиждень" приєднається ще один маленький глядач - мій Артем".


RATVODДата: Неділя, 13.09.2009, 18:21 | Повідомлення # 8
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
В Україні транслюватимуть

українську версію Euronews

Президент України Віктор Ющенко і виконавчий директор
європейського цілодобового інформаційного телеканалу
Euronews Філіпп Кайл
обговорили перспективи подальшої співпраці зважаючи на введення
україномовної короткої версії
Euronews на "Першому національному каналі".

Як повідомляє прес-служба глави держави, в п'ятницю було підписано угоду між Національної телекомпанії України (НТКУ) і інформаційною службою Euronews про початок трансляції 15-хвилинних випусків новин з понеділка по п'ятницю на "Першому національному".

В.Ющенко високо оцінив реалізацію такої ініціативи. "Ви робите велику справу цим проектом по консолідації Європи і української інтеграції до Європи", - сказав президент в ході зустрічі.

На його думку, це перший крок до співпраці з провідним новинним каналом. Крім того, В.Ющенко звернув увагу на Euronews можливість спілкування, що надавалася, з європейською аудиторією по важливих питаннях. "Це надзвичайно цікавий проект, це живий діалог", - підкреслив глава держави.

В.Ющенко оцінив новий проект як одну "з маленьких сторінок нашої євроінтеграції".

У свою чергу, виконавчий директор Euronews також відзначив важливість появи в Україні української версії телеканалу. "Я дуже рад, що канал нарешті буде присутній в Україні. Я відчуваю себе в Україні, як вдома, в Європі, - відзначив він.

По словах Ф.Кайла, наступним кроком співпраці повинна стати робота над повною українською версією Euronews.

Він погодився з думкою президента про те, що Euronews є "хорошим інструментом для інтеграції України до Європи", додавши, що такий проект дасть можливість європейцям отримає більше інформації про українську державу.

З українського боку в зустрічі взяли участь заступник глави секретаріату президента Валентина Руденко, член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Андрій Мірошніченко, президент НТКУ Василь Ілащук.

Euronews - провідний канал міжнародних новин в Європі.
Заснований в 1993 році, канал працює як багатомовна багатоформатна новинна служба.

Згідно дорученню президента України від 26 липня 2005 року, з 1 січня 2006 року НТКУ придбала статус члена Європейського мовного союзу як акціонер міжнародного телеканалу Euronews.

За матеріалом Інтерфакс-Україна
gazeta.ua


RATVODДата: Вівторок, 15.09.2009, 18:19 | Повідомлення # 9
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
На початку 2010 року Euronews

заговорить на турецькій мові

Турецька телерадіокомпанія TRT придбала значну частину акцій (15,70%)
загальноєвропейського новинного телеканалу Euronews.

Новий акціонер, в особі TRT, також є членом поради директорів каналу Euronews. Таким чином TRT зараз став четвертим з найбільших акціонерів каналу після компаній France Télévisions (якою належить 25,37% статутного капіталу), RAI (22,84%) і RTR (16,94%).

Починаючи з січня 2010 року буде запущена версія каналу Euronews на турецькій мові,
таким чином в телеканалу з'явиться вже дев'ята мовна доріжка.

www.sat.net.ua


viskomДата: Неділя, 27.09.2009, 13:05 | Повідомлення # 10
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 1840
Статус: Оффлайн
До 2011 року телеканал "Евроньюс" може запустити свою українську версію.

До 2011 року телеканал "Евроньюс" може запустити свою українську версію, оскільки російськомовна "неправильно" освітлює події, пов'язані з Україною, повідомляє РІА "Новий Регіон" з посиланням на українські ЗМІ.
Для відкриття української версії і штаб-квартири "Евроньюс" в Києві необхідно 5 млн. євро. Українські урядовці стверджують, що це можуть бути державні кошти, проте, як відомо, "Евроньюс" працює тільки з суспільними мовцями.
Поки телеканал підписав угоду з Першим національним державним телеканалом України про те, що тут почнеться трансляція короткої версії телеканалу на українській мові, яка показуватиметься по буднях протягом 15 хвилин.
Як підкреслив глава українського телеканалу Василь Ілащук, до підписання угоди "підштовхнув газовий українсько-російський конфлікт, під час якого об'єктивної була тільки англомовна версія подачі інформації про ті події. Російськомовна версія була неправдивою".
Як повідомляється, глава "Евроньюс" Пилип Кайла "визнав, що російська команда неправильно трактувала події, змістивши акценти, за це був звільнений керівник російського відділення Euronews".

Ось і весь секрет - російське відділення Евроньюса при потребі просто бреше, дискредитуючи весь телеканал і самі поняття новинного каналу як такого.

джерело...


Sat-Integral S-1237 HD Able
RATVODДата: П`ятниця, 09.10.2009, 11:05 | Повідомлення # 11
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
УТР почала трансляцію англомовних новин

У ефірі Державної телекомпанії "Всесвітня служба "Українське телебачення і радіомовлення" (УТР)
виходитимуть новини англійською мовою.

Як повідомляє прес-служба Державного комітету з телерадіомовлення, цей англомовний проект реалізується в Україні вперше. Ці випуски розраховані на зарубіжного глядача, іноземців, які перебувають в Україні, а також на українців, які вивчають англійську мову. Вони виходитимуть в 10.00 і 23.00 по буднях, а в неділю в ефір вийде підсумкова 30-хвилинна програма "Пульс-тіждень". Вона розповість про головні події тижні.

Крім того, УТР разом з агентством "Укрінформ" продовжить безперервну цілодобову трансляцію новин з України. Новини виходять англійською мовою і у вигляді рядка, що біжить.

Також, Державна телекомпанія "Всесвітня служба "Українське телебачення і радіомовлення" продовжує роботу над створенням англомовних програм "Європейське тяжіння" - про проблеми євроінтеграції і перспективи України, "Подія дня" - аналитико-публицистическая програма про резонансні події доби, програма "Відкрій для собі Україну" - про туристичну привабливість країни, "Україна: Євро-2012. Футбольні діалоги" і так далі

smi.liga.net


RATVODДата: П`ятниця, 09.10.2009, 11:26 | Повідомлення # 12
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
BBC Worldwide розширює своє локальне мовлення

Корпорація BBC Worldwide сподівається підписати дистриб'юторські угоди
по мовленню
BBC ще в трьох локальних європейських ринках до кінця цього року.

Так наприклад, мовлення версії BBC HD в Америці було почате цього року, а запуск другого каналу HD для австралійського ринку планується в самий найближчий час, заявив головний директор компанії Darren Childs.
На тих ринках, де BBC Worldwide транслює повністю локалізовані версії своїх каналів, мовець стабільно збирає дуже хорошу долю глядацької аудиторії. У Південній Африці канал присутній в пакеті, в якому також транслюються кращі міжнародні канали і який добре продається, будучи смотрибельным практично всіма підписчиками оператора.
У Австралії ж доля глядачів каналу BBC міцно утримує друге місце, услід за аудиторією місцевого каналу TV1.
Таке ж положення справ і на польському ринку. Мовець на локальних ринках планує робити бОльший упор на продажі місцевої реклами, а не міжнародною. BBC Worldwideоткрыл власний офіс по продажах в США 18 місяців тому, і тепер подібний відкритий у Варшаві. Мета даного дйствия полягає в збільшенні доходів від реклами з нинішніх 5% до 30% від загальної суми.
Діяльність BBC в Польщі є яскравим прикладом того, наскільки добре і якісно можна організувати локалізовану версію, ще до її офіційного старту.
Всі чотири канали спеціалізованих каналу на польському ринку є повними оригінальними версіями. Їх поширення передбачене виключно на платформі оператора DTH Polsat, а також кабельних операторів.
З точки зору поширення BBC Worldwide мовцем будуть докладені додаткові зусилля для організації локального мовлення у Франції і Італії, відмітив Dean Possenniskie, генеральний менеджер EMEA.

Форум журналу MEDIASAT


RATVODДата: Неділя, 15.11.2009, 20:22 | Повідомлення # 13
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
16 листопада на Першому національному

стартує україномовна версія каналу Euronews

16 листопада на Першому Національному вийде перший випуск 15-хвилинної україномовної версії новин Euronews, повідомляє сайт телеканалу.

Новини Euronews транслюватимуться по буднях в 18:45, відразу після випуску вечірнього анонса передач.

Озвучувати новини будуть ведучі Першого Національного, а саме: ведуча «Погоди» і «Анонс передач» Оля Кияшко і ведучий «Новин» Андрій Смеян.

Нагадаємо, що 11 вересня 2009 року Перший Національний підписав з Euronews угоду про початок мовлення україномовної короткої версії каналу Euronews.

«Телекритика»


RATVODДата: Четвер, 28.01.2010, 21:42 | Повідомлення # 14
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
Запуск новинного телеканалу Ріната Ахметова

відкладений до кінця весни

Запуск новинного телеканалу Новини, що входить до групи каналів Україна,
відкладений до травня-червня.

Тоді планується почати його тестове мовлення.

Це не перше повідомлення про перенесення старту телеканалу. Ліцензію Новіні отримали ще в лютому 2008 року. У попередніх коментарях керівництво ТРК Україна заявляло, що телеканал готовий почати роботу вже навесні 2009 років. Пізніше було вирішено перенести запуск на 10 місяців.

"Ми просто відклали інвестиційний період ..., оскільки був кризисний час. Тому дату запуску ми відклали ще на 10 місяців. Таким чином, це кінець 2009 - почало 2010 років", - стверджував тоді гендиректор медіакомпанії Вальдемар Дзіки.

Директор Новін при цьому вже призначений - їм стала телеведуча і редактор новин Оксана Зіновьева.
Новий телеканал повинен скласти конкуренцію 5 каналу і телеканалу 24.
Нагадаємо, в листопаді минулого року почав мовлення регіональний телеканал Донбас, що також входить в медіагрупу ТРК Україна.
99,9% ТРК Україна належать компанії System Capital Management Ріната Ахметова.

korrespondent.net


RATVODДата: Середа, 10.02.2010, 22:42 | Повідомлення # 15
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21078
Статус: Онлайн
У Грузії закриють

російськомовний канал Euronews

Як повідомляє грузинська газета «Резонанси», державна Комісія регулювання комунікацій
звернулася до кабельних компаній із закликом вимкнути ряд телеканалів.

До числа каналів, що забороняються, входять російські музичні канали,
міжнародна редакція Н1 і російськомовний Euronews.

Комісія дає «дружню пораду» приблизно 50 компаніям, що здійснюють в Грузії послуги кабельного телебачення, учасникам «Поради кабельних телемереж». У відповідь, виходячи з того, що в самої Поради є проблеми з неліцензованим мовленням деяких каналів, дає на вирішення проблеми два тижні.

Як пише газета «Резонанси», мається на увазі негласна пропозиція вимкнути вищеперелічені телеканали, при цьому комісія закриє очі на неліцензований показ виряджаючи телеканалів. З останніх телеканалів, Комісія доки дозволила показувати «НТВ+ футбол», «НТВ-кинохит» і «НТВ-премьера». В той же час, Комісія радить вирішити проблему заміщення цих телеканалів іншими.

Керівник департаменту регулювання мовлення Комісії Гиоргий Ратішвілі погрозив, що якщо оператори кабельних мереж порушать цю умову, «гра піде по-іншому». Також він говорив про небажані телеканали, у тому числі «вірменський інформаційний канал», «Євроньюс» (російськомовна версія) і деяких російських каналах. «Певні правила гри будуть для всіх і їх виконання повинне жорстко дотримуватися. Я зобов'язаний попередити цих людей, а то потім у них будуть проблеми», говорив Ратішвілі.

Подібна практика централізованого виключення неугодних іноземних каналів вже застосовувалася в Грузії останніми роками. Наприклад, під час війни в Південній Осетії в серпні 2008 року російське телебачення, Євроньюс і вірменські телеканали вже вимикалися операторами кабельних мереж Грузії. Російські інформаційні канали з тих пір так і залишалися недоступними для грузинського глядача.

Нагадаємо також, що згідно недавньому опиту, проведеному в Грузії, більше 80% опитаних вважали, що «власті Грузії працюють над втілюванням інтересів Росії в Грузії», значна частина останніх рахували, що російські інтереси в Грузії проводить опозиція. Такої ж версії дотримується газета «Ахали Таоба» («Нове покоління»), яка в своїй статті «Росія почала генеральне настання на Грузію», оголосила, що «Саакашвілі - ставленик Росії».

aysor.am


Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Супутникові новини » Канали НОВИН на SAT TV
Сторінка 1 з 3123»
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2017 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *