FORUM TV-SATП`ятниця
22.10.2021, 04:56

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
  • Сторінка 1 з 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 13
  • 14
  • »
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Обговорення трансляції телеканалів. (Проблеми з мовленням)
Обговорення трансляції телеканалів.
RATVODДата: П`ятниця, 01.05.2009, 00:18 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26012
Статус: Оффлайн
Обговорення трансляції телеканалів.

Проблеми з мовленням


TIIДата: Вівторок, 12.05.2009, 12:48 | Повідомлення # 2
знаток

Країна:
повідомлень: 44
Статус: Оффлайн
Чи у вас показує 1+1 міжнародний з супутника Сіріус?
У мене вже третій тиждень не працює.


APEBOX C2 4K UHD COMBO DVB-S2X MS + DVB-T2/C IPTV, Multistream
(4W, 4.8E, 9E, 13E)
marsДата: Вівторок, 12.05.2009, 12:49 | Повідомлення # 3
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 98
Статус: Оффлайн
Quote (TII)
Чи у вас показує 1+1 міжнародний з супутника Сіріус?

він пішов в формат MPEG-4

RATVODДата: Вівторок, 12.05.2009, 18:47 | Повідомлення # 4
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26012
Статус: Оффлайн
Нові подробиці відключення ТВЦ

Нагадаємо, 1 квітня в Білорусі було припинено мовлення п'яти російських телеканалів - «Перший канал. Всесвітня мережа», «РТР-планета», «НТВ-мир», «Рен ТБ» і «ТВЦ міжнародний». Відключення останнього спочатку здивувало. Телеканал, підконтрольний мерові Москви Юрієві Лужкову, відноситься з симпатією до керівництва Білорусі. Але з московськими друзями попрощалися навіть на місяць раніше, ніж з останніми. Директор дирекції зарубіжного мовлення каналу «ТБ-центр» Владимир Кокашвілі переконаний в тому, що в даному випадку варто говорити про лобіювання чиїхсь меркантильних інтересів: причини, по яких нейтралізували телеканали, на його думку, не витримують жодної критики. Пан Кокашвілі вважає, що говорити про самостійне вирішення операторів кабельного мовлення, які ніби із власної волі відмовилися від п'яти російських телеканалів, не доводиться.

«Кабельні оператори самі вимкнули? Це навіть коментувати просто несолідно»

- Що говориться? Чому відключили? По-перше, говорять, що це самі кабельні оператори вимкнули. Ну, це навіть коментувати просто несолідно. Те, що затверджується, - мовляв, таке рішення прийняли кабельні оператори на якомусь своєму засіданні - так знаєте, у випадку з «унтерофицерской вдовою» теж стверджували, що вона сама себе висікла. Який кабельний оператор на таке піде? Я займаюся поширенням каналів більше 10 років. Немає таких кабельних операторів, які самі відмовляються від поширення того, що абоненти вже отримують і за що гроші платять. Ну це ж абсурд! І не дуже, як я розумію, замінили щось в Білорусі, суцільні діри в ефірі.

«Шкода констатувати, але покарали телеглядача на догоду чиїмсь амбіціям»

Володимир Кокашвілі нагадує, що передувало відключенню ТВЦ в Білорусі:

- Ви спираєтеся на події 1 квітня, коли відключили інші канали, проте ми «чашу» цю випили раніше, просто нас до всіх «прикололи». У нас своя історія. Можу сказати, що нам довго викручували руки, аби ми віддали програму «Столичному телебаченню», аби СТВ само її формувало на свій смак, уклинювало рекламу, запускало в ефір і віддавало в кабельні мережі. При цьому нам дали угоду, по якій від реклами там був записаний «нуль». Це не фігурально виражаючись, а просто право врізання реклами ми представляємо безкоштовно. Нас практично вся Білорусь в кабельних мережах дивилася, зараз не бачить ніхто, тому що іншої версії немає. Шкода констатувати, але покарали телеглядача на догоду чиїмсь незрозумілим (або навпаки - зрозумілим) амбіціям.

- В СТВ вже є «Рен ТБ».

- Може, виявилося недостатньо. Але у них же не лише «Рен ТБ», окрім цього вони також «РТР-Беларусь» роблять.

«Два місяці вели трансляцію без нашої згоди! Просто узяли і поставили в ефір»

- Чому, відмінно від російського Першого каналу, «Росії» і НТВ, ТВЦ відмовився від білоруської адаптації?

- По-перше, у нас міжнародна версія, одна ідеологія - одна версія для всіх країн близького і далекого зарубіжжя. Міжнародний канал, який ніде не переробляється, тим більше, на місцевий зразок. По-друге, два місяці вели трансляцію без нашої згоди! Просто узяли і поставили в ефір. Угоду ми не підписували, тому що у нас ефірних прав на програму немає. Це канал, який поширюється в кабельних мережах і на індивідуальні тарілки. Але при цьому СТВ два місяці нас транслював несанкціоновано. Ми не раз зверталися до СТВ, в Мінінформ з вимогою трансляцію в ефірі на 29-ій ТВК зупинити. І погоджувати все (а було підписано 60 угод з кабельними операторами в Білорусі). Але міністерство викручувало руки, натиснуло на «Космос TV», аби той не платив, хоч і було підписано угоду. У МТІС віддали через СТВ, тому що оператор віщав без угоди. Після того, як до нас почали поступати претензії від правовласників, СТВ все ж прислухався до голосу розуму і ефір вимкнув. А через декілька днів нас вимкнули в кабелі Мінська, а 1 квітня вже і по всій Білорусі.

«Затверджується, що «ТБ-центр» підвищив плату за канал. Абсолютна брехня»

Одна з претензій білоруської сторони - різке підвищення ціни за трансляцію каналів. Мовляв, нових тарифів білоруські оператори просто не осилили. Коментує Володимир Кокашвілі:

- Затверджується, що «ТБ-центр» підвищив плату за канал. Абсолютна брехня, тому що ціна за канал була визначена в 2008 році, вона була мінімальною за TVCI («ТВЦ міжнародний») - 5,5 цента з одного абонента щомісячно. Ніхто не збирався його міняти протягом 2009 року. Для порівняння: канал ТНТ продається за 13 центів. Також говориться, що TVCI ніби забирає рекламні прибутки в місцевих компаній, які розміщують свою рекламу на TVCI, залишаючи таким чином місцеві канали без цих вступів. Це абсолютна неправда, оскільки на TVCI не було, немає і в найближчому майбутньому реклами не буде. Це прекрасно знали телеглядачі, які дивилися канал і не бачили там не одного рекламного ролика.

Ще один аргумент, по якому звинувачувалися російські телеканали, - невиконання вирішення Поради міністрів і Закону про ЗМІ. Відповідно до документів, іноземні телеканали повинні отримати згоду на право трансляції на територію Білорусі.

- Цей новий закон набрав чинності з 8 лютого 2009 року, - розповідає Володимир Кокашвілі. - Ще 12 січня наш представник в Білорусі подав в Мінінформациі належним чином оформлену заявку. Жодної відповіді від міністерства інформації не поступило, не дивлячись на неодноразові запити з боку нашого заявника. Наш представник був на прийомі в Русакевіча (Володимир Русакевіч - міністр інформації Білорусі - прим. TV.TUT.BY) і ставив йому питання: чому ви не даєте згоду на трансляцію? Відповіді не було жодного. Наскільки я знаю, не один іноземний телеканал в Білорусі цієї згоди не отримав, вони, напевно, ще навіть не роздруковані. Але це теж використовується як аргумент, чому відключили. Це все не так.

«Немає такого попиту на «Білорусь ТБ» в Росії, як на російські телеканали в Білорусі»

В кінці минулого тижня теми відключення російських телеканалів торкнувся Олександр Лукашенко, акцентувавши увагу на повній відсутності паритету. За словами президента, тоді як Білорусь в медійному просторі Росії не представлена практично ніяк, російських телеканалів в білоруському ефірі - десятки. При цьому ребром було поставлено питання супутникового телеканалу «Білорусь ТБ», від якого уперто відмовляються російські оператори кабельного мовлення. Як вважає директор дирекції іноземного мовлення телеканалу «ТБ Центр» Владимир Кокашвілі, про якийсь паритет в даному випадку говорити не доводиться:

- В даному випадку все визначається чистою комерцією. Не матиме попиту білоруський телеканал. Просто не буде за нього телеглядач платити. Але це очевидно: при всій пошані до Білорусі (я тут боюся бути незрозумілим), немає такого попиту на «Білорусь ТБ» в Росії, як на російські телеканали в Білорусі. Тому тут вимагати якогось паритету неможливо, це - чиста комерція. Я не хотів це говорити, але, напевно, російське телебачення сильніше, цікавіше, люди хочуть його дивитися, тому готові і гроші платити.

ДО РЕЧІ

А ЩО ДУМАЄ КЕРІВНИЦТВО ІНШИХ ТЕЛЕКАНАЛІВ, ВІДКЛЮЧЕНИХ В БІЛОРУСІ?

Антон Назаров, керівник прес-служби «Рен ТБ»:

- Одне, що я можу сказати, так це те, що ми знаходимося в процесі переговорів з нашими білоруськими партнерами. Більше нічого уточнити, на превеликий жаль, не можу. Але переговори йдуть - а як же інакше?

Джерело - TV.TUT.BY

Автор: Олександр Глущенко

www.tv.net.ua.


TIIДата: Вівторок, 12.05.2009, 19:27 | Повідомлення # 5
знаток

Країна:
повідомлень: 44
Статус: Оффлайн
Що з каналами ТЕТ, Новий Канал, 5 канал, КРТ, Глас, Рада з супутника Сіріус, 11766Н 27500 є сигнал 81% а не показує.
Улыбка ребёнка з Хотбірда теж не показує.


APEBOX C2 4K UHD COMBO DVB-S2X MS + DVB-T2/C IPTV, Multistream
(4W, 4.8E, 9E, 13E)
RATVODДата: Вівторок, 12.05.2009, 20:10 | Повідомлення # 6
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26012
Статус: Оффлайн
Quote (TII)
Що з каналами ТЕТ, Новий Канал, 5 канал, КРТ, Глас, Рада з супутника Сіріус, 11766Н 27500 є сигнал 81% а не показує. Улыбка ребёнка з Хотбірда теж не показує.

На даний час телеканали ТЕТ, Новий Канал, 5 канал, КРТ, Глас, Рада транслюються без проблем, а от телеканал Улыбка ребёнка не показує і інформації чому - не має, інші канали з цього транспондера , 11566 Н, 27500 працюють у звичайному режимі.


RATVODДата: Субота, 23.05.2009, 21:32 | Повідомлення # 7
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26012
Статус: Оффлайн
26 травня о 13.00чат із керівником

відділу власного виробництва СТБ Галиною Пілютіковою

22-05-2009

26 травня о 13.00 на «Телекритиці» відбудеться чат-конференція із керівником департаменту власного виробництва телеканалу СТБ Галиною Пілютіковою.

Адреса чату - http://chat.telekritika.ua/

Галина Пілютікова відповість на запитання про підготовку до другого сезону талант-шоу «Танцюють всі!», залаштункові процеси та перспективи шоу «Україна має талант!», інші проекти, які канал готує на сезон 2009/2010.

Свої запитання ви можете ставити вже зараз у коментарях до цього анонсу (вони будуть поставлені у чаті) або присилати на електронну адресу letter.tk@gmail.com

Галина Пілютікова народилася 20 квітня 1962 року у Росії, Самарської області. У 1982 році вступила до Харківського державного університету ім. Горького на історичний факультет. Закінчила факультет телережисури Київського державного інституту театрального мистецтва ім. Карпенко-Карого. Трудова діяльність: 1989р. - Харківське державне телебачення - асистент режисера, режисер. 1998р. - режисер «Новий канал», «5 канал», «Голос». На СТБ прийшла в 2005 році як режисер та керівник проекту «Документальний детектив». З 2006 року працювала керівником проектів «Документальний детектив», «Неймовірні історії кохання» та «Правила життя». З кінця 2006 року є керівником департаменту власного виробництва СТБ.


kozakuaДата: Неділя, 24.05.2009, 11:49 | Повідомлення # 8
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 3493
Статус: Оффлайн
Мовлення « Першого ігрового » каналу

у форматі HDTV відкладено на липень

Мовлення у форматі HDTV відкладається до 1 липня 2009 року.

"Перший Ігровий" почне мовленняу форматі HDTV ( DVB - S2 ) 1080i.

Нагадаємо, що Мовлення каналу в стандарті HDTV планувалося через супутник « Sirius - 4 » у позиції 4,8 гр. c.д.


Dreambox DM 7020 HD, Dreambox DM 800 HD Se HDD 2.5" 500 GB,AzBoX Elit HD HDD 3.5" 2 ТB ,DRE 4000
(90,85,80,75,66,60,53,39,36,31,19,16,13,9,4.8E - 4W)
RATVODДата: Четвер, 04.06.2009, 12:54 | Повідомлення # 9
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26012
Статус: Оффлайн
2009-06-03

Аварія на «Аплінках» супутників Express AM33. 96.5E і Yamal 201. 90E

У 14:00 (МСЬК) виникли проблеми на «аплинке» супутників Express AM33. 96.5E, Yamal 201. 90E.

Ведуться ремонтно-відновні роботи.


RATVODДата: Четвер, 04.06.2009, 12:56 | Повідомлення # 10
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26012
Статус: Оффлайн
2009-06-04 09:00:00
Прес-служба ВАТ "Газпром космічні системи"

Штатна робота супутника « Ямал - 201 » відновлена

3 червня в 14.30 за московським часом стався програмний збій в системі орієнтації супутника «Ямал-201» (орбітальна позиція 90 °в.д.). Це привело до тимчасового порушення зв'язку і мовлення. При цьому всі системи супутника працювали нормально, і управління супутником не припинялося.

Частина завантаження супутника «Ямал-201» була оперативно перекладена на резервний супутник «Ямал-100», що знаходиться в тій же орбітальній позиції.

У 23.00 орієнтація супутника «Ямал-201» була відновлена, і всі транспондери були включені в штатний режим роботи. Зв'язок, телевізійне мовлення і доступ в Інтернет через супутник «Ямал-201» поновилися в повному об'ємі.


vm-deДата: Середа, 10.06.2009, 12:27 | Повідомлення # 11
знаток

Країна:
повідомлень: 155
Статус: Оффлайн
Quote (TII)
Що з каналами ТЕТ, Новий Канал, 5 канал, КРТ, Глас, Рада з супутника Сіріус, 11766Н 27500 є сигнал 81% а не показує.

передивись яка якість сигналу...
можливо просто треба підстроїть антену поточніше
але перед цим перевірь відповідність підключення №порта на дайсеку і відповідно в настройках тюнера -- типова помилка. 0134


hotbird+sirius+amos
TIIДата: Середа, 10.06.2009, 22:07 | Повідомлення # 12
знаток

Країна:
повідомлень: 44
Статус: Оффлайн
Після прошивки тюнера Opticum 4050CX траплялися випадки що не працювали деякі канали, після вимикання і вмикання тюнер працював добре. Напротязі остатнього місяця таких випадків не спостерігалося. Тюнер працює добре.

APEBOX C2 4K UHD COMBO DVB-S2X MS + DVB-T2/C IPTV, Multistream
(4W, 4.8E, 9E, 13E)
vm-deДата: Четвер, 11.06.2009, 08:22 | Повідомлення # 13
знаток

Країна:
повідомлень: 155
Статус: Оффлайн
так буває таке в тюнерах
трапився такий випадок -- три роки назад поставив настройщик сусіду спутникове тв и придупредив тюнер бажано якомого менше включати виключати а ще краще не виключай взагалі...
отже ці замочки уже давно існують, жилізо інколи дає збої... amen


hotbird+sirius+amos
vm-deДата: Четвер, 11.06.2009, 09:34 | Повідомлення # 14
знаток

Країна:
повідомлень: 155
Статус: Оффлайн
Sirius 4, 4.8E

Телеканал "Сіті" на 12728 V 19720,3/4
не підскажете якість на даний момент?
маю рівень 61
якість 0


hotbird+sirius+amos
viskomДата: Четвер, 11.06.2009, 09:52 | Повідомлення # 15
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 1941
Статус: Оффлайн
Quote (влад)
Sirius 4, 4.8E Телеканал "Сіті" на 12728 V 19720,3/4 не підскажете якість на даний момент? маю рівень 61 якість 0

сигналу з траспондеру12728 V 19720,3/4 на даний час нема astronomer1


Sat-Integral S-1237 HD Able
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Обговорення трансляції телеканалів. (Проблеми з мовленням)
  • Сторінка 1 з 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 13
  • 14
  • »
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2021