FORUM TV-SATВівторок
26.09.2017, 06:47

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 1 з 631236263»
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Інформаційні новини SAT TV
Інформаційні новини SAT TV
marsДата: Вівторок, 28.04.2009, 22:42 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 99
Статус: Оффлайн
Інформаційні новини

мовлення SAT TV




Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
RATVODДата: Понеділок, 04.05.2009, 18:58 | Повідомлення # 2
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
" РуСат " проведе Інтернет в літак

Супутниковий оператор "РуСат" має намір організувати можливість доступу до мережі Інтернет на борту літаків на території Росії.

Компанія планує воскресити проект, що проводиться в 2004-2006 рр. Connexion By Boeing. "РуСат" вже подав заявку в державну комісію з радіочастот (ГКРЧ) на здобуття частот.

Воскрешати проект, початий Connexion By Boeing "РуСат" панірує в співпраці з компанією ViaSat. Поки йдеться про наданні доступу в Інтернет на транзитних судах.

"Річ у тому, що територія Росії в компаній, що надають своїм пасажирам доступ в Інтернет, залишається білою плямою. І, звичайно, авіаперевізників подібна ситуація не дуже владнує, - розповів репортерові ComNews генеральний директор "РуСата" Сергій Алимов. - Ми вже подали заявку в ГКРЧ на здобуття частот. На жаль, регуляторна база для такого роду діяльності відсутня. Проте є надія на те, що ГКРЧ прийме позитивне рішення. Тим паче, що ми вже знайомі з системою і маємо досвід роботи з рухливим супутниковим зв'язком".

За його словами, "РуСат" співробітничав з компанією Connexion By Boeing - фахівці оператора брали участь в монтажі і наладці устаткування. "РуСат" не виключає переговорів і з російськими авіаперевізниками і ВАТ "РЖД", у випадку якщо ГКРЧ прийме позитивне рішення про видачу частот компанії.

Технологічно "РуСат" повністю готовий до надання цих послуг. При реалізації оптимістичного сценарію, послуга може бути запущена вже в першій половині 2010 р. Інвестиції в проект компанія не розкриває.

"Швидше за все, це дуже нішеве рішення, навряд чи ця послуга має шанси стати масовою, - говорить Сергій Алимов". - Втім, хто знає, складно прогнозувати".

"Цей ринок дуже модний, він був вельми популярний на Заході до початку кризи, - відзначає генеральний директор супутникового оператора "Сетьтелеком" Сергій Пехтерев. - Багато в чому запорукою успіху може стати співпраця з компанією ViaSat, в якої є і відпрацьована технологія і сертифіковане устаткування. Якщо "РуСат" візьме на себе виключно адміністративний супровід проекту, це обійдеться приблизно в $100 тис., а створення інфраструктури коштуватиме в 3-10 разів дорожче. Надання доступу в Інтернет було б цікаво об'єднати і з наданням мобільному зв'язку. Думаю, здобуття частот і сертифікація устаткування займе декілька років, так що запуск послуги якраз збіжиться із закінченням кризи і це може стати додатковою стимул-реакцією для її розвитку".

Повідомляє: www.comnews.ru


kozakuaДата: Середа, 06.05.2009, 14:17 | Повідомлення # 3
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 3503
Статус: Оффлайн
НТКУ знайшла кошти на трансляцію

Євробачення в Україні

Держкомтелерадіо виконало доручення прем'єр-міністра України Юлії Тимошенко щодо пошуку коштів для проведення трансляції фіналу пісенного конкурсу Євробачення-2009 в Україні, повідомляє Телекритика.

Про це повідомив тимчасово виконуючий обов'язки голови Держкомтелерадіо Анатолій Мураховський.

За його словами, трансляція пісенного конкурсу Євробачення-2009 відбудеться у межах коштів, передбачених на фінансування Національної телекомпанії України.

"Український глядач матиме можливість побачити якісну трансляцію Євробачення-2009", - сказав Мураховський.

Нагадаємо, 23 квітня на прес-конференції перший віце-президент Національної телекомпанії України (НТКУ) Роман Недзельський повідомив, що НТКУ через фінансові проблеми не тільки не в змозі надати посильну допомогу українській учасниці Євробачення-2009 Світлані Лободі, але може навіть відмовитися від висвітлення заходу з місця подій.

Незабаром після цього прем'єр-міністр України Юлія Тимошенко доручила Держкомтелерадіо забезпечити проведення трансляції фіналу конкурсу в Україні та в разі необхідності подати в установленому порядку відповідні пропозиції Кабінету міністрів.

Фінал Євробачення-2009 відбудеться 16 травня в Москві.
Світлана Лобода виступить під номером 17 у другому півфіналі конкурсу.


Dreambox DM 7020 HD, Dreambox DM 800 HD Se HDD 2.5" 500 GB,AzBoX Elit HD HDD 3.5" 2 ТB ,DRE 4000
(90,85,80,75,66,60,53,39,36,31,19,16,13,9,4.8E - 4W)
kozakuaДата: Середа, 06.05.2009, 23:52 | Повідомлення # 4
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 3503
Статус: Оффлайн
БІЛОРУСІЯ: ВЛАСТІ РОЗБЕРУТЬСЯ З РОСІЙСЬКИМ ТБ

Глава Мінінформу заявив, що хватить вже «обніматися з російськими телеканалами».
Міністр інформації Білорусі Володимир Русакевіч заявив, що в стосунках з російськими телеканалами «прийшов час не обніматися, а поставити все на юридичну основу, аби умови роботи у всіх були рівні».
При цьому глава Мінінформациі відзначав, що чекає досягнення компромісу з питання відключення російських каналів в Білорусі.
Окрім цього, Володимир Русакевіч на відкритті міжнародної виставки «ЗМІ в Білорусі» відмітив, що білоруські засоби масової інформації трохи постраждали від світової економічної кризи, передає БЕЛТА.
«Жодне ЗМІ не закрито із-за браку коштів або інших наслідків, пов'язаних з кризою. Всі працюють. Звичайно, довелося стискуватися, але в розумних межах», - сказав міністр інформації.
За його словами, найбільші втрати у зв'язку із зменшенням кількості замовленням понесли підприємства поліграфічної галузі. В той же час, підкреслив Володимир Русакевіч, «галузь розвивається, проводиться модернізація підприємств, купується нове устаткування».
Нагадаємо, що з 1 квітня в кабельних мережах Білорусі припинено мовлення російського Першого каналу, компаній «Всесвітня мережа», «НТВ-МИР», «РЕН ТВ», «ТБ-центр Інтернейшнл», «РТР-планета». Замість деяких з відключених каналів в даний час транслюються телеканали «Росія. Вести 24 години», «Світ. СНД», «ТНТ».


Dreambox DM 7020 HD, Dreambox DM 800 HD Se HDD 2.5" 500 GB,AzBoX Elit HD HDD 3.5" 2 ТB ,DRE 4000
(90,85,80,75,66,60,53,39,36,31,19,16,13,9,4.8E - 4W)
kozakuaДата: Четвер, 07.05.2009, 00:13 | Повідомлення # 5
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 3503
Статус: Оффлайн
Бізнесмен отримав права на трансляцію в Росії

каналів французької
AB Groupe


Власник Fashion TV Russia і радіостанції "Мегаполіс FM" Олександр Шусторовіч отримав права на мовлення в Росії і СНД восьми телеканалів бельгійської для франко медіакомпанії AB Groupe, у тому числі XXL, Encyclopedya, AB Moteur і ін. Управляти телеканалами будуть компанії, на тих, що 100% належать панові Шусторовічу і вхідні в його медійну групу Pleados.

Домовленості з російським бізнесменом підтвердила прес-секретар AB Groupe Жюліа Буйаге. Пан Шусторовіч уточнив, що "процес здобуття ліцензій на мовлення більшості з восьми каналів вже завершений". Фінансовий директор групи Pleados Олександр Жігульов говорить, що ліцензії вже отримали еротичний канал XXL, AB Moteur (тематика — автогонки, мотоспорт і т. д.), Chasse et Peche ("Охота і рибалка"), Encyclopedya (фільми і програми про культуру), Animaux (канал про тварин) і Escales (документальні фільми і програми). У перспективі можливе включення в програму телеканалів російського контента. Для розвитку кожен з каналів створено російська юрособа, що належить панові Шусторовічу і що входить до його групи компаній Pleados.

Умови договору в Pleados і AB Groupe не розкривають. Після висновку в 2007 році договору про мовлення в Росії і СНД каналу Fashion TV Олександр Шусторовіч сам розповідав "'", що щороку правовласники повинні були отримувати фіксований дохід від звороту каналу. А вартість прав оцінювалася тоді не більше ніж в $1 млн в рік. Топ-менеджер одного з кабельних телеканалів говорить, що щорік структури пана Шусторовіча можуть виплачувати AB Groupe від 15% до 30% виручки.

AB Groupe володіє бібліотекою з 1,2 тис. телепередач французькою мовою загальною тривалістю 37 тис. годинника. Поставляє продукцію 22 європейським телеканалам. У 2007 році французька медіагрупа TF1 придбала 33,5% AB за €230 млн, оцінивши всю групу в €686,6 млн. Виручка в 2008 році — €56,8 млн, операційний прибуток — €16 млн.

Олександр Шусторовіч є власником радіостанції "Мегаполіс FM", компанії Fashion TV Russia, 12 книжно-журнальних видавництв, також йому належить 50% рекламній компанії "Олімпу".

Західні телеканали вимушені шукати ліцензіати в Росії: згідно закону про ЗМІ вони можуть здійснювати мовлення на території країни, лише отримавши ліцензію в Россвязьнадзоре, але згідно статті 19.1 цього закону іноземні юрособи, а також російські з іноземною участю 50% і більш "не має права фундирувати організації, що здійснюють телемовлення".

За словами пана Жігульова, зараз Pleados веде переговори з рядом кабельних операторів про розширення трансляції і включення в мережі нових телеканалів. У "Акадо-столица" говорять, що AB Moteur і Fashion TV присутні в їх мережі через їх французького дистриб'ютора і агента Universal Communications. Про існування Pleados вони взнали від журналістів "'".


Dreambox DM 7020 HD, Dreambox DM 800 HD Se HDD 2.5" 500 GB,AzBoX Elit HD HDD 3.5" 2 ТB ,DRE 4000
(90,85,80,75,66,60,53,39,36,31,19,16,13,9,4.8E - 4W)
RATVODДата: Вівторок, 12.05.2009, 19:57 | Повідомлення # 6
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
Савік Шустер догрався: проти ведучого

вимагають порушити кримінальну справу




Сіоністський шабаш, влаштований в прямому ефірі,
не пройшов безслідно


Рівненська організація УНП звернулася до Президента України, генерального прокурора і глави СБУ з вимогою оголосити посла Ізраїлю в Україні персоною нон-грата і порушити кримінальні справи відносно ведучого Савіка Шустера, а також власників телеканалу Україна. Йдеться про телепередачі Шустер Lłve, що вийшла в ефір 24 квітня.

- Апогеєм цинічного використання українського телеефіру спецслужбами «Моссад» і ФСБ стала п'ятнична телепередача Шустер Lłve, на якій умисне було загострено питання неіснуючої в Україні расової нетерпимості, ксенофобії і антисемітизму. Впродовж всього телеефіру українські патріоти виставлялися як фашисти і людиноненависники, - говориться в заяві рівненській організації УНП.

Із цього приводу УНП підготувала лист Президентові України Віктору Ющенку і уряду, в якому говориться: «Звертаємо Вашу увагу на те, що в Україні набирає оборотів цілеспрямована антиукраїнська пропагандистська кампанія, інспірована іноземними спецслужбами, яка має на меті дискредитувати в очах світової громадськості українську націю і Українську державу. У передачі Шустер Lłve на телеканалі «Україна» від 24 квітня 2009 року в прямому ефірі лиця єврейської національності цинічно ображали державу Україна і принижували гідність українців».

Рівненські активісти УНП вимагають негайної чіткої прилюдної оцінки сіоністського шабашу. Крім того, вони виступають з вимогою оголосити посла Ізраїлю в Україні Зіну Калай-Клайтман персоною нон-грата, а державі Ізраїль направити ноту протесту у зв'язку з втручанням у внутрішні справи України. Від Служби безпеки рівненська УНП вимагає розслідувати цей і інші випадки антиукраїнських і антидержавних виступів і дій і залучити винних до кримінальної відповідальності.

Також міська організація УНП вимагає від Генпрокуратури порушити кримінальну справу проти власників і керівників телеканалу Україна, що веде телешоу Шустер Lłve Савіка Шустера, народних депутатів України Євгенія Червоненко, Анатолія Гриценко, Володимира Яворівського за антидержавну діяльність.

Єгор Петров
Джерело - Наш Век

Автор: Олександр Глущенко
www.tv.net.ua


RATVODДата: Середа, 13.05.2009, 17:33 | Повідомлення # 7
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
У " Роскосмосі " хочуть заборонити GPS

" Роскосмос " придумав, як просунути власну систему супутникової навігації " Глонасс ":
заборонити ввезення іномарок з навігаторами GPS, якщо вони не будуть здатні приймати
сигнал " Глонасс ".

Необхідно, аби іномарки ввозилися до Росії з вже встановленими навігаторами, здатними працювати не лише з американською системою GPS, але і з російською системою "Глонасс", заявив вчора керівник Федерального космічного агентства (Роськосмос) Анатолій Пермінов. "Якщо на автомобілі не встановлений "Глонасс"-пріємник, то ввезення автомобіля в країну або стає неможливим, або у декілька разів підвищуються митні збори", - цитує Пермінова "Інтерфакс". Такі пропозиції, за його словами, Роськосмос направив в уряд. "Лише так ми можемо захистити вітчизняний ринок, російських виробників", - пояснив Пермінов, при введенні обмежень на ввезення "нужда змусить автовласників використовувати нашу апаратуру "Глонасс".

Зараз установка системи "Глонасс" обов'язкова лише для федерального транспорту, нагадує незалежний експерт по космічній політиці Андрій Іонін. Вже запущено 20 супутників, які забезпечують покриття сигналом без розривів всю територію країни, додає він. Навігаційною апаратурою російської збірки, по словах Пермінова, сьогодні обладнано 17% повітряних судів цивільної авіації, 23% морського і річкового транспорту, 27% державного автотранспорту і 28% залізничних складів. До 2011 р. навігаційними засобами буде оснащено 100% державного транспорту, пообіцяв Пермінов.

Для цивільних автомобілів установка апаратури "Глонасс" доки не є обов'язковою умовою. У проекті техрегламента про безпеку колісних транспортних засобів (розроблений Мінпромторговлі) вказано, що автомобілі для перевезення людей, а також спеціальних і небезпечних вантажів повинні "передбачати можливість оснащення апаратурою супутникової навігації "Глонасс" або "Глонасс-gps". Але зобов'язати всіх автовласників поголовно встановлювати апаратуру "Глонасс" міністерство не збирається, пояснює його представник. Не обговорювалося з Мінпромторгівлі і обмеженням ввезення або підвищенням митних зборів на іномарки, не обладнані такими пристроями, відзначає він.

"Технічно можливо поєднати в одному приймачі два чіпи конкуруючих навігаційних систем, - пояснює співробітник компанії - виробника навігаційного устаткування, - питання, навіщо автовиробникам цим займатися при вже існуючій і відлагодженій системі GPS".

Зараз постачальник системи навігації для Mercedes - GPS, говорить представник Daimler Олена Дівакова. До ухвалення закону виробникам потрібно прояснити цілу низку запитань, уточнює вона: наприклад, як функціонуватиме нова система з точки зору покриття мережі, безпеки, комфорту, як відіб'ється на кінцевій ціні автомобіля.

Ринок автомобілів зі вбудованою системою навігації в Росії мізерний - таких продається щорік не більше 10 000, говорить директор по розвитку auto-dealer.ru Олег Дацкив. Торік в країну було імпортовано 1,99 млн машин.

Бажання Роскосмосу просунути свій винахід цілком зрозуміло, вважає чиновник уряду, але навряд чи воно знайде підтримку: навігатора не можна розглядати як невід'ємну частину автомобіля - це додатковий пристрій, який встановлюється за бажанням автовласника. Іномарки, не обладнані подвійними датчиками, доведеться виділити в окрему групу, якою має бути привласнений окремий код митної номенклатури (лише в цьому випадку мита на них можуть відрізнятися від ввізних ставок для інших автомобілів), додає чиновник Мінекономрозвитку. Звичайне розділення однієї групи товарів відбувається за якоюсь невід'ємною ознакою (наприклад, об'єм двигуна в автомобіля), а встановлювати завищені ставки на основі наявності або відсутності допоборудования - абсолютно незрозуміла ідея, укладає він.

www.sat24.ru Повідомляє:www.vedomosti.ru


RATVODДата: Четвер, 14.05.2009, 12:54 | Повідомлення # 8
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
VSAT - вендор " Gilat " входить на Російський ринок

Gilat Satellite Networks оголосила вчора про відкриття дочірньої фірми в Росії. Ізраїльська компанія стане першою іноземним VSAT-вендором, що локалізує бізнес на найперспективнішому в світі супутниковому ринку.

Найближчі західні конкуренти вендора ViaSat Inc. і Hughes Network Systems Inc. працюють в Росії через представництва.

Про локалізацію бізнесу комплексних проектів земного сегменту супутникового зв'язку оголосив вчора на семінарі в рамках виставки "Связь-Экспокомм’ 2009" голова поради директорів Gilat Satellite Networks Амірам Льовінберг, що спеціально приїхав до Росії. Він відзначив, що Росія - стратегічно важливий для його фірми ринок, через гігантські відстані що відрізняється величезною потребою в супутниковому зв'язку і до цих пір - слабким проникненням VSAT-технологии. Росія стане шостою країною після Бразилії, Колумбії, Мексики, Перу і США, де ізраїльтяни відкриють локальний бізнес.

Gilat Satellite Networks поставляє техніку до Росії з кінця 2000 р. Московське представництво фірми відкрите в 2003 р. За даними компанії, більше 15 тис. встановлених в Росії сучасних VSAT-терминалов вироблено Gilat, і вона є лідером продажів на локальному ринку. З відкриттям дочірньої компанії в Росії Gilat розраховує розширити продажу в ситуації дефіциту супутникового ресурсу і глобальної економічної кризи. Нове підприємство буде зареєстровано на початку II півріччя 2009 р.

Всього в Росії, по різних оцінках, працюють 30-40 тис. станцій VSAT. За даними дослідження ComNews Research початки цього року, їх більше 37 тис. При цьому багато початих комерційних проектів в 2009 р. заморожено, проте продовжується будівництво VSAT-сетей в рамках національних проектів, проектів відомств і крупних державних компаній. Саме успіхами в співпраці з державними покупцями особливо гордиться ізраїльський вендор. Клієнтами Gilat в країні є, наприклад, ряд МРК: "Сибірьтелеком", "Дальсвязь", а також "Пошта Росії". Gilat поставляв устаткування для організації універсальної послуги зв'язку, нацпроекта "Освіту".

Розповідаючи про завдання нової компанії, віце-президент Gilat по продажах в країнах Євразії Арье Розічнер відзначив, що з її появою істотно расширятся можливості участі Gilat в організації мереж "під ключ", післяпродажному сервісі і мережевому аутсорсинге. До структури російської компанії повинні увійти власний сервіс-центр з режимом роботи 24х7, склад з можливістю штучних покупок в рублях і ін. Майбутнє підприємство має намір обслуговувати також клієнтів в країнах СНД. VSAT-стройка по масштабах там деколи перевершує російську. У Казахстані, наприклад, Gilat з 2006 р. має крупні контракти з провідними операторами зв'язку, починаючи з "Казахтелекома".

www.sat24.ru Повідомляє:www.comnews.ru


RATVODДата: П`ятниця, 15.05.2009, 11:23 | Повідомлення # 9
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
Офіційно опубліковані найближчі плани Eutelsat.

19 травня 2009г планується ввести до ладу C-band і Ku-band ємкості супутника W2A у позиції 10 East.
У S-band корисному навантаженні W2A підтверджена наявність аномалії, яка вимагає подальших тестів.

23 травня 2009г Atlantic Bird™ 4 (ex Hot Bird™ 4) почне роботу у позиції 16 East під ім'ям Eurobird™ 16.

На початку червня 2009г супутник W1 буде переведений в позицію 4 East під ім'ям Eurobird™ 4A.
(Eutelsat)


kozakuaДата: Понеділок, 18.05.2009, 23:58 | Повідомлення # 10
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 3503
Статус: Оффлайн
Українська телекомпанія буде судитися

через трансляцію
" Евробачення "


Національна телекомпанія України має намір подати в суд на оператора місцевих кабельних мереж "Воля-Кабель" за порушення прав ексклюзивної трансляції фіналу "Евробачення" у Москві, пише газета "Телекритика" з посиланням на заяву першого віце-президента НТКУ Михайла Кобли.
Суть претензій полягає в наступному: НТКУ придбала ексклюзивні права на трансляцію музичного конкурсу на Україні, однак "Воля-Кабель" у той же самий час показувала російську версію шоу, що поширював "Перший канал. Всесвітня мережа".
Відповідно до вимірів аудиторії, рейтинг росіянці й української версій був приблизно однаковим, а у великих містах трансляцію "Першого" дивилися навіть більше людей, чим НТКУ.
"Перед трансляцією ми розіслали кабельним операторам попередження, що НТКУ - єдина телекомпанія України, що володіє правами на показ "Евробачення", але вони не послухалися", - розповів Кобля.
При цьому він відзначив, що рішення суду важко спрогнозувати, тому що торік в аналогічній ситуації рішення було прийнято не на користь НТКУ.
Нагадаємо, що фінал "Евробачення" пройшов у Москві 16 травня. Ця подія привернула увагу дуже широкої телеаудиторії. Зокрема, у Москві частка телетрансляції музичного конкурсу склала 73 відсотка.


Dreambox DM 7020 HD, Dreambox DM 800 HD Se HDD 2.5" 500 GB,AzBoX Elit HD HDD 3.5" 2 ТB ,DRE 4000
(90,85,80,75,66,60,53,39,36,31,19,16,13,9,4.8E - 4W)
RATVODДата: Середа, 20.05.2009, 09:46 | Повідомлення # 11
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
В парламенті створено слідчу комісію ВР по " Інтеру "


19.05.2009

В парламенті створено тимчасову слідчу комісію Верховної Ради з питань розслідування обставин смерті депутата Ігоря Плужникова та заволодіння невідомими особами його власністю, акціями телекомпанії "Інтер", повідомляє Українська правда.

За проголосувало 194 депутати, хоча проти була Партія регіонів і спікер Литвин, які пропонували відкласти це питання на день, щоб вивчити додаткові матеріали від сім'ї і прокуратури.

Як заявив з трибуни автор постанови Володимир Пилипенко, у засобах масової інформації неодноразово повідомлялося про обставини загадкової загибелі народного депутата 4 скликання, співвласника телеканалу "Інтер" Плужникова.

"Так, за інформацією ЗМІ, Плужников раптово помер в Німеччині у червні 2005 року. За офіційною версією, причиною смерті став гострий інфекційний гепатит. Разом з тим, окремими лікарями висловлювалося припущення, що смерть Плужникова була насильницькою та наступила внаслідок отруєння", - зазначив депутат.

"Невідомим залишається також порядок переходу його частки в телеканалі "Інтер" до інших осіб. Так, основні угоди про продаж каналу відбувалися у момент загострення хвороби, перебування у комі Плужникова та відразу після його смерті, що унеможливлювало його особисту участь у підписанні документів про продаж частки телеканалу "Інтер", - заявив Пилипенко.

Головою комісії обрано Андрія Портнова, його заступником Ганну Герман.

До складу Тимчасової слідчої комісії увійшли також ще 2 бютівці – Микола Баграєв та віталій Чудновський, три регіонали – Інна Богословська, Павло Сулковський, Ян Табачник, нунсівці – Юрій Кармазин та Віктор Шемчук, комуніст Юрій Гайдаєв та литвинівець Олег Шевчук.

БЮТ домагався створення цієї комісії більше місяця. Напередодні він звинуватив першого заступника голови СБУ Валерія Хорошковського в тому, що він чинить тиск на слідчих Генпрокуратури з вимогою закрити справу щодо продажу акцій каналу "Інтер" та обставин смерті колишнього власника акцій Ігоря Плужникова.

Сам Хорошковський назвав це спланованою атакою на нього і запевнив, що справи по "Інтеру" в прокуратурі немає.

Джерело: ІМІ


RatvodTechДата: П`ятниця, 22.05.2009, 13:31 | Повідомлення # 12
Зам.Адмін

Країна:
повідомлень: 229
Статус: Оффлайн
Новий закон про рекламу забороняє переривати фільми

2009/05/22

Верховна Рада України внесла зміни в Закон України «Про рекламу» (відносно приведення у відповідність з Європейською конвенцією про трансграничне телебачення). За ухвалення закону в цілому проголосували 306 народних депутатів з 426, зареєстрованих в сесійному залі, повідомляє телеканал «Рада». Тепер трансляція кіно- і телефільмів, якщо їх запланована тривалість перевищує 45 хвилин, може перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським або інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм, передач) один раз в кожен повний 45-хвилинний період.

Подальші переривання дозволяються, якщо запланована тривалість трансляції перевищує не менше чим на 20 хвилин два або більше повні 45-хвилинні періоди.

Крім того телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про товар, який пропонується. Телепродаж не повинен спонукати дітей до покупки або оренди товарів.

Час мовлення і доля телепродажу впродовж астрономічної доби і години включається і є складовою частиною часу мовлення, відведеного на рекламу і долю реклами, визначену цим Законом, у фактичному об'ємі мовлення впродовж астрономічної доби і години телерадіоорганізаціями будь-якої форми власності.

Також новий закон забороняє спонсорство теле - і радіопедач з використанням назв лікарських засобів, які надаються і поширюються лише по розпорядженню (рецептом) лікаря, і конкретних медичних послуг, а саме: методів профілактики, діагности, лікування і реабілітації, вживання яких потребує спеціальних знань і підготовки.

Як раніше повідомляв наш сайт, будь-яка реклама медпрепаратів на телеекранах повинна пройти узгодження в Міністерстві охорони здоров'я.

Джерело:


kozakuaДата: П`ятниця, 22.05.2009, 22:14 | Повідомлення # 13
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 3503
Статус: Оффлайн
Реклами у телевізорі стане більше ?

Член комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації Олена БОНДАРЕНКО (фракція Партії регіонів) прогнозує, що ВР дасть згоду на внесення змін до закону про рекламу щодо приведення його у відповідність до європейської конвенції про транскордонне телебачення.

Таку думку вона висловила сьогодні кореспонденту УНІАН, коментуючи рішення парламенту про направлення відповідного законопроекту на повторне друге читання.

О.БОНДАРЕНКО зауважила, що ВР мала внести зміни до закону про рекламу та телебачення і радіомовлення для того, щоб привести нашу законодавчу базу до європейських норм.

«Поки ми ці зміни розробляли, Європа вже ухвалила нові директиви, більш ліберальні, для ринку, і вийшов дисбаланс – навіть якщо ми внесемо норми старої конвенції до нашого законодавства, то це не вирішить проблему», - сказала вона. Тому, за словами народного депутата, будуть розроблені нові зміни, аби «двічі не робити одну й ту саму роботу».

О.БОНДАРЕНКО зауважила, що згідно з новими директивами європейської конвенції дозволяється збільшити рекламний час з 15 до 20% мовлення під час однієї астрономічної години.

О.БОНДАРЕНКО зауважила, що вся критика, яка сьогодні звучить щодо цієї норми є безпідставною. «Телеканали дають рівно стільки реклами, скільки може витримати їх глядач», - сказала вона. При цьому вона додала, що у неї «немає ніяких сумнівів, що цей закон у сесійній залі пройде».

За прогнозами О.БОНДАРЕНКО, для напрацювання нових змін до закону достатньо буде два тижні.

Як повідомляв УНІАН, учора, 21 травня, Верховна Рада відправила на повторне друге читання зміни до закону України “Про рекламу” (щодо приведення у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення).


Dreambox DM 7020 HD, Dreambox DM 800 HD Se HDD 2.5" 500 GB,AzBoX Elit HD HDD 3.5" 2 ТB ,DRE 4000
(90,85,80,75,66,60,53,39,36,31,19,16,13,9,4.8E - 4W)
RATVODДата: Субота, 23.05.2009, 09:18 | Повідомлення # 14
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
« Студія “1+1” » завершила переоформлення ліцензій,
розпочате ще
восени 2008 року

22-05-2009

Доступно тільки для користувачів


RATVODДата: Понеділок, 25.05.2009, 11:36 | Повідомлення # 15
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20969
Статус: Оффлайн
" Глобал - Телепорт " перевів Європу на DVB - S2


Компанія " Глобал - Телепорт " запустила в комерційну експлуатацію нову центральну земну станцію супутникового зв'язку ( ЦЗССС ) стандартуDVB - S2.

Під її управлінням знаходяться VSAT-станції оператора, встановлені в Європейській зоні Росії.

"Глобал-Телепорт" використовує борти російського супутникового угрупування. Мережа оператора включає чотири ЦЗССС, дві з яких розташовані в Москві і по одній - в Хабаровську і Новосибірську, а також більше 300 вузлів доступу. За даними ComNews Research, в кінці 2008 р. "Глобал-Телепорт" управляв більше 14 тис. VSAT-станцій і займав близько 36% ринку.

Нова ЦЗССС "Глобал-Телепорт" виготовлена компанією Hughes Network Systems. Вона управлятиме VSAT-станціями, встановленими в європейській частині Росії. Перехід на роботу в стандарті DVB-S2 дозволить підвищити ефективність утилізації супутникової смуги до 50%, а отже, збільшити виробничу потужність мережі оператора.

"Для нас VSAT є одній з найпріоритетніших технологій, - говорить генеральний директор національного оператора зв'язку "Синтерра" (володіє компанією "Глобал-Телепорт") Віталій Слізень. - В середньому в проектах національного масштабу з її допомогою виконується від 30% підключень. Модернізація системи управління нашої VSAT - мережі дозволяє не лише ефективніше використовувати орбітальний частотний ресурс, що орендується нами, але і підвищити якість послуг, що надаються".

Перехід на DVB-S2 - актуальна тенденція ринку VSAT. На новий стандарт вже перейшли "РуСат" і "Сетьтелеком". "На російському ринку супутникового ресурсу є тенденція до посилювання дефіциту, оскільки Eutelsat відкликав свою пропозицію ГПКС про надання супутника Eutelsat W1 для тимчасової заміни проблемного "Експрес- АМ2", - відзначає генеральний директор "Сетьтелекома" Сергій Пехтерев. - що На жаль недавно увійшли до ладу "Експресс-АМ44" і "ЕКСПРЕСС-МД-1" операторам VSAT не можуть допомогти. Тому перехід на технології, що дозволяють на 30-50% ефективніше використовувати ресурс, - абсолютно вірне рішення".

"В умовах відсутності великої кількості вільної супутникової ємкості ставка на ресурсозберігаючі технології - правильний крок, - вторить колезі начальник комерційного відділу "РуСат" Світлана Шабаліна. - "РуСат" має досвід роботи із стандартом DVB-S2 більше двох років, і за цей час ми переконалися в його ефективності. Третя центральна станція "РуСат", побудована для роботи з новим супутником Intelsat-15, також орієнтована на роботу в стандарті DVB-S2".

www.sat24.ru Повідомляє:www.comnews.ru


Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Інформаційні новини SAT TV
Сторінка 1 з 631236263»
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2017 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *