FORUM TV-SATНеділя
25.06.2017, 08:13

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 3 з 5«12345»
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Новини телеканалів і Медіагруп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 18:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Новини телеканалів і

Медіагруп України


RATVODДата: Субота, 21.01.2017, 16:38 | Повідомлення # 31
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Тепер у вечірньому ефірі «Першого»

будуть дитячі програми




Телеканал «Перший», вчора перетворився з державного в суспільний, змінює час виходу дитячих проектів.
Тепер шоу, розраховані на дитячу аудиторію, стартують в ефірі мовника о 17:30.


У тестовому режимі така зміна запустили ще 10 січня, і вже за перший тиждень це допомогло каналу наростити дитячу аудиторію (4-14 років).

«Логіка проста, - уточнює заступник гендиректора НСТУ Олександр Мельничук. - Показувати програми про дітей і для дітей тоді, коли вони вже повернулися додому з садочків та шкіл. Ми збираємося зробити дитячу лінійку більш різноманітною, в тому числі і за рахунок програм виробництва наших регіональних філій. Наскільки успішним виявиться цей експеримент - покаже час ».

Виходить, що найближчі Громадському конкуренти тепер - «Піксель» і «Плюсплюс».

За матеріалами прес-служби «Першого»

- 20.01.2017.

MEDIAНЯНЯ


RATVODДата: Четвер, 26.01.2017, 12:36 | Повідомлення # 32
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
На телеканалі «112-Україна» по неділях

з'ясовуватимуть
, «хто кому Рабинович»



Фото прес-служби Вадима Рабиновича

Автор і ведучий щотижневої телепрограми «Рабинович: суб'єктивні підсумки тижня» в ефірі телеканалу NewsOne
(вийшли в ефір 53 випуску) - народний депутат України і лідер партії «За життя» Вадим Рабинович оголосив глядачам,
що тепер його програма буде виходити в той же самий час і на тому ж каналі, але по середах.


А в недільному телеефірі - але на цей раз іншого інформаційного телеканалу «112-Україна» - найближчим часом з'явиться нова щотижнева програма під привабливою назвою «Хто кому Рабинович».

Вести її буде все той же народний депутат і це теж буде прямий ефір, однак, як стало відомо кореспонденту «Журналіста», нова програма буде значно відрізнятися від «ньюзвановского» варіанту.

Прем'єра, за нашою інформацією, має відбутися 29 січня. Це буде перший випадок в історії українського телебачення часів незалежності, коли політик буде телеведучим часових аналітичних щотижневих програм відразу на двох інформаційних телеканалах, які ведуть між собою змагання за глядацький інтерес ...

- 22 січня, 2017

RATVODДата: Четвер, 26.01.2017, 12:46 | Повідомлення # 33
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Нацрада в 21-й раз відмовила «112 Україна»

в переоформленні регіональних ліцензій




Регулятор відмовив компанії в переоформленні ліцензій в частині зміни програмної концепції мовлення.
«112 Україна» в свою чергу заявив, що рішення Нацради - черговий крок проти свободи слова в Україні.


24 січня Національна рада в 21-й раз відмовила регіональним компаніям, які ведуть мовлення в цифровому багатоканальному мультиплексі МХ-5 під логотип «112 Україна»: «Аріадна ТВ», «Лідер ТВ», «Партнер ТВ», «ТВ Вибір» і «Новий формат ТВ ».

Уляна Фещук, заступник голови Нацради, розповіла, що ці мовники щомісяця звертаються до регулятора з аналогічним проханням про переоформлення ліцензій таким чином, щоб вони повністю збігалися з програмною концепцією телеканалу «112 Україна» по супутниковій ліцензії. Однак такі зміни не відповідають умовам ліцензій регіональних мовників, які вони отримали на конкурсі.

У Нацраді також запевняють, що представники компаній ухиляються від отримання кореспонденції регуляторного органу із запрошенням їх на засідання і не з'являються на розгляд даного питання.

У свою чергу «112 Україна» нарікає на те, що канал уже три роки живе в умовах тиску з боку Нацради та інших державних органів, мета яких - впливати на редакційну політику телеканалу в інтересах окремих фінансово-політичних груп. А відмова в переоформленні ліцензій на «112» називають не інакше, як черговий сигнал світовій спільноті, який демонструє ставлення до базових демократичних цінностей, одна з яких - право на свободу слова.

«Не дивлячись на таке рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення ми продовжимо виконувати свою місію - інформувати наших глядачів про події в Україні і світі об'єктивно і оперативно; це доводять дослідження ринку інформаційних і загальнонаціональних телеканалів, які відзначають високий рівень збалансованості та об'єктивності нашою інформацією», - йдеться в інформаційному повідомленні телеканалу «112 Україна».

- 25 січня, 2017

Редакція


RATVODДата: Четвер, 26.01.2017, 22:37 | Повідомлення # 34
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Микола Княжицький може продати

частину телеканалу
«Еспрессо»




У телеканалу «Еспрессо» найближчим часом може з'явитися новий співвласник.
Таку інформацію «Українській правді» озвучив народний депутат з фракції «Народний фронт»
і засновник каналу Микола Княжицький.


Пан Княжицький у своєму коментарі зазначив, що в даний час угод про продаж не укладено, але переговори тривають і цього ніхто не приховує.

Джерела «Української правди» у фракції «Народний фронт» уточнили, що мова йде про продаж частини телеканалу. Таким чином, Княжицький має намір залишитися молодшим партнером в проекті «Еспрессо», щоб і далі продовжити керувати каналом. Втім, видання не уточнює, хто ж стане новим інвестором «Еспрессо».

Інформація про плани продати телеканал «Еспрессо» з'являлася в ЗМІ і раніше. Зокрема, Микола Княжицький в інтерв'ю Mediasat вже озвучував подібну інформацію.

«Фактично «Еспрессо»вже зараз вийшов на самоокупність. Так, немає грошей на швидкий і бурхливий розвиток. Канал як і раніше продовжує перебувати в моїй квартирі і не може дозволити собі новий офіс. Але продати ми його можемо вже зараз зі значним прибутком. Такі пропозиції надходять постійно і ми їх обдумуємо. Якщо продамо, то не тільки повернемо інвестиції, а й добре заробимо», - розповідав Княжицький кореспонденту Mediasat.

Нагадаємо, 1 лютого телеканал «Еспрессо» змінює технічні параметри мовлення з супутника Astra-4A (4,8 гр.с.д.).

- 26 січня, 2017

Редакція


RATVODДата: Вівторок, 31.01.2017, 21:24 | Повідомлення # 35
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Телеканал «112 Україна» з'явився

в
«розумних» телевізорах




Телевізійний канал «112 Україна» запустив додаток для «розумних» телевізорів.
Про це кореспонденту Mediasat повідомили в прес-службі каналу.


Додаток «112 Україна» запущено на Smart-платформах Philips, Samsung і LG. Завдяки цьому глядачі можуть дивитися ефір каналу не залежно від програмної політики кабельних операторів, наявності супутникової тарілки або ефірної антени. Тепер досить мати Smart TV вищеописаних моделей і наявність доступу в мережу інтернет.

Додаток «112 Україна» для смарт-телевізорів існує в двох версіях: українською та російською мовами.

Крім прямого ефіру додаток дозволяє переглядати різні відеоматеріали і здійснювати пошук за ключовими словами. Крім того воно передбачає зручну опцію «Екран в екрані», яка дозволяє глядачеві шукати відео, одночасно переглядаючи раніше обраний контент.

- 31 січня, 2017

Редакція


RATVODДата: Середа, 01.02.2017, 09:28 | Повідомлення # 36
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Українські телеканали збільшили кількість

національного кінопродукту в ефірі




У звіті за минулий рік Нацрада з питань телебачення і радіомовлення звернула увагу
на забуту українськими мовниками норму про національний кінопродукт.


Регулятор проводив моніторинги двічі на рік, відзначивши зростання кількості телеканалів, які показують українське кіно:
якщо в травні таких мовників було 6, то в листопаді стало 12.



Решта загальнонаціональних телеканалів (всього 28) національних фільмів не показували

Нацрада нагадує, що відповідно до статті 22 закону «Про кінематографію» існує квота на демонстрацію національного кіно - не менше 30% ефірного часу.

Причина порушень - банальна: специфічна дефініція «національний фільм». До таких відноситься кінопродукція,яка відповідає чотирьом критеріям: виробництво, авторське право, право власності та українська мова. Фільми, які не відповідають хоча б одній з цих критеріїв, в квоту не зараховуються, хоча і вважаються українськими фільмами (без приставки «національні»). Як пояснює Нацрада, такий фільм - український, але не національний - визначається наступним чином: картина створена українською кіностудією, колективом вітчизняних авторів, права на неї належать суб'єктам України, але базова мова фільму - іноземна (як правило, російська).

«Вагому частку» ефірного часу загальнонаціональних телеканалів (від 2% до 100%), як уточнює регулятор, складають фільми українського виробництва, що не рахуються національними за мовним критерієм. На жаль, розбивки по каналах держорган не надав, як і не вказав, чи готуються санкції стосовно порушників квоти.

31.01.2017



RATVODДата: Середа, 01.02.2017, 23:23 | Повідомлення # 37
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Вікторія Корогод призначена

керівником телеканалу
«Україна»




1 лютого керівником телеканалу «Україна» призначено Вікторію Корогод.
Про це йдеться в офіційному прес-релізі телеканалу.


Євген Лященко, який поєднував обов'язки директора ТРК «Україна» і директора «Медіа Група Україна» до цього часу, зосередиться на стратегічному управлінні холдингом «Медіа Група Україна».

«За час роботи в «Медіа Групу Україна» Вікторія Корогод зарекомендувала себе як досвідчений управлінець високого рівня, справжній професіонал своєї справи і надійний член команди. З гордістю можу сказати, що Вікторія - директор, виріс всередині нашої медіа-групи, що знає всю систему роботи каналу «Україна» і нашої ефірної групи в найдрібніших подробицях. Але, що особливо важливо для керівника такого рівня, Вікторію відрізняють не тільки сильні професійні навички і стратегічний підхід у роботі, а й уміння працювати з креативною командою, мотивувати і надихати співробітників на нові досягнення», - прокоментував нове призначення Євген Лященко, директор «Медіа Група Україна».

Вікторія Корогод закінчила Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, економічний факультет, спеціалізовану програму PMD з фінансів і еккаунтингу Міжнародного інституту менеджменту. Також Вікторія пройшла навчання в The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA). Працювала фінансовим директором на інших українських телеканалах. До команди каналу «Україна» приєдналася в 2012 році, зайнявши посаду фінансового директора. З 2014 року Вікторія Корогод - операційний директор ТРК «Україна».

«Наше завдання - бути першими серед кращих. Ми завжди будемо пропонувати ексклюзивний, корисний і цікавий контент, гідний уваги наших відданих глядачів. Ще кілька років тому ми зробили стратегічний вибір - інвестувати у власне виробництво, і продовжуємо впевнено рухатися в цьому напрямку, розвиваючи інформовлення, форматні продукти і телесеріальне виробництво. Звичайно ж, все це було б неможливо без найціннішого, що є на нашому каналі - наших співробітників. Ми зробимо все для того, щоб кожен з них пишався тим, що працює в найбільш згуртованою і творчій команді», - каже Вікторія Корогод, новий керівник «Україна».

- 01 лютого, 2017

Редакція


slavasamДата: Четвер, 02.02.2017, 19:24 | Повідомлення # 38
Модератор

Країна:
повідомлень: 1676
Статус: Оффлайн
UA TV розпочав мовлення з супутника Eutelsat Hot Bird


Супутниковий сигнал державного телеканалу іномовлення UA TV тепер доступний для прийому з космічного апарату Eutelsat Hot Bird. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив Артем Біденко, держсекретар Міністерства інформаційної політики України.

1 лютого UA TV розпочав мовлення з супутника Eutelsat Hot Bird 13C (13 в. д.). Сигнал каналу поширюється з використанням сучасного стандарту DVB-S2 і формату стиснення MPEG-4.

Нагадаємо, про плани переходу UA TV з супутника Amos-2 (4 з.д.) на Eutelsat Hot Bird (13 в. д.) стало відомо ще в листопаді 2016 року. Тоді представники «Мультимедійної платформи іномовлення України» повідомили кореспонденту Mediasat, що такий перехід дозволить розширити присутність каналу в мережах платного телебачення Європи.

UA TV також продовжує мовлення з супутника Azerspace-1 (46 ст. д., Центральна Азія) і Galaxy 19 (97 з.д., Північна Америка). Завдяки цьому він присутній в кабельних мережах Азербайджану, Болгарії, Грузії, Естонії, Ізраїлю, Канади, Німеччини, Латвії, Молдови, Польщі та США.

Eutelsat Hot Bird 13C – телекомунікаційний супутник, розташований в орбітальній позиції 13 градусів східної довготи разом з двома «братами» – Hot Bird 13B і Hot Bird 13E. Належить глобального оператора супутникового зв'язку Eutelsat.

Параметри мовлення UA TV:
Супутник Eutelsat Hot Bird 13C (13 гр.в.д.)
Частота – 10930 МГц, поляризація горизонтальна, символьна швидкість 30000 Мбіт/с, FEC–2/3, DVB-S2/8PSK/MPEG-4

джерело
KiberKДата: П`ятниця, 03.02.2017, 00:08 | Повідомлення # 39
житель форуму

Країна:
повідомлень: 170
Статус: Оффлайн
Цитата RATVOD ()
Телеканали "EPOQUE", "DACHA", "Trofey", "Terra", "Fauna", "Nauka" на 12265 Н, 30000 3/4 додали в назві MPEG-2 або MPEG-4.
Телеканал "O-TV" на 12265 Н, 30000 3/4 в форматі MPEG-4, тепер прописується як "O-TV MPEG-4 TEST"


3 01.03.2017 мовлення буде вестися лише у форматі MPEG-4

RATVODДата: П`ятниця, 03.02.2017, 17:01 | Повідомлення # 40
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
На каналі «Перший» з'явиться програма

про сучасну
українську музику




Громадський «Перший» запускає передачу про сучасну українську музику.
Називатися вона буде Art Club 38 і вперше вийде в ефір 5 лютого.


«У цієї програми є кілька цілей: відкриття нової музики української аудиторії та надання можливості цій музиці бути почутою, - говорить ідеолог і ведуча передачі ЄвгеніяСтрижевська. - Ми не обмежуємося будь-якими стилями або жанрами. В Арт-клуб може потрапити джаз, рок, етніка, електроніка та інші напрямки. Важливо, щоб це були музиканти, які дійсно грають музику».

Творці Art Club 38 - організатори фестивалів, арт-директори клубів і професіонали з музичного середовища.

«Ми - не телевізійники, тому не працюємо за існуючими форматами», - зазначила Євгенія.

Що характерно, Art Club 38 виходитиме як live-концерт: група або виконавець виконає міні-сет з чотирьох треків. Після їх виступу відбудеться інтерв'ю-обговорення, в якому беруть участь музичні критики, представники радіостанцій і молоді журналісти.

«Такий механізм ми вибрали з-за його універсальності, - каже Стрижевська. - Просто грати в студії - це добре, але немає атмосфери концерту, потрібної енергетики. Для нас дуже важливо, щоб музиканти, особливо початківці, отримували від проекту не тільки зв'язок з аудиторією, а й нормальне відео з хорошим звуком, що їм може знадобитися для подальшого розвитку».

Першими героями Art Club 38 стала група Tape Fakes, героями наступних стануть колективи Panivalkova, Cepasa, K.A.T.Y.A, The Elephants і Go-A.

Як то кажуть, в кращих традиціях MTV. Або «Музичного рингу»?

03.02.2017



RATVODДата: Субота, 04.02.2017, 23:24 | Повідомлення # 41
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Слава Варда запускає на NewsOne

інформаційно-аналітичний проект



Фото з особистого архіву Слави Варди

Вже 5лютого в ефірі NewsOne з'явиться інформаційно-аналітичний проект «Політика Чемпіонів. Варда Спорт»,
який, як ви вже напевно здогадалися, буде вести Слава Варда.


Програма виходитиме в ефір щонеділі о 18:00. У релізі, надісланому прес-службою, був коментар Варди, але нічого корисного в ньому не виявилося, тому я вам його не покажу. Краще подивіться промо-ролик проекту:



03.02.2017



RATVODДата: Субота, 04.02.2017, 23:29 | Повідомлення # 42
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Українські телеканали провалили тест

на
«плюралізм думок»




Я продовжую вивчати звіт про роботу Нацради з питань телебачення і радіомовлення за минулий рік.


Виявляється, крім моніторингу мовників на предмет трансляції російського контенту і програм, які шкодять дитячій психіці , регулятор, не афішуючи цього, моніторив новини на загальнонаціональних та інформаційних каналах на предмет «політичного плюралізму». У серпні 2016- го було проведено тижневий тематичний моніторинг 13 телеканалів в слоті 17: 00-23: 00. Незважаючи на політичне міжсезоння, тест на «плюралізм думок» успішно провалили всі мовники.

На думку регулятора, українські канали масово висвітлюють виключно позицію влади. Рекордсменами в цьому питанні виявилися СТБ та «Інтер», а також новинні «5 канал», «24» і UBR - 80-95% думок. Новини телеканалу «112 Україна» відзначилися ще й високою кількістю синхронів представників правлячої коаліції. Не відстає в цьому і громадський «Перший»: 60% думок в новинах каналу - думки влади. З 13-ти промоніторенних мовників виділяється «1 + 1» і «Україна»: в новинах ТСН і «Події» висвітленню позиції влади відводилося не більш 20-30% політичних сюжетів. «Аналіз моніторингу показує, що жоден із суб'єктів дослідження не дотримується певних методиками критеріїв політичного плюралізму при подачі інформації в передачах новин», - повідомляється в звіті.



Моніторинг проводився за критеріями «Методології проведення моніторингу ЗМІ» (розробник - «MEMO 98», Словаччина) і Independent Study on Indicators for Media Pluralism in the Member Stutes Towards a risk-Based Approach (розробники - ICRI, Ernst and Young, Jonkoping International Bussines School, CMCS)

Навіщо пропрезидентська Нацрада вирішила оприлюднити результати такого моніторингу - загадка. Чому він проводився в сезон відпусток - невідомо. Висновок регулятора наступний: «ризик політичної ангажованості всіх інших медіа оцінюється як« високий». Але в іншому абзаці він змінюється: «Ризик політичної ангажованості розцінюється як «високий» для 4 телеканалів, «середній» - для 3 мовників, «низький» -для 6 каналів. Використання значних обсягів інформації про власників ЗМІ свідчить про їх надмірну політизацію», - вказується в звіті без конкретизації мовників і фактів, які свідчать про «політизацію».

Цікаво, що регулятор навіть знайшов статтю закону, під яку прив'язав цей моніторинг. Відповідно до частини сьомої статті 4 закону «Про телебачення і радіомовлення» держава забезпечує ідеологічний і політичний плюралізм у сфері аудіовізуальних засобів масової інформації. Як саме регулятор планує забезпечувати політичний плюралізм, не уточнюється.

03.02.2017



RATVODДата: Понеділок, 06.02.2017, 15:37 | Повідомлення # 43
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
«Інтер Медіа Груп» побудувала нову ефірну апаратну,

яка дозволить перейти на
HD-мовлення




«Інтер Медіа Груп» ввела в експлуатацію нову багатоканальну ефірну апаратну, що працює в стандарті HD.

Слідом за переходом на формат 16 : 9, здійсненим в кінці минулого року, «Інтер Медіа Груп» ввела в експлуатацію нову багатоканальну ефірну апаратну, яка дозволяє вести мовлення в стандарті HD.
Про це кореспонденту Mediasat повідомили в прес-службі медіа-групи.

«Ми впроваджуємо технічні рішення, які використовуються в кращих телевізійних центрах світу. Мовний комплекс створений таким чином, що дозволить досить швидко здійснити перехід мовлення в стандарт HD, якість зображення в якому в кілька разів вище, ніж в нинішньому стандарті SD. Також нова ефірна апаратна має великі можливості з графічного оформлення ефіру», - пояснив технічний директор «Інтер Медіа Груп» Денис Шелухін.

Виробництво більшої частини програм телеканалів «Інтер Медіа Груп» вже більше двох років здійснюються в стандарті HD. В рамках підготовки до переходу на мовлення у форматі 16 : 9 і надалі - на стандарт HD в жовтні 2016 року було придбано 17 студійних HD-камер Hitachi - одного з провідних новаторів світу в сфері виробництва професійного телевізійного обладнання. Для компанії Hitachi постачання професійних HDTV-камер для «Інтер Медіа Груп» є першим контрактом для такого класу обладнання на телевізійному ринку України.

«Hitachi успішно розробляє мовні технології преміум-класу для широкого спектра клієнтів. Компанія уважно прислухається до вимог користувачів сьогодні і допомагає правильно вибудувати шлях до переходу на технології завтрашнього дня», - зазначив Кемаль Юлмаз, генеральний директор Hitachi Kokusai, Туреччина.

Роботи по введенню нового ефірного комплексу в експлуатацію здійснювала технічна дирекція «Інтер Медіа Груп» спільно з системним інтегратором VisionHOUSE. Інтегрований мовний комплекс побудований на базі новітньої системи BroadStream Oasys, мовних серверів, комутаційних ефірних матриць Imagine Communications Platinum VX.

- 06 лютого, 2017

Редакція


RATVODДата: Четвер, 09.02.2017, 08:26 | Повідомлення # 44
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Новий сезон «Ліги сміху»

стартує на «1+1» 17 лютого



Фото: пресс-служба «1+1»

Новий, третій сезон «Ліги сміху» стартує на телеканалі «1+1» 17 лютого.
Тепер шоу виходитиме по п'ятницях о 20:20, повідомляє прес-служба каналу.


Цього року заявки на участь у фестивалі подала рекордна кількість команд – 280. Відбірковий етап традиційно проходить у Одесі. У ньому, крім українських команд, братимуть участь команди з Молдови, Білорусі, Грузії, Польщі та Росії. До першої гри – 11 лютого – дійде лише 20 команд.

Гала-концерту передуватимуть два позаефірні етапи. Під час них редакторська група на чолі з креативним продюсером і редактором проекту Андрієм Чивуриним і редактором Чингісом Мазиновим відбере найкращих учасників, які виступлять перед членами журі.

Тренерами третього сезону, як і раніше, будуть актриса студії «Квартал 95» Олена Кравець, ведучий «Голосу країни-7» Юрій Горбунов, переможець минулого сезону і ведучий шоу «Розсміши коміка» Ігор Ласточкин, шоумен Потап, переможець першого сезону Сергій Сивохо, продюсер і шоумен Антон Лірник і співачка Оля Полякова. Кожен з них може обрати дві команди, з якими спробує дійти до фіналу і поборотися за кубок переможця третього сезону.

Друга частина гала-концерту «Ліги сміху» вийде в ефір 24 лютого

- 08 лютого, 2017

RATVODДата: Четвер, 09.02.2017, 17:53 | Повідомлення # 45
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20693
Статус: Онлайн
Наглядову раду Суспільного

очолила Тетяна Лебедєва




Вчора на закритому засіданніі члени Наглядової ради ПАТ НСТУ,
провівши таємне голосування, обрали собі голову.


«Вибрали Тетяну Лебедєву, - розповів «Українській правді» член Наглядової ради Віктор Таран. - Голосування було таємним. Дев'ять - за Лебедєву. Чотири - за Тараса Шевченка, троє утрималися. Тобто вона перемогла в один голос», - зазначив Таран, додавши, що більшість була ситуативною, оскільки за заступника голови вони голосували кілька разів, але так нікого і не обрали.

Як повідомляє сайт «Суспільне мовлення», на пост глави Наглядової ради, крім Лебедєвої, висували Тараса Шевченка, Світлану Остапу та Євгена Глібовицького, але останні свої кандидатури зняли, оскільки (дивно, Глібовицький, наскільки я пам'ятаю, представляє в Наглядовій раді «творчу сферу» і висувався «Форумом видавців»). При цьому Лебедєву, рекомендовану в Наглядову раду організацією НАМ, яку вона очолює багато років, в ЗМІ вже охрестили «людиною Пінчука» - мовляв, колись, будучи членом Нацради з питань телебачення і радіомовлення, Тетяна голосувала в інтересах його телеканалів (втім, якщо вже починати шукати збіги такого роду, то факти швидше говорять про іншу людину, прізвище якого починається на ту ж букву).

Нагадаю, до наглядової ради НСТУ входять Євген Глібовицький (творча сфера), Тетяна Лебедєва (сфера журналістики), Володимир Бринзак (сфера спорту), Вадим Місько (сфера захисту інтересів дітей та молоді), Олексій Панич (сфера освіти і науки), Наталія Скрипка (сфера захисту інтересів людей з особливими потребами), Віктор Таран (сфера місцевого самоврядування), Тарас Шевченко (правозахисна сфера), Володимир Яворівський (фракція партії «Батьківщина»), Ігор Хохич (депутатська група «Відродження»), Віталій Портников (фракція партії «Народний фронт»), Сергій Таран (фракція БПП), Лаврентій Малазонія (фракція партії «Оппоблок»), Світлана Остапа (фракція партії «Самопоміч»), Тарас Аврахов (депутатська група «Воля народу»), В'ячеслав Козак (фракція Радикальної партії ) і Дарина Карякіна (сфера забезпечення прав нацменшин).

Заступника голови Наглядової ради, секретаря та голів комітетів обиратимуть на наступному засіданні, дата проведення якого не повідомляється.

09.02.2017



Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Сторінка 3 з 5«12345»
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2017 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *