Новини телеканалів і Медіагруп України - Сторінка 11 - Форум TV-SAT
FORUM TV-SATВівторок
20.11.2018, 21:27

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Новини телеканалів і Медіагруп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 17:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Новини телеканалів і

Медіагруп України


RATVODДата: Середа, 12.09.2018, 07:49 | Повідомлення # 151
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
«Квартал ТБ» почне мовлення на двох мовах,

Paramount - в форматі MPEG-4 AVC




У жовтні поточного року трансляція сигналу телеканалу Paramount буде здійснюватися
з використанням відеокодека MPEG-4 AVC, а телеканал «Квартал ТВ» почне мовлення на двох мовах.


Про це йдеться в офіційному листі холдингу 1 + 1 media (займається дистрибуцією вище зазначених каналів), адресованому до провайдерів програмних послуг.

1 жовтня «Квартал ТБ» почне роботу на двох мовах: мовлення каналу з супутника і в IP-мережах буде здійснюватися з двома звуковими доріжками - українською і російською. Обидві аудіодоріжки працюватимуть з бітрейтом 128 kbps. Українська доріжка є основним звуковим супроводом за замовчуванням. Російська - другий доріжкою з оригінальною озвучкою.

10 жовтня зміняться параметри супутникового мовлення телеканалу Paramount в частині переходу від використання компресії відео MPEG-2 до відеокодека MPEG-4 AVC. Швидкість потоку: 1,2-2,5 Мбіт/с. Інші технічні параметри не змінюватимуться.

Втім, як наголошується в листі, додатково буде створено версія каналу Paramount з колишньої компресією MPEG-2, яка буде поширюватися за допомогою IP-зв'язку.

11 вересня, 2018.

Редакція
slavasamДата: Вівторок, 18.09.2018, 17:42 | Повідомлення # 152
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1853
Статус: Оффлайн
В Україні створюють телеканал

про здоровий спосіб життя «36,6 TV»




Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення видала
компанії «Здорове ТБ» ліцензію на супутникове мовлення телеканалу «36,6 TV».


Про це пише «Медіаняня».

Відзначається, що супутникова ліцензія видана терміном на десять років. Сама компанія «Здорове ТБ» входить в структури холдингу FILM.UA.

Ефірна сітка нового телеканалу «36,6 TV» буде складатися з програм про здоровий спосіб життя, 50% з яких будуть національного виробництва.

«Це не медичний канал, а канал про здоровий спосіб життя. В його ефірі буде йога, фізкультура, поради для вагітних і рекомендації про ЗСЖ. Ми вже запустили YouTube-канал 36i6 TV - там є зразки відео, яке ми знімаємо, в якому напрямку рухаємося», - розповіла директор мовника Наталка Якимович.

«36,6 TV» почне супутникове мовлення в жовтні поточного року з космічного апарату Astra 4A, розташованого в орбітальній позиції 4,8 гр.в.д.

На даний момент група FILM.UA має телеканалом FILMUADrama, ефір якого заснований на продукції власного кіностудії і розрахований на середньовікових жіночу аудиторію.

Також FILM.UA в партнерстві зі Star Media володіє супутниковим телеканалом BOLT, програмне наповнення якого розраховане на чоловіків середнього віку.
джерело
RATVODДата: Понеділок, 24.09.2018, 20:01 | Повідомлення # 153
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Телеканал-пустушка, який грішить телемагазинами,

продовжив ліцензію на мовлення



Фото - eko-tv.tv

Минулого четверга члени Нацради з питань телебачення і радіомовлення продовжили мовну ліцензію
супутникового телеканалу «Еко ТВ» (ТОВ «ТК Еко-ТВ»), незважаючи на порушення програмної концепції.
За рішення члени відомства проголосували одноголосно.


Разом з продовженням ліцензії на 10 років канал змінив логотип і програмну концепцію. Тепер він називається ECO TV; в його програмній концепції - 3 години інформаційно-аналітичних і публіцистичних програм 5 години 6 хвилин кінопоказу, 30 хвилин музичних творів, 1 година дитячих, 1,5 години розважальних, 1 година 20 хвилин культурно-мистецьких і 3 години науково-просвітницьких програм. Також у телеканалу змінилися бенефіціари: замість Тетяни Вовк вказані Ігор Георгій і Катерина Леонова.

Під час обговорення питання перший заступник голови регулятора Ольга Герасим'юк, розповівши про порушення програмної концепції мовника, які зафіксував недавній моніторинг Нацради, поінтерсовалась у Сергій Костинського, чому питання продовження ліцензії розглядається до підбиття підсумків моніторингу. Костинский повідомив, що моніторинг буде винесено на наступне засідання. Герасим'юк зазначила, що це нелогічно, але тему вирішила не розвивати.

Нацрада не вперше демонструє лояльність до телеканалу: у липні регулятор прийняв до відома результати планової перевірки «Еко ТВ», незважаючи на надлишок телемагазинів в його ефірі. Чому чиновники не помітили перевищення тригодинної квоти телемагазинів на каналі, але оголосили попередження «Чорноморській ТРК» за таке ж порушення, невідомо. Додатковий моніторинг каналу, проведене в серпні, зафіксував ряд порушень програмної концепції, зокрема щодо трансляції дитячих програм.

Нагадаю, «Еко ТВ», Milady, а також спеціалізовані телеканали продажів «Караван ТВ» і «Наталі» об'єднує один власник - Сергій Вовк.

Рекламне законодавство обмежує трансляцію телемагазинів 15 хвилинами на годину, максимальна кількість виходів на добу не повинно перевищувати восьми, а загальний обсяг трансляції - трьох годин на добу (пункт 7 статті 5-1 закону «Про рекламу»). Канали, які транслюють телемагазини, трактують закон по-своєму: норму про 15 хвилин на годину і 3 години на добу мовники ігнорують. Після моєї публікації про порушення по трансляції телемагазинів канали Сергія Вовка впорядкували їх трансляцію, обмеживши вихід трьома годинами на добу, а для виробників телемагазинів була збільшена вартість розміщення в ефірі.

17.09.2018



RATVODДата: Середа, 26.09.2018, 19:49 | Повідомлення # 154
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Телеканал Bolt змінює технічні параметри

супутникового мовлення




15 жовтня телевізійний канал Bolt буде здійснювати супутникове мовлення
тільки з частоти
12092 МГц (супутник Astra-4A).


Про це йдеться в офіційному листі холдингу 1 + 1 media, адресованому до провайдерів програмних послуг.
Нагадаємо, в даний час сигнал каналу поширюється з двох частот: 12092 МГц і 12265 МГц.

Таким чином, з 15 жовтня прийом сигналу телеканалу буде можливий тільки на супутникові приймачі з підтримкою стандарту DVB-S2 / 8PSK / MPEG-4 і систем умовного доступу Verimatrix і Videoguard.

Нові параметри супутникового мовлення:

Супутник: Astra-4A (4,8 гр.с.д.)
Частота: 12092 МГц
Поляризація: V (вертикальна)
Символьна швидкість: 30,000 Мсимв/с
FEC-2/3
DVB-S2 / 8PSK / MPEG-4
Verimatrix / Videoguard


Відзначимо, що телеканал Bolt почав кодувати сигнал супутника, починаючи з квітня поточного року.

Bolt - спільний продукт двох кіностудій: FILM.UA та Star Media. Канал запущений влітку 2016 року. Ефірне наповнення складається з кінофільмів і серіалів, орієнтованих на чоловічу аудиторію середнього віку. З травня 2017 ексклюзивної дистрибуцією каналу в мережах платного телебачення займається 1 + 1 media.

Раніше Mediasat повідомляв про плани FILM.UA запустити в Україні телеканал про здоровий спосіб життя «36,6 TV».

26 вересня, 2018.

Редакція


RATVODДата: Четвер, 11.10.2018, 07:20 | Повідомлення # 155
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Телеканал TVi відновив мовлення


Як бачите, мовник змінив логотип з TВi на TVi

Сьогодні, як і планувалося, канал TVi воскрес.


Поки що він веде тестове супутникове мовлення, сигнал доступний у відкритому вигляді на супутнику Amos 7.

Нагадаю, перезапуском TVi займається Дмитро Носиков - екс-генпродюсер NewsOne і радник міністра енергетики та вугільної промисловості Ігоря Насалика. У пресі Дмитра називали людиною Ігоря Кононенко, першого заступника голови фракції БПП, однокурсника і бізнес-партнера президента, хоча сам Носиков запевняв, що канал ніяк не пов'язаний з Кононенко і висвітлювати політичні теми не має наміру.

За словами Носикова, TVi буде працювати для жіночої аудиторії, хоча в його програмній концепції зазначено інформаційне мовлення (супутникова ліцензія телеканалу записана на ТОВ «Інфо24»). На початку вересня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення вдруге звернувся до суду за анулюванням цієї ліцензії через відсутність мовлення. У липні TVi обзавівся загальнонаціональною цифровою ліцензією телеканалу-пустушки Business (ТОВ ТРК «Погода ТБ»), яка була тісно пов'язана з швидким екс-віце-прем'єром часів Януковича Сергієм Арбузовим. Це сталося після того, як Нацрада відмовила компанії в продовженні її цифрової ліцензії. Зараз через це телеканал судиться з регулятором. Власником обох компаній значиться польська Millstone & Co, її бенефіціар - якийсь Михайло Жернов з донецькою реєстрацією. Носиков називав власниками каналу польських інвесторів, а Жорна - формальним власником, що представляє їх інтереси (він нібито працює в Millstone & Co і має посвідку на проживання в Польщі).

Повноцінний запуск каналу планується ближче до кінця року.

Нагадаю, до закриття ТВі належав Давиду Жванії і Миколі Княжицькому, які, як кажуть, не поділили майно каналу, а тому йому довелося зупинити мовлення. Протягом останніх трьох років майно було заарештованим, суд у цій справі завершився в квітні цього року. Тоді ж мовник змінив власника.

10.10.2018

viskomДата: Неділя, 14.10.2018, 07:57 | Повідомлення # 156
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 1874
Статус: Оффлайн
.



9274051
viskomДата: Неділя, 14.10.2018, 08:04 | Повідомлення # 157
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 1874
Статус: Оффлайн
.


9274051
RATVODДата: Понеділок, 15.10.2018, 19:46 | Повідомлення # 158
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
«Радіо Свобода» відкрило нову телестудію

і планує стати каналом




10 жовтня «Радіо Свобода» презентувало нову телевізійну студію на вулиці Антоновича в Києві.
Її називають найкращою телестудією серед тих, які є у «Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода» (RFE/RL)
.


Виконувач обов’язків президента корпорації RFE/RL Ненад Пеїч на презентації розповів, що сім років тому планувалося взагалі закрити представництво в Україні, але тоді цю ідею все ж відкинули. «Тепер у нас є прекрасне приміщення, студія і чудова команда. Це найкраща телерадіостудія серед усіх інших представництв RFE/RL. Ми довго рухалися від старої радіостанції до сучасного цифрового мовника», — сказав він.


Ненад Пеїч, в.о. президента корпорації RFE/RL


Також пан Пеїч розповів, що показники RFE/RL у Facebook та YouTube перевищують 2 млрд переглядів. Велика частка в цих показниках — здобуток служби в Україні.

Головний продюсер української редакції «Радіо Свобода» Наталя Симоніна сказала «Детектору медіа», що нова студія потрібна саме для розвитку теленапрямку. Адже зараз виходить багато студійних програм виробництва «Радіо Свобода», зокрема «Ваша свобода» і «Схеми».



«Ми переїхали з приміщення на Хрещатику саме для того, щоб побудувати нову телевізійну студію. Стара студія — це був зелений фон, на якому ми могли “прорізати” картинку. Але це позаминуле століття в тому варіанті, якому було. На Хрещатику було погане світло, звичайне офісне приміщення, дуже низькі стелі, що для телебачення неприйнятно. Тут ми маємо зовсім інший підхід», — пояснила потребу в новій студії пані Симоніна.


Tелестудія


«Студія сучасна, ми задумували її для різних проектів. Один із викликів — щоб усі ці телевізійні проекти могли вписатися в межах цієї студії і при цьому, щоб картинка була різною. Студія світиться різними кольорами, там є екрани, на які можна виводити різноманітну графіку й відео. Головним її завданням була мультифункціональність. Також тут дуже гарне світло, якісні камери, картинка аж “дзвенить”», — розповіла пані Симоніна.


Aпаратна


Вона повідомила, що «Радіо Свобода» планує рухатися в бік запуску власного телевізійного каналу. Можливо, спочатку це буде канал на YouTube, але є ідея запускати повноцінний новинний канал. Глобальна концепція — розвиватися як мультимедійна компанія. «Чим більше платформ ми охоплюємо, тим більше шляхів і можливостей достукатися до аудиторії. Якщо ми її не знайшли в телевізорі, то знайдемо на радіо. Наприклад, у Крим ми не можемо достукатися з телевізійним сигналом, сайти блокуються. Але там мовить радіо», — ділиться Наталя Симоніна.


Pадіостудія


На презентацію також завітала й посол США в Україні Марі Йованович. Вона зауважила, що з часу свого заснування 1950-го року і в часи Холодної війни «Радіо Свобода» відігравало значну роль у наданні нецензурованої надійної інформації. «Воно надавало публічну платформу незалежним голосам і сприяло поширенню системних реформ і демократії», — наголосила пані Йованович.


Марі Йованович, посол США в Україні


Посол також нагадала про переслідування й тиск, яких зазнають, зокрема журналісти «Радіо Свобода» сьогодні. Мова йде про Миколу Семену, який не може виїхати на лікування в Україну з Криму через рішення окупаційного суду; Станіслава Асєєва, який перебуває у полоні бойовиків так званої «ДНР». Не оминули увагою й справу Наталки Седлецької, до телефону якої Генеральна прокуратура України отримала доступ через суд. Зараз цю справу розглядає Європейський суд з прав людини.

«Бути незалежним журналістом ніколи не було легко. Зараз це особливо складно, бо дезінформація поширюється вкрай швидко. Українські журналісти стикаються з погрозами, фізичним насильством і залякуванням. Також є багато тиску, як у ситуації з Наталкою Седлецькою. Це неприйнятно у сучасній демократії»,— підкреслила пані посол.

Володимир Малинка

11 жовтня 2018




RATVODДата: Четвер, 01.11.2018, 21:22 | Повідомлення # 159
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
ДО УВАГИ ТЕЛЕГЛЯДАЧІВ!

Телеканал «Київ» переходить у новий формат мовлення




Із 5 листопада телеканал «Київ» переходить у формат мовлення 16:9.


29 жовтня 2018

RATVODДата: П`ятниця, 02.11.2018, 19:58 | Повідомлення # 160
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
В Україні з’явиться телеканал про риболовлю



1 листопада Національна рада з питань телебачення і радіомовлення проліцензувала
супутниковий телеканал про риболовлю
«Рибалка ТВ» (ТОВ «Рибалка-ТВ»)
.

Телеканал хоче розвивати в Україні та закордоном риболовний спорт і навчати глядачів правильної риболовлі, повідомив директор мовника Юрій Левашов.

Кінцевий бенефіціарний власник каналу – Олена Панчук.

«Рибалка ТВ» планує мовити цілодобово із супутника Astra 4A в кодованому вигляді. Мовлення обіцяє розпочати найближчими місяцями.

Студія каналу буде розташована в Києві на бульварі Лесі Українки, 34. За словами пана Левашова, канал орендував там 120 квадратних метрів. Хоча заступниця голови Нацради Уляна Фещук звернула увагу, що ця адреса часто використовується лише для реєстрації юридичних осіб.

У мережі вже є сайт каналу, який поки що виглядає як візитівка.

Член Нацради Сергій Костинський нагадав, що раніше Нацрада обмежила ретрансляцію в Україні російського телеканалу «Охота и рыбалка», і відзначив запуск українського каналу в цій ніші.

Мар'яна Закусило

01 листопада 2018




RATVODДата: П`ятниця, 02.11.2018, 20:19 | Повідомлення # 161
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
«112 Україна» запускає новий проект

про
політиків




4 листопада на телеканалі «112 Україна» стартує новий проект «Зворотний бік».
Програма – про кандидатів у Президенти України та інших політиків


Про це повідомляє прес-служба каналу.

Ведучою програми буде Надія Сасс.

«Проект "Зворотний бік" покликаний відповісти на запитання, що давно хвилюють українців, і покаже, що насправді стоїть за передвиборчими гаслами певних політиків», – прокоментував генеральний продюсер телеканалу «112 Україна» Артем Марчевський.

Програма «Зворотний бік» виходитиме на телеканалі «112 Україна» щонеділі о 17:00.

Нагадаємо, 25 серпня о 21:30 на «112 Україна» стартувало «Велике інтерв’ю з великим політиком». Першим гостем програми став Віктор Медведчук.

26 серпня о 21:00 на телеканалі «112 Україна» відбулася прем'єра соціально-політичного реаліті-шоу «Кандидат». Проект «Кандидат» виходитиме щонеділі о 21.00. Ведучі програми - народний депутат, лідер партії «За життя» Вадим Рабинович, народний депутат, член партії «За життя» Нестор Шуфрич і ведуча телеканалу «112 Україна» Ганна Степанець.

28 серпня о 19:30 на телеканалі «112-Україна» стартувало соціально-політичне ток-шоу «Пульс. Головне політичне ток-шоу країни».
Ведучими нового проекту стали Ганна Степанець та Володимир Полуєв.

19 жовтня голова Верховної Ради Андрій Парубій підписав проект постанови «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». У ній йдеться про заходи щодо семи компаній, яким належать ліцензії телеканалів «112 Україна» та NewsOne. Причиною санкцій нардепи називають «наявні системні ознаки наслідування дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди». Свої пропозиції парламент скерує до Ради національної безпеки та оборони України, яка може розглянути їх і винести рішення про санкції. Вони вводяться в дію указом Президента України.

02 листопада 2018

RATVODДата: Субота, 03.11.2018, 10:31 | Повідомлення # 162
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Одеський забудовник Бумбурас

виводить свій канал на супутник




19 жовтня 2017 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення
видала супутникову ліцензію телеканалу
Olvia Sat (ТОВ «Реноме інет»)
одеського забудовника грецького походження Пантеліса Бумбураса.


ТОВ «Реноме інет» уже володіє ліцензіями на кабельне мовлення з логотипом Olvia в кабельних мережах Одеси та Маріуполя. Супутникова ліцензія передбачає мовлення каналу з логотипом Olvia Sat із супутника Amos-7 в Україні та інших країнах у межах зони впевненого прийому у відкритому некодованому вигляді.

Канал представляв Олексій Майоров, який наразі працює головним редактором і ведучим на іншому одеському телеканалі «Репортер».

Olvia Sat планує створювати програми для грецької меншини грецькою мовою, планує обмін досвідом і співпрацю з грецькими журналістами. Члени Нацради звернули увагу, що в презентації каналу йдеться, що в ефірі будуть «інформаційні/замовні програми», програма про Благодійний фонд Пантеліса Бумбураса та його «добрі справи», деякі програми порівнюються з програмами каналу Euronews. У програмні концепції каналу плануються 7 годин на добу фільмопоказу, і канал планує наповнювати їх виключно ліцензійним продуктом, зокрема планується показ грецьких фільмів мовою оригіналу з українськими субтитрами.

Власниками телеканалу є одеський бізнесмен грецького походження, власник будівельної компанії «Гефест» та один з інвесторів ФК «Чорноморець» Пантеліс Бумбурас (98%) і генеральний директор будівельної компанії «Гефест» та гендиректор самого телеканалу Олександр Проценко (2%).

Нагадаємо, що раніше цей одеський кабельний телеканал мав назву КТК і входив до медіахолдингу «Козир Діджитал» одеського бізнесмена Олександра Козиря. Влітку 2016 року в ТОВ «Реноме інет» змінилися власники: компанію придбали Пантеліс Бумбурас і Олександр Проценко. А у квітні 2017 року компанія «Реноме інет» перейменувала свій телеканал КТК на Olvia, а також розширила його покриття: крім Одеси канал зайшов у кабельні мережі Маріуполя.

RATVODДата: Середа, 07.11.2018, 22:01 | Повідомлення # 163
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Жіночий телеканал «Максі ТВ» перетворився

в інформаційний канал
«Наш»



Фото - youtube.com

Сьогодні на частоті жіночого телеканалу «Максі ТВ» стартував ефір
нового мовника - інформаційного телеканалу «Наш»
.


Поки що контенту у каналу немає - він веде пряме включення зі своєї недобудованої студії, а в майбутньому «Наш» обіцяє інформувати глядача про все, що відбувається в Україні і світі, в форматі live-роботи з власної студії.

Судячи з опису, особливих відмінностей від інших інформаційних каналів у «Нашого» не буде - все ті ж розмови з політиками і «експертами», взяти участь в яких з часом зможуть і глядачі.

Власником каналу (точніше, його юридичної особи ТОВ «Наша Прага») числиться добре знайома вам кіпрська компанія Demosena Investments Ltd, бенефіціар якої - Володимир Мураєв, батько нардепа Євгена Мураєва. Обидва раніше володіли телеканалом NewsOne. Директор «Нашого» - Олена Рудик, екс-гендиректор NewsOne, шеф-редактор нового мовника - Роксолана Завінського, яка раніше працювала на NewsOne провідною і головним редактором.

Судячи з того, що Нацрада з питань телебачення і радіомовлення ще не розглядав питання переоформлення ліцензії «Максі ТВ», мовлення новий канал почав незаконно. Що ж подивимося, чим все це обернеться для Мураєва і Ко.

07.11.2018

RATVODДата: Четвер, 08.11.2018, 08:14 | Повідомлення # 164
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Телеканал НАШ



- 7 листопада в Україні виходить в прямий ефір новий інформаційний телеканал НАШ


В 6 ранку 7 листопада вперше виходить в ефір новий інформаційний телеканал НАШ - новий сучасний український телеканал.

Телеканал НАШ транслюватиметься в мережі мовлення телеканалу МАКСІ ТВ (MAXXI TV) і паралельно поки протікає процес переформатування телеканалу і розширення мережі мовлення.

Також приєднатися до нашого ефіру можна в мережі Інтернет, а саме, в комфортній для вас соціальній мережі.

Телеканал НАШ стане незалежним і оперативним ЗМІ - джерелом актуальної і важливої ​​інформації для кожного українця.

НАШ - це класичне новинне телебачення в поєднанні з новітніми технологіями, що миттєво переноситимуть вас в центр найважливіших подій.

Оперативність інформування телеглядача гарантує live-формат роботи з власної студії, де учасниками діалогу будуть авторитетні спікери і професійні експерти з різних сфер впливу і з різними точками зору.

НАШ - це майданчик для обговорень головних подій України і світу. Причому, взяти участь в ньому зможуть не тільки відомі спікери, а й пересічні українці - глядачі телеканалу.

НАШ покаже правду такою, яка вона є!

Дивіться НАШ телеканал в кабельних мережах свого міста, а також через IPTV.

Для супутникового мовлення: супутниковий ретранслятор - Astra 4A, оператор супутникового ретранслятора - SES ASTRA AB, Швеція, орбітальна позиція - 5 ° східної довготи, частота - 12284 МГц, символьна швидкість - 27500 Ксимв./сек., Коефіцієнт корекції помилок (FEC) - 3/4, поляризація - вертикальна, спосіб розповсюдження програм - у відкритому вигляді.

Територія розповсюдження програм - Україна та інші країни в межах зони впевненого прийому сигналу з супутника.

Дивіться нас в мережі Інтернет та приєднуйтесь в соціальних мережах:



RATVODДата: Неділя, 11.11.2018, 19:30 | Повідомлення # 165
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 22408
Статус: Оффлайн
Телеканал ТV5 готовий до повного переходу

на
цифрове мовлення




22 серпня Національная рада з питань телебачення та радіомовлення України
подовжила ліцензію на цифрове мовлення TV5 до 2025 року


Таким чином наш телеканал зберігає лідируючі позиції на телевізійному ринку Запорізького регіону. Нагадаємо, сукупна аудиторія TV5 становить більше 2,5 мільйонів чоловік.

У той же час, телеканал TV5 виконує постанову Кабміну від 13.06 2018, згідно якої з 31 серпня 2018 року аналогове телевізійне мовлення
припиняється на всій території країни. Нагадаємо, що телеканал TV5 запровадив цифрове мовлення ще у 2012 році, і з того часу забезпечує якісний цифровий сигнал для всіх користувачів системи Т2 та безперервно працює над розширенням географії цифрового мовлення в Запорізькій області.

Прийнятим рішенням уряду, можливість аналогового мовлення залишається у місцевих телеканалів які не мають ліцензій на цифрове
мовлення. Строк використання аналогу їм подовженодо 31 грудня 2018 року. Таким чином, телеканал ТВ-5 Спорт продовжить аналогове мовлення до кінця року, а його програмна сітка буде максимально наближена до програми передач TV5.

Телеканал TV5 безперервно працює над тим, щоб перегляд наших програм став зручнішим та доступнішим для більшого кола глядачів. Тому, окрім підключення тюнерів Т2, наші глядачі можуть дивитись нас у мережах кабельного ТБ, соцмережах та мультимедійних сервісах інтерактивного телебачення. У планах телеканалу з жовтня 2018 року — вихід на супутникове мовлення.

Автор: Телеканал TV5

Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2018