FORUM TV-SATПонеділок
21.09.2020, 04:06

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіа-груп України (Кодування телеканалів українських медіагруп)
Новини телеканалів і Медіа-груп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 18:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Новини телеканалів

і
Медіа-груп України




Як медіа-групи закодують супутник ?


Українські медіа-групи вже придумали, як в країні з літа запрацює платне телебачення.
Скільки ж доведеться платити простому глядачеві? І за що?


ЧИТАТИ ДАЛІ:

RATVODДата: П`ятниця, 01.02.2019, 20:16 | Повідомлення # 181
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Телеканал NEWSONE почав повноцінне

супутникове мовлення в
HD-якості




22 січня NEWSONE почав тестове мовлення з супутника в форматі HD,
а з сьогоднішнього дня трансляція сигналу здійснюється в повноцінному режимі
.


Про це Mediasat повідомили в прес-службі мовника.

В ефірі телеканалу - найсвіжіші новини та події України та світу, а також прямі трансляції з різних місць нашої планети.

«Ми працюємо для телеглядачів, тому, щоб дивитися NEWSONE було ще краще, відтепер телеканал доступний не тільки в форматі SD, але і в HD. Всі кращі телеканали світу вже давно транслюють сигнал в HD-якості. І з сьогоднішнього дня в число кращих приєднався телеканал NEWSONE», - заявив директор телеканалу NEWSONE Юрій Будяк.

«З'явилася ще одна можливість дивитися з супутника, тепер в HD-якості. HD - це стандарт високої чіткості, отже глядачі побачать більш чітку і якісну картинку», - підкреслив технічний директор Сергій Скрипченко.

Параметри супутникового мовлення NEWSONE HD:

Супутник: «Astra 4A» (4,8 гр.с.д.)
Частота: 11747 МГц
Поляризація: вертикальна (V)
Символьна швидкість: 30000 Мс/с
Корекція помилок (FEC): 3/4
Стандарт: DVB-S2 / 8PSK / MPEG-4 / HD


01 лютого, 2019.

Редакція
RATVODДата: Середа, 06.02.2019, 20:00 | Повідомлення # 182
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
«Медіа Група Україна» передала OLL.TV

в управління Vega




Супутникова платформа Xtra TV і підрозділ з дистрибуції телеканалів групи, які,
як і OLL.TV, входять у Digital Screens, залишилися під управлінням «Медіа Групи Україна».


Наразі відбувається юридичне відокремлення OLL.TV від Xtra TV і дистрибуції каналів. За інформацією «Телекритики», в холдингу намагаються розвести ліцензії Xtra TV і OLL.TV на різні компанії – всі ліцензії записані на ТОВ «Діджітал Скрінз». Причини такого поділу не повідомляються. Фактично поділ відбувся на початку року. Цю інформацію «Телекритиці» підтвердили в прес-службі холдингу, але докладніше про зміни компанія готова буде повідомити згодом.

Зараз у ОТТ (IPTV) оператора OLL.TV і супутникової платформи Xtra TV одна юридична особа – ТОВ «Діджітал Скрінз», через яку відбувається також оплата дистрибуції телеканалів холдингу. За даними державного реєстру підприємств, власником «Діджітал Скрінз» замість ТОВ «Медіа Група Україна» значиться ПрАТ «Фарлеп-Інвест» – юрособа телекомунікаційної групи Vega. Обидві компанії входять до СКМ Ріната Ахметова.

Ресурс Opendatabot показує, що зміни в структурі власності ТОВ «Діджітал Скрінз» відбулися 26 липня минулого року. Директором підприємства залишився Борис Данилов. На сайті «Медіа Групи Україна» зміни поки не відображені – «Діджітал Скрінз» значиться структурою МГУ.

Це не перші такі зміни в холдингу. У групі відбувається зміцнення телеком-активів. У листопаді минулого року компанія «ММДС-Україна» приєдналася до Vega: з грудня 2018-го оплата послуг відбуватиметься за реквізитами Vega. «ММДС-Україна» упродовж довгого часу володіла ексклюзивом на частоти під 4G (2,5–2,7 ГГц). У 2016 році вона погодилася поступитися частиною частот на потреби 4G в обмін на компенсацію в розмірі 500 млн грн. У неї залишилося ще близько 100 МГц у цьому діапазоні.

Нагадаємо, сервіс інтерактивного цифрового телебачення OLL.TV вийшов на ринок у листопаді 2014 року, оформивши всеукраїнську ліцензію IPTV-провайдера на Digital Screens, яка обійшлася компанії в понад 9 млн гривень. У вересні 2015 року Digital Screens отримала ліцензію супутникового провайдера для XtraTV. Телекомунікаційна група Vega з’явилася на ринку телекомунікацій в 2008-му в результаті об’єднання телекомунікаційних груп «Фарлеп» і «Оптима Телеком», а також компаній «Укомлайн», ЦСС, IP Telecom, «Матриця», «Вілком» та інших. Компанія володіє мережами з національним покриттям і є однією з найбільших на ринку фіксованого телефонного зв’язку, широкосмугового доступу до інтернету і передачі даних.

Як повідомляла «Телекритика», компанія Digital Screens 1 січня закрила систему телевізійних вимірювань Deepmetrics. 15 грудня «Медіа Групу Україна» залишив директор медіабізнесу Олексій Куракін, який, зокрема, курирував Digital Screens.

Від Павло Мандрик

06 лютого, 2019.

RATVODДата: Середа, 06.02.2019, 23:37 | Повідомлення # 183
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Телеканал ТВі зупинив супутникове мовлення

після перезапуску в жовтні



Фото: pixabay

Причина припинення мовлення – суди з Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення.


Телеканал ТВі 22 січня зупинив супутникове мовлення після перезапуску в жовтні. Відповідну інформацію опублікували ресурси з супутникового телебачення. Мовник при цьому оновлює сайт, який працює як звичайний інформаційний ресурс, оновлюється також канал на YouTube. Причина зупинки супутникового мовлення криється в тому, що телеканал не зміг запустити мовлення в мережі Т2 компанії «Зеонбуд». Гроші на перезапуск телеканалу надавалися інвестором з метою запуску мовлення в ефірній цифровій мережі. Генеральний продюсер телеканалу Дмитро Носиков відмовив «Телекритиці» в коментарі.

ТВі розглядав можливість потрапляння в загальнонаціональну цифрову мережу: мовник 19 липня став власником телеканалу Business (ТОВ ТРК «Погода ТБ»), термін дії цифрової ліцензії якого завершився 23 серпня 2018 року. За тиждень до зміни власності (11 липня) Нацрада відмовила каналу в продовженні ліцензії. Зараз мовник намагається оскаржити це рішення в суді. Раніше Business був тісно пов’язаний з екс-віце-прем’єром Сергієм Арбузовим (офіційним бенефіціаром каналу була громадянка Чехії Катержина Шимкова). Восени 2016-го «Зеонбуд» відключив мовника за борги.

Як повідомлялося раніше, телеканал ТВі відновив супутникове мовлення під логотипом TVi 10 жовтня, через три роки після попередньої зупинки мовлення. Канал перезапускав Дмитро Носиков – екс-генпродюсер NewsOne, радник міністра енергетики та вугільної промисловості Ігоря Насалика, політконсультант Ігоря Кононенка, першого заступника голови фракції БПП, однокурсника і бізнес-партнера президента. TVi за новою концепцією мав стати аполітичним каналом для жіночої аудиторії зі слоганом «TVi: справжні історії». Хоча в його програмній концепції в ліцензії зазначене інформаційне мовлення.

Загалом телеканал TVi пов’язаний з трьома юридичними особами: ТОВ «Інфо 24», на яке записана супутникова ліцензія (восени змінило назву на ТОВ «Тві.сат»); ТОВ «ТРК «Погода ТБ», які володіли загальнонаціональною цифровою ліцензією телеканалу Business (змінило назву на ТОВ «Тві.Т2»); ТОВ «ТВі. ЮА» (раніше називалося «ТРК “Прайм ТВ”»), на яке записані сайт мовника і 5 торгових марок ТВі в різних інтерпретаціях.

Власником юросіб телеканалу значиться польська компанія Millstone and Co з Кракова. Влітку 2018 року їх власником був Михайло Жерновий з донецькою реєстрацією, у жовтні власником став поляк Роберт Квятковський з Кракова. Носиков запевняв, що Квятковський – інвестор каналу. Реальним власником телеканалу «Українська правда» називала власника «Укргідроенерго» Віталія Кропачова, у якого є спільний бізнес з Ігорем Кононенком у вугільно-енергетичній сфері.

Вихід телеканалу в ефір на супутнику 10 жовтня відбувся через місяць після того, як 6 вересня Нацрада звернулася до суду про анулювання супутникової ліцензії через трирічну відсутність мовлення. Ліцензія ТОВ «Інфо24» чинна до 29 грудня 2021 року. Регулятор вже вдруге намагається анулювати її через суд. Формальний привід для другого позову – наявність попередження і штрафу за відсутність мовлення. До цього три роки майно «Інфо24» перебувало під арештом через позов якоїсь фізособи (в держреєстрі судових рішень її ім’я не вказане через норму закону про персональні дані), але в квітні цього року «Інфо24» виграло суд зі зняття арешту. На ринку повідомлялося, що майно каналу ділили Давид Жванія і Микола Княжицький, як тодішні власники телеканалу.

Від Павло Мандрик

06 лютого, 2019.



RATVODДата: Четвер, 07.02.2019, 20:51 | Повідомлення # 184
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
В Україні на півроку заборонили

телеканал
«Наше улюблене кіно»




Нацрада призупинить ретрансляцію каналу «Наше улюблене кіно» терміном на півроку.


Таке рішення було прийнято в зв'язку з неодноразовою фіксацією в його ефірі фільмів і акторів, заборонених на території України, пише Детектор Медіа.

Повідомляється, що, під час моніторингів діяльності каналу неодноразово були виявлені порушення ЗУ «Про телебачення і радіомовлення», який забороняє трансляцію програм за участю осіб, які становлять загрозу національним інтересам.

Протягом 2018 року Нацрада кілька разів зверталася з попередженнями до дистриб'ютору іноземної програми «Наше улюблене кіно» в Україні і до німецького правовласника, проте порушення усунуті не були.

Раніше Mediasat повідомляв про те, що Нацрада оштрафував і оголосила попередження чернігівському провайдеру «ТЕЛКОМ» за трансляцію заборонених українським законодавством програм.

Лада Васюкова

07 лютого, 2019.



RATVODДата: Вівторок, 12.02.2019, 17:14 | Повідомлення # 185
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Одеський канал Громадського

перейшов на широкоекранне мовлення




Одеській філії Суспільного в недавньому часі була виділена нова знімальна та монтажна техніка,
в зв'язку з чим
«UA: Одеса» зміг перейти з формату 4:3 на широкий екран 16:9.


Інформація про це розміщена на сайті Громадського.

Як повідомив менеджер «UA: Одеса» Олег Небольсин, перехід на широкоекранний формат знаменував досягнення однієї з планок масштабного проекту по апгрейду телеканалу, який включає зокрема будівництво нових студій.

«Частина вже реалізована. Попереду перенесення в велику студію інформаційно-розважальної програми «Ранок», створення резервної студії, в якій теж можна буде знімати в широкому форматі, якщо раптом виникнуть технічні проблеми у великій студії, і створення віжн-студії для радіо», - поділився Небольсин.

Нагадаємо, раніше Mediasat повідомляв про перехід на широкоекранний формат підрозділу НСТУ в Миколаєві - каналу «Миколаїв».

Лада Васюкова

12 лютого, 2019.



slavasamДата: Четвер, 14.02.2019, 20:17 | Повідомлення # 186
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1924
Статус: Оффлайн
Телеканал «112 Україна» буде здійснювати мовлення

з двох супутників




Сьогодні Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення на своєму засіданні
прийняла рішення про внесення змін до супутникову ліцензію телеканалу «112 Україна».


Про про це Mediasat повідомили в прес-службі мовника.

Зміна, внесена до ліцензії, передбачає мовлення телеканалу «112 Україна» з двох космічних апаратів - Astra 4A (4,8 гр.в.д.) і Amos 3 (4 гр.з.д.). Відзначимо, що з супутника Astra 4A прийом телеканалу був можливий і раніше в пакеті «Зеонбуд», однак для цього необхідний супутниковий приймач з підтримкою Multistream. Тепер же прийом буде можливий на побутові ресивери.

«112 Україна» - інформаційно-аналітичний телеканал, який розпочав мовлення в листопаді 2013 року. Канал доступний в пакетах найбільших кабельних операторів країни, транслюється через цифрову ефірну мережу DVB-T2 і через супутники зв'язку компаній SES і Spacecom. Мовлення каналу здійснюється 24 години на добу. Генеральний продюсер - Артем Марчевський. Генеральний директор - Єгор Бенкендорф.

Параметри супутникового мовлення «112 Україна» з супутника Astra 4A (4,8 гр.в.д.):
Частота: 12284 МГц

Поляризація: вертикальна (V)
Символьна швидкість: 27500 Мс / с
Корекція помилок (FEC): 3/4
Стандарт: DVB-S / QPSK / MPEG-2

Параметри супутникового мовлення «112 Україна» з супутника Amos 3 (4 гр.з.д.):
Частота: 11139 МГц

Поляризація: горизонтальна (H)
Символьна швидкість: 30000 Мс / с
Корекція помилок (FEC): 3/4
Стандарт: DVB-S2 / 8PSK / MPEG-4 / HD

14 лютого, 2019.

Редакція
slavasamДата: П`ятниця, 15.02.2019, 20:27 | Повідомлення # 187
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1924
Статус: Оффлайн
Нацрада видала каналу ТВА

ліцензію на супутникове мовлення




Телеканал ТВА отримав ліцензію на супутникове мовлення.


Нацрада з питань телебачення і радіомовлення одноголосно підтримав видачу дозволу на трансляцію, пише Детектор Медіа.

Згідно з даними, канал уже розпочав мовлення у тестовому режимі, уклавши контракт з «Укркосмосом».

«Крім того ТВА звернувся до Нацради за прорахунком частоти для місцевого цифрового мультиплексу. Нацрада передав заявку в Український державний центр радіочастот, який вже відповів, що виділив частоту і погоджує її з Генеральним штабом », - повідомляє Детектор Медіа.

Лада Васюкова

15 лютого, 2019.

RATVODДата: Субота, 16.02.2019, 09:37 | Повідомлення # 188
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Дивіться на телеканалі XSPORT

кращі фільми останніх років!




Телеканал XSPORT стає ще цікавіше для своїх глядачів.


З наступного тижня ми починаємо показ кращих художніх фільмів останніх років. Тепер кіно на XSPORT - кожен день!

Ви отримаєте можливість подивитися фільми на спортивну та навколоспортивних тематику. Багато з них номінувалися на Оскар, а головні ролі виконали зірки світової величини.

У перший тиждень кінопоказу на XSPORT ви побачите:

Понеділок, 18 лютого
22:50 Пеле: Народження легенди (США, 2016)
Фільм про дитинство Короля футболу і його першому титулі чемпіона світу.

Вівторок, 19 лютого
22:50 Людина, яка змінила все (США, 2011)
Класичний американський біографічна драма про генерального менеджера бейсбольної команди «Окленд Атлетикс» Біллі Біне (Бред Пітт).

Середа, 20 лютого
22:50 Алі (США, 2001)
Історія про те, як Кассіус Клей, а згодом Мохаммед Алі (Уїлл Сміт), увірвався в світовий бокс і бореться за громадянські права у себе на батьківщині.

Четвер, 21 лютого
22:50 Вишибала: Епічний заміс (Канада 2017)
Це продовження знайомої всім комедії Вишибала. Багато хокею і таких улюблених усіма бійок на льоду!

П'ятниця, 22 лютого
22:50 Жертвуючи пішаком (США, 2015)
Фільм про американський шахіста Боббі Фішера, який в легендарному протистоянні зумів виграти у Бориса Спаського матч за звання чемпіона світу.

Субота, 23 лютого
22:50 Проклятий Юнайтед (Великобританія, 2009)
Гарна екранізація невдалого епізоду тренерської кар'єри знаменитого англійця Брайана Клафа, який потім двічі вигравав Кубок європейських чемпіонів.

Неділя, 24 лютого
22:50 Едді «Орел» (Великобританія, США, Німеччина, 2016)
Цей фільм заснований на реальній історії британця Едді Едвардса, який дуже хотів виступити на Зимовій олімпіаді і зміг домогтися цього за допомогою тренера Бронсона Пірі (Хью Джекман).

15 лютого, 2019.

RATVODДата: Субота, 23.02.2019, 19:14 | Повідомлення # 189
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Громадське запустить мобільний додаток

з двома телеканалами




Телеканали Громадського «UА: Перший» і «UА: Культура»
стануть доступні для перегляду на мобільних пристроях.


Як заявив глава Національної громадської телерадіокомпанії України Зураб Аласанія, мобільний додаток буде запущено до кінця лютого, передає Детектор Медіа.

Повідомляється, що додаток буде функціонувати подібно мобільній версії трьох каналів «Українського радіо», випущеної в минулому році.

«Запущено мобільний додаток трьох каналів "Українського радіо" і до кінця лютого буде запущено мобільний додаток телевізійної платформи з каналами" UА: Перший "та "UА: Культура"», поділився Аласанія.

Відзначається, що мобільна версія «Українського радіо», радіо «Промінь» і радіо «Культура» доступна всім користувачам iOS і Android, які завантажили додаток в GooglePlay. До кінця поточного місяця українцям стане доступна версія каналів «UА: Перший» і «UА: Культура» для перегляду з телефону.

Нагадаємо, раніше директор планово-економічного департаменту НГТУ Ірина Горецька озвучила фінансовий план телерадіокомпанії на 2019 рік. Згідно з документом, на виробництво контенту для Громадського виділили 108 мільйонів гривень.

Лада Васюкова

22 лютого, 2019.



RATVODДата: Неділя, 24.02.2019, 13:54 | Повідомлення # 190
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
StarLightMedia створює єдиний дивізіон PayTV & Digital,

а Федір Гречанінов залишає групу



Юлія Трибушна, керівник єдиного дивізіону PayTV & Digital

В рамках трансформаційних процесів StarLightMedia прийнято рішення
про створення єдиного дивізіону PayTV & Digital.


Про це кореспонденту Mediasat повідомили в прес-службі медіа-холдингу.

Керівником нового підрозділу стане Юлія Трибушна, яка з 2016 року обіймає посаду директора StarLight Digital Sales. Федір Гречанінов, який керував напрямком цифрового бізнесу і стратегії з 2012 року, прийняв рішення продовжити кар'єру за межами групи і завершує співпрацю з StarLightMedia в кінці березня 2019 року.

«В напрямках Pay TV & Digital ми всі ці роки задавали тренди і вели ринок за собою. Ми збудували нову модель відносин з провайдерами, почали активну боротьбу з піратством, запропонували глядачеві додаткові канали доставки контенту - Youtube, Teleportal. У новій організаційній структурі дивізіон буде ще більш ефективно розвивати ці напрямки в компанії і на ринку в цілому. Дякуємо Федора за результативну співпрацю і бажаємо йому успіхів у подальшій діяльності», - прокоментував CEO StarLightMedia Михайло Царьов.

Раніше Mediasat повідомляв, що ICTV, СТБ, Новий і інші телеканали StarLightMedia закодують супутниковий сигнал до кінця поточного року.

22 лютого, 2019.

Редакція


RATVODДата: Неділя, 24.02.2019, 13:54 | Повідомлення # 191
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Нацрада озвучила критерії перевірки каналів

на дотримання квот




Нацрада з питань телебачення і радіомовлення озвучила нові конкретні параметри
і критерії перевірки телеканалів на предмет дотримання мовних квот.


Відповідний документ був опублікований на сайті регулятора.

Згідно з даними, контроль над мовою програм ефірних телеканалів здійснюється, виходячи з промови ведучих, дикторів, гостей та інших учасників передачі. Під претензію не підпадають люди, які випадково потрапили в кадр - масовка, учасники мітингів і т.д.

У разі, якщо програма не має провідного або закадрового озвучення, а також безпосередніх дійових осіб, моніторинг дотримання квот буде проведено на основі візуального контенту, такого як графічне оформлення і титри. У той же час написи, які є частиною інтер'єру або випадково потрапили в кадр (наприклад, при панорамній зйомці), зараховуватися не будуть. Інтершуми також не підпадають під перевірку.

Відзначається, що якщо мову передачі можна ідентифікувати по мові її учасників або по візуальному оформленню, незалежно від хронометражу, вона не увійде до списку програм для обчислення квоти державної мови.

Нагадаємо, раніше Нацрада прийняла рішення звільнити іноземні телеканали від мовних квот, зокрема - від обов'язкового використання українських звукових доріжок. Відповідне рішення регулятор ухвалив у новій редакції проекту Порядку адаптації іноземних телеканалів.

Лада Васюкова

22 лютого, 2019.



RATVODДата: Вівторок, 26.02.2019, 18:00 | Повідомлення # 192
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Член редради «Прямого» запускає

новий телеканал




В Україні з'явиться ще один супутниковий телеканал.


Запуск нового мовника планує член редакційної ради каналу «Прямий» і генеральний директор інформаційного агентства «Журналіст» Катерина Флекман, пише Телекритика.

За словами Флекман, новий телеканал не буде пов'язаний з «Прямим», зокрема з точки зору співпраці з його власником Володимиром Макеєнко.

«Так, я перебуваю в редакційній раді «Прямого». Мене покликав Володимир Макеєнко, коли запускав телеканал. Сьогодні я не працюю з Макеєнко», - прокоментувала гендиректор ІА «Журналіст».

Відзначається, що ліцензія нового телеканалу буде оформлена на ІА «Журналіст», 25% якого володіє Флекман. Однак про формат мовлення і тематичне наповненні майбутнього ТВ-каналу поки інформації немає.

Нагадаємо, нещодавно компанія «Поверхность ТВ запустила Quiz TV - новий розважальний канал, який вже отримав дозвіл на мовлення в Латвії, а також увійшов до списку зарубіжних програм, трансляція яких на території нашої країни схвалено Нацрадою.

Лада Васюкова

- 26 лютого, 2019



RATVODДата: Субота, 02.03.2019, 22:45 | Повідомлення # 193
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Два канали Громадського тепер

можна дивитися з телефону




Два телеканали суспільного вже доступні для перегляду з мобільних пристроїв
.

Як і запущений раніше мобільний додаток «Українського радіо», канали «UА: Перший» і «UА: Культура» тепер можна дивитися в будь-який час і в будь-якому місці, передає Детектор Медіа.

Мобільна версія телеканалів доступна всім власникам iOS і Android, завантажившим додаток в AppStore або GooglePlay.

Нагадаємо, минулого тижня глава Національної громадської телерадіокомпанії України Зураб Аласанія анонсував запуск додатку до кінця лютого.

Лада Васюкова

- 28 лютого, 2019

RATVODДата: Четвер, 07.03.2019, 08:50 | Повідомлення # 194
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Нацрада проліцензувала «зірковий»

інформаційний телеканал




Мовник під назвою «Зоряний» буде інформаційно-аналітичним із кінопоказом.


Його власником зазначено українського бізнесмена, який проживає у Польщі. Представникам телеканалу не завадили отримати ліцензію граматичні помилки в презентації.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 6 березня проголосувала за видачу супутникової ліцензії новому телеканалу «Зоряний» (ТОВ «Канон комунікейшн»). За це рішення проголосували п'ять із семи членів відомства. Утрималися заступники голови регулятора Уляна Фещук та Ольга Герасим'юк.

Новий телеканал називатиметься «Зоряний». Згідно з концепцією це буде інформаційно-аналітичний канал із кінопоказом. Власником телеканалу виступає Андрій Вовк, директором зазначена Олеся Атерчук. У статутному фонді компанії – 8,4 млн гривень. Представники телеканалу назвали власника мовника бізнесменом, який проживає у Польщі, сфера діяльності – медицина, оздоровлення. Телеканал вироблятиме 80% власного продукту. На ньому будуть працювати 120 осіб.

Мовник буде спрямований «конкретно на людину» і всупереч «сірому новинному рядку» буде давати «натхнення жити». Новини будуть про «реальні людські історії». Символом телеканалу стало світло, слоган – «Шукаємо світло разом», новинний сегмент називатиметься «У Світлі новин». В ефірі будуть також короткі дитячі програми, програма про подорожі Україною, лайф-хаки, ноу-хау українців, що прославилися в світі, програма для молоді «Біля дошки».

Телестудія каналу розміститься в колишньому приміщенні «Київенерго» на вулиці Антоновича. У слайдах презентації, створеної українською мовою, була низка граматичних помилок. Також представники мовника використовували слова «канал покаже, як виживати в Україні» і слово «зубожіння». У редакції каналу працюватимуть журналісти програм розслідувань, кримінальних новин («Надзвичайні новини»), а також державних мовників.

Уляна Фещук вказала на суперечливість у презентації між словом «світло» та словами «виживати» і «зубожіння». Чиновниця засумнівалася в успіху телеканалу, акцентувавши на тому, що це 20-й інформаційний телеканал. Ольга Герасим'юк звернула увагу на помилки, а також необхідність особливого підходу до створення програм для молодої аудиторії.

Нагадаємо, 17 січня Нацрада проголосувала за видання супутникової ліцензії інформаційному телеканалу «Перший незалежний», пов'язаному зі львівським бізнесменом, спонсором ВО «Свобода» Ігорем Кривецьким. 20 грудня ліцензія на супутникове мовлення дісталася волинському місцевому цифровому «12 каналу», який пов'язаний зі співвласником групи «Континіум», заступником голови депутатської групи «Воля народу» Степаном Івахівим. 13 грудня регулятор проліцензував відразу два новинних телеканали – Ukrlive (пов'язаний з партією «Народний контроль» Дмитра Добродомова) і полтавський телеканал «Останній бастіон» (який фінансує аграрний бізнесмен).



Від Павло Мандрик

06.03.2019


RATVODДата: П`ятниця, 08.03.2019, 12:13 | Повідомлення # 195
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 24596
Статус: Оффлайн
Setanta запустить в Україні

ефірний канал з УПЛ, НБА та НХЛ ?




Правда чи фейк - скоро дізнаємося.


Телекомпанія Setanta планує запустити в Україні ефірний спортивний канал, якщо вірити сайту Football.ua.

Поки відомо точно тільки те, що, як повідомляла Sport Arena, дана телекомпанія купила права на трансляцію матчів англійської Прем'єр-ліги на території України починаючи з сезону 2019/20, а ТК Футбол їх втратив.

Football.ua також повідомляє, що на каналі будуть прямі трансляції матчів НБА, НХЛ, а також Формули 1, UFC і ATP. Крім цього, канал покаже бельгійський чемпіонат, роблячи акцент на клуби з українськими футболістами.

Setanta хоче поборотися за отримання прав на показ матчів УПЛ, а відкриття ефірного телеканалу планується на кінець 2019 року, пише джерело. Але з термінами неправда: за нашою інформацією, відкриття каналу відбудеться вже влітку.

Також Football.ua пише, що Setanta, швидше за все, буде об'єднуватися з якимось із телеканалів України. Найбільш реальним варіантом називається 2 + 2, не виключено об'єднання з телеканалом Футбол або XSPORT. Що мається на увазі під об'єднанням - не уточнюється.

Тендер на показ матчів української Прем'єр-ліги, якими розпоряджається компанія Profile Partners, запланований на квітень. Серед претендентів - ТК Футбол 1/2, 2 + 2, Setanta і стрімінговий сервіс MEGOGO.

На даний момент, Setanta не віщає в Україні, а поки тільки готується до запуску до нового сезону. Студія каналу знаходиться в Києві, і поки що віщає на Казахстан і Білорусь.

07 березня 2019



Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіа-груп України (Кодування телеканалів українських медіагруп)
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2020