З Новим Роком!
FORUM TV-SATЧетвер
18.01.2018, 01:42

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 8 з 8«12678
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Новини телеканалів і Медіагруп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 17:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
Новини телеканалів і

Медіагруп України


RATVODДата: Понеділок, 18.12.2017, 18:07 | Повідомлення # 106
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
"Час будувати" - "Інтер"

Третій випуск. Вишневе




RATVODДата: Понеділок, 25.12.2017, 07:54 | Повідомлення # 107
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
"Час будувати" - "Інтер"

Четвертий випуск. Сіневірська Поляна




RATVODДата: Середа, 27.12.2017, 09:46 | Повідомлення # 108
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
Нацрада видала супутникову ліцензію

новому телеканалу
Донецької адміністрації



Фото - focus.ua

Минулого тижня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення видала
ліцензію на супутникове мовлення новому телеканалу
«Донеччина ТБ».


Мовник запускає Донецька обласна військово-цивільна адміністрація. Її глава Павло Жебрівський звернувся в регулятор з проханням видати ліцензію оперативно. Телеканал формується в Краматорську на базі комунального підприємства «ТРК« Регіон-Донбас », що знаходиться на балансі Донецької облради. Необхідність запустити місцевий канал пояснили тим, що суспільний мовник з системи НГТУ - місцевий телеканал «ДоТБ» - зі своїми функціями не справляється.

Питання під кінець засідання вніс до порядку денного член Нацради Сергій Костинский, який закликав колег «допомогти розвивати місцеве мовлення» в регіоні на противагу місцевим телеканалам самопроголошеної ДНР. Олег Черниш попросив перенести розгляд на тиждень, щоб встигнути ознайомитися з документами. В ході дискусії з'ясувалося, що телеканал подав заяву до Нацради два тижні тому, але обробити його встигли не всі відділи, зокрема юридичний - виникли питання до структури власності (власником зазначений Донецька облрада).

Заступник голови регулятора Уляна Фещук зазначила, що всі зауваження вже зняті (бенефіціаром вказано Ігоря Зоц - головний редактор газети «Донеччина», директор підприємства), і в облраді просять розглянути питання саме на цьому засіданні, оскільки в адміністрації потрібно встигнути сплатити в казначействі ліцензійний збір (260 тис. грн) саме в поточному році - в наступному відповідна стаття витрат може з'явитися не раніше березня. Казначейство приймає гроші до 28 грудня, а наступне засідання відбудеться 27 грудня, і мовник не встигне з оплатою. «Так ми заблокуємо запуск телеканалу ще на три місяці», - пояснив Костинский у відповідь на прохання Черниша перенести розгляд питання.

У підсумку зійшлися на тому, що потрібно зібрати візи всіх відділів апарату, що зробили прямо на засіданні. Презентації телеканалу як такої не було, а представника «Донеччина ТБ» розпитував тільки Черниш. Представник відповідав коротко: новинний телеканал мовитиме цілодобово, «висвітлюючи події на Донбасі», в майбутньому обіцяє закрити 16 годин мовлення, а на перших етапах - 10 годин. Комунальне підприємство, на яке оформляється ліцензія, сьогодні випускає місцеву газету. У колективі працюють 16 чоловік, але з січня буде відкрито безліч вакансій. Устаткування у каналу вже є - закупили в цьому році. Кошти на фінансування мовника передбачені в бюджеті регіону.

Як стало зрозуміло в ході обговорення, канал «Донеччина ТБ» запускається не на додаток до телеканалу «ДоТБ» зі структури Громадського, а скоріше, йому на противагу. За словами Юрія Артеменка, на «ДоТБ» в зв'язку з переформатуванням в суспільний мовник зменшилася кількість місцевих новин - сьогодні канал виробляє лише 4 години власного продукту (втім, Ольга Герасим'юк сказала, що це не так, а пізніше інформацію Артеменко спростували в НГТУ). Телеканал для Донецької облради запускає Ілля Суздалев, який з червня по жовтень керував донецькою філією НГТУ і пішов з поста, оскільки керівництво Громадського «не виконало всіх усних обіцянок при створенні телеканалу «UA: Донбас» на базі телеканалів донецького і луганського філій НГТУ - «ДоТБ» і ЛОТ.

Подробиці стали відомі з оприлюдненого тексту рішення. Мовник планує піднімати сигнал на супутник ASTRA-4A через аплинк «Сес Сіріус Україна». Логотип оформлений так: ДОНЕЧЧИНА · TV, ДTV. Студія знаходиться в Краматорську на вул. Академічній, 48 (юридична адреса - вул. Катеринича, 13). Телеканал вказав 20 годин на добу національного продукту, 10 годин власного продукту. У програмній концепції прописано 10 годин інформаційно-аналітичних і публіцистичних програм матерією, 4 години кінопоказу, 1 година музичних творів, 15 хвилин розважальних, 11 хвилин освітніх і 10 хвилин науково-просвітницьких передач. Формат: інформаційний з кінопоказом. Термін дії ліцензії - 10 років.

Нагадаю, після переформатування НГТУ між Громадським і Жебрівським виник конфлікт, оскільки телеканал відмовлявся приймати піар-ролики глави адміністрації. Заяви про плани об'єднати телеканали донецького і луганського філій (ЛОТ і «ДоТБ») в телеканал «UA: Донбас» звучали ще в жовтні, він він до сих пір не запущений. Примітно, що в регіоні вже працює телеканал «Донбас» - він належить «Медіа Групі Україні» та на час окупації віщає з Дніпра.

26.12.2017



RATVODДата: Вівторок, 02.01.2018, 17:40 | Повідомлення # 109
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
Телеканалу FilmUAction більше немає


Фото - zzpicon.blogspot.com

Минулого тижня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення анулювала супутникову ліцензію
телеканалу FilmUAction (ТОВ «Справжні канали»), про що сама компанія попросила у відповідній заяві
.

Нагадаємо, ліцензія була видана телеканалу 22 травня 2015 року під запуск мовника «Квартал ТВ».

Запуску, втім, не сталося - з часом представники студії «Квартал 95» вийшли зі складу власників і канал перетворився в FilmUAction.

У структурі групи компаній FILM.UA залишається платний телеканал FilmUADrama, а також телеканал Bolt, запущений спільно з групою компаній Star media.

02.01.2018



RATVODДата: Вівторок, 02.01.2018, 17:46 | Повідомлення # 110
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
На каналі «112 Україна» нова ведуча



У новий рік з новою посадою увійшла Юлія Боднар - вона стала ведучою на «112 Україна».
Свій перший ефір журналістка провела напередодні свята в парі з Сергієм Гулюком
.


«112 Україна» - ні в якому разі не випадковість, а цілеспрямований вибір. Вважаю, що телебачення має інформувати, пояснювати, просвіщати і допомагати населенню. Саме цього я хочу в своїй роботі і саме таким для мене є «112 Україна», - поділилася Юлія.

Знайомимося: Юля за освітою журналіст. Закінчила Національний авіаційний університет. Телебачення у неї викликає безліч емоцій, найприємніша з яких - вируючий адреналін перед камерою в прямому ефірі. І саме зараз в житті Юлії починається новий етап: здійснюється давня мрія.

Давайте всі разом порадіємо за людину.

За матеріалами прес-релізу «112 Україна»


02.01.2018

RATVODДата: Вівторок, 02.01.2018, 18:31 | Повідомлення # 111
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
В Україні з'явився ще один канал телеторгівлі


Фото - pikabu.ru

З відходом каналу телемагазинів SHOPPING-TV вітчизняна ніша телеторгівлі не зменшилася.


На останньому засіданні Нацрада з питань телебачення і радіомовлення видала ліцензію на супутникове мовлення каналу телемагазинів «Наталі» (ТОВ «ТРК« Наталі »).

Власниця мовника Тетяна Вовк - співвласниця ще одного каналу телемагазинів «Караван ТВ», який отримав ліцензію на мовлення рік тому (імені другої співвласниця «Караван ТВ» - Олени Архіпцевої - в структурі нового каналу немає). У статутному фонді телеканалу зазначено 2 млн грн. Юрособа мовника було зареєстровано 30 листопада. Директором каналу числиться Володимир Базан. Ліцензію мовник отримав фактично відразу, без обговорення.

Нагадаю, за два останні роки з українського телеринку пішли три канали телеторгівлі з іноземною власністю. TV sale UKR шведа Евербрінга Пер Андерса призупинив мовлення в 2014-му, зараз Нацрада намагається анулювати його ліцензію через суд. Минулої осені регулятор видав ліцензію (а потім анулював її через несплату ліцензійного збору) телеканалу «Ювелірочка», який входить до російської групи «ВЕС-Медіа». Два тижні тому регулятор анулював з тієї ж причини (несплата ліцензійного збору) ліцензію SHOPPING-TV. Крім телеканалу «Караван ТВ», в ніші працює BOUTIQUE TV, яким володіють громадяни США П'єр Абу Слейман і Ронні Пітер Буслімен.

02.01.2018



RATVODДата: Субота, 06.01.2018, 13:59 | Повідомлення # 112
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
XSPORT перейшов на новий супутник - АМОS-3



З 1 січня 2018 року телеканал XSPORT перейшов на мовлення з супутникового ретранслятора AMOS-3.


Технічні параметри супутника:

- Супутник: AMOS-3.

- Орбітальна позиція: 4.0°W.

- Частота: 11139,5 МГц.

- Символьна швидкість: 30000.

- FEC: 3/4.

- Поляризація: горизонтальна.

- Стандарт: DVB-S/QPSK/MPEG-4.

- Кодування: BISS.


Перехід на AMOS-3 став черговим кроком роботи XSPORT на шляху до підвищення комфорту в прийомі супутникового сигналу для наших телеглядачів. AMOS-3 входить до складу серії супутників зв'язку оператора Spacecom. Також на ньому розміщені канали найбільшої групи StarLightMedia, такі як СТБ, Новий канал і ICTV.

Для зручності глядачів XSPORT до 15 лютого включно мовлення телеканалу буде продовжено і на супутнику ASTRA 4A, 4.9°Е

05 січня 2018 р.

RATVODДата: Четвер, 11.01.2018, 15:39 | Повідомлення # 113
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 21400
Статус: Оффлайн
Крига зрушила. Нацрада дозволила

СТБ і ICTV закодувати супутниковий сигнал



Фото - facebook.com

Подумавши місяць, Нацрада з питань телебачення і радіомовлення переоформила
супутникові ліцензії СТБ і ICTV,дозволивши телеканалам змінити технічні характеристики мовлення:
супутниковий сигнал з відкритого перетворився в кодований.


На цей рази, члени відомства проголосували «за» одноголосно і без обговорення. Хоча минулого разу глава регулятора Юрій Артеменко висловився різко проти, обіцяючи ініціювати публічну дискусію. Чи кодований супутниковий сигнал в ліцензіях інших телеканалів StarLightMedia, не повідомлялося.

Варто зазначити, що в липні, коли кодований сигнал прописували телеканали групи «1 + 1 медіа» члени регулятора дозволили це зробити з першого разу, одноголосно і без обговорення. Закодований сигнал вказано також в ліцензіях каналів «Медіа Групи Україна», а у всіх мовників групи «Інтер» сигнал відкритий (закодований тільки міжнародний «Інтер +»). Таким чином, IMG залишилася єдиною телегрупою, ще не переоформили свої ліцензії.

Нагадаю, телегрупи збираються закодувати супутниковий сигнал в травні цього року.

11.01.2018



Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіагруп України
Сторінка 8 з 8«12678
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2018 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *