Новини SD TV (MPEG-2) телеканалів - Сторінка 122 - Форум TV-SAT
FORUM TV-SATПонеділок
05.12.2016, 20:34

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Сторінка 122 з 122«12120121122
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини SD TV (MPEG-2) телеканалів
Новини SD TV (MPEG-2) телеканалів
RATVODДата: Субота, 06.06.2009, 17:23 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
Новини мовлення MPEG-2 телеканалів





Всі, хто викладає новини будь-якого роду,

повинні виставляти посилання на першоджерело !!!


Посилання повинно виглядати так: і бути активним
RATVODДата: Вівторок, 29.03.2016, 19:15 | Повідомлення # 1816
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
Розщеплені на атоми: 1+1 презентує

офіційний трейлер до фільму про
Чорнобиль




Телеканал 1+1 презентує офіційний трейлер документального фільму власного виробництва під назвою "Розщеплені на атоми", присвяченого 30-й річниці Чорнобильської трагедії.

Картина охоплює як документальні зйомки, що проводились у зоні відчуження, місті Прип'ять та безпосередньо біля атомного реактора, так і художню реконструкцію подій тих часів.

Зокрема, у фільмі буде показане ексклюзивне інтерв'ю директора Чорнобильської АЕС, який зберігав мовчання протягом десятиліть після катастрофи, та унікальні свідчення учасників трагічних подій.

Автор фільму Світлана Усенко у стрічці розповідає жахливу історію жінки, яка втратила коханого чоловіка, дитину та дах над головою. Вона ділиться спогадами та вперше розповідає про те, як їй вдалося пережити найстрашніші моменти життя, не втратити силу духу і бажання жити.

Подолавши бюрократичні та географічні кордони, авторам фільму також вдалося отримати унікальні матеріали судової справи щодо розслідування причин Чорнобильської катастрофи, що зберігаються у Державному архіві РФ.

Окрім цього, у фільмі "Розщеплені на атоми" використані костюми та грим, що найбільш точно передають жахіття, що випали на долю простих людей, які не за власною волею стали героями, і поклали своє життя і здоров'я на захист українців.

Нагадаємо, що у стрічці використані музичні твори гурту ONUKA з міні-альбому Vidlik, присвяченого річниці трагедії, а також пісні Володимира Висоцького.

"Це не черговий фільм-розслідування про причини аварії, дурість українських політиків або нові факти корупції в зоні відчуження. Цей фільм про людей, життя яких "розщепилось на атоми", людей, які пережили невимовний біль, стали учасниками подій, які перевернули життя сотень тисяч людей", - розповіла автор стрічки Світлана Усенко.

"Розщеплені на атоми" - це результат роботи Управління журналістських проектів телеканалу 1+1. Режисер фільму – Сергій Сотниченко, оператор-постановник – Віталій Панасюк.

Трейлер можна переглянути просто зараз онлайн:

Прем'єра фільму "Розщеплені на атоми" відбудеться 26 квітня в ефірі телеканалу 1+1.



slavasamДата: Середа, 20.04.2016, 14:21 | Повідомлення # 1817
Модератор

Країна:
повідомлень: 1634
Статус: Оффлайн
Порошенко попросили заборонити «Україну»




Президента України Петра Порошенка попросили заборонити трансляцію телеканалу «Україна». Відповідна петиція опублікована у вівторок, 19 квітня, на сайті глави держави.

Жителі країни звернулися до президента з такою пропозицією з-за того, що телеканал транслює серіал «Не зарікайся», який є, на їхню думку, антиукраїнським. Кінострічка викликала нарікання у зв'язку з тим, що ополченці Донбасу представлені в ній з позитивної сторони.

В цей же день експерти Державного агентства України з питань кіно проголосували за збереження прокатного посвідчення серіалу «Не зарікайся». У засіданні комісії взяли участь 16 експертів. Після перегляду кадрів з серіалу більшість з них (12 чоловік) прийшли до висновку, що багатосерійний фільм не порушує норми законодавства та етичних стандартів.
Про позапланову перевірку телеканалу «Україна» з-за серіалу повідомлялося 18 квітня. У Нацраді України з питань кіно пояснили, що перевірка проводиться через скарги глядачів на позитивне зображення донбаських ополченців. При цьому представників української влади та силових структур в багатосерійному фільмі зображують у негативному світлі.

«Не зарікайся» — серіал власного виробництва телеканалу «Україна», в якому розповідається про події 2014 року на сході України. Прем'єра серіалу відбулася в січні 2016-го.

Електронні петиції розглядаються президентом України, якщо наберуть 25 тисяч підписів за 92 дні. Однак досягнення цієї позначки не означає обов'язкового схвалення, так як ініціативи перевіряються на відповідність законам та доцільність їх впровадження.
джерело
slavasamДата: Середа, 20.04.2016, 14:26 | Повідомлення # 1818
Модератор

Країна:
повідомлень: 1634
Статус: Оффлайн
Україна. Борис Колесніков розповів,

що буде показувати воскреслий канал Хsport




Раптове повернення телеканалу Хsport в ефір, що трапилося минулого тижня після 16-місячного мовчання, не залишило байдужими шанувальників спортивних трансляцій, зокрема, хокейних поєдинків. Учасники закритої хокейної Facebook-групи почали цікавитися, чи надовго воскрес канал і будь трансляції чекати від мовника найближчим часом. До дискусії підключився власник каналу Борис Колесніков (або спеціально навчена людина, провідний листування від його імені) розповів про новий наповненні контентом.

Отже, мовник відмовиться від міжнародних спортивних подій, які раніше були фішкою каналу, і зосередиться на трансляції Чемпіонатів України з хокею, баскетболу, гандболу та інших видів спорту. Українські матчі дозволять мовцеві «якісно наповнити сітку», починаючи з вересня. А ось хокейні ігри НХЛ (і, мабуть, КХЛ) канал закуповувати не буде, оскільки ці матчі «дивилося 1200-2000 людина». Звідки настільки точні дані телеперегляду – загадка. Планується по 18 годин трансляцій на добу, мовник проіснує мінімум весь сезон 2016-2017.

Колесніков (або його ЅММщик) пояснив, що причиною закриття каналу були доларові коливання, а цікавляться, що саме канал планує показувати до осені, порадив сходити на сайт Хsport , де є спеціальний розділ з програмою. Сайт дійсно існує, але слідів телеканалу на ньому практично не залишилося: наприклад, в розділі «Трансляції» зазначені платні футбольні трансляції з посиланням на сервіс OLL____, що входить до «Медіа Групу Україна».

Нагадаю, телеканал Хsport пішов з екранів 31 грудня 2014 року, так і не завершивши трансляцію бою Василя Ломаченка. В офіційному прес-релізі компанії зазначалося, що три роки існування мовника обійшлися Борису Колеснікову в космічні $40 млн, з яких вдалося відбити лише $900 тис. Мовник обіцяв повернутися в ефір протягом 90 днів, але не склалося.

Мовник стартував у мережі «Зеонбуд» телеканал «Хокей» у 2012-му році, але вже через рік провів ребрендинг і став каналом Хsport. У лютому 2015-го Нацрада з питань телебачення і радіомовлення року виніс попередження за цифрової ліцензії каналу, зобов'язавши його відновити мовлення до 1 квітня. А коли цього не сталося – звернувся в суд, щоб анулювати ліцензію. Втім, справа досі перебуває в суді.

Нещодавно регулятор оголосив перевірку супутникової ліцензії Хsport, і телеканал тут же повернувся на супутнику AzerSpace, де доступний в пакеті «УкрКосмос», і в пакет «Зеонбуда». Зараз мовник по колу транслює матчі хокейного клубу «Донбас», що також належить Борису Колеснікову, боксерські поєдинки і... комедійні ролики з інтернету.

Чи зможе Нацрада анулювати ліцензії, зіпсувавши плани Борису Колеснікову? Дайте відповідь на це запитання самі, враховуючи, що рік минув, а віз і нині там.
джерело
RATVODДата: Середа, 27.04.2016, 21:10 | Повідомлення # 1819
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
«UA TV» тепер можуть дивитися

телеглядачі
Польщі




З 25 квітня, сигнал «UA TV» став доступний користувачам платформи «Avios», яка займається наданням теле- і інтернет-послуг в найбільших польських містах. Про це повідомляється на сайті МІП.

Компанія «Korbank Media Cyfrowe Sp. Z o.o. », яка є власником платформи і її оператором, присутній на телекомунікаційному ринку країни вже понад 20 років. Сьогодні «UA TV» вже включений в цифрову мережу компанії у Вроцлаві, Радомі і Бжегдолнах (Нижньосілезьке воєводство).

Раніше Mediasat писав, що український канал іномовлення вже доступний телеглядачам в Латвії, Грузії, Данії, деяких містах Ізраїлю, а також в готельних номерах Єгипту, Болгарії та Туреччини. Зараз міністерство веде переговори про початок мовлення телеканалу в готелях на території Греції.

Аліса Стоянова

- 26 Квітня, 2016

Mediasat


slavasamДата: Субота, 30.04.2016, 06:46 | Повідомлення # 1820
Модератор

Країна:
повідомлень: 1634
Статус: Оффлайн
«112 Україна» обіцяє показати сенсацію про Чорнобиль




Поки всі канали демонстрували свої проекти, присвячені Чорнобильській трагедії, канал «112 Україна» вирішив трохи почекати і висловитися на тему тільки сьогодні. Зате нам покажуть, по-перше, аж 4 серії, а по-друге, це буде фільм-розслідування. Уже його назва звучить інтригуюче: «Чорнобиль. Все тільки починається!?».

Автори фільму, знятого групою каналу «112 Україна» спільно з телекомпанією «Телемир», вирішили з'ясувати, що насправді відбувається з поколінням, народженим після вибуху на Чорнобильській АЕС. Загрожує йому щось? Чи справдилися прогнози вчених? І чи правда, що чорнобильська катастрофа не залишилася в минулому, і все починається тільки зараз?

«Як правило, журналісти намагаються або реконструювати події 86-го, або знайти невідомі факти, або по-новому інтерпретувати старі, – говорить керівник служби ефірного мовлення Людмила Приходько. – Ми ж захотіли зняти інше кіно – про майбутнє, а не про минуле».

Щоб дізнатися всю правду про трагедію і її вплив на геном людини, автори фільму разом з вченими провели ряд наукових експериментів. Експертами виступили провідні фізики-ядерники і генетики з України, Японії, США та Німеччини. У фільмі також досліджені події, пов'язані не тільки з аварією на ЧАЕС, але і з іншими ядерними катастрофами планетарного рівня.

В сьогоднішніх двох серіях фільму глядачам розкажуть, чому жінок, які були вагітні в той час, змушували переривати вагітність – кого вони повинні були народити? Хто вона – дівчинка-Мауглі, єдина дитина, народилася в Зоні, яку ховали, щоб не зробити об'єктом досліджень? Що насправді сталося в ніч на 26 квітня 1986 року? Чому інформацію про аварії на Фукусімі засекретили так само, як і про Чорнобильську катастрофу?

Перші дві серії фільму будуть показані сьогодні в 23:15, а другі дві – в цей же час в наступну п'ятницю, 6 травня.
джерело
RATVODДата: Четвер, 02.06.2016, 07:42 | Повідомлення # 1821
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
Телеканали ТЕТ і 2+2 виходять

на супутник
Amos-3




З 1 червня телеканали ТЕТ і 2+2 додатково починають мовлення на супутнику Amos-3 (4⁰ з. д.).

Раніше мовлення телеканалів ТЕТ і 2 + 2 здійснювалося з супутника Astra 4А (4,8⁰ в. Д.), Який продовжує залишатися основним джерелом телевізійного сигналу для мереж ефірного та кабельного мовлення, а також абонентів супутникового прийому.

Дублювання сигналу телеканалів ТЕТ і 2 + 2 на супутнику Amos-3 дозволить більш ефективно протидіяти глушіння сигналу зазначених телеканалів на супутнику Astra 4А, а також забезпечить поетапну міграцію телеканалів групи «1 + 1 media» на новий супутник Amos-6.

«Надійність доставки якісного сигналу до глядачів є однією з фундаментальних завдань дистрибуції телеканалів. У зв'язку з регулярними сторонніми втручаннями в супутникові сигнали українських телеканалів, в тому числі в канали групи «1 + 1 media», така реплікація сигналів є одним із заходів додаткового резервування. У той же час, ми з нетерпінням чекаємо запуску нового супутника Amos-6, на який ми плануємо піднімати свої і партнерські телеканали вже з власного аплинка », - коментує виконавчий директор «1 + 1 media» Ярослав Пахольчук.

Технічні параметри мовлення:

супутник Amos-3 (4⁰ з. д.)

Частота 11389 МГц
поляризація Горизонтальна
Символьна швидкість (SR) 27500
FEC 3/4
Кодування Немає

- 1 Червня, 2016

Редакція Mediasat


RATVODДата: Вівторок, 19.07.2016, 20:40 | Повідомлення # 1822
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
Власники телеканалу Шустера планують

продаж активу



Фото - podrobnosti.ua


Телеканал 3S.tv, який у свідомості українців міцно асоціюється з Савіком Шустером, час від часу підкидає своїм шанувальникам приводи для занепокоєння. На вихідних прогриміла новина про те, що мовник може припинити роботу, а сьогодні з'ясувалося, що його власники всерйоз подумують про продаж активу.

«Ми хочемо продати 49% акцій за $ 49 мільйонів. Ми можемо продати слот по півмільйона », - сказав гендиректор і співвласник мовника Павло Єлізаров. Крім того, партнер Шустера розповів, що раніше 1% акцій каналу придбала якась Олена Демчук з Філадельфії, виклавши за це мільйон доларів. «Людина, яка купила цей 1%, дивився нас по телевізору, подзвонив, приїхав. Коли прийшли його адвокати, я думав, що це жарт. Потім поговорили, ми дали документи. Виявилося, що ця жінка хоче купити акції в подарунок дітям », - розповів Єлізаров.

За його словами, вони з Савіком Шустером хочуть продати частину своїх акцій, в тому числі і міжнародним телекомпаніям, щоб 3S.tv став міжнародним. Також вони мають намір створити наглядову раду з представників міжнародних телекомпаній і бізнесу. «Тоді у нас буде редакційна політика, напрямок розвитку каналу буде прийматися колективно», - пояснив він.

Словом, новина скоріше хороша, ніж погана. Тепер головне, щоб все вийшло.

За матеріалами obozrevatel.com

19.07.2016


МедіаНяня


RATVODДата: Субота, 23.07.2016, 11:29 | Повідомлення # 1823
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
Телеканал ХSPORT відкоригував

програмну концепцію



Фото - teleprostir.com


На засіданні 20.06.2016р., Нацрада з питань телебачення і радіомовлення дозволила телеканалу ХSPORT відкоригувати програмну концепцію і узаконила зміну супутника. Мовник зменшив кількість інформаційних програм з 3 годин до 1 години; наукових програм - з 3 годин до 25 хвилин; розважальних - з 3 годин до 1 години 11 хвилин; збільшив кількість програм «іншого тематичного спрямування» (спортивні трансляції) з 10 години 45 хвилин до 13 годин. Також вказав 4 години програм власного виробництва (замість 5 годин), 18 годин національного продукту (замість 19 годин) і 6 годин іноземного продукту (замість 5 годин). Формат при цьому залишився спортивно-розважальним.

Зміну концепції прописали в двох ліцензіях мовника - цифровій і супутниковій. В останній телеканал також узаконив зміну супутника і технічні параметрів прийому - перейшов з AMOS-3 на ASTRA-4А. Відповідно, змінився оператор - з ізраїльської Space-Communication на шведську SESASTRA, а також аплинк - з «Саттелеком» на «Сес Сіріус Україна». Що цікаво, телеканал прописав кодований сигнал, вказавши при цьому BISS код, який, як відомо, вважається самим ненадійним.

Нагадаю, в червні телеканал отримав попередження за супутникову ліцензію за відсутність мовлення на супутнику AMOS-3, регулятор дав порушнику місяць на відновлення мовлення. Телеканал запевняв, що з 1 травня перейшов на ASTRA-4А і не встиг з подачею заяви, а насправді відновив мовлення ще в березні, як тільки регулятор призначив перевірку супутникової ліцензії ХSPORT. Телеканал почав трансляцію з супутника AzerSpace, а також повернувся в цифровий ефір «Зеонбуду». На вчорашньому засіданні представник каналу запевняв, що ХSPORT не збирається ігнорувати зауваження регулятора і буде вести мовлення безперервно. Канал планує зосередитися тільки на українському спорті (раніше в пріоритеті були світові спортивні трансляції), перезапуск планується на осінь.

Нагадаю, ХSPORT пішов з екранів 31 грудня 2014 року через фінансові проблеми. Три роки існування мовника обійшлися Борису Колесникову в космічні $ 40 млн, з яких вдалося відбити лише $ 900 тис. Мовник обіцяв повернутися в ефір протягом 90 днів, але сталося це лише через рік. За цей час Нацрада безрезультатно намагалася анулювати цифрову ліцензію каналу: в лютому 2015 го винісши попередження, зобов'язавши відновити мовлення до 1 квітня, а коли цього не сталося - звернулася до суду, де справа знаходиться до цих пір.

Тепер же, раз регулятор погодив зміну концепції, питання анулювання ліцензії, можливо, вдасться вирішити мирно.

21.07.2016

МедіаНяня


RATVODДата: Вівторок, 26.07.2016, 15:55 | Повідомлення # 1824
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
Телеканал ZIK продовжує кадрову реформу.

Нові вакансії




Цілком очікувано, що після літніх перетурбацій в кадровому складі телеканалу ZIK потрібна нова кров. Ну а поки хедхантери думають, кого б заманити в «обличчя каналу» замість Дениса Бігуса і Данила Яневського, заповнювати потрібно і ніші поменьші. Так що на ZIK оголосили «перезавантаження».

Як повідомили мені в прес-службі, на каналі відкриті вакансії провідних, редакторів та режисерів.

Провідні потрібні старше 25, з досвідом ведення прямих ефірів і розумінням суспільно-політичної ситуації в Україні. Якщо перші два вимоги я нездійсненними не вважаю, то з останнім у рекрутерів можуть виникнути складності. Редактори потрібні як для новин, так і для прямих ефірів. І тут, як на зло, теж потрібне розуміння політичних і геополітичних процесів в Україні. Тільки до режисерам таких нелюдський вимог не пред'являють: кандидату досить бути досвідченим режисером монтажу, постановником або студійним режисером.

Все резюме можна відсилати за адресою zikrobota@ukr.net .

За матеріалами прес-служби каналу ZIK

26.07.2016

МediaНЯНЯ


RATVODДата: Субота, 06.08.2016, 20:38 | Повідомлення # 1825
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
Канал «112 Україна» спростував співпрацю з Романом Гнатюком,

замішаному в скандалі з терористами ДНР



Фото - 112.ua

Вчора ввечері, через майже дві доби після оприлюднення блогерами листування нібито працівників українських телеканалів,
один з фігурантів скандалу - канал «112 Україна» - вирішив сказати своє слово в цій історії
.


«Наш телеканал з кінця 2014 року не співпрацює з Романом Гнатюком, - повідомила прес-служба «112». - Більш того, Роман ніколи не був штатним співробітником телеканалу і співпрацював з ним тільки як стрінгер (фактично, фрілансер). Мережа стрингерів - один із напрямів розвитку телеканалу, яке передбачає залучення позаштатних кореспондентів для виконання завдань редакції. В такому форматі співпрацювати з телеканалом встигли близько ста чоловік.

Телеканал не контролює діяльність таких співробітників поза редакційних завдань, тим більше після розірвання з ними трудових відносин ».


Нагадаю, блогери. які виклали переписку звинувачували Гнатюка у співпраці з так званим міністерством державної безпеки ДНР, називаючи Романа журналістом «112». Мабуть, їх збило з пантелику те, що раніше «112» сам називав Гнатюка своїм журналістом:



Ну, нічого, головне, що тепер всі крапки над «i» розставлені.

06.08.2016

МediaНЯНЯ


RATVODДата: Четвер, 25.08.2016, 08:01 | Повідомлення # 1826
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 20083
Статус: Оффлайн
«Мультимания» у відкритому доступі на ABS-2



З 1 по 26 вересня 2016 року настроюйтеся і дивіться наш канал у відкритому доступі!


Друзі!


Гряде ювілей: 15, вересня нашому каналу виповнюється рівно 10 років! У зв'язку з цією подією, а також просто бажаючи порадувати всіх-всіх-всіх, в період з 1 по 26 вересня ми надаємо унікальну можливість - дивитися «Мультіманія» з супутника ABS-2 у відкритому доступі, абсолютно безкоштовно.

Одночасно з цим знаковою подією ми починаємо новий, одинадцятий телевізійний сезон! Порадуємо наших вірних телеглядачів цікавими новинками і довгоочікуваними прем'єрами, радість і гарний настрій гарантовано! Цій події ми присвятили окрему новина, з якою ви можете ознайомитися тут (лінк).

Нагадуємо також, що з 15 вересня телеканал переходить на новий, перспективний формат мовлення, із співвідношенням сторін екрану 16: 9.

Нудьгувати не доведеться, так що сміливо настроюйтеся на «Мультіманія»! Параметри для налаштування супутникової антени наступні:

ABS-2 / MPEG2
Орбітальна позиція - 75 ° С.Д.;
Транспондер - № 10;
Приймальна частота - 11 559 МГц
Кодування - Irdeto 2
Поляризація на прийом - вертикальна;
Символьна швидкість - 22 Мбіт / сек;
FEC - 5/6


З повагою,
Мультимания ТВ

Мультимания ТВ


Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини SD TV (MPEG-2) телеканалів
Сторінка 122 з 122«12120121122
Пошук:

      
Copyright TV-SAT © 2009-2016 * Відповідальність за форму та зміст рекламних оголошень, за якість та гарантію рекламних продуктів та послуг несе рекламодавець! *