FORUM TV-SATПонеділок
19.04.2021, 11:35

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіа-груп України (Кодування телеканалів українських медіагруп)
Новини телеканалів і Медіа-груп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 17:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Новини телеканалів

і
Медіа-груп України




Як медіа-групи закодують супутник ?


Українські медіа-групи вже придумали, як в країні з літа запрацює платне телебачення.
Скільки ж доведеться платити простому глядачеві? І за що?


ЧИТАТИ ДАЛІ:

slavasamДата: Вівторок, 29.12.2020, 21:36 | Повідомлення # 301
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1943
Статус: Оффлайн
Новий телеканал KHARKIV.LIVE приєднається

до KYIV.LIVE і ODESA.LIVE в в медіа-холдингу Live Network




Навесні в Харкові почне мовлення телеканал KHARKIV.LIVE.


Канал буде об'єднаний з KYIV.LIVE і ODESA.LIVE в в медіа-холдинг Live Network, повідомляє прес-служба KYIV.LIVE.

За словами власника телеканалів холдингу Live Network Вадима Столара, мережа регіональних медіа стане головною інформаційною платформою, яка висвітлює актуальні події столиці та інших великих міст України.

«Це не просто тв, а й інтернет медіа, тг канали та нова екосистема. Протягом тривалого часу в Україні не було такого підходу. Наше регіональне телебачення буде якісним, корисним і локалізувати національні події. Уже в наступному році почне мовлення KHARKIV.LIVE, а пізніше телеканали холдингу Live Network з'являться і в інших містах України », - сказав Столар.

Відзначається, що управління холдингом буде здійснювати команда Інституту когнітивного моделювання.

Нагадаємо, телеканал KYIV.LIVE розпочав мовлення в серпні поточного року, а ODESA.LIVE - у вересні. Як повідомляв раніше телепродюсер Олексій Семенов, який працює над запуском KYIV.LIVE, канали подібного міського формату будуть запущені у всіх містах-мільйонниках. Спочатку канали запустять в Києві та Одесі, а потім - в Харкові, Дніпрі та Львові.
джерело
RATVODДата: Субота, 09.01.2021, 11:40 | Повідомлення # 302
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
ДО УВАГИ ТЕЛЕГЛЯДАЧІВ.

КАНАЛ «КИЇВ» ЗМІНЮЄ ПАРАМЕТРИ СУПУТНИКОВОГО МОВЛЕННЯ




Телеканал «Київ» міняє параметри супутникового мовлення в новорічну ніч.


Телеканал «Київ» в Новому році продовжує вести відкрите мовлення SD-формату стандарту MPEG-2, DVB-S, на супутнику Astra 4A (4.8°E) компанії SES Astra.

З 1 січня змінюється частота мовлення телеканалу – «Київ» стане доступним лише на транспондері В30.

Частота прийому 12 284 МГц, поляризація вертикальна (V), символьна швидкість 27500 Мсимв/с, FEC 3/4.

Сигнал каналу «Київ» доступний у межах впевненого прийому сигналу Astra 4A, який охоплює Східну та Центральну Європу, а також західну частину Росії.

Нагадаємо, телеканал «Київ» також здійснює цілодобове мовлення в ефірній цифровій мережі столиці на 29 ТВК у п’ятому мультиплексі. Оператор мультиплексу – компанія «Зеонбуд». Загальна потужність сигналу – 1,8 кВт.

29 грудня 2020.

RATVODДата: Середа, 13.01.2021, 11:34 | Повідомлення # 303
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Канали МГУ припинили мовлення на MEGOGO:

як це пояснюють топ-менеджери компаній ?




«Медіа Група Україна» (МГУ) прибрала свої канали з MEGOGO.
Йдеться про канали Shakhtar TV, «Україна», «Україна 24», «НЛО», «Індиго» та «Рибалка».


Що трапилося?


У п'ятницю, 8 січня, користувачі MEGOGO стали скаржитися на відсутність доступу до каналів МГУ. З Медіасервісу пропали Shakhtar TV, «Україна», «Україна 24», «НЛО», «Індиго» та «Рибалка». Під одним зі своїх постів в Facebook медіасервіс відповів, що медіагрупа відмовилася від ретрансляції власних каналів на MEGOGO.

«З сьогоднішнього дня канали «Україна», «Україна 24», «НЛО», «Індиго», «Рибалка» та SHAKHTAR TV HD припиняють ретрансляцію на Медіасервісі MEGOGO. Переговори з правовласником каналів тривають. MEGOGO робить все можливе заради того, щоб глядачі отримували якомога більше актуального і корисного контенту», - коментує медіасервіс.

Що кажуть в MEGOGO ?


За словами директора зі стратегічного розвитку MEGOGO Івана Шестакова, рішення МГУ відхилити всі контракти з ретрансляції стало несподіванкою для Медіасервісу. Зокрема, «Медіа Група Україна» відмовилася навіть тимчасово відстрочити відключення каналів на час виходу країни з коронавірусної кризи.

«Для нас було здивуванням, що всі наші пропозиції за умовами продовження контракту з МГУ були відхилені, хоча протягом багатьох років нам вдавалося домовлятися з багатьма правовласниками. Наші пропозиції включали також і прохання відстрочити відключення телеканалів групи хоча б на пару місяців, поки країна не почне виходити із затяжної кризи, пов'язаної з глобальною пандемією. Ці пропозиції також були відхилені. Єдиний варіант, який був можливий, призводив до підвищення ціни передплати для всіх користувачів. А на це ми піти не могли в такий непростий для наших користувачів час. За останній рік ми, на додачу до сотням каналів, додали багато дорого контенту в наші підписки. Включаючи футбольні трансляції Ліги чемпіонів і Ліги Європи, топові боксерські поєдинки, кіберспортивні події, тисячі аудіокниг, фільми, серіали і багато іншого. І навіть це не вплинуло на вартість передплати для наших користувачів. Нам дійсно шкода, що рішення «Медіа Групи Україна» позбавило глядачів можливості дивитися їх телеканали на MEGOGO. Зі свого боку ми продовжуємо пропонувати різні умови для відновлення співпраці. А тим часом ми вже підготували схожий контент до заміщення в цій ніші і постараємося зробити все можливе, щоб глядачі були задоволені», - розповів Іван Шестаков.

Що кажуть в МГУ ?


Як припускають деякі ЗМІ, причина розбіжностей між сторонами криється в тому, що MEGOGO отримав права на показ єврокубків в Україні в 2021-24 роках, яким свого часу володіла МГУ. «Медіа Група Україна» цю причину виключає, акцентуючи увагу на своїй зацікавленості в продовженні співпраці з MEGOGO.

«Ми сподіваємося на конструктивне закінчення переговорів з MEGOGO, в результаті якого наші глядачі, які є передплатниками MEGOGO, зможуть отримати доступ до наших каналаів без зміни провайдера. В іншому випадку програють і глядачі, і ми, і MEGOGO. Разом з тим у нас досить мало простору для руху в нашій переговорній позиції - ми запропонували MEGOGO звичайні для ринку умови. Ми не можемо і не хочемо давати преференції будь-яким з наших партнерів-провайдерів, оскільки преференції одним є дискримінацією інших. Медіагрупи, в тому числі і «Медіа Група Україна», всі останні роки є головним драйвером зростання ринку Pay TV. Саме це є базою для наших відносин з усіма провайдерами. Тільки взаємовигідне, системне і прогнозоване співробітництво медіагруп і провайдерів є запорукою і подальшого зростання ринку. Виходячи з цього ми розраховуємо на те, що всі учасники ринку і далі будуть знаходитися в конструктивних відносинах один з одним. Час від часу ми бачимо деякі спекуляції щодо того, що ми не змогли домовитися з MEGOGO через нашу чи їх позиції по футбольних правах. Це абсолютно не так. Ніякі переговори по футбольним правам не пов'язані нами з будь-якими переговорами щодо інших каналів медіагрупи. Упевнений, що і MEGOGO зможе підтвердити це зі свого боку. В даний час переговори тривають, ми розраховуємо на конструктивний підхід з боку нашого контрагента», - коментує директор зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» Федір Гречанінов.

Думка експерта


Медіаексперт Олександр Глущенко пояснює, що такі недомовленості між провайдерами та медіагрупи - явище часте. За його словами, з часом сторони знаходять компроміс і домовляються.

«Щорічно в листопаді-грудні правовласники і провайдери програмної послуги проводять раунд переговорів і підписують угоду на наступний рік про ретрансляцію телеканалів, фіксують фінансові умови і ціну.
Як бачимо на прикладі MEGOGO і «Медіа Групи Україна», два суб'єкти господарської діяльності не знайшли згоди, тому з 9 січня телеканали «Медіа Групи Україна» перестали бути доступні абонентам ОТТ-сервісу MEGOGO. Такі випадки не поодинокі на українському ринку. У січні 2017 року у мережі «Ланет» три місяці були відсутні 8 каналів Inter Media Group - «Інтер», НТН, К1, К2, «Enter-фільм», Zoom, «Піксель» і «Мега». У серпні 2020 знову ж в мережі «Ланет» були відсутні тиждень власні канали на дистрибуції 1 + 1 media: 1 + 1, 2 + 2, ТЕТ, «Плюсплюс», УНІАН ТБ, «Бігуді», FilmUA Drama, Bolt, Kvartal TV, Star Family, Star Cinema, «Kyc-Kyc», 36,6. У січні 2017 року Одесі у всіх кабельних операторів були відключені телеканали Inter Media Group, 1 + 1 media, «Медіа Група Україна», StarLightMedia. Як показує практика, з часом правовласники і провайдери домовляються. Абонентам залишається тільки почекати. Статус-кво не вигідний нікому. З позитивного сигналу для ринку: при бажанні можна домовлятися не з усіма медіагрупами»
, - зазначив Олександр Глущенко.

Нагадаємо, в минулому році MEGOGO отримав ексклюзивні права на трансляцію матчів Ліги чемпіонів і Ліги Європи. До цього протягом 10 років матчі єврокубків в Україні транслювали телеканали «Футбол 1», «Футбол 2» і «Футбол 3».

Лада Васюкова

12 січня 202і.




RATVODДата: Середа, 13.01.2021, 18:51 | Повідомлення # 304
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Телеканал «Інтер +» через претензії РАС змушений з 1 січня 2021 року

припинити мовлення на території Російської Федерації




ТОВ «Сигнал Медіа» повідомляє про припинення мовлення телеканалу «Інтер +»
на території Російської Федерації, починаючи з 1 січня 2021 року в зв'язку з недружніми діями
і перевищенням повноважень, покладених на Російське Авторське Суспільство.


Врозріз з існуючим законодавством, а також всупереч дотримання телеканалом «Інтер +» міжнародних норм авторського права, зокрема, всупереч отриманню редакцією телеканалу необхідних дозволів на використання музичних творів, що використовуються в телепередачах телеканалу, РАС вдався до судового розгляду з метою покарати дистрибутора телеканалу щодо використання певних музичних творів, а також з метою підштовхнути до укладення угоди з РАС, в рамках якого тільки за умови щомісячних відрахувань в РАС, дистрибутор матиме право легітимно розповсюджувати телеканал «Інтер +», який використовує в своїх телепередачах музичні твори, що належать різним авторам, композиторам і об'єднуючим їх організаціям по всьому світу. З огляду на порівняльну незначність подібного роду позовів в загальній масі позовів, розглянутих судами Російської Федерації, а також з огляду на катастрофічно низький рівень розвитку авторського законодавства в нашій країні, рівно, як і фактичної відсутності джерел тлумачення і порядку застосування такого законодавства, суд в даному розгляді встав на сторону РАС без детального розгляду матеріалів справи і ігноруючи переконливі доводи дистрибутора телеканалу.

ТОВ «Сигнал Медіа» категорично не погоджується з висновками, яких дійшов суд в рамках спрощеного судового розгляду, однак, на превеликий жаль, не може вплинути на винесене судом рішення.

Наша компанія строго дотримується і всіляко сприяє дотриманню авторського законодавства на території РФ за допомогою, в тому числі, боротьби з незаконним розповсюдженням телеканалів у відкритому доступі в мережі «Інтернет», а також за допомогою взаємодії з учасниками ринку з метою запобігання ущемленню законних інтересів правовласників. На жаль, описані дії РАС, спрямовані на нав'язуванні економічних зобов'язань на посередників у поширенні телеканалів, на наш погляд, не тільки не сприяють зміцненню дотримання авторського законодавства в РФ, але і не відповідають заявленій головній меті РАС, що виражається у формуванні ефективної системи захисту авторських прав для досягнення колективних інтересів і суспільних благ в даній області. На наш погляд, агресивне підштовхування дистриб'юторів до припинення поширення телеканалу попри відсутність доказів неправомірності їх дій, не відповідає заявленим цілям і не здатне сформувати будь-яких суспільних благ в рамках таких дій.

Судовий розгляд було ініційовано під час введення строгих обмежувальних заходів в період пандемії, що не дозволило не тільки вчасно отримати офіційні претензії РАС, але і повноцінно ознайомитися до судового розгляду з суттю позовних претензій, а виставлені вимоги, за визнанням самого РАС, є економічно непідйомними для відповідача. Даний факт може побічно означати, що позов ініційований з метою видавлювання українського телеканалу з території Російської Федерації.

Зі свого боку ТОВ «Сигнал Медіа» приносить свої вибачення за ситуацію, що склалася не тільки перед операторами платного ТБ, а й перед нечисленними діаспорами, які після цього інциденту будуть позбавлені легальної можливості отримання інформації, фільмів і передач на рідній мові. Ми сподіваємося на Ваше розуміння і висловлюємо надію на подальшу плідну співпрацю!

13 січня 202і.

RATVODДата: Неділя, 17.01.2021, 16:59 | Повідомлення # 305
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
На MEGOGO повернувся телеканал Shakhtar TV

та інші канали «Медіа Групи Україна»




Крім клубного каналу «Шахтаря» знову транслюються телеканали
«Україна», «Україна 24», «НЛО», «Індиго» та «Рибалка».


Раніше 9 січня була припинена ретрансляція цих каналів.

Директор зі стратегічного розвитку MEGOGO Іван Шестаков пояснив, що це було пов'язано з тим, що сторони не змогли домовитися про ціну.

MEGOGO виграв тендер на показ єврокубків в Україні в 2021-24 роках. Раніше правами на трансляцію володіла «Медіа Група Україна».

Генеральний директор телеканалів «Футбол 1/2/3» Олександр Денисов повідомляв, що медіагрупа буде домовлятися з MEGOGO про подальші покази єврокубків.

Опублікував Олег Магльованій

13 січня 202і.


RATVODДата: Вівторок, 02.02.2021, 08:51 | Повідомлення # 306
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Телеканал «Інтер» оновив ефірне оформлення



З 1 лютого на «Інтері» - нові міжпрограмні ролики.


Також телеканал оновив дизайн всіх графічних елементів оформлення ефіру. Про це Mediasat повідомили в прес-службі мовника.

Нові ID телеканалу створені в сучасному мінімалістичному стилі. У фокусі уваги - мальовничі пейзажі та міські види, які підкреслюють красу природи нашої країни і унікальність архітектури окремих її куточків.





«Основна ідея нових ID полягає в тому, що телеканал є певним вікном, що зв'язує глядача з навколишнім світом, - каже арт-директор каналу «Інтер» Олександр Сербін. - Центральний елемент - анімаційне вікно з логотипом «Інтера», у фокусі якого - певна деталь або частину пейзажу, які ніби крізь екран проникають в будинок кожного телеглядача. Що стосується оновлення ефіру, то тут ми зробили акцент на суворості і одночасно лаконічності і простоті елементів дизайну, без надмірностей і відволікаючих чинників. Це дозволяє людині сконцентруватися на найголовнішому, а також підкреслити важливість і серйозність надаваємої в ефірі інформації».

Крім того в дизайні нових графічних елементів тепер з'явився зв'язок з логотипом «Інтера».





«Графічні елементи оформлення ефіру є одним з найважливіших засобів комунікації телеканалу зі своїм глядачем, - продовжує Олександр Сербін. - Ми зберегли колишні обриси логотипу «Інтера», при цьому всі графічні елементи знайшли з ним міцний зв'язок - всюди обігрується відмінна, впізнавана форма логотипу телеканалу».

Крім іміджевих ID, скоро телеканал випустить в ефір серію міжпрограмних роликів, присвячених головним проектам «Інтера». Їх героями стануть ведучі телеканалу.



«Ці спеціальні ID будуть одночасно і анонсами наших постійних ефірних подій, - пояснює головний режисер телеканалу Анастасія Прудь. - На них ведучі закликатимуть дивитися певний проект. Наприклад, Андрій Данилевич буде анонсувати праймове ток-шоу «Стосується кожного», Настя Даугуле і Іра Юсупова - програму «Ранок з Інтером», Артем Позняк - «Речдок» і так далі. Телебачення - це, перш за все, особи. На нашому телеканалі багато ведучих, їх знають і люблять глядачі. Тому добре, що в ефірі «Інтера» буде більше проявів з участю осіб каналу».

Редакція Mediasat

01 лютого 2021.




RATVODДата: Середа, 03.02.2021, 10:11 | Повідомлення # 307
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
ЗЕЛЕНСЬКИЙ ЗАБЛОКУВАВ КАНАЛИ МЕДВЕДЧУКА:

РНБО НАКЛАЛА САНКЦІЇ




Президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони
від 2 лютого 2021 року про застосування санкцій проти нардепа Тараса Козака
та телеканалів кума Путіна Віктора Медведчука
- "112 Україна", NewsOne, ZIK.




Джерело: Указ президента України №43/2021

ЗАСІДАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ РАДИ ВІД 01 ЛЮТОГО 2021 РОКУ

Дослівно: "Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

Деталі: Санкції ввели проти нардепа Верховної Ради від "Опозиційної платформи - За життя" Тараса Козака терміном на 5 років.

Вони передбачають:

1) блокування активів – тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;

2) обмеження торговельних операцій;

3) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України;

4) запобігання виведенню капіталів за межі України;

5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;

6) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності;

7) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом;

8) припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну
з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави;

9) заборона передання технологій, прав на об'єкти права інтелектуальної власності;


Також на 5 років ввели санкції проти каналів "112-Україна", NewsOne, ZIK – "Новий формат", "Аріадна ТВ", "ТВ Вибір", "Партнер ТВ" та "Лідер ТВ", "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "112-ТВ", "НОВИНИ 24 ГОДИНИ", "Нові комунікації".

Санкції проти телеканалів передбачають:

1) блокування активів;

2) запобігання виведенню капіталів за межі України;

3) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;

4) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності;

5) заборона користування радіочастотним ресурсом України;

6) припинення надання послуг з ретрансляції/розповсюдження телепрограм/надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування;

та інші.


Пряма мова секретаря РНБО Олексія Данілова: "Відбулося засідання Ради національної безпеки та оборони, де шляхом письмового голосування члени РНБО розглядали питання введення персональних санкцій стосовно юридичних та фізичних осіб, які перебувають на території України. З 19 членів Ради національної безпеки і оборони 17 проголосували за, один утримався, один перебуває у відрядженні"..

Довідково: Відповідно до закону України "Про санкції", їх можна застосовувати до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність.

02 лютого 2021.

RATVODДата: Четвер, 11.02.2021, 09:14 | Повідомлення # 308
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Телеканал «Україна», компанія Fremantle і 1 + 1 media

уклали мирову угоду щодо адаптації телевізійних форматів

«The Masked Singer» і «Mysteries in the Spotlight» в Україні




Телеканал «Україна», компанія Fremantle і група 1 + 1 media, проявляючи добру волю, повагу до верховенства права та принципів ділової етики, демонструючи єдність української індустрії аудіовізуальної продукції, усвідомлюючи відповідальність за міжнародний імідж держави Україна, як держави, в якій поважають і захищають авторське право і право інтелектуальної власності, створюючи прецедент з метою формування практики цивілізованого вирішення будь-яких конфліктів на ринку, дійшли принципової згоди про досудове врегулювання спору щодо використання і адаптації телевізійних форматів «The Masked Singer» ( «Маска») і «Mysteries in the Spotlight »(« Маскарад ») на території України.

Мировою угодою передбачено ряд гарантій і зобов'язань, які покликані вирішити конфліктні питання, що виникли в зазначених сторін, не даючи їм ніякої правової оцінки, і створити умови для формування здорового конкурентного середовища, необхідної для ефективної реалізації таких проектів. Зокрема, в угоді чітко зафіксовано ключові форматні елементи кожного з шоу і елементи, які не повинні перетинатися ні в якому разі.

Також сторони зобов'язуються здійснити всі залежні від них кроки для зміцнення української індустрії аудіовізуальної продукції, зокрема, в сфері захисту авторського права, прав інтелектуальної власності та телевізійних форматів.

Рішення такого роду конфліктів сторонами без судових процесів, виключно шляхом переговорів, відвертого діалогу, і керуючись принципом «win-win» є беззаперечним прецедентом для української медіаіндустрії. Сторони закликають інших учасників ринку використовувати такий підхід для вирішення можливих суперечок.

З ключовими положеннями Мирової угоди можна ознайомитися в додатку «Гарантії і зобов'язання Сторін»

RATVODДата: Неділя, 21.02.2021, 11:01 | Повідомлення # 309
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Петро Порошенко став

новим власником телеканалу
«Прямий»




Телеканал «Прямий» змінив власника.


Офіційним власником каналу став п'ятий президент і голова партії «Європейська Солідарність» Петро Порошенко, передає НВ.

Як повідомив Порошенко, таке рішення було прийнято в зв'язку з необхідністю «захистити канал». За словами п'ятого президента України, нинішня влада планувала ввести санкції проти екс-власника «Прямого» Володимира Макеєнка, що призвело б до закриття телеканалу.

Порошенко додав, що заплатив «великі гроші», щоб закрити борги «Прямого». Тепер кінцевим бенефіціарним власником каналу є Prime Assets Capital, 100% якої належить Петру Порошенко.

Нагадаємо, на початку місяця в Україні призупинили мовлення телеканалів медіагрупи «Новини» - «112 Україна», NewsOne і ZIK.
Канали належать медіамагнату Тарасу Козаку, проти якого в Україні були введені санкції терміном на 5 років.

Лада Васюкова

19 лютого, 2021.

RATVODДата: Середа, 24.02.2021, 18:11 | Повідомлення # 310
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Журналісти Zik, NewsOne і «112 Україна» створили

новий
«Медіахолдинг Новини» і запустили новий телеканал



Зображення: ITC

Співробітники недавно заборонених в Україні телеканалів холдингу «Новини»
створили нову компанію.


Назва залишилася тією самою - ТОВ «Медіахолдинг Новини», передає Ліга.Бізнес.

Згідно з даними, співзасновниками нового холдингу виступили 100 співробітників телеканалів Zik, NewsOne і «112 Україна». Керівником «медіахолдинг Новини» числиться Віктор Фролов.

Як повідомляють vesti.ua, новий холдинг запускає власний телеканал - «Перший Незалежний». Канал отримав ліцензію на мовлення ще 18 січня 2019 року. Власником телеканалу була ТОВ «Тайм-медіа» колишнього директора ZIK Романа Любицького.

Нагадаємо, на початку місяця в Україні призупинили мовлення телеканали медіагрупи «Новини» - «112 Україна», NewsOne і ZIK. Канали належать медіамагнату Тарасу Козаку, проти якого в Україні були введені санкції терміном на 5 років.

Лада Васюкова

24 лютого, 2021.



RATVODДата: Середа, 24.02.2021, 19:31 | Повідомлення # 311
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
«Перший Незалежний» від журналістів 112, NewsOne і ZIK -

«запустити не можна закрити» ?




18 лютого 100 громадян України, що мають відношення до телеканалів 112, NewsOne і ZIK,
зареєстрували компанію ТОВ «Медіахолдинг «Новини» зі статутним фондом в 100 гривень
.


Кожен кинув в загальний котел по 1 грн.

У навколотелевізійній сфері не є секретом інформація про те, який телеканал афілійований з якою політичною силою або фінансово-промисловою групою. В обоймі у ОПЗЖ були канали: «АТВ» (Суми), «Південна Хвиля» (Одеса), «Інший канал» (Одеса), «Перший кабельний» (Мукачево), які ретранслювали один з партійних каналів. До телеканалів, які вже існують на ринку, але можуть в будь-який момент змінити забарвлення і перевзутися відносили: «Перший незалежний», «UkrLive» і «4 канал».

24 лютого видання «Вести» повідомило про те, що телеканал «100 акціонерів» носитиме назву «Перший Незалежний» і такий мовник вже зареєстрований Національною радою з питань телебачення і радіомовлення ще в 2019 році.

Медіабізнес - заняття дороге. Телебачення - дуже дороге. А створення «партійних» каналів не тільки дороге, де до вартості телевізійного проекту додається підвищувальний коефіцієнт за «партійність», але ще і не прибутковим.

Навіть якщо взяти до уваги, що новоствореному ТОВ «безкоштовно» дісталося обладнання, студія, комунальні витрати сплачені на рік вперед, а журналісти працюватимуть безкоштовно, існує один напрямок операційних витрат, який вимагає щомісячних вливань - це дистрибуція. Інакше навіщо «творцям» телеканал, який бачитимуть тільки вони?

Особливості українського медіаландшафту і розцінки


> Всеукраїнська мережа цифрового ефірного телебачення

Потрапити до складу телеканалів Т2 і стати всеукраїнським телеканалом шансів немає. У загальнонаціональні мультиплекси конкурс не передбачається, в регіональні - також шанси пробитися замалі. Схожий кейс з регіональних каналів, зверстаних в загальнонаціональний 112 в Україні вже проходили, держава суворо стежить за програмною концепцією. Не забуваємо про те, що рахунки за послуги «Зеонбуд» виставляє регулярно, мовлення не безкоштовне.

> Супутникове мовлення

Для початку необхідно отримати ліцензію Нацради, укласти договір з оператором супутника, оплатити оренду ємності, підйом на супутник і віщати для потенційної аудиторії з 3-х млн. українських домогосподарство з супутниковою антеною. Ціна питання - 10-20 тисяч доларів на місяць в залежності від вибору борту і формату мовлення SD або HD.

Перше найскладніше завдання - про телеканал повинні дізнатися! Навіть якщо «сісти» на частоту, де до цього віщав якийсь канал з його PID-ами, і з'явитися в списку каналів супутникового приймача, має пройти час, як правило, - це близько року, поки аудиторія дізнається про канал, налаштує необхідну частоту або оновить список каналів. Але це не дає гарантій, що телеканал дивитимуться. А якщо це телеканал-пустушка, що віщає і не привертає до себе уваги контентом - складність завдання не змінюється.

> Кабельні оператори, IPTV / OTT платформи

Аудиторія ринку платних операторів ТБ в Україні - близько 5 млн. домогосподарств. За вхід до складу програмної послуги, а, просто кажучи, за присутність у списку програм провайдера «партійні», «релігійні» телеканали і телемагазини - платять. Вартість покриття кабельників за умови, що канал не викликає антагонізму у учасників ринку - близько 1млн. грн. у місяць.

Після того як «провайдери» вимкнули три телеканали, їх місця в сітці мовлення зайняли інші мовники. Переговори про включення телеканалів «Перший незалежний» і «UkrLive», тому що місце «оплачено» - початок переговорного процесу заново. У телевізійному світі - будь-яка зміна у телеканалів, будь-то зміна назви, концепції, власників - по суті, обнуляє старі домовленості.

> Youtube

Зареєструвати канал на платформі і прикрутити он-лайн трансляцію - мало. Аудиторію необхідно шукати, залучати, купувати ... Те, що платформа Youtube є для українського глядача поки що доповненням, до телемовлення, а не його замінником - красномовно говорять цифри он-лайн глядачів і кількість переглядів за останні кілька тижнів у каналів 112, NewsOne і ZIK .

Що далі ?


У разі запуску нового телеканалу, перший результат, як правило, помітний через рік, коли можна проводити соціологію, вимірювати проникнення, телеперегляд і розуміти - у скільки обійшовся один контакт з глядачем. Це за умови, що у творчого колективу є гроші оплачувати своє існування і поширення результатів діяльності.

Якщо відкинути все політичне підґрунтя, хто за проектом буде стояти, не фантазувати на тему Закону «Про Медіа», де може бути розділ, присвячений прозорості фінансування телеканалів і права регулятора в особі Нацради запитувати у Нацбанку інформацію про фінансові потоки ліцензіата, а роздуми повернути виключно в сторону економіки і українських медіареалій, то такий «журналістський» проект просто не злетить. Завжди можуть поставити запитання: звідки гроші?



Олександр Глущенко

24 лютого, 2021.



RATVODДата: Неділя, 28.02.2021, 09:30 | Повідомлення # 312
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Данілов про відключення Першого незалежного:

Може, технічна помилка, а може, Божа кара




Данілов не знає, що сталося з новим каналом «команди Медведчука».


Секретар РНБО Олексій Данілов прокоментував припинення мовлення каналу Перший незалежний, який був в етері лише одну годину після запуску. Ситуацію з мовником Данілов прокоментував в програмі «Свобода слова Савіка Шустера».

«Я не знаю, що сталося з цим каналом, може технічна помилка, треба розбиратися, а може це Божа кара?» – сказав Данілов.

Секретар РНБО додав, що закрити телеканал можуть тільки у разі порушення законодавства або за роботу на країну-агресора. Будь-який канал, який буде порушувати українське законодавство, буде підпадати під санкції та підлягати негайному закриттю.

До початку ефіру на брифінгу Данілов розповів, що закриття телеканалу – це не справа його відомства. Його цитує УП.

«Якщо телеканал новий або старий буде працювати на користь іноземної держави, він терміново буде потрапляти під санкції апарату РНБО. Це питання (закриття "Першого незалежного" – ред.) Ми не розглядали. Ми до цього не маємо ніякого відношення», – сказав Данілов.

26 лютого РНБО вело санкції проти 10 українських військових з вищого офіцерського складу, які під час подій 2014 року перейшли на бік Росії або переїхали туди жити після Революції Гідності. У числі осіб, що потрапили під санкції, – колишній глава МВС Віталій Захарченко. Його пов'язували із заснуванням каналу «112 Україна». Зокрема, медіакоординатор Захарченка Віктор Зубрицький є чоловіком співвласниці «112 Україна».

26 лютого, почав мовити новий канал Перший незалежний, створений командою співробітників холдингу Тараса Козака. Однак в етері він пробув лише трохи більше години, раптово припинивши мовлення на супутнику.

«Детектор медіа» намагається з’ясувати, чому відбулося відключення. Але такі повноваження має лише Служба безпеки України.

23 лютого стало відомо, що співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу «Перший незалежний», який до того належав Роману Любицькому. Інформація про це розміщена в Єдиному державному реєстрі. Канал має ліцензію на цілодобове супутникове мовлення, видану 2019 року.

Сам Роман Любицький заявив, що не мав жодного відношення до продажу каналу новоутвореній юридичній особі ТОВ «Медіахолдинг новини», яку створили 100 працівників «каналів Медведчука».

«Доручення на продаж каналу «Перший незалежний» я дав минулого року і ще вчора не знав, кому саме продали канал. Перереєстрація відбувалася в Києві, я не був присутній на ньому – і мого підпису на документах нема, оскільки юридично мав право підписати документи юрист, який мав на це доручення», – стверджує Любицький.

26 лютого в Єдиному державному реєстрі з'явилася інофрмація, що керівником ТОВ «Тайм Медіа», яке продало львівський канал «Перший незалежний» співробітникам «каналів Медведчука», став менеджер медіагрупи Тараса Козака Павло Єгоричев.

ТОВ «Медіахолдинг Новини», яке зараз володіє Першим незалежним, створене 18 лютого 100 працівниками «каналів Медведчука». Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ «Медіахолдинг Новини» складає 100 гривень.

26 лютого, 2021.

RATVODДата: Понеділок, 01.03.2021, 19:37 | Повідомлення # 313
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Телеканал «Дім» почав

онлайн і супутникове мовлення



Фото: Телеканал «Дім»

Український державний цілодобовий розважально-інформаційний телеканал «Дім»
значно розширив територію мовлення. Розповідаємо подробиці даного процесу.


Що сталося?


1 березня телеканал «Дім», який був створений для жителів тимчасово окупованих територій, розпочав мовлення з супутника Astra 4A (4,8 гр.с.д.).

Трансляція сигналу здійснюється в некодованому вигляді. Таким чином канал має намір забезпечити доставку сигналу 30% населення України, яке споживає контент саме через супутник.

Як прийняти сигнал з супутника?


Щоб дивитися програми телеканалу «Дім», необхідно мати супутникову антену, налаштовану на прийом сигналу з космічного апарату Astra 4A в орбітальній позиції 4,8 градусів східної довготи.

Потім за допомогою супутникового приймача просканувати транспондер, з якого здійснюється трансляція програм каналу.

Технічні параметри мовлення:

Супутник Astra-4A (4,8 гр.с.д.)
Частота - 12 130 МГц
Символьна швидкість - 27 500 Мбіт/сек
Поляризація - вертикальна (V)
FEC - 3/4
Модуляція - DVB-S / QPSK / MPEG-2






Як ще можна дивитися канал «Дім»?


Крім мовлення з супутника, телеканал «Дім» можна дивитися в аналоговому і цифровому ефірі на території Донбасу та Криму.

За словами Юлії Островської, генерального директора державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України», в складі якої працює «Дім», сьогодні на Луганщину віщають п'ять телевізійних передавачів, на Донецьку - сім, а на Крим - шість. Всього їх 18.

Карта наземного ефірного мовлення телеканалу "Дім"


Джерело: Телеканал «Дім»


Юлія Островська також повідомила, що дивитися «Дім» можна на сайті каналу в режимі онлайн. Доступ до каналу також мають абоненти деяких кабельних мереж в Донецькій і Луганській областях.

«Всі ці способи мовлення потрібні для того, щоб донести сигнал ˝Дома˝ на окуповані території, адже це основне завдання телеканалу», - пояснює гендиректор «Мультимедійної платформи іномовлення України».



Що взагалі за «Дім»?


«Дім» - це державний цілодобовий розважально-інформаційний телеканал, який орієнтований на аудиторію, яка проживає на тимчасово окупованих територіях України і в районі лінії зіткнення. Він був запущений в тестовому режимі 1 березня 2020 року.

За словами творців, канал призначений для об'єктивного інформування українців, які опинилися в окупації, про ситуацію в Україні, світі та в їх тимчасово окупованих районах. Для держави телеканал «Дім» - це єдиний спосіб комунікації з його громадянами, які проживають на тимчасово окупованих територіях, і одним з ключових інструментів реінтеграції цих територій до складу України.

Віталій Мосейчук

01 березня, 2021.



RATVODДата: Четвер, 11.03.2021, 22:03 | Повідомлення # 314
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
Рекордний телеперегляд:

Які
канали дивилися українці в лютому




Big Data представила свіжі дані по телеперегляду в Україні за лютий.


Кінець зими відзначився надзвичайно високими показниками загального перегляду ТБ - 7,70%. Це абсолютний рекорд з січня 2020 року.

Канали загального перегляду


Показники каналів загального перегляду на кінець зими неоднозначні: половина продемонструвала зростання, половина - спад. Так, наприклад, 1 + 1, СТБ та «Новий Канал» збільшили показники на 0,63 п.п. (До 11,47%), на 1,02 п.п. (До 8,55%) і на 0.26 п.п. (До 7,20%) відповідно. При цьому 1 + 1 та СТБ увійшли в трійку лідерів, посівши перше і третє мета.

У той же час канал «Україна» опустився на друге місце, втративши в лютому 0,67 п.п. до позначки 10,43%. Знизили свої показники ще два телеканали: ICTV опустився з третього на четверте місце, просівши на 0,09 п.п. (До 8,17%), а «Інтер» залишився на шостому місці, але втратив 0,37 п.п. (До 5,02%).

Канали кінопоказу


Серед каналів кінопоказу продемонструвати зростання вдалося тільки TV 1000 East і TV 1000 Action East. Їх показники збільшилися на 0,12 п.п. і 0,31 п.п. до 2,24% і 1,66% відповідно.

Третє місце зайняв ViP Comedy з часткою перегляду 1,05% - в останній місяць зими він втратив 0,15 п.п. Знизилася частка і у VIPMegahit HD і «Ентер-фільму». Перший просів на 0,79 п.п. до 0,59%, а другий - на 0,02 п.п. до 0,49%.

Розважальні канали


В цілому, за лютий розважальні канали знизили свої показники. Частка ТЕТ впала на 0,21 п.п. до 2,93%, НЛО-ТБ - на 0,28 п.п. до 1,10%, телеканалу «Мега» - на 0,05 п.п. до 0,50%, а телеканалу «Сонце» - на 0,03 п.п. до 0,36%.

Підвищити частку телеперегляду вдалося тільки каналу ОЦЕ. У попередньому місяці телеканал набрав на 0,03 п.п. і отримав показник в 0,51% і третє місце серед розважальних каналів.

Дитячі канали


Дитячі телеканали в лютому зіткнулися зі спадом телеперегляду. Перша трійка - «Плюс Плюс», Nickelodeon і «Піксель» - втратили 0,07 п.п., 0,25 п.п. і 0,02 п.п. відповідно. Їх частка перегляду становила 1,74%, 0,85% і 0,67%. На четвертому місці опинився Cartoon Network з часткою 0,59%, що втратив 0,11 п.п.

Спортивні канали


Інша ситуація у спортивних каналів: з усіх мінусові показники тільки у Setanta Sports HD (мінус 0,12 п.п. до 0,85%). Лідирують «Футбол 1» і «Футбол 2», чия частка збільшилася на на 0,99 п.п. до 2,12% і на 0,61 п.п. до 1,65% відповідно.

На четвертому місці опинився «Футбол 3» з часткою перегляду 0,31%. Канал FIGHTBOX HD займає п'яте місце з часткою 0,18%.

Веб-стрічки


Після відключення «112 каналу», ZIK і Newsone групу новинних каналів чекали серйозні зміни. Трійка лідерів тепер виглядає так: «Україна 24», «НАШ» і «Прямий».

Частка перегляду телеканалу «НАШ» зросла на на 0,73 п.п. до 1%, «Прямого» - на 0,16 п.п. до 0,72%. Зростання показав також «Еспрессо TV» отримавши 0,07 п.п. і показник телеперегляду в 0,42%. А ось «Україна 24» просів на 0,16 п.п. до 1,75%.

Пізнавальні канали


Втратили частку перегляду і пізнавальні канали. На першому місці залишається Viasat History, що втратив 0,02 п.п. до 0,80%, на другому - Viasat Explore CEE з часткою 0,59% (мінус 0,04 п.п.). Третє місце зайняв Viasat Nature CEE, чия частка впала на 0,06 п.п. до 0,49%.

Крім них показники знизилися і у NATIONAL GEOGRAPHIC - на 0,04 п.п. до 0,48%. Nat Geo Wild втратив 0,17 п.п. і отримав показник в 0,42%.

Канали серіалів


Серед серіальних каналів мінусові показники тільки у FOX, він просів на 0,05 п.п. до 0,29%. Решта каналів частку перегляду збільшили.

Зокрема, телеканал «Бігуді» показав зростання на на 0,13 п.п. до 0,48%. Paramount Comedy збільшив частку перегляду на 0,02 п.п. до 0,30%.

Музичні канали


Телеканалам М1 і EU MUSIC вдалося збільшити свої показники на 0,02 п.п. до 0,48% і на 0,06 п.п. до 0,29% відповідно. У свою чергу М2 втратив 0,02 п.п. і отримав частку в 0,22%.

Лада Васюкова

11 березня, 2021.



RATVODДата: П`ятниця, 12.03.2021, 20:18 | Повідомлення # 315
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 25223
Статус: Онлайн
«Глас» і «Перший діловий»

продовжили ліцензії на супутникове мовлення




Національна рада з питань телебачення і радіомовлення
продовжила ліцензії «Гласу» і «Першому Діловому».


Обидва телеканали раніше отримали попередження від регулятора, передає Детектор Медіа.

Ліцензії


Нацрада продовжила ліцензії двом телеканалам - «Глас» і «Перший діловий». Відповідне рішення регулятор прийняв на вчорашньому засіданні, 11 березня.

Ліцензії на супутникове мовлення каналам продовжені на 10 років. Ліцензія «Гласу» була видана 13 квітня 2011 року, її термін закінчується через місяць. «Перший діловий» отримав ліцензію 31 березня 2011 року.

При цьому Нацрада врахувала всі санкції, які застосовували по відношенню до телеканалів. До слова, у «Гласу» одне попередження в минулому році, а у «Першого ділового» три - за 2016, 2018 і 2019 роки.

Порушення телеканалів


У жовтні минулого року за результатами позапланової перевірки Нацрада оголосила попередження ТРК «ГЛАС» за недотримання ліцензійних умов. Телеканал відійшов від програмної концепції, оскільки зменшив обсяг показу фільмів до 11 годин 58 хвилин замість 15 годин, заявлених в ліцензії.

«Перший діловий» отримав попередження в 2019 році за порушення рекламної діяльності. Телеканал транслював телемагазини більше 5 годин на добу, тоді як за законом загальна тривалість таких передач не повинна перевищувати трьох годин.

До цього «Перший діловий» отримував ще два попередження в 2018 і 2016 роках. Обидва вони стосувалися порушень під час мовлення в дні пам'яті і жалоби.

Зокрема, в 2018 році в ефірі телеканалу не виявили стилізованих елементів і достатньої інформації до Дня боротьби за права кримськотатарського народу. У 2016 році «Перший діловий» не виконав вимог до мовлення до Дня скорботи - 90 років від дня вбивства Симона Петлюри.

Довідка про телеканали


«Глас» - український супутниковий інформаційно-просвітницький телеканал. Позиціонує себе як «сучасне, динамічне, культурологічне телебачення для всієї родини». Вперше вийшов в ефір в червні 2005 року.

Віщає 24 години на добу. З 1 вересня 2008 року телеканал «Глас» транслює свої програми на двох мовах: українською та російською.

В ефірі представлені духовно-просвітницькі, інформаційні та документально-освітні передачі, а також пізнавально-розважальні програми для дітей і молоді.

«Перший Діловий» - український інформаційний медійний бренд, заснований в 2006 році. Включає в себе телеканал і портал Fbc.ua.

Телеканал «Перший діловий» - це українське спеціалізоване ділове телебачення, яке надає ділові новини та аналітичну інформацію цілодобово. Потенційна аудиторія на території України сягає 14 млн глядачів.

Інформаційно-аналітичні програми висвітлюють актуальні питання ведення бізнесу в Україні та за кордоном, надають кваліфікований аналіз і коментарі експертів з різних сфер економіки і бізнесу, прогнозують розвиток економічної ситуації, кон'юнктури ринку товарів і послуг.

Лада Васюкова

12 березня, 2021.



Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіа-груп України (Кодування телеканалів українських медіагруп)
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2021