FORUM TV-SATЧетвер
02.12.2021, 00:30

Вітаю Вас Гість | RSS

[ ] · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS · Load-SP · Load-AS· · Перекладач translate ]
Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіа-груп України
Новини телеканалів і Медіа-груп України
RATVODДата: Середа, 04.01.2017, 17:59 | Повідомлення # 1
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Новини телеканалів

і
Медіа-груп України


RATVODДата: Середа, 17.03.2021, 17:32 | Повідомлення # 316
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Телеканали групи «Інтер»

почнуть мовлення в HD-форматі




Найближчим часом телеканали, що входять в медіахолдинг Inter Media Group,
почнуть мовлення у форматі високої чіткості (HD).


Редакція Mediasat розповідає подробиці.

Вже цієї весни Inter Media Group планує запустити мовлення власних телеканалів у форматі HD. Цю інформацію нашій редакції підтвердили в прес-службі холдингу.

За словами Дениса Васяновича, генерального директора компанії «Торсат» (дистрибутор Inter Media Group), мовлення у форматі високої чіткості почнуть відразу вісім телеканалів: «Інтер», «К1», «К2», «НТН», «Мега», «Ентер -фільм», «Zoom» і «Піксель».

«Вже скоро будемо готові до масштабного запуску HD-версії всіх наших телеканалів», - каже Васянович.

Також він розповів, що всі канали продовжать мовлення SD-форматі і будуть як і раніше доступні з супутника. Разом з тим сигнал HD-каналів в перший час буде роздаватися операторам платного телебачення з супутника і за коштами наземних каналів зв'язку.

«Транспондердні ємності дозволяють нам підняти HD-канали на супутник і в найближчій перспективі HD-версії з'являться на супутнику, і будуть доступні в пакетах операторів супутникового телебачення Viasat та XtraTV».

Телеканал «Інтер +», який здійснює міжнародне мовлення, також отримає окрему версію в форматі високої чіткості.

Денис Васянович зазначив, що завдяки тому, що медіагрупа багато років тому перейшла на створення контенту в форматі 16:9, відмовившись від застарілого 4:3, перехід на HD буде максимально простим і швидким.

Віталій Мосейчук

17 березня, 2021.



RATVODДата: Середа, 24.03.2021, 18:05 | Повідомлення # 317
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Понад 23 млн домогосподарств: «Україна 24»

- затребуваний за кордоном канал




«Україна 24» продовжує збільшувати охоплення за кордоном.


Телеканал покриває понад 23 мільйони домогосподарств в різних країнах світу, повідомляє прес-служба.

Де дивляться телеканал


Канал «Україна 24» розширює мережу мовлення. Телеканал охоплює вже понад 23 млн домогосподарств за кордоном і продовжує переговори з провідними постачальниками телекомунікаційних послуг.

Контент телеканалу доступний в Польщі, Словаччині, Канаді, Ізраїлі, Молдові, Білорусі, ОАЕ, на Кавказі і в країнах MENA. Найбільше покриття телеканалу - в Польщі та Словаччині. «Україна 24» входить в базовий пакет послуг провайдерів цих країн.

Детальніше


Так, в Польщі «Україна 24» охоплює 3,5 млн домогосподарств і співпрацює з провідними польськими постачальниками кабельного і супутникового ТБ: Orange Polska (350 тис. домогосподарств) і Vectra (680 тис. домогосподарств). Як повідомила керівник відділу дистрибуції міжнародних каналів і HoReCa Тетяна Волощенко, в травні телеканал повинні включити UPC Polska і Cyfrowy Polsat (DTH).

У Словаччині контент українського мовника транслюють 85 провайдерів з покриттям в 1,5 млн домогосподарств. Телеканал присутній в єдиному в країні DTH-провайдері Antik Telecom (35 тис. домогосподарств).

«В Ізраїлі співпрацюємо з одним з найбільших провайдерів країни - HOT. У Канаді телепослуги надаємо через ОТТ-сервіси. Ethnic Channels Group - найбільший дистриб'ютор етнічних телеканалів в Канаді - обіцяє нам покриття в 2 млн домогосподарств», - додала Тетяна Волощенко.

Глядачі країн Кавказу можуть ознайомитися з новинами каналу через додаток FEEDC. Його можна завантажити на гаджет або відкрити через веб-інтерфейс. FEEDC користуються 2 млн абонентів Вірменії, Азербайджану, Росії, Білорусі, України та Молдови. Зараз сервіс також активно виходить на ринок США.

В ОАЕ і країнах MENA налагоджена співпраця з HoReCa, який спеціалізується на обслуговуванні готельно-ресторанного бізнесу та забезпечує контентом понад 200 готелів.

Крім цього, канал «Україна 24» підписав договір з дистриб'ютором Content STV Media в Молдові. Зараз також тривають переговори з дистриб'ютором NBCUniversal, гігантом американського телекому AT & T (США), з YES (найбільший провайдер Ізраїлю), а також з найбільшим провайдером в Португалії Altice MEO.

Про телеканал


«Україна 24» є інформаційно-аналітичним телеканалом і входить в «Медіа Групу Україна». Був створений на початку грудня 2019 року шляхом ребрендингу телеканалу «Ескулап». У його створенні взяли участь фахівці інформаційної платформи «Сегодня» і телеканалу «Україна».

До повноцінного мовлення приступив через два тижні, 16 грудня. У січні 2020 року телеканал оформив ліцензію на супутникове мовлення у відкритому, некодованому доступі.

У жовтні 2020 року «Україна 24» вийшла на міжнародну інтерактивну платформу Feedc.com. Завдяки цьому, зазначали представники мовника, «Україна 24» можна вважати найбільш технологічним телеканалом в Україні.

Лада Васюкова

23 березня, 2021.



RATVODДата: Четвер, 08.04.2021, 15:01 | Повідомлення # 318
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
З технічних причин телеканал НАШ

перейшов на супутник АМОС -3




Шановні глядачі!


Дивіться зараз на супутнику «AMOS 3»:

- частота 11175,5 МГц,
- символьна швидкість - 30,0 Мсимв/сек.,
- FEC 3/4,
- поляризація - горизонтальна.


Найближчим часом телеканал має намір відновити мовлення супутнику ASTRA 4А.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Якщо у вашого кабельного провайдера є проблеми з нашим сигналом - повідомте нам, будь ласка.

nashlive.ua

06 квітня, 2021.

slavasamДата: Четвер, 08.04.2021, 20:56 | Повідомлення # 319
Супер Модератор

Країна:
повідомлень: 1942
Статус: Оффлайн
Поповнення списку: В Україні будуть віщати

ще три іноземні канали




Національна рада з питань телебачення і радіомовлення розширив Перелік іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне мовлення і законодавства України. Регулятор вніс до списку ще три зарубіжних телеканалу.

Хто поповнив список


«Медіа Група Україна» звернулася до Нацради з проханням поповнити список дозволених в Україні іноземних програм трьома телеканалами. Йдеться про канали A Classic, A First International і A Premier.

Регулятор проаналізував документи і програмне наповнення телеканалів на відповідність вимогам Євроконвенції про транскордонне мовлення і ЗУ «Про телебачення і радіомовлення» і включив програми в перелік дозволених в Україні. На сьогодні в цьому списку значиться 185 телеканалів.

Про канали


A Classic, A First International і A Premier мають ліцензії Національної ради з електронних засобів масової інформації (НРЕЗМІ) Латвії. Мовлення ведеться цілодобово російською та англійською мовами. У ліцензії передбачена також українська звукова доріжка в програмах каналів, однак український регулятор при моніторингу такої не виявив.

Всі три телеканали транслюють фільми, серіали і розважальні передачі. Всі фільми в сітці каналів показуються з позначеннями класифікації залежно від аудиторії, на яку розраховані.

джерело
RATVODДата: Вівторок, 13.04.2021, 19:30 | Повідомлення # 320
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Inter Media Group одночасно перевела

мовлення своїх телеканалів в формат
HD




12 квітня вісім телеканалів Inter Media Group одночасно
почали мовлення у форматі HD.


Першими доступ до телеканалів «Інтер», НТН, К1, К2, «Піксель», «Мега», «EnterФільм» і ZOOM у високій роздільній здатності отримали абоненти супутникових платформ, а також абоненти найбільших цифрових кабельних і IPTV / OTT-операторів.

«Одномоментний перехід восьми каналів на мовлення в стандарт HD здійснила тільки Inter Media Group. Ми дорожимо кожним нашим глядачем: і телеканалу «Інтер» - лідера нашої групи, і інших каналів групи: НТН, К1, К2, «Піксель», «Мега», «EnterФільм» і ZOOM. Щоб врахувати інтереси всіх наших глядачів, ми зробили перехід на мовлення в високій якості комплексним і одночасним», - сказала керівник Inter Media Group Ганна Безлюдна.

Разом з мовленням в стандарті HD телеканали Inter Media Group будуть як і раніше доступні в дозволі SD. Це пов'язано з тим, що близько 40% глядачів не мають телевізорів, здатних відтворювати відео у високій роздільній здатності. Спеціально для них Inter Media Group збереже мовлення в стандартному форматі SD. Тому в меню тюнера або телевізора, крім телеканалів в якості HD ( «Інтер HD», НТН HD, К1 HD, К2 HD, «Піксель HD», «Мега HD», ZOOM HD і «EnterФільм HD»), будуть відображатися версії каналів зі стандартною роздільною здатністю ( «Інтер», НТН, К1, К2, «Піксель», «Мега», ZOOM і «EnterФільм»).

Якість відео деяких програм, а також частини фільмів, що відносяться до класики кінематографа і знятих у форматі SD, буде значно поліпшено з допомогою алгоритмів штучного інтелекту.

Також в форматі HD розпочав мовлення супутниковий телеканал «Інтер +». Абоненти супутникового типу прийому можуть приймати сигнал в країнах Європи, Північної Америки, Північної Африки і Азії. У кабельних і IPTV / OTT мережах «Інтер +» доступний глядачам більш ніж в 160 країнах світу.

Редакція Mediasat

12 квітня, 2021.



RATVODДата: П`ятниця, 23.04.2021, 09:54 | Повідомлення # 321
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
UΛ: Суспільне мовлення і телеканал СТБ

забезпечили підготовку Go_A до виступу на Євробаченні




Трансляція грандіозного шоу в Україні відбудеться в ефірах
телеканалів
UА: ПЕРШИЙ та СТБ 18, 20 і 22 травня о 22:00.


Вже за місяць представники 39 країн змагатимуться за перемогу в 65-му пісенному конкурсі Євробачення, який цього року приймає Роттердам. Україну представлятиме переможець Національного відбору-2020 гурт Go_A з піснею «SHUM». Уперше на Євробаченні Україна буде звучати повністю українською мовою.

Читайте також: Go_A заспіває для українців за кордоном

Цього року телеканал СТБ взяв на себе всі витрати, пов'язані з виробництвом номера для Євробачення «під ключ» і зйомку резервного відео, а Суспільний мовник, крім фінансування участі України в конкурсі, — переліт і проживання Go_A і делегації в Роттердамі.

«Участь України в Євробаченні вимагає значних фінансових та організаційних витрат для Суспільного мовника, але, попри різні обставини, ми завжди забезпечуємо таку участь представника від України в цьому прекрасному конкурсі, і тому щороку українці мають можливість насолодитися Євробаченням. З огляду на краще фінансування НСТУ, ніж у попередні роки, Суспільний мовник також покриє витрати гурту та членів делегації на поїздку і проживання в Роттердамі, де конкурс відбудеться цього року», — резюмувала членкиня правління Суспільного Інна Гребенюк.

«Резервне відео — це нова і велика стаття витрат, потреба в якій виникла цього року через пандемію. Це дуже велика відповідальність, і нам було важливо, щоб резервне відео було таким же крутим і яскравим, як і той номер, який наша країна готується показати на великій сцені Євробачення. Ідея і постановка номера — Костянтин Томільченко та Олександр Братковський. Костюми створив Дмитро Курята», — розповіла керівниця Національного відбору на Євробачення Наталя Франчук (СТБ).

За зйомкою резервного відео в прямому ефірі спостерігали представники конкурсу. Такі відео надіслали у Роттердам усі без винятку країни-учасниці. Це повністю готовий номер представника країни, знятий за всіма вимогами Європейської мовної спілки: з живим вокалом, у костюмах, декораціях, в унікальній локації, з фінальними графікою і світлом.

Нагадаємо, у 2015 році телеканали UA: ПЕРШИЙ та СТБ підписали трирічний меморандум про спільне проведення Національного відбору на пісенний конкурс Євробачення. 2018 року співпрацю продовжили ще на три роки.

21 квітня, 2021.

RATVODДата: Неділя, 25.04.2021, 07:23 | Повідомлення # 322
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
KYIV.LIVE покаже документальний проект

власного виробництва
«Чорнобиль: повернення додому»



Фото: KYIV.LIVE

26 квітня 2021року в ефірі KYIV.LIVE - прем'єра документального проекту
власного виробництва «Чорнобиль: повернення додому»
.


Він приурочений до 35-річчя катастрофи на Чорнобильській АЕС.

Разом зі знімальною групою телеканалу на місце подій повернуться три людини, які жили в Прип'яті до аварії. Туристи і дослідники приїжджають сюди, щоб побачити місто-привид. А для героїв проекту це - шлях додому.

Як вони жили до аварії? Де були в момент вибуху і що пам'ятають про той день? У кожного в пам'яті - своя історія і своя картинка події, яка відрізняється від гучних фільмів і статей в мережі.

Олексій Бреус працював інженером на Чорнобильській АЕС і був останнім, хто натискав кнопку на пульті управління аварійним 4 блоком.

Інні Фірман тоді було всього 13 років. Під час евакуації вона втратила батьків.

Наталя Полив'яна - молода дівчина, яка нещодавно вийшла заміж, завагітніла і за 5 днів до аварії народила малюка.

Вони жили спокійним, щасливим життям. Але 26 квітня 1986 року всі змінилося.

«Це повернення до пам'яті, і воно у кожного своє, - каже автор документального проекту, журналіст KYIV.LIVE Валерія Лобач. - Навіть Олексій, який був у гущі подій, каже: «Я не знав, як евакуювали Прип'ять, я цього не бачив». Ми знімали їх саме в ту секунду, коли вони увійшли в свій двір, побачили свій будинок. Це справжні емоції, справжні історії. Вони хотіли розповісти про те, чого ніхто не знає».

Склавши їх спогади воєдино, можна ще на крок наблизитися до істини.

Дивіться документальний проект «Чорнобиль: повернення додому» в понеділок, 26 квітня, о 18:00 на KYIV.LIVE.

Команда телеканалу присвятить ряд ефірних подій цього дня спогадами про трагедію на ЧАЕС, жертвам катастрофи і тим, хто рятував людей ціною свого життя.

Редакція Mediasat

23 квітня, 2021.



RATVODДата: Неділя, 25.04.2021, 10:29 | Повідомлення # 323
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
«Канали Медведчука» перейшли на резервні

YouTube-канали
замість заблокованих в Україні



Фото: zn.ua

24 квітня адміністрація YouTube заблокувала перегляд в Україні каналів
«112 Україна», NewsOne та ZIK.


Так звані «канали Медведчука» перейшли на резервні YouTube-канали замість заблокованих в Україні, вони продовжать транслювати ефір «Першого Незалежного». Про це повідомляється на сайті «112 Україна».

«Телеканал "Перший Незалежний" розширив своє мовлення ще на три YouTube-майданчики. Для зручності користувачів ми створили три нових YouTube-канали, де ви можете отримати чесну і перевірену інформацію про те, що відбувається в Україні та світі», – йдеться в повідомленні.

Резервний канал 112 UA TV, судячи з опублікованих відео, раніше належав каналу ZIK і був зареєстрований у вересні 2012 року. До появи тут трансляції «Першого Незалежного» останнє відео було розміщене в лютому 2019 року.

YouTube-канал ZIK UA TV було створено у грудні 2011-го. Раніше він публікував відео телеканалу ZIK, в останні кілька днів – матеріали «Першого Незалежного».

NEWSONE UA TV було створено в листопаді 2017-го. До сьогодні публікації на ньому з'являлись рік тому, це були матеріали каналу NewsOne.

Раніше міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко повідомив, що Україна двічі безрезультатно зверталась до YouTube із проханням заблокувати сторінки «каналів Медведчука».

24 квітня адміністрація YouTube заблокувала перегляд в Україні каналів «112 Україна», NewsOne та ZIK.

Нагадаємо, 2 лютого 2021 року президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про запровадження санкцій проти народного депутата з фракції «ОПЗЖ» й соратника Віктора Медведчука Тараса Козака. Санкції, введені строком на п’ять років, передбачають блокування телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZiK, власником яких є Козак.

5 лютого сайти телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK повідомили, що більше не можуть використовувати власні доменні імена. Вони відтепер доступні на резервних адресах zikua.tv, 112ua.tv и newsoneua.tv.

Підставою для запровадження санкцій проти Тараса Козака та каналів стало розслідування спецслужб України, яким встановили, що схеми з поставками вугілля з окупованих районів Донецької та Луганської областей сприяють фінансуванню тероризму.

Тарас Козак назвав дії РНБО незаконними, а рішення про санкції актом цензури. Козак оскаржив санкції у Верховному суді.

19 лютого РНБО України запровадила санкції проти народного депутата від «ОПЗЖ» Віктора Медведчука, його дружини Оксани Марченко та низки громадян України та РФ. Санкції введені за статтею «фінансування тероризму».

24 квітня 2021.



RATVODДата: Неділя, 25.04.2021, 20:07 | Повідомлення # 324
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
У День пам'яті Чорнобильської трагедії «UA: Перший» покаже

прем’єру стрічки власного виробництва
«Люди Зони»



Фото: пресслужби Суспільного

У стрічці покажуть Чорнобильську зону через долі та історії людей.


26 квітня о 20:00, у День пам’яті Чорнобильської трагедії, суспільний телеканал «UA: Перший» покаже прем’єру документальної стрічки «Люди Зони» про теперішнє та майбутнє цього місця.

Про це повідомила пресслужба Суспільного мовлення.

У стрічці покажуть зону відчуження навколо Чорнобильської АЕС з незвичного боку.

Команда проєкту дослідила міфи, які побутують у суспільстві щодо Чорнобиля. У стрічці покажуть цю місцевість через долі та історії людей — пов'язаних з нею, та майже не пов'язаних між собою, — аби продемонструвати з максимально різних сторін життя в 30-кілометровій зоні навколо ЧАЕС. Це науковці, дослідники, інженер, колишній сталкер, мешканці Чорнобиля, які залишилися жити там після аварії, повідомили на Суспільному.

Олександр Солонько у статті для «Детектору суспільного мовлення» «"Люди Зони": незвичний погляд на Чорнобильську зону відчуження» зазначив, що творці стрічки провели чимало часу в Чорнобильській зоні. Вони розповідають не стільки про минуле, скільки про теперішнє цього місця. Чи справді це моторошна місцевість із мутантами, як вона сьогодні виглядає, якою вона стане з часом. У відповідь на питання, чи зможуть туди повернутися люди й повноцінно там жити, лунає запитання: а чи це потрібно? Чорнобиль, попри всю трагічність, із якою пов'язане це місце, — це унікальний об’єкт для науки, який може допомогти всьому світові не вчинити ядерного самогубства. Він неймовірно небезпечний, але й дає людям досвід, який ми можемо повернути на благо.

Нагадаємо, «UA: Перший» та «UA: Культура» покажуть низку проєктів до 35-х роковин Чорнобильської катастрофи

25 квітня 2021.

RATVODДата: Вівторок, 27.04.2021, 08:13 | Повідомлення # 325
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Верховний Суд відхилив позов

про скасування санкцій проти
«каналів Медведчука»



Фото: ВС

Розгляд позовів «112 Україна» та NewsOne перенесли на 14 червня.


Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду 26 квітня відмовився задовольнити позов адвоката Павла Попкова, який оскаржував санкції проти телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK. Про це повідомив ВС.

«Суд у задоволенні позовних вимог відмовив повністю. Повний текст постанови буде виготовлено протягом п’яти днів. Судове рішення може бути оскаржено до Великої Палати Верховного Суду», – йдеться в повідомленні.

Того ж дня Верховний Суд переніс розгляд двох справи за позовами ТОВ «Лідер ТВ» (каналу «112 Україна») та ТОВ «Новини 24 години» (канал NewsOne) проти запровадження санкцій.

Зокрема, розгляд позову каналу «112 Україна» перенесли на 10:00 14 червня, бо двоє суддів, які розглядали справу, заявили про самовідвід через відсутність у них доступу до державної таємниці.

«Відомості, які становлять державну таємницю, наявні в документах, надісланих Службою безпеки України на адресу режимно-секретного відділу Верховного Суду. Оскільки матеріали, надані СБУ, стали підставою для прийняття рішення про застосування санкцій до позивача, то без їх дослідження неможливо повно, об’єктивно і всебічно з’ясувати обставини справи й ухвалити законне та обґрунтоване рішення. Верховний Суд ухвалою передав цю адміністративну справу для здійснення повторного автоматизованого розподілу між суддями Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду, які мають допуск і доступ до державної таємниці», – пояснили в суді.

Теж 14 червня, але о 14:00, КАС ВС продовжить розгляд справи за позовом NewsOne.

«Під час судового засідання представник Служби безпеки України повідомив, що на адресу режимно-секретного відділу Верховного Суду надіслано документи, які підтверджують наявність правових підстав для застосування до позивача санкцій, відомості з яких становлять державну таємницю, та просив долучити їх до матеріалів справи», – зазначається в повідомленні.

Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду додав, що на розгляді перебувають ще сім позовних заяв, якими оскаржується указ президента «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"».

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБОУ від 2 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Воно передбачає запровадження санкцій проти народного депутата України Тараса Козака та компаній, які володіють ліцензіями телеканалів «групи Медведчука» — «112 Україна», NewsOne і ZIK. Санкції запроваджені на п’ять років.

Головне слідче управління Служби безпеки України з липня 2019 року розслідує проти Віктора Медведчука та Тараса Козака кримінальні провадження – за ч. 1 ст.111 (підготовка до державної зради), ч. 3 ст. 206-2 (заволодіння корпоративними правами юридичних осіб для створення медіаресурсу), ч. 3 ст. 209 (легалізація злочинних доходів) Кримінального кодексу України. Правоохоронці також розслідують можливу причетність бенефіціарних власників низки українських медіаресурсів до фінансування оборонного комплексу РФ (ч. 2 ст. 258-5 «фінансування тероризму»). Міністр культури і інформаційної політики Олександр Ткаченко заявив, що Росія опосередковано фінансувала телеканали «112 Україна», ZIK і NewsOne, щонайменше, на етапі їх придбання.

За даними Zn.ua, підставою для запровадження санкцій проти Тараса Козака та каналів стало розслідування спецслужб України, яким встановили, що схеми з поставками вугілля з окупованих районів Донецької та Луганської областей сприяють фінансуванню тероризму. «Українська правда», своєю чергою, повідомила, що компанія «Торговый дом "Донские угли"», яка працює в окупованих районах Луганської області, фінансує телеканали «групи Медведчука».

Власник медіахолдингу «Новини» Тарас Козак назвав дії РНБО незаконними, а рішення про санкції актом цензури. У заяві каналів групи «Медведчука», що з’явилась на сайті «112 Україна», рішення РНБО називають «решением об уничтожении трех оппозиционных телеканалов» та «политической расправой над неугодными СМИ». Канали, йдеться в заяві, «намерены бороться за свое право вещать для украинцев, доносить правду до граждан и быть в эфире». Однак автори заяви не уточнили, про які методи боротьби йдеться.

4 лютого перший заступник голови Національної ради з питань телерадіомовлення Валентин Коваль повідомив, що в усіх регіонах України провайдери вимкнули телеканали «112 Україна», ZIK і NewsOne — як на супутнику, так і в кабелі. Регулятор контролює виконання рішення РНБО, оскільки це зона відповідальності Нацради. Телеканали продовжують транслювати свої ефіри на YouTube. Міністерство культури та інформаційної політики раніше повідомило, що направить до компанії запит з проханням заблокувати сторінки телеканалів.

5 лютого сайти телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK повідомили, що більше не можуть використовувати власні доменні імена. Вони відтепер доступні на резервних адресах zikua.tv, 112ua.tv и newsoneua.tv.

19 лютого РНБО України запровадила санкції проти народного депутата від «ОПЗЖ» Віктора Медведчука, його дружини Оксани Марченко та низки громадян України та РФ. Санкції введені за статтею «фінансування тероризму». Попри те, що Марченко володіє часткою акцій телеканалу «1+1», канал продовжить працювати. 20 лютого санкції РНБО ввів у дію президент Володимир Зеленський. Того ж дня Оксана Марченко повідомила, що стала членкинею партії ОПЗЖ та йде в політику. Вона вважає себе та свого чоловіка – «майбутнім мирної та успішної України».

27 квітня 2021.



RATVODДата: Середа, 28.04.2021, 19:09 | Повідомлення # 326
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Новий в списку: Нацрада внесла зміни

до переліку дозволених в
Україні каналів




Нацрада внесла зміни до Переліку іноземних програм, чиє утримання відповідає
вимогам Євроконвенції про транскордонне мовлення і законодавству України.


Список поповнився одним каналам, а також була змінена інформація про два вже присутні там мовники.

Новий в Списку


Так, до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення звернулося київське ТОВ «АУТО Тіві» в якості представника іспанської компанії CONTENT GENERATION MEDIA S.L. Звернення стосувалося внесення в список дозволених в Україні іноземних програм телеканалу EL PRIMER CANAL AUTOMOVILISTICO.

Регулятор провів моніторинг каналу, однак не зафіксував в його ефірі фільмів і передач, заборонених для показу в Україні. При цьому була виявлена ​​україномовна реклама, спрямована на українську аудиторію.

Про канал


Нацрада внесла EL PRIMER CANAL AUTOMOVILISTICO до переліку дозволених іноземних програм, канал посів 186 позицію списку.

Трансляція на телеканалі ведеться українською мовою. Сигнал на територію нашої країни буде поширюватися по технології IPTV / ОТТ з використанням дротових і оптичних ліній зв'язку.

Контент EL PRIMER CANAL AUTOMOVILISTICO переважно просвітницько-розважальний. Він адресований глядачам, які цікавляться новинками в автомобільному світі, зокрема, ринком автомобілів і комплектуючими, автомобільними змаганнями і випробуванням автомобілів і ін.

KINO 1 і SPORT 1


Разом з поповненням Списку Нацрада також внесла правки в дані про два вже присутні в переліку телеканали. З відповідним проханням до регулятора звернулося ТОВ «Поверхность-інвест».

Прохання стосувалася телеканалів KINO 1 і SPORT 1 (країна юрисдикції - Латвія). Нацрада її задовольнив, додавши до вже наявних даних про канали можливість одночасної ретрансляції в SD і HD.

Лада Васюкова

28 квітня, 2021.



RATVODДата: Понеділок, 03.05.2021, 09:21 | Повідомлення # 327
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Обман і санкції:

Нацрада не переоформила ліцензію каналу «НАШ»




Нацрада не затвердила рішення про переоформлення ліцензії телеканалу «НАШ».


Регулятор прийшов до висновку, що дане питання потребує більш ретельного вивчення.

До Національної ради з питань телебачення і радіомовлення звернулося ТОВ «Наш 665». Звернення стосувалося переоформлення ліцензії телеканалу «НАШ» в зв'язку зі зміною його характеристик, оскільки до супутникового ретранслятора AMOS-3 додався ASTRA-4A.

Однак під час голосування за переоформлення ліцензії сім з восьми членів Нацради утрималися, і рішення прийнято не було. Глава регулятора Ольга Герасим'юк зазначила, що дане питання вимагає додаткового вивчення.

Причини


Справа в тому, що під час моніторингу телеканалів на супутнику ASTRA-4 були виявлені порушення з боку телеканалу. Так, 6 квітня на супутнику з'явилося повідомлення про те, що «НАШ" не веде мовлення, однак через тиждень там було зафіксовано мовлення під логотипом «Максі ТБ».

Паралельні моніторинги двох програм з логотипами «НАШ» і «Максі ТВ» показали, що в ефірі транслюється ідентичний продукт, практично одночасно, з затримкою в 5-6 секунд. Нацрада розцінила такі дії як спробу ввести регулятор в оману.

«Ми будемо проводити більш ретельний моніторинг обох мовників, але вже зараз можемо сказати, що це спроба ввести нас в оману, оскільки до прийняття рішення про це переоформленні щодо двох супутників одночасно, ліцензіат робить аналогічну версію і транслює її з технічними параметрами ТОВ «Наша Прага»», - заявив член Нацради Максим Онопрієнко.

У свою чергу директор каналу «НАШ» Олена Рудик пояснила цю ситуацію тим, що «НАШ» нібито має постійний контракт з телеканалом «Максі ТБ» на використання програм в своєму ефірі. Таким чином «НАШ» просто надав «Максі ТВ» можливість транслювати свої програми на супутнику.

Санкції


Вплинули на небажання регулятора переоформити ліцензію і прийняті раніше проти каналу санкції. Так, 28 квітня Нацрада за результатами перевірок оголосив телеканалу «НАШ» два попередження і виписала два штрафи на загальну суму понад 200 тисяч гривень.

Санкції канал отримав за розпалювання в ефірі ворожнечі і ненависті. Зокрема, за запрошення в ефір Родіона Мірошника, який фактично представляє позицію окупаційної адміністрації тимчасово окупованих територій Луганської області.

Крім цього, в 2020 році в День незалежності канал транслював гумористичний ролик «НАША (НЕ) ЗАЛЕЖНІСТЬ? НАШ ПОКАЖЕ», що розпалює, на думку регулятора, ворожнечу. Також обурення Нацради викликало опитування глядачів про Нобелівську премію для Путіна, в якому було зафіксовано маніпулювання не достовірною інформацією та популяризація президента країни-агресора.

Лада Васюкова

29 квітня, 2021.



RATVODДата: Вівторок, 11.05.2021, 21:21 | Повідомлення # 328
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
СТБ запустив діджитал-проєкт про Євробачення


Фото: СТБ

Перший випуск спецпроєкту присвячений гурту Gо_A і пісні «Шум».


Телеканал СТБ 11 травня повідомив про запуск діджитал-проєкту про Євробачення, ведучим якого став Володимир Бірюков.

Спецпроєкт виходитиме щодня о 13:00 з 11 по 23 травня на всіх офіційних сторінках СТБ: сайт, інстаграм, фейсбук та ютуб.

Перший випуск присвячений гурту Gо_A і пісні «Шум». «В ексклюзивному інтерв’ю артисти розказали, як пройшов їхній рік на карантині і як створювалася пісня, що вже ШУМить на всю Європу; з ким із учасників цьогорічного Євробачення встигли подружитися, що їм пишуть фанати в соцмережах, скільки було витрачено на зйомку першої версії кліпу і про що, усе ж таки, пісня "Шум" – про кохання, Чорнобиль або "конопелечки"...», – йдеться в повідомленні.

У наступних випусках спецпроєкту покажуть інтерв’ю з представниками країн-учасниць Євробачення-2021, зарубіжними журналістами, організаторами конкурсу тощо.

Крім того, канали СТБ і «UА: Перший» 18, 20 і 22 травня о 22:00 покажуть 65-ий пісенний конкурс Євробачення.



Володимир Бірюков із 2009 року співпрацює з конкурсом Євробачення в складі делегації преси. Був ведучим прямих трансляцій із бекстейджу і працював на червоних доріжках під час церемонії відкриття Red Carpet Opening Ceremony – Eurovision Song Contest. Співпрацював з Loreen, BLUE, Bonnie Tyler, JEDWARDS, Alexander Rybak, Arash, Netta, Emmelie de Forest, Måns Zelmerlöw, Conchita WURST і багатьма іншими конкурсантками. Автор книги «Історія (НЕ) відомого журналіста», у якій розповідає про закулісся «Євробачення». У лютому минулого року був ведучим діджитального проєкту СТБ «Щоденники Нацвідбору» і прямих трансляцій із бекстейджу Національного відбору на Євробачення-2020.

Євробачення-2021» відбудеться у Роттердамі (Нідерланди), 18 травня стартує перший півфінал, 20 травня – другий півфінал, 22 травня – фінал. Представники України гурт Go_A виступить у першому півфіналі . У конкурсі мали взяти участь 41 країна. Без Білорусі і Вірменії залишилося 39 учасників.

Цього року організатори можуть прийняти максимум 500 журналістів на місці за сценарієм B і ще 1000 журналістів зможуть працювати в онлайн-пресцентрі. На шоу допустять 3,5 тисяч глядачів, що становить 20% місць в арені Ahoy в Роттердамі. Допущені до концерту глядачі будуть зобов’язані показати негативний результат тесту на COVID-19, отриманий не раніше ніж за добу до початку заходу, а також пройти повторне тестування протягом п’яти наступних днів.

11 травня 2021.



RATVODДата: Четвер, 13.05.2021, 11:10 | Повідомлення # 329
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Нацрада призначила перевірку

через ретрансляцію програм
«Наш»



Ілюстрація: Скріншот

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення зафіксувала ознаки не передбаченої
ліцензією ретрансляцію каналом «Максі ТВ» (ТОВ «Наша Прага») програм каналу «Наш» (ТОВ «Наш 365»).


Саме тому призначила позапланову перевірку. Таке рішення регулятор прийняв на своєму засіданні 13 травня.

За словами члена Нацради Максима Онопрієнка, в ефірі каналу моніторинг регулятор виявив недотримання умов ліцензії у частині програмної концепції. Зокрема, були відсутні культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, дитячі, розважальні програми та фільмопоказ. Також був змінений формат мовлення на інформаційно-аналітичний.

Адже 23 години на добу канал «Максі ТВ» транслює контент каналу «Наш».

«Було зафіксовано одночасна трансляція та ідентичність програм каналів «Наш» та «Максі ТВ», – сказав пан Онопрієнко.

Регулятор проведе перевірку у період з 28 травня по 10 червня.

Нагадаємо, на попередньому засіданні Нацрада не дозволила каналу «Наш» мовити на ще одному супутнику. А також винесла каналу «Наш» два попередження і штраф понад 200 тисяч гривень через ефір з представником так званої «ЛНР» Родіоном Мірошником, ролик «Наша (не)залежність? Наш покаже» та голосування «Володимир Путін заслуговує на Нобелівську премію миру?».

13 травня 2021.



RATVODДата: Четвер, 13.05.2021, 15:39 | Повідомлення # 330
Адміністратор

Країна:
повідомлень: 26043
Статус: Оффлайн
Не віщають: Нацрада оголосила

попередження п'яти телеканалам




П'ять телеканалів отримали попередження від Нацради.
Всі вони вже деякий час не здійснюють мовлення.


Йдеться про телеканали EUMUSIC, 4ever music, «Лілія ТВ», HDFASHION&LifeStyle і «Грант». Національна рада з питань телебачення і радіомовлення встановила, що вищевказані телеканали не здійснюють мовлення.

Про це свідчать результати моніторингів:

> Телеканал EUMUSIC - моніторинг за 29.12.2020 (ліцензія НР № 00028-м від 17.03.2014);

> Телеканал 4ever music - моніторинг за 12.2020 (ліцензія НР № 01321-м від 19.06.2018);

> Телеканал «Лілія ТВ» - моніторинг за 05.03.2021 (ліцензія НР № 1433-м від 31.08.2011);

> Телеканал HDFASHION&LifeStyle - моніторинг за 12.2020 (ліцензія НР № 00593-м від 22.09.2015);

> Телеканал «Грант» - моніторинг за 01.2021 (ліцензія НР № 00758-м від 14.12.2015).

Таким чином телканали порушили частину 7 статті 27 (ліцензіат зобов'язаний дотримуватися умов ліцензії), частина 8 статті 28 (ліцензіат зобов'язаний дотримуватися програмної концепції) і пункт а) першої частини статті 59 (ліцензіат зобов'язаний дотримуватися законів і умови ліцензії) ЗУ «Про телебачення і радіомовлення ».

Що вирішили


Виходячи з цього, на вчорашньому засіданні Нацрада прийняла рішення оголосити п'яти каналах попередження.

EUMUSIC, 4ever music і HDFASHION&LifeStyle за своїми проханнями отримали термін в три місяці для того, щоб привести свою діяльність у відповідність до законодавства (відновити мовлення). У телеканалів «Лілія» і «Грант» на це тільки місяць.

Після того, як термін закінчиться, Нацрада може призначити каналам позапланову перевірку і застосувати до них санкції, передбачені законодавством.

Лада Васюкова

13 травня, 2021.



Форум TV-SAT » « Новини Супутникового ТБ » » Новини телеканалів » Новини телеканалів і Медіа-груп України
Пошук:

Copyright TV-SAT © 2009-2021